abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70201391
HOU HET GEWOON ZO !!!

Er is echt geen noodzaak om je tieten op te pompen tot het einde van het alfabet. Puur natuur is veel mooier . Waarom doen vrouwen dat toch?

Blaas het toch niet op tot skippyballen.

Niet doen !

Met dank aan shiznuts, naar aanleiding van een post van pberends met deze link.
pi_70201471
Wat is de reden om borsten tot E, F, G, H, I of groter te laten vergroten? Ik vind het niet mooi, het lijkt me vet onhandig, welke man is er blij mee ??? Het geeft lichamelijke klachten (rugklachten e.d.).

Waarom doen vrouwen dit dan soms toch?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 18:56:23 #3
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_70201472
Volledig mee eens. Pronte bescheiden borsten

[ Bericht 1% gewijzigd door Hephaistos. op 20-06-2009 19:05:13 ]
  zaterdag 20 juni 2009 @ 18:57:12 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_70201496
"If they're little, they're tittles."

Peanut (Jeff Dunham).
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 20 juni 2009 @ 18:57:23 #5
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_70201505
Eensch! Soms mag het wel hoor. Als ze van zichzelf vinden dat ze te weinig hout voor de deur hebben liggen. Dan mag je er best een boompje voor omzagen. Maar om het hele bos nou te ontginnen om vrouwen die alleen maar meer en groter willen, hun zin te geven, dat is natuurlijk slecht voor het milieu en moeten we niet doen!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_70201598
en als je nou grote tieten van jezelf hebt
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:01:57 #7
259980 Kuubisme
It's my religion.
pi_70201625
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Volledig mee eens. Prompte bescheiden borsten
Prompt. . Pront is wat je hebben moet. Pronte borstjes.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:03:00 #8
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70201666
Da's Elin Grindemyr
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 20 juni 2009 @ 19:03:11 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70201668
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:01 schreef Leanne het volgende:
Geloof er geen zak van dat jij grote tieten hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:03:35 #10
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_70201681
Mwha, tieten op te pompen is nog tot daar aan toe, vaak doet men dat uit een vorm van minderwaardigheid of het streven naar ultieme perfectie, ook is dit al zo algemeen geaccepteerd en kan je dit op iedere straathoek in binnen en buitenland laten doen voor een prikkie, waardoor de stap om dit te doen heel makkelijk is geworden heden ten dagen!..

Maar je sterretje bleken vind ik pas echte onzin!..

Waarom doen vrouwen/mannen dat toch?..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_70201731
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:03 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Geloof er geen zak van dat jij grote tieten hebt.
niet supergroot hoor
pi_70201807
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:05 schreef Leanne het volgende:

[..]

niet supergroot hoor
Maar dan zijn ze van jezelf, en dan past het waarschijnlijk ook goed bij de rest van je lichaam. Maar van die neppe opgepompte dingen, ieuwllll .
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:11:26 #13
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_70201923
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:01 schreef Leanne het volgende:
Dat is dan een zegen!
Maar té groot is ook niet lekker.
Een kinderhand is gauw gevuld, die van een volwassen man ook, maar je moet er wel wat op kunnen leggen, t is niet zo dat je zou willen de borsten pas te voelen als je met een vlakke hand over het lichaam gaat.. 'hey, je hebt ook tieten', buh, want dat is natuurlijk ook nie goed. Maar gewoon een echt mooi welgevormd setje borsten, van puur natuur, daar moet je niets aan doen! Maar verder is ook de tepel belangrijk! Van die grote tepelhoven! En zeker als er siliconen achter zitten. Dat zijn van die fletse pannenkoeken. Over pannenkoeken gesproken. Die zijn maar tot vandaag houdbaar dus ik ga maar eens lekker vijf stuks met poedersuiker opsmikkelen!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_70201994
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:07 schreef HuHu het volgende:

[..]

Maar dan zijn ze van jezelf, en dan past het waarschijnlijk ook goed bij de rest van je lichaam.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:14:35 #15
104871 remlof
Europees federalist
pi_70202005
Inderdaad, meiden die hun tieten laten vergroten zodat alle proporties met de rest van hun lichaam zoek zijn
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:15:58 #16
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_70202038
Bestaat er nou ook al een boobpedia !?
In me Burberry......
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:16:43 #17
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_70202066
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:15 schreef Chav het volgende:
Bestaat er nou ook al een boobpedia !?
Nee, http://www.chickipedia.com/
@ Netsplitter: Dat is ook weer zoiets.. piercings.
Een navelpiercing vind ik best mooi. Maar in je tepel (of erger)?
pi_70202106
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:14 schreef remlof het volgende:
Inderdaad, meiden die hun tieten laten vergroten zodat alle proporties met de rest van hun lichaam zoek zijn
Daarom.... het moet gewoon passen! God heeft heus wel goed nagedacht toen hij de vrouw schiep, niets mis met de natuur.
pi_70202273

Natuurlijke grote borsten op vrouwen met een tikje groter dan slanke taille. Dat is gewoon perfect.

Eventueel kan ik de NSFW versie posten.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 20 juni 2009 @ 19:23:54 #20
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70202306
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:22 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]

Natuurlijke grote borsten op vrouwen met een tikje groter dan slanke taille. Dat is gewoon perfect.

Hoezo eventueel?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:25:43 #21
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_70202368
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:22 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]

Dat ziet er aardig fors uit. Maar mij maak je nét zo blij met een cupsize minder!
pi_70202376
De tieten zelf mogen op zich wel in B&H en het NSFW materiaal kan in KPD.

Ik ben meer benieuwd naar waarom meisjes zoiets doen. Waarom? Waarom ?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:28:06 #23
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_70202443

Het is natuurlijk wel zo dat als een vrouw met grote tieten een kroeg binnenkomt, 9 van de 10 mannen er even een blik op werpt. Dat gaat vreten

[ Bericht 50% gewijzigd door Mylene op 21-06-2009 10:45:31 (opschonen topic) ]
pi_70202539
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:28 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel zo dat als een vrouw met grote tieten een kroeg binnenkomt, 9 van de 10 mannen er even een blik op werpt. Dat gaat vreten
Dat ligt er voornamelijk aan hoe ze zich kleedt en er verder uit ziet. Een meisje met kleine borsten kan makkelijk meer aandacht trekken dan een meisje met grote borsten. Als de kleding de borsten verhullen, dan zie je er nog weinig van.

Als je het natuurlijk combineert, dan trek je wellicht meer aandacht ja. Maar waarom het dan soms zo over-the-top moet snap ik niet. Waarom je borsten enorme oppompen, gewoon normaal ziet er veel mooier uit?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:33:33 #25
259980 Kuubisme
It's my religion.
pi_70202597
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef HuHu het volgende:

[..]

Dat ligt er voornamelijk aan hoe ze zich kleedt en er verder uit ziet. Een meisje met kleine borsten kan makkelijk meer aandacht trekken dan een meisje met grote borsten. Als de kleding de borsten verhullen, dan zie je er nog weinig van.

Als je het natuurlijk combineert, dan trek je wellicht meer aandacht ja. Maar waarom het dan soms zo over-the-top moet snap ik niet. Waarom je borsten enorme oppompen, gewoon normaal ziet er veel mooier uit?
Onzekerheid. Of aandachtshoer. Of het vrouw-zijn.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:34:44 #26
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_70202632
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef HuHu het volgende:

[..]

Mja, het is wellicht wat onzinnig om er in algemene zin over te spreken. Zoveel meisjes zoveel verschillende redenen. Maar wat ik heb gemerkt bij meisjes met kleine borsten, dat ze compleet gefocust zijn op het idee dat groot beter is en alle andere signalen wegfilteren.

Een ex van me had ook gewoon mooie puntige borsten, maar was er toch erg onzeker over. Hoe vaak ik ook vertelde dat ik haar stel mooier vond, ze geloofde het gewoon niet
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:35:51 #27
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_70202676
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:28 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dat komt dus door de media, want dat is helemaal niet zo. Tuurlijk kijk je naar een vrouw haar borsten, maar ook zeker speelt dat knappe gezichtje en lekker kontje mee, zelfs nóg meer. En ik dacht dat juist een vrouw zou vinden dat iemand je maar leuk moest vinden om wie je bent en daar hebben ze heus geen neppe boobs voor nodig! Nogmaals, als ze kleine borsten hebben en je ze haast niet kan onderscheiden van de borstkas van een kerel, dan zal ik het heus toejuichen wanneer ze ervoor wil kiezen implantaten te nemen. Maar dat alsmaar groter en groter dat is alleen maar aandachtvragerij gadverdamme!

Oftewel: niet te groot en niet te klein, wees tevreden, ze mogen er zijn!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:39:53 #28
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_70202825
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat komt dus door de media, want dat is helemaal niet zo.
Dan moet je de volgende keer maar eens wat beter opletten als een vrouw met grote tieten in een klein truitje een kroeg binnen komt lopen
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:41:44 #29
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_70202897
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:39 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dan moet je de volgende keer maar eens wat beter opletten als een vrouw met grote tieten in een klein truitje een kroeg binnen komt lopen
Dat bedoelde ik niet! (Dat ze dat aan zich laten vreten bedoelde ik )
Bovendien zou ik dan niet meer op kunnen letten...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 20 juni 2009 @ 19:42:32 #30
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70202924
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:39 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Mag je eigenlijk niet zeggen, maar dat soort vrouwen geilen op dat soort aandacht.
Aandacht = aandacht op dat moment.
En dat dat via der memmen gevraagd moet worden zegt aardig wat over de oppervlakkigheid van de betreffende vrouw.

Vind ik.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:52:10 #31
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70203251
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:17 schreef HuHu het volgende:

[..]

Daarom.... het moet gewoon passen! God heeft heus wel goed nagedacht toen hij de vrouw schiep, niets mis met de natuur.
Soms wel, mijn beste vriendin is ook van het kaliber "mag het iets meer zijn" en in dát formaat is het enkel ergerlijk voor haar qua fysieke klachten.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:53:01 #32
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_70203290
mjah, sommigen zijn met groot bedeeld......

Iets kleiner is inderdaad ook mooi, maar groot ook wel hoor
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:53:36 #33
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70205339
Mee eens. Overgrote borsten
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:37:23 #34
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70206698
Wat ik mij afvraag is in hoeverre tieten erogene zones zijn. Als je vrouwen borsten zou strelen raakt de vrouw daar opgewonden van/zit er veel gevoel in?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 20 juni 2009 @ 21:38:37 #35
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70206730
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat ik mij afvraag is in hoeverre tieten erogene zones zijn. Als je vrouwen borsten zou strelen raakt de vrouw daar opgewonden van/zit er veel gevoel in?
Wat denk je zelf?
Laat me raden, je hebt nog nooit aan een borst gezeten?
pi_70206972
Nou ja ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken en wil helemaal niet zeggen dat dat voor al die meiden geldt (einde disclaimer).

Maar toen ik jonger was heb ik het wel overwogen. Ik had toen een B cup, later is het nog wel een C cup geworden toen ik ook wat meer heupen kreeg enzo. Maar in de eerste klassen middelbare school zat ik doordat ik klassen over had geslagen bij oudere meisjes in de klas en was ik dus een van de plattere. Niet de platste ofzo, maar toch. Ook al was het halverwege de middelbare wel bijgetrokken, ik bleef het gevoel houden dat ze niet goed waren zeg maar. Dat je toch minstens een D cup moest hebben om mee te tellen en het liefst een E (ik keek iedere middag baywatch, trouwens ).

En ik mezelf dankzij mn zeer geemancipeerde opvoeding maar voorhouden dat iedereen mooi is op zn eigen manier en dat als een jongen echt van je houdt het er niet toe doet dat je te kleine hebt bla bla. Nou, eerste vriendje, meteen kritiek. Achteraf gezien denk ik dat ie misschien zelf onzeker was, maar destijds geloofde ik hem heilig. We hadden toen net internet (jaja, oma vertelt) en zowat het eerste wat ik googlede was wat een borstvergroting kostte en vooral: of ze dan je tepels ook groter maakten, want daar zeurde het vriendje over. En ik kende alleen die van mn moeder, en om blote vrouwen te googelen was nooit bij me opgekomen dus ik had eigenlijk geen idee of ik normaal was, maar ik nam meteen aan van niet.

Ik heb toen dus serieus een jaar lang rondgelopen met het vaste besluit te sparen voor een tepelvergroting. Terwijl ik niet absurd kleine heb, maar gewoon klein, en best veel mannen dat juist een pluspunt blijken te vinden. Ook had ik toen het idee dat het mannen niet groot genoeg kon zijn aangezien ik met 75B / 70C werd aangeduidt met 'erwtjes' door dat oh zo lieve vriendje. Dus siliconen zouden er ook in moeten.

Ik denk dat als ik toen het geld had gehad en het had gekund (ik was toen 16) ik het had laten opereren. Nu vind ik het juist twee van mn beste onderdelen, maar wat als ik daarna een tijdje geen nieuw vriendje had gehad of nog zo'n opbeurend type als de eerste, en ik had het geld gehad? Denk dat ik dan nu skippy's had gehad. Achteraf komt het allemaal heel stom over en kan ik me niet meer voorstellen dat ik me zo uit het veld liet slaan door één zo'n domme sukkel. Maar ja, zo voelde ik me dus destijds...
pi_70207148
wat een openhartig verhaal Dipkip! Ongelooflijk wat een stom vriendje met je kan doen he..... Ik heb er zelf gelukkig nooit last van gehad, toen ik nog cup A had wel, maar inmiddels is het een mooie B geworden die goed bij me past. Een vriendje die gaat klagen dat ze te klein zijn, mag oprotten (gelukkig is vriendlief heel tevreden). Wel heb ik een vriendje gehad toen ik een jaar of 16 was die me altijd veel te dik vond, waardoor ik tijdenlang een schuldgevoel had zodra ik chocola at (daar was hij het niet mee eens namelijk....). Dus ik denk dat het voornamelijk komt door eigen onzekerheid + invloed van stomme vriendjes.....
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:59:04 #38
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70207271
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:38 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Laat me raden, je hebt nog nooit aan een borst gezeten?
Wat ik mij eigenlijk afvroeg is of grotere borsten een meisje zelf meer plezier zou bieden op sexueel gebied. Vinden vrouwen het geil om met hun eigen grotere borsten te spelen, raken zij daar zelf meer opgewonden van? Ik lees vnl. dat de mannen de schuld krijgen van borstvergrotingen en ontwikkelende schuldgevoelens.
pi_70207273
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Ongelooflijk wat een stom vriendje met je kan doen he.....
Zeker. En dan kun je daarna 10 fijne hebben, maar als je je shirt uittrekt bij een nieuw persoon of je past een jurkje wat ze niet op hun grootst doet ogen denk je toch eerder weer aan wat die eerste zei. Ik wéét nu dat het onzin is, maar kan het toch niet laten om bij een nieuwe partner even te checken en me voor gek te laten verklaren. Veel mannen zien dat vast als aandachtshoerderij maar ik voel me niet prettig naakt tot ie me verzekerd heeft dat grote tepels niet beter zijn en dat ze goed zijn enzo. Als ik hoor hoe veel vermoedelijk heel jonge jongens (iig dat hoop je dan maar) hier op fok blaten over dat alleen de perfecte vrouw goed genoeg is en dat ieder meisje boven maat 38 / met een B cup / whatever afgedaan heeft... Vraag me wel eens af voor hoeveel mensen je het wel niet verknalt op die manier. Tuurlijk is het stom je door zulke dingen te laten beinvloeden en ik heb daar ook geen last meer van, maar praat dat een tienermeisje eens aan dr hoofd.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:03:13 #40
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_70207411
Wat een verhalen! En wat een slechte vriendjes! Maar ja, je bent jong, naïef en dat neem je dan voor lief. In geen enkele relatie dien je een ander af te vallen op het uiterlijk, ik bedoel, dat is toch één van de redenen dat je bij elkaar bent, de aantrekkingskracht van de ander op jou... maar óók heb jij iets waar de ander zich tot aangetrokken voelt en bij zulk soort opmerkingen wordt dat op de schop gegooid. Als iemand veranderd, dan kun je dat best bespreekbaar maken. "Joh, zullen we allebei naar de sportschool gaan! ", als een suggestie dat iemand wel een beetje aan het uitdijen is. Ik kan niet geloven dat iemand je recht in de ogen kijkt en zegt 'je hebt erwten, je borsten zijn te klein', of 'je bent dik, té dik'. Gelukkig zijn jullie beide (DipKip & zoeperzazke) lekker naar jezelf blijven luisteren. Natuurlijk wil je de ander gelukkig maken met jezelf, maar zorg eerst dat je zelf gelukkig bent met jezelf. En ben je dat, dan is er misschien iets niet goed met die ander.
+ En kleine tepels zijn beter dan hele grote!
pi_70207445

@DipKip: indrukwekkend verhaal. Je hebt helemaal gelijk dat je je niet moet laten beïnvloeden door één zo'n stom vriendje, maar het gebeurd gewoon waar je bij staat soms.

Maar is het dan onzekerheid, eventueel aangepraat door de omgeving, die voornamelijk de oorzaak is dat vrouwen dat doen?

[ Bericht 46% gewijzigd door Mylene op 21-06-2009 10:38:58 (opschonen topic) ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 20 juni 2009 @ 22:15:22 #42
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70207728
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 22:04 schreef HuHu het volgende:

[..]

@DipKip: indrukwekkend verhaal. Je hebt helemaal gelijk dat je je niet moet laten beïnvloeden door één zo'n stom vriendje, maar het gebeurd gewoon waar je bij staat soms.

Maar is het dan onzekerheid, eventueel aangepraat door de omgeving, die voornamelijk de oorzaak is dat vrouwen dat doen?
Blijkbaar wel.
Tieners zijn zeer beinvloedbaar door vrienden of andere stimulatie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 21-06-2009 10:39:16 ]
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:21:03 #43
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_70207871
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 22:15 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Blijkbaar wel.
Tieners zijn zeer beinvloedbaar door vrienden of andere stimulatie.
Maar goed weetje, daar kan ik nog inkomen, zoals ik eerder ook zei. Als het iemand helpt zich lekkerder in haar eigen vel te voelen, zelfbewuster/-verzekerder te zijn, dan moet ze dit vooral doen... voor zichzelf! Niet voor iemand anders dus, al voel je je natuurlijk beter in je sas wanneer iemand je er beter uit vindt zien, zonder dat je het zelf eigenlijk prettig vond er zo bij te gaan lopen. Maar voornamelijk ging het topic over het nog vergroten van prima borsten. Daar kun je je toch niet prettiger bij gaan voelen? Is het echt om de aandacht te doen, vinden ze het zelf mooier dan voorheen? Wat drijft deze personen toch hun lichaam zó 'te verminken'. Ik zelf vind het gewoon walgelijk. Er zijn natuurlijk ook zat mensen die het supergeil vinden. Hoe zouden die dat dan zien? Is groter echt beter, zonder grenzen te stellen? Zal wel aan mij liggen.
pi_70213011
Wat een piemeltopic, en wat een niveau van de reacties, mi gadu.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 22:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]
Als het iemand helpt zich lekkerder in haar eigen vel te voelen, zelfbewuster/-verzekerder te zijn, dan moet ze dit vooral doen... voor zichzelf!
Mensen bestaan niet in een vacuüm.
quote:
Niet voor iemand anders dus, al voel je je natuurlijk beter in je sas wanneer iemand je er beter uit vindt zien, zonder dat je het zelf eigenlijk prettig vond er zo bij te gaan lopen.
Ha, kijk, je wist het toch.
  zondag 21 juni 2009 @ 10:49:44 #45
16715 Mylene
*schatje*
pi_70215236
-edit: topic opgeschoond

nogmaals:
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:25 schreef HuHu het volgende:
De tieten zelf mogen op zich wel in B&H en het NSFW materiaal kan in KPD.

Ik ben meer benieuwd naar waarom meisjes zoiets doen. Waarom? Waarom ?
pi_70215339
-edit: offtopic

[ Bericht 92% gewijzigd door Mylene op 21-06-2009 10:57:23 ]
  zondag 21 juni 2009 @ 14:49:36 #47
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_70221564
-edit: PM

[ Bericht 50% gewijzigd door Mylene op 21-06-2009 15:06:53 ]
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zondag 21 juni 2009 @ 14:57:34 #48
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_70221856
vriendin is best goed bedeelt, en op zich heeft ze er geen last van, alhoewel rugklachten wel vaker voorkomen. Ze denkt er dan ook over om ze te laten verkleinen. Als je er echt last van hebt wordt dat zelfs vergoed, moet je alleen wel een verwijsbriefje van een arts hebben. (in DLD)

Of ze er meer plezier in heeft met zichzelf te spelen & de grote borsten? ik zou het niet weten... Zo'n persoon weet natuurlijk niet hoe het met kleine is?
  zondag 21 juni 2009 @ 16:28:40 #49
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70224510
Mannen krijgen ook de schuld dat vrouwen hun eigen schaamlippen laten verkleinen. Maar vinden vrouwen het zelf niet mooier en leggen ze de morele kanten van het verhaal als schuld maar bij de mannen neer (lekker makkelijk)?

[ Bericht 28% gewijzigd door Schenkstroop op 21-06-2009 16:34:56 ]
  zondag 21 juni 2009 @ 16:51:16 #50
240464 LuieDonder
Donders lui
pi_70225060
Tja.. er zit een verschil tussen wat een man denkt over een vrouw en wat een vrouw denkt wat de man over haar denkt... als je begrijpt wat ik bedoel. Bij dit soort dingen (op die hufterige vriendjes die hierboven zijn besproken na) heb ik het idee dat deze onzekerheden vooral voortkomen uit het beeld dat de vrouw denkt dat mensen van haar hebben, in plaats van het daadwerkelijke beeld.
pi_70226315
quote:
Op zondag 21 juni 2009 16:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Mannen krijgen ook de schuld dat vrouwen hun eigen schaamlippen laten verkleinen. Maar vinden vrouwen het zelf niet mooier en leggen ze de morele kanten van het verhaal als schuld maar bij de mannen neer (lekker makkelijk)?
Er is een verschil tussen iets mooier vinden dan iets anders en er de pijn en risico's van een operatie voor over hebben. Alleen iets mooier vinden is imho meestal niet de reden om een operatie te laten doen. Meestal ga je dan echt gebukt onder het niet hebben van dat mooie en volgens mij gaat dat dan toch echt om hoe anderen je zien of hoe je denkt dat anderen je zien.
pi_70226757
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:36 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen iets mooier vinden dan iets anders en er de pijn en risico's van een operatie voor over hebben. Alleen iets mooier vinden is imho meestal niet de reden om een operatie te laten doen. Meestal ga je dan echt gebukt onder het niet hebben van dat mooie en volgens mij gaat dat dan toch echt om hoe anderen je zien of hoe je denkt dat anderen je zien.
Meisjes die borstvergrotingen nemen zijn gewoon meisjes die in hun puberteit zijn blijven hangen Op je 16e denk je dat je raar bent, maar als je volwassen bent moet je je daar toch wel overheen kunnen zetten..
  zondag 21 juni 2009 @ 17:56:35 #53
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70226867
Er is esteitisch ook van alles mis met mijn lichaam. Maar als ik dan droom over wat ik allemaal zou veranderen aan mezelf (als ik het geld had), dan denk ik voornamelijk of ik er zelf wel blij mee ben met een verandering of niet. Ik doe het dus voo rmijzelf. Ik heb en vrij brede schouderpartij, weinig spieren maar erg stevig gebouwd. Ik wil best wat mooie spierbundels ontwikkelen eromheen al vinden vrouwen dat meestal niet mooi. Ik doe het voor mijzelf. Meisjes hebben zelf toch ook wel bessef wat ze zelf mooi vinden of gaan ze alleen maar af op meningen?

Ik probeer inderdaad te impliceren dat meisjes grotere borsten zelf mooi zouden vinden.

[ Bericht 11% gewijzigd door Schenkstroop op 21-06-2009 18:32:49 ]
  zondag 21 juni 2009 @ 18:54:26 #54
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_70228241
En voor de vrouwtjes die overstag zijn gegaan maar rugklachten e.d. hebben:
  zondag 21 juni 2009 @ 19:24:28 #55
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_70228950
Ik vind grote tieten juist een afknapper, maar veel kerels niet.
  zondag 21 juni 2009 @ 19:25:45 #56
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_70228983
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:24 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik vind grote tieten juist een afknapper, maar veel kerels niet.
Nee, maar jij bent ook van de verkeerde kant.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zondag 21 juni 2009 @ 19:27:21 #57
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_70229038
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:25 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Nee, maar jij bent ook van de verkeerde kant.
Homo bedoel je? Nee, dan zou het me ook totaal niet interesseren natuurlijk
pi_70233843
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Er is esteitisch ook van alles mis met mijn lichaam. Maar als ik dan droom over wat ik allemaal zou veranderen aan mezelf (als ik het geld had), dan denk ik voornamelijk of ik er zelf wel blij mee ben met een verandering of niet. Ik doe het dus voo rmijzelf. Ik heb en vrij brede schouderpartij, weinig spieren maar erg stevig gebouwd. Ik wil best wat mooie spierbundels ontwikkelen eromheen al vinden vrouwen dat meestal niet mooi. Ik doe het voor mijzelf. Meisjes hebben zelf toch ook wel bessef wat ze zelf mooi vinden of gaan ze alleen maar af op meningen?

Ik probeer inderdaad te impliceren dat meisjes grotere borsten zelf mooi zouden vinden.
En jij leeft in een vacuum, totaal onbeinvloed door de mening van anderen en beelden uit de media. Het is gewoon púúr toeval dat je toevallig het zelf mooi vindt om spierbundels te hebben, jouw droom had net zo goed kunnen zijn om een siliconenbierbuikje te laten implanteren. Ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')