Er is een verschil tussen iets mooier vinden dan iets anders en er de pijn en risico's van een operatie voor over hebben. Alleen iets mooier vinden is imho meestal niet de reden om een operatie te laten doen. Meestal ga je dan echt gebukt onder het niet hebben van dat mooie en volgens mij gaat dat dan toch echt om hoe anderen je zien of hoe je denkt dat anderen je zien.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Mannen krijgen ook de schuld dat vrouwen hun eigen schaamlippen laten verkleinen. Maar vinden vrouwen het zelf niet mooier en leggen ze de morele kanten van het verhaal als schuld maar bij de mannen neer (lekker makkelijk)?
Meisjes die borstvergrotingen nemen zijn gewoon meisjes die in hun puberteit zijn blijven hangenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets mooier vinden dan iets anders en er de pijn en risico's van een operatie voor over hebben. Alleen iets mooier vinden is imho meestal niet de reden om een operatie te laten doen. Meestal ga je dan echt gebukt onder het niet hebben van dat mooie en volgens mij gaat dat dan toch echt om hoe anderen je zien of hoe je denkt dat anderen je zien.
Nee, maar jij bent ook van de verkeerde kant.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:24 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik vind grote tieten juist een afknapper, maar veel kerels niet.
Homo bedoel je? Nee, dan zou het me ook totaal niet interesseren natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 19:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent ook van de verkeerde kant.
En jij leeft in een vacuum, totaal onbeinvloed door de mening van anderen en beelden uit de media. Het is gewoon púúr toeval dat je toevallig het zelf mooi vindt om spierbundels te hebben, jouw droom had net zo goed kunnen zijn om een siliconenbierbuikje te laten implanteren. Ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Er is esteitisch ook van alles mis met mijn lichaam. Maar als ik dan droom over wat ik allemaal zou veranderen aan mezelf (als ik het geld had), dan denk ik voornamelijk of ik er zelf wel blij mee ben met een verandering of niet. Ik doe het dus voo rmijzelf. Ik heb en vrij brede schouderpartij, weinig spieren maar erg stevig gebouwd. Ik wil best wat mooie spierbundels ontwikkelen eromheen al vinden vrouwen dat meestal niet mooi. Ik doe het voor mijzelf. Meisjes hebben zelf toch ook wel bessef wat ze zelf mooi vinden of gaan ze alleen maar af op meningen?
Ik probeer inderdaad te impliceren dat meisjes grotere borsten zelf mooi zouden vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |