Geen last van puistjes, en voor zover ik weet ook geen trombose..quote:Op donderdag 23 april 2009 23:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je snel last van puistjes? Dan moet je de Microgynon/Rigevidon/Stediril mijden en is de Yasmin of bv. Marvelon beter geschikt. Zit er trombose in de familie of ben je nog erg jong, dan zijn de laatste 2 weer minder geschikt. Niet aan de Diane beginnen als je geen ernstige acne hebt.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik wil hem er ook wel even inslaan hoor.
De Lovette is qua hoeveelheden hormonen hetzelfde als de Microgynon 20, dus een derde minder hormonen dan de 'normale' Microgynon.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
Vorig topic: [Centraal]De Pil deel 9
Laatste post:
[..]
Geen last van puistjes, en voor zover ik weet ook geen trombose..
Zat zelf te denken aan Lovette.
Als je last hebt van de hormonen kan het zijn dat je minder last hebt van de 20-variant. De misselijkheid zou in de loop van de tijd moeten verswijnen. Als dat bij de volgende strip nog steeds zo is, gewoon even met de HA overleggen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
Het is microgynon 30 geworden.. Wat merk je nou voor wezenlijk verschil tussen 20 en 30 dan?
Denk je dat je zwanger bent dat je twee keer getest hebt? Dit zit wel goed hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 11:12 schreef tientje84 het volgende:
Hoi.
Ik heb even een vraag. Ik slik de pil, maar ik heb toch voor de zekerheid twee maal een zwangerschapstest van ClearBlue gedaan. 1 was een week na menstruatie en de 2e twee weken erna. Beide testen waren negatief.
Mijn vraag: hoe betrouwbaar zijn die zwangerschapstesten van tegenwoordig?
Groetjes,
Tientje84
pff, das dom. Heb je seks gehad in de stopweek? zo ja: bezoekje aan de huisarts. Zo nee: twee weken met condoom.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:57 schreef Christiaan het volgende:
Wat te doen bij een 4 dagen te lange stopwerk?
Oei, dan wordt het even huisarts.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:19 schreef Twinky het volgende:
[..]
pff, das dom. Heb je seks gehad in de stopweek? zo ja: bezoekje aan de huisarts. Zo nee: twee weken met condoom.
Vorige week zaterdag, dit is nu de vierde dag, maar ze heeft wel de pil geslikt hoor ik net, dus eigenlijk is haar stopweek maar drie dagen te lang.quote:
mja het is echt niet handig.. hoe ik het ook wend of keer. Door na de stopweek weer te beginnen zorg je ervoor dat een eventueel gesprongen eitje weer afsterft, en als je dit niet doet kan het eitje gewoon rijpen en zeker als jij er dan fijne zaadjes bij hebt gespoten zou er wel eens kunnen gebeuren wat je niet wil.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:25 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag, dit is nu de vierde dag, maar ze heeft wel de pil geslikt hoor ik net, dus eigenlijk is haar stopweek maar drie dagen te lang.
Ik kan niet helemaal uit je verhaal opmaken of je direct van femodeen bent overgestapt naar de merkloze variant, of dat er een periode tussen heeft gezeten.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef Aventura het volgende:
Ik herinner me dat hier iemand over de merkloze Femodeen postte. Niet veel goeds...Ik heb deze ook gekregen, al een paar maanden geleden. Ik heb een heel nare week achter de rug, waarin ik helemaal mezelf niet was. Woest worden om niks, algehele neerslachtigheid. Bokkig zijn en nergens aan mee willen doen. Zo ken ik mezelf niet. Ik vraag me toch af of het iets met de pil te maken kan hebben. Sowieso is mijn oude bekende kwaal ook weer terug: hoofdpijn in de stopweek. Dit had ik toen ik net met Femodeen begon, ook. Is het mss zo dat ik weer helemaal moet wennen aan deze (zogenaamd dezelfde) pil?
Heb je ook absoluut gelijk in hoor. Ze gaat vanmiddag langs de dokter. Bedankt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:34 schreef Twinky het volgende:
[..]
mja het is echt niet handig.. hoe ik het ook wend of keer. Door na de stopweek weer te beginnen zorg je ervoor dat een eventueel gesprongen eitje weer afsterft, en als je dit niet doet kan het eitje gewoon rijpen en zeker als jij er dan fijne zaadjes bij hebt gespoten zou er wel eens kunnen gebeuren wat je niet wil.
Wel erg dom van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |