Dan wordt de buik een bult. Of TS moet spinnetjes onder haar huid hebben zitten...dat kan natuurlijk ook makkelijk.quote:
Als ik dat niet doe, en dan heb ik het over mijn gezicht als man zijnde, blijven er altijd stoppels staan. (Gilette, die oranje met blauwequote:Op maandag 30 maart 2009 16:58 schreef Nebu het volgende:
heel simpel, niet tegen de haarrichting in scheren. Scheelt al 90%
dat, goed idee.. een vriendin van mij had daar ook last van en heeft het gedeeltelijk opgelost op die manierquote:Op maandag 30 maart 2009 10:20 schreef Biancavia het volgende:
Scrubben! En dan insmeren met zo'n na-het-ontharen-crème.
Nee, dat is pseudofolliculitis barbae.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:46 schreef Viking84 het volgende:
Ze ontstaan ws door scheren en/of epileren en ze zien eruit als een soort puistjes. Ik weet niet of dit ingegroeide haartjes zijn,
Dit dus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:52 schreef mazaru het volgende:
Of je stopt een tijdje met epileren.
Er zijn genoeg andere opties voor ontharing.
De haren laten zitten heeft net zo goed nadelen. Het is een afweging en je eigen keuze of je erin mee gaat.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik vind het beetje doorgeslagen worden die haarvrije neurose. En nee, ik heb geen platgeslagen bos shag voor de deur. Maar als ik zie hoeveel ellende die bladenzeiksokkerij en wat al dat gescheer teweeg brengt. Dit soort irritaties maakt allemaal niet uit, als je maar overal kaal bent. En om zoiets als hidradenitis maar even heel erg niet te noemen he, want dat lijkt pas echt de grootste scheerkwaal trouwens. Daar hadden vrouwen vroeger toch allemaal geen last van.
Als ik terug zou willen zou ik net zo makkelijk gezegd hebben dat ik me niet scheer of wekenlang niet was. Ik scheer mijn benen dan wel en al is mijn poes niet kaal maar heel kort en met bijgehouden bikinilijn. Maar als ik verdorie toch een beetje optel wat er aan kwalen ontstaan zijn door al dat scheren vanwege een vrij recent opgelegd ideaalbeeld vol smetvrees dan vind ik het een beetje doorgeslagen allemaal. Neem zoiets als een schaamlipcorrectie. Waar komt die waanzin eigenlijk vandaan? Is dat uit verveling o.i.d.?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:14 schreef RRGJL het volgende:
[..]
De haren laten zitten heeft net zo goed nadelen. Het is een afweging en je eigen keuze of je erin mee gaat.
Ik vind het smerig, haar op je benen (bij een vrouw). Net zoals een man geen haar op zijn rug hoort te hebben oid. Dat is gewoon vies. Zal vast wel een trend zijn nu ofzo, en vroeger minder, maar dat maakt toch niet uit? Vroeger waren mensen ook minder vaak ziek omdat ze aan meer bloot gesteld werden. Wil je echt terug naar die tijd?
Volgens mij wel, maar vroeger was het misschien not-done om dat te zeggen!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik vind het beetje doorgeslagen worden die haarvrije neurose. En nee, ik heb geen platgeslagen bos shag voor de deur. Maar als ik zie hoeveel ellende die bladenzeiksokkerij en wat al dat gescheer teweeg brengt. Dit soort irritaties maakt allemaal niet uit, als je maar overal kaal bent. En om zoiets als hidradenitis maar even heel erg niet te noemen he, want dat lijkt pas echt de grootste scheerkwaal trouwens. Daar hadden vrouwen vroeger toch allemaal geen last van.
Kijk, dat is een ander verhaal, daarin ben ik het wel met je eens. En schaamhaar echt helemaal wegscheren kan inderdaad wel veel gedonder geven en vind ik eigenlijk ook onzin, maar een beetje bijhouden kan geen kwaadquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Als ik terug zou willen zou ik net zo makkelijk gezegd hebben dat ik me niet scheer of wekenlang niet was. Ik scheer mijn benen dan wel en al is mijn poes niet kaal maar heel kort en met bijgehouden bikinilijn. Maar als ik verdorie toch een beetje optel wat er aan kwalen ontstaan zijn door al dat scheren vanwege een vrij recent opgelegd ideaalbeeld vol smetvrees dan vind ik het een beetje doorgeslagen allemaal. Neem zoiets als een schaamlipcorrectie. Waar komt die waanzin eigenlijk vandaan? Is dat uit verveling o.i.d.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |