Prompt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Volledig mee eens. Prompte bescheiden borsten
Geloof er geen zak van dat jij grote tieten hebt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:01 schreef Leanne het volgende:
en als je nou grote tieten van jezelf hebt
niet supergroot hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van dat jij grote tieten hebt.
Maar dan zijn ze van jezelf, en dan past het waarschijnlijk ook goed bij de rest van je lichaam. Maar van die neppe opgepompte dingen, ieuwllllquote:
Dat is dan een zegen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:01 schreef Leanne het volgende:
en als je nou grote tieten van jezelf hebt
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze van jezelf, en dan past het waarschijnlijk ook goed bij de rest van je lichaam.
Nee, http://www.chickipedia.com/quote:
Daarom.... het moet gewoon passen! God heeft heus wel goed nagedacht toen hij de vrouw schiep, niets mis met de natuur.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:14 schreef remlof het volgende:
Inderdaad, meiden die hun tieten laten vergroten zodat alle proporties met de rest van hun lichaam zoek zijn
Hoezo eventueel?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:22 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijke grote borsten op vrouwen met een tikje groter dan slanke taille. Dat is gewoon perfect.
Eventueel kan ik de NSFW versie posten.
Dat ziet er aardig fors uit. Maar mij maak je nét zo blij met een cupsize minder!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:22 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijke grote borsten op vrouwen met een tikje groter dan slanke taille. Dat is gewoon perfect.
Eventueel kan ik de NSFW versie posten.
Dat ligt er voornamelijk aan hoe ze zich kleedt en er verder uit ziet. Een meisje met kleine borsten kan makkelijk meer aandacht trekken dan een meisje met grote borsten. Als de kleding de borsten verhullen, dan zie je er nog weinig van.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat als een vrouw met grote tieten een kroeg binnenkomt, 9 van de 10 mannen er even een blik op werpt. Dat gaat vreten
Onzekerheid. Of aandachtshoer. Of het vrouw-zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat ligt er voornamelijk aan hoe ze zich kleedt en er verder uit ziet. Een meisje met kleine borsten kan makkelijk meer aandacht trekken dan een meisje met grote borsten. Als de kleding de borsten verhullen, dan zie je er nog weinig van.
Als je het natuurlijk combineert, dan trek je wellicht meer aandacht ja. Maar waarom het dan soms zo over-the-top moet snap ik niet. Waarom je borsten enorme oppompen, gewoon normaal ziet er veel mooier uit?
Mja, het is wellicht wat onzinnig om er in algemene zin over te spreken. Zoveel meisjes zoveel verschillende redenen. Maar wat ik heb gemerkt bij meisjes met kleine borsten, dat ze compleet gefocust zijn op het idee dat groot beter is en alle andere signalen wegfilteren.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat ligt er voornamelijk aan hoe ze zich kleedt en er verder uit ziet. Een meisje met kleine borsten kan makkelijk meer aandacht trekken dan een meisje met grote borsten. Als de kleding de borsten verhullen, dan zie je er nog weinig van.
Als je het natuurlijk combineert, dan trek je wellicht meer aandacht ja. Maar waarom het dan soms zo over-the-top moet snap ik niet. Waarom je borsten enorme oppompen, gewoon normaal ziet er veel mooier uit?
Dat komt dus door de media, want dat is helemaal niet zo. Tuurlijk kijk je naar een vrouw haar borsten, maar ook zeker speelt dat knappe gezichtje en lekker kontje mee, zelfs nóg meer. En ik dacht dat juist een vrouw zou vinden dat iemand je maar leuk moest vinden om wie je bent en daar hebben ze heus geen neppe boobs voor nodig! Nogmaals, als ze kleine borsten hebben en je ze haast niet kan onderscheiden van de borstkas van een kerel, dan zal ik het heus toejuichen wanneer ze ervoor wil kiezen implantaten te nemen. Maar dat alsmaar groter en groter dat is alleen maar aandachtvragerij gadverdamme!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat als een vrouw met grote tieten een kroeg binnenkomt, 9 van de 10 mannen er even een blik op werpt. Dat gaat vreten
Dan moet je de volgende keer maar eens wat beter opletten als een vrouw met grote tieten in een klein truitje een kroeg binnen komt lopenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat komt dus door de media, want dat is helemaal niet zo.
Dat bedoelde ik niet!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:39 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dan moet je de volgende keer maar eens wat beter opletten als een vrouw met grote tieten in een klein truitje een kroeg binnen komt lopen
Mag je eigenlijk niet zeggen, maar dat soort vrouwen geilen op dat soort aandacht.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:39 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dan moet je de volgende keer maar eens wat beter opletten als een vrouw met grote tieten in een klein truitje een kroeg binnen komt lopen
Soms wel, mijn beste vriendin is ook van het kaliber "mag het iets meer zijn" en in dát formaat is het enkel ergerlijk voor haar qua fysieke klachten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Daarom.... het moet gewoon passen! God heeft heus wel goed nagedacht toen hij de vrouw schiep, niets mis met de natuur.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat ik mij afvraag is in hoeverre tieten erogene zones zijn. Als je vrouwen borsten zou strelen raakt de vrouw daar opgewonden van/zit er veel gevoel in?
Wat ik mij eigenlijk afvroeg is of grotere borsten een meisje zelf meer plezier zou bieden op sexueel gebied. Vinden vrouwen het geil om met hun eigen grotere borsten te spelen, raken zij daar zelf meer opgewonden van? Ik lees vnl. dat de mannen de schuld krijgen van borstvergrotingen en ontwikkelende schuldgevoelens.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Laat me raden, je hebt nog nooit aan een borst gezeten?
Zeker. En dan kun je daarna 10 fijne hebben, maar als je je shirt uittrekt bij een nieuw persoon of je past een jurkje wat ze niet op hun grootst doet ogen denk je toch eerder weer aan wat die eerste zei. Ik wéét nu dat het onzin is, maar kan het toch niet laten om bij een nieuwe partner even te checken en me voor gek te laten verklaren. Veel mannen zien dat vast als aandachtshoerderij maar ik voel me niet prettig naakt tot ie me verzekerd heeft dat grote tepels niet beter zijn en dat ze goed zijn enzo. Als ik hoor hoe veel vermoedelijk heel jonge jongens (iig dat hoop je dan maar) hier op fok blaten over dat alleen de perfecte vrouw goed genoeg is en dat ieder meisje boven maat 38 / met een B cup / whatever afgedaan heeft... Vraag me wel eens af voor hoeveel mensen je het wel niet verknalt op die manier. Tuurlijk is het stom je door zulke dingen te laten beinvloeden en ik heb daar ook geen last meer van, maar praat dat een tienermeisje eens aan dr hoofd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Ongelooflijk wat een stom vriendje met je kan doen he.....
Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
@DipKip: indrukwekkend verhaal. Je hebt helemaal gelijk dat je je niet moet laten beïnvloeden door één zo'n stom vriendje, maar het gebeurd gewoon waar je bij staat soms.
Maar is het dan onzekerheid, eventueel aangepraat door de omgeving, die voornamelijk de oorzaak is dat vrouwen dat doen?
Maar goed weetje, daar kan ik nog inkomen, zoals ik eerder ook zei. Als het iemand helpt zich lekkerder in haar eigen vel te voelen, zelfbewuster/-verzekerder te zijn, dan moet ze dit vooral doen... voor zichzelf! Niet voor iemand anders dus, al voel je je natuurlijk beter in je sas wanneer iemand je er beter uit vindt zien, zonder dat je het zelf eigenlijk prettig vond er zo bij te gaan lopen. Maar voornamelijk ging het topic over het nog vergroten van prima borsten. Daar kun je je toch niet prettiger bij gaan voelen? Is het echt om de aandacht te doen, vinden ze het zelf mooier dan voorheen? Wat drijft deze personen toch hun lichaam zó 'te verminken'. Ik zelf vind het gewoon walgelijk. Er zijn natuurlijk ook zat mensen die het supergeil vinden. Hoe zouden die dat dan zien? Is groter echt beter, zonder grenzen te stellen? Zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Tieners zijn zeer beinvloedbaar door vrienden of andere stimulatie.
Mensen bestaan niet in een vacuüm.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als het iemand helpt zich lekkerder in haar eigen vel te voelen, zelfbewuster/-verzekerder te zijn, dan moet ze dit vooral doen... voor zichzelf!
Ha, kijk, je wist het toch.quote:Niet voor iemand anders dus, al voel je je natuurlijk beter in je sas wanneer iemand je er beter uit vindt zien, zonder dat je het zelf eigenlijk prettig vond er zo bij te gaan lopen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:25 schreef HuHu het volgende:
De tieten zelf mogen op zich wel in B&H en het NSFW materiaal kan in KPD.
Ik ben meer benieuwd naar waarom meisjes zoiets doen. Waarom? Waarom?
Er is een verschil tussen iets mooier vinden dan iets anders en er de pijn en risico's van een operatie voor over hebben. Alleen iets mooier vinden is imho meestal niet de reden om een operatie te laten doen. Meestal ga je dan echt gebukt onder het niet hebben van dat mooie en volgens mij gaat dat dan toch echt om hoe anderen je zien of hoe je denkt dat anderen je zien.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Mannen krijgen ook de schuld dat vrouwen hun eigen schaamlippen laten verkleinen. Maar vinden vrouwen het zelf niet mooier en leggen ze de morele kanten van het verhaal als schuld maar bij de mannen neer (lekker makkelijk)?
Meisjes die borstvergrotingen nemen zijn gewoon meisjes die in hun puberteit zijn blijven hangenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets mooier vinden dan iets anders en er de pijn en risico's van een operatie voor over hebben. Alleen iets mooier vinden is imho meestal niet de reden om een operatie te laten doen. Meestal ga je dan echt gebukt onder het niet hebben van dat mooie en volgens mij gaat dat dan toch echt om hoe anderen je zien of hoe je denkt dat anderen je zien.
Nee, maar jij bent ook van de verkeerde kant.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:24 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik vind grote tieten juist een afknapper, maar veel kerels niet.
Homo bedoel je? Nee, dan zou het me ook totaal niet interesseren natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 19:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent ook van de verkeerde kant.
En jij leeft in een vacuum, totaal onbeinvloed door de mening van anderen en beelden uit de media. Het is gewoon púúr toeval dat je toevallig het zelf mooi vindt om spierbundels te hebben, jouw droom had net zo goed kunnen zijn om een siliconenbierbuikje te laten implanteren. Ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Er is esteitisch ook van alles mis met mijn lichaam. Maar als ik dan droom over wat ik allemaal zou veranderen aan mezelf (als ik het geld had), dan denk ik voornamelijk of ik er zelf wel blij mee ben met een verandering of niet. Ik doe het dus voo rmijzelf. Ik heb en vrij brede schouderpartij, weinig spieren maar erg stevig gebouwd. Ik wil best wat mooie spierbundels ontwikkelen eromheen al vinden vrouwen dat meestal niet mooi. Ik doe het voor mijzelf. Meisjes hebben zelf toch ook wel bessef wat ze zelf mooi vinden of gaan ze alleen maar af op meningen?
Ik probeer inderdaad te impliceren dat meisjes grotere borsten zelf mooi zouden vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |