quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:01 schreef Lundegaard het volgende:
TS weet niet wat mannelijk is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan er weinig over vindenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:00 schreef Lano het volgende:
Pics? Ik ken het fenomeen helemaal niet. (gelukkig)
Snowboots zijn veel mannelijkerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:01 schreef Lundegaard het volgende:
TS weet niet wat mannelijk is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mannen met Uggs kunnen prima
Ik bedoel maarquote:mits goed gecombineerd
Nee dus, maar als je een lekkere ass hebt strijken we met ons hand over ons hart.quote:maar dit geld ook voor vrouwen
Dat is hoe jij er over denkt, prima.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik bedoel maar
Nee dus.
[..]
Nee dus, maar als je een lekkere ass hebt strijken we met ons hand over ons hart.
Maak niet de vergissing te denken dat je wanstaltige schoeisel daarmee op enige wijze acceptabel wordt geacht. We zien die bende nog altijd het liefst branden in de schurfterigste, verzengendste, diepste, donkerste krochten van de van zwavelstank vergeven HEL.
Snep?
Die zijn wellicht hetero, maar niet gewoon.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat is hoe jij er over denkt, prima.![]()
Maar ik ken genoeg jongens (gewoon hetero ja, en zonder uggs) die UGG's nou eenmaal wel mooi vinden staan.
Accepteer het nou maar, er zijn nou eenmaal ook gewone jongens, die uggs mooi vinden staan.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Die zijn wellicht hetero, maar niet gewoon.
Het is een heel speciaal soort jongens. We noemen ze biseksueel.
Zodra zij hun biseksualiteit accepteren, goed?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Accepteer het nou maar, er zijn nou eenmaal ook gewone jongens, die uggs mooi vinden staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |