Prompt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Volledig mee eens. Prompte bescheiden borsten
Geloof er geen zak van dat jij grote tieten hebt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:01 schreef Leanne het volgende:
en als je nou grote tieten van jezelf hebt
niet supergroot hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van dat jij grote tieten hebt.
Maar dan zijn ze van jezelf, en dan past het waarschijnlijk ook goed bij de rest van je lichaam. Maar van die neppe opgepompte dingen, ieuwllllquote:
Dat is dan een zegen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:01 schreef Leanne het volgende:
en als je nou grote tieten van jezelf hebt
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze van jezelf, en dan past het waarschijnlijk ook goed bij de rest van je lichaam.
Nee, http://www.chickipedia.com/quote:
Daarom.... het moet gewoon passen! God heeft heus wel goed nagedacht toen hij de vrouw schiep, niets mis met de natuur.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:14 schreef remlof het volgende:
Inderdaad, meiden die hun tieten laten vergroten zodat alle proporties met de rest van hun lichaam zoek zijn
Hoezo eventueel?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:22 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijke grote borsten op vrouwen met een tikje groter dan slanke taille. Dat is gewoon perfect.
Eventueel kan ik de NSFW versie posten.
Dat ziet er aardig fors uit. Maar mij maak je nét zo blij met een cupsize minder!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:22 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijke grote borsten op vrouwen met een tikje groter dan slanke taille. Dat is gewoon perfect.
Eventueel kan ik de NSFW versie posten.
Dat ligt er voornamelijk aan hoe ze zich kleedt en er verder uit ziet. Een meisje met kleine borsten kan makkelijk meer aandacht trekken dan een meisje met grote borsten. Als de kleding de borsten verhullen, dan zie je er nog weinig van.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat als een vrouw met grote tieten een kroeg binnenkomt, 9 van de 10 mannen er even een blik op werpt. Dat gaat vreten
Onzekerheid. Of aandachtshoer. Of het vrouw-zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat ligt er voornamelijk aan hoe ze zich kleedt en er verder uit ziet. Een meisje met kleine borsten kan makkelijk meer aandacht trekken dan een meisje met grote borsten. Als de kleding de borsten verhullen, dan zie je er nog weinig van.
Als je het natuurlijk combineert, dan trek je wellicht meer aandacht ja. Maar waarom het dan soms zo over-the-top moet snap ik niet. Waarom je borsten enorme oppompen, gewoon normaal ziet er veel mooier uit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |