abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76910715
Als ik mijn schouders op en neer beweeg dan kraken ze echt flink.
Hebben jullie dat ook?
  zondag 17 januari 2010 @ 01:14:53 #2
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76911456
Hoe oud is ts?

Ps ik heb altijd een kraakje in mijn knieen gehad als ik op mijn hurken ging zitten was het knak...
en dit als kind al dus ja?
Waarom geen flauw idee...
Snollebolt
pi_76911579
neen, geen last.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_76916951
Ik wel. Als ik wat vaker ga zwemmen wordt het wel beter, dwz soepeler.
Dat is eens wat anders...
  maandag 18 januari 2010 @ 09:27:41 #5
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_76954871
Mijn lichaam kraakt aan alle kanten. Al meerdere keren bij de dokter geweest, maar die zegt dat het geen kwaad kan. Dan zal het wel zo zijn. Hij heeft niet voor niks een jaar of 10 gestudeerd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 18 januari 2010 @ 13:50:04 #6
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_76963487
quote:
Op zondag 17 januari 2010 00:55 schreef 12-1985 het volgende:
Als ik mijn schouders op en neer beweeg dan kraken ze echt flink.
Hebben jullie dat ook?
Ja. Maar then again.. Dat geldt voor bijna heel mn lichaam aangezien ik HMS heb.
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 18 januari 2010 @ 20:08:14 #7
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76981374
Bij mij kraakt alles, ik heb blijkbaar hypermobiele gewrichten. Loop al een tijdje bij de fysio en als het kraken geen pijn doet is het meestal niet schadelijk Als je echt twijfelt of het sinds kort is dat ze zo kraken kan je ook zonder doorverwijzing naar je fysio, misschien kan die het verklaren of heeft hij tips
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 18 januari 2010 @ 20:16:58 #8
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_76981829
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:08 schreef Enfermera het volgende:
Bij mij kraakt alles, ik heb blijkbaar hypermobiele gewrichten. Loop al een tijdje bij de fysio en als het kraken geen pijn doet is het meestal niet schadelijk Als je echt twijfelt of het sinds kort is dat ze zo kraken kan je ook zonder doorverwijzing naar je fysio, misschien kan die het verklaren of heeft hij tips
Alleen hypermobiele gewrichten of ook hypermobiliteitssyndroom?
  maandag 18 januari 2010 @ 20:21:44 #9
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76982109
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:16 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Alleen hypermobiele gewrichten of ook hypermobiliteitssyndroom?
Wat de fysio zegt alleen hypermobiele gewrichten, heb verder niet doorgevraagd. Ik heb nu een peesontsteking in mn schouder waardoor alles eromheen ook vast gaat zitten, en ik ga dus compenseren met mn rug. Er zit nu een wervel onderaan mn bovenrug, zeg maar net onder mn bh bandje, echt muurvast doordat hij dus teveel bewoog en spieren niet konden opvangen omdat die afgenomen zijn. Pijnlijkkkk.... en de spieren eromheen gaan dan ook weer vastzitten. Morgen gelukkig weer langs de fysio/manueel therapeut die alles even los kan maken..
Wanneer heb je hypermobiliteitssyndroom dan?
  maandag 18 januari 2010 @ 20:31:38 #10
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76982690
Oh nm, al gevonden op wiki enzo
Denk niet dat ik HMS heb, wat er geschreven wordt heb ik niet standaard ofzo. Moet gewoon mn spieren goed sterk houden, dan ist goed
  maandag 18 januari 2010 @ 20:33:18 #11
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_76982788
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:21 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Wat de fysio zegt alleen hypermobiele gewrichten, heb verder niet doorgevraagd. Ik heb nu een peesontsteking in mn schouder waardoor alles eromheen ook vast gaat zitten, en ik ga dus compenseren met mn rug. Er zit nu een wervel onderaan mn bovenrug, zeg maar net onder mn bh bandje, echt muurvast doordat hij dus teveel bewoog en spieren niet konden opvangen omdat die afgenomen zijn. Pijnlijkkkk.... en de spieren eromheen gaan dan ook weer vastzitten. Morgen gelukkig weer langs de fysio/manueel therapeut die alles even los kan maken..
Wanneer heb je hypermobiliteitssyndroom dan?
Uuhm.. Ik ging met een pijnlijke pols naar mn huisarts, wat carpale tunnel syndroom bleek te zijn. Kreeg een doorverwijzing naar de fysio die met een vermoeden kwam dat het wel eens verband kon hebben met meer. Van de huisarts doorverwijzing gekregen naar de reumatoloog en die zei direct: type 3 Ehlers Danloss oftewel Hypermobiliteitssyndroom. En door een ander ziekenhuis bevestigd.

Kun je bijvoorbeeld je vingers ook extreem ver naar achteren buigen, heb je extreem rekbare huid, krijg je snel blauwe plekken, heb je wondjes die langzaam helen en littekens achterlaten?
  maandag 18 januari 2010 @ 20:45:58 #12
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76983489
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:33 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Uuhm.. Ik ging met een pijnlijke pols naar mn huisarts, wat carpale tunnel syndroom bleek te zijn. Kreeg een doorverwijzing naar de fysio die met een vermoeden kwam dat het wel eens verband kon hebben met meer. Van de huisarts doorverwijzing gekregen naar de reumatoloog en die zei direct: type 3 Ehlers Danloss oftewel Hypermobiliteitssyndroom. En door een ander ziekenhuis bevestigd.

Kun je bijvoorbeeld je vingers ook extreem ver naar achteren buigen, heb je extreem rekbare huid, krijg je snel blauwe plekken, heb je wondjes die langzaam helen en littekens achterlaten?
Joh! Jeetje.

Ja, ik kan ze wel extreem ver naar achteren buigen, maar niet zoals op een site staat: 'je pink met hulp meer dan 90graden'. Dat kan ik niet. Ik kan ze wel ver buigen met hulp. Ik kan ook niet m'n duim met hulp tegen mn pols zetten, maar ik weet wel dat ik m'n knieën en m'n ellebogen ver kan overstrekken.
Extreem rekbare huid? Hoe test ik dat?
Ik krijg wel snel blauwe plekken ja, soms weet ik niet eens waarvan. Wondjes: check. Littekens: check.

Maar ik kan toch niet zomaar naar mn huisarts gaan en zeggen: ik denk dat ik HMS heb, mag ik een verwijzing? Sowieso is het een doos en moet ik een andere (zit in zo'n gezondheidscentrum), maar toch.
  maandag 18 januari 2010 @ 20:58:38 #13
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_76984136
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:45 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Joh! Jeetje.

Ja, ik kan ze wel extreem ver naar achteren buigen, maar niet zoals op een site staat: 'je pink met hulp meer dan 90graden'. Dat kan ik niet. Ik kan ze wel ver buigen met hulp. Ik kan ook niet m'n duim met hulp tegen mn pols zetten, maar ik weet wel dat ik m'n knieën en m'n ellebogen ver kan overstrekken.
Extreem rekbare huid? Hoe test ik dat?
Ik krijg wel snel blauwe plekken ja, soms weet ik niet eens waarvan. Wondjes: check. Littekens: check.

Maar ik kan toch niet zomaar naar mn huisarts gaan en zeggen: ik denk dat ik HMS heb, mag ik een verwijzing? Sowieso is het een doos en moet ik een andere (zit in zo'n gezondheidscentrum), maar toch.
Je kunt altijd een afspraak maken en informeren en evt je symptomen uitleggen. Voor mij waren heel veel dingen ineens stukken duidelijker. Het feit dat ik me in allerlei posities kon vouwen en benen in mn nek kon leggen en duim tegen pols aan doen (zelfs met mn hand naar achteren staand) bleek niet zo vanzelfsprekend te zijn lol
  maandag 18 januari 2010 @ 21:01:04 #14
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76984257
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:58 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Je kunt altijd een afspraak maken en informeren en evt je symptomen uitleggen. Voor mij waren heel veel dingen ineens stukken duidelijker. Het feit dat ik me in allerlei posities kon vouwen en benen in mn nek kon leggen en duim tegen pols aan doen (zelfs met mn hand naar achteren staand) bleek niet zo vanzelfsprekend te zijn lol
True.
Haha ja, dat zal wel zeg!
Maar aangezien ik die hele lenige dingen niet kan denk ik eerlijk gezegd dat het meer te maken heeft met m'n peesontsteking.. En ja, ik weet dat dat ook met HMS te maken kan hebben. Ik hou het nog wel even in mn hoofd maar ga er nog even niks mee doen denk ik. Thanks voor de tip iig.
  maandag 18 januari 2010 @ 21:01:59 #15
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_76984305
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:01 schreef Enfermera het volgende:

[..]

True.
Haha ja, dat zal wel zeg!
Maar aangezien ik die hele lenige dingen niet kan denk ik eerlijk gezegd dat het meer te maken heeft met m'n peesontsteking.. En ja, ik weet dat dat ook met HMS te maken kan hebben. Ik hou het nog wel even in mn hoofd maar ga er nog even niks mee doen denk ik. Thanks voor de tip iig.
Very welcome, wees blij dat je niet zo excessief lenig bent
  maandag 18 januari 2010 @ 21:05:34 #16
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76984485
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:01 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Very welcome, wees blij dat je niet zo excessief lenig bent
Idd! ^^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')