Je weet de maat toch?quote:Op maandag 21 september 2009 01:19 schreef Keesbroekheid het volgende:
Cupmaten.
Waarom moest mijn topic op slot? Ik woon niet bij haar, ik ben te mannelijk om een lingeriezaak binnen te lopen dus waarom zou ik dan om geen hulp mogen vragen voor wat vergelijkingsfoto's zodat ik weet dat ik niet het verkeerde bestel? Raar dit.
Pimp hier met je schoenen #15quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:28 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraag. Ik dacht dat er in dit forum altijd een topic was 'Show hier je nieuwe schoenen', maar ik kan het niet vinden. Of bestaat dat topic helemaal niet?
Thanks.quote:Op maandag 28 september 2009 18:08 schreef Mirjam het volgende:
nou, ik heb jouw leeggehaalde posts en de reacties weggehaald, maar je reageert wel erg overtrokken zeg.
er staan 2 posts, waarvan 1 semi-grappig is.
post er gewoon lekker mee, er is niks aan de hand.
Kijk naar zijn fobo, het is NIET triggershotquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:58 schreef Mylene het volgende:
Linkje waar hij die foto's dan vandaan heeft gehaald?
oke dan nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:35 schreef Mylene het volgende:
In fotoboeken staan wel vaker foto's van andere mensen die ze tof vinden, van hun huisdier of in het geval van jongens meiden die ze lekker vinden.
er staat wat draag je vandaag.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:31 schreef appelsjap het volgende:
Kunnen de troll posts van Trigger posts worden uit dit topic: Wat draag je vandaag [pics only] #27
Hij is het niet eens zelf, gewoon plaatjes van het internet.
Triggershot is geen Reza Aslan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Kijk naar zijn fobo, het is NIET triggershot
quote:De website op forum.fok.nl bevat elementen van de site www.esto-fotografie.nl, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren
Leuk voor jequote:Op zondag 4 oktober 2009 18:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Triggershot is geen Reza Aslan.
Daarnaast had ik dat wel aan, dus waar doe je moeilijk over?
ik zie denk ik wel wat t probleem is, maar dat kan ik net verhelpen, k gooi t ff achter neerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef Skaai het volgende:
Als ik L&M sigaretten niet meer te koop?!? open begint mijn browser te gillen en schijnt er Malware te worden gedetecteerd. Ik kan het topic niet eens lezen, dan moet ik akkoord gaan blabla en dan krijg ik die meuk straks in mijn pc
[..]
Ik heb het webicon van Esto verwijderd, nu zou je het topic weer moeten kunnen lezen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef Skaai het volgende:
Als ik L&M sigaretten niet meer te koop?!? open begint mijn browser te gillen en schijnt er Malware te worden gedetecteerd. Ik kan het topic niet eens lezen, dan moet ik akkoord gaan blabla en dan krijg ik die meuk straks in mijn pc
[..]
De OP van deel 1 is van 29 november 2008quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:29 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het wel meevallen met het niet reageren. Er is de afgelopen nog gewoon in gereageerd. Topic blijft dus gewoon in LIF.
en in een ander subforum loopt het dan ineens wel?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:34 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
De OP van deel 1 is van 29 november 2008
De OP van deel 2 is van 9 februari 2009
De OP van deel 3 is van 5 juni 2009
Dat noem ik niet echt een stormloop reeks.
Terwijl het nog wel een kwaliteitsreeks met zo veel potentie is
Technically yes, omdat er daar veel meer FOK!kers komen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en in een ander subforum loopt het dan ineens wel?
het hoort gewoon hier, we gaan het niet schoppen omdat jij vindt dat het te langzaam gaat hoor...
oh, en niet ieder topic hoeft een stormloopreeks te zijn/worden
Top! Thnx!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:02 schreef Mylene het volgende:
Ik heb er naar gekeken en zal dat blijven doen.
zit niet zo te zeiksnorren, trigger legde laatst ook al uit dat het een foto van iemand anders was, puur om de outfit te tonen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:16 schreef appelsjap het volgende:
Niet alleen zijn outfit verandert, maar ook zijn gezicht. Geloof je me nu Mylene?
[ afbeelding ]
Wat draag je vandaag [pics only] #27
[ afbeelding ]
Wat draag je vandaag? [pics only] # 28
dat staat nergens zo beschreven.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:16 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het topic draait om fotos vanjezelf, en niet random fotos van het internet.
Zegt iemand die er nooit postquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:39 schreef Mirjam het volgende:
en dan nog wat:
[..]
dat staat nergens zo beschreven.
het is leuk om een eigen foto te posten, maar als je een andere foto vindt is dat m.i. ook prima. de reeks draait om eigengemaakte foto's, maar dat wil niet zeggen dat incidentele foto's die van een ander zijn verbannen dienen te worden.
sorry, maar dat is onzin.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zegt iemand die er nooit post
Ooit van ongeschrevenregels gehoord?
Dat uitgerekend jij het moet hebben over het volgen van (on)geschreven regels, really?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zegt iemand die er nooit post
Ooit van ongeschrevenregels gehoord?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sorry, maar dat is onzin.
het mag niet zo zijn dat iemand die incidenteel een foto post van een kledingstuk dat hij wel aanheeft, maar waar zijn eigen hoofd niet op staat, daar weggebonjourd wordt.
sterker nog, dat soort kliekjesgedrag is niet gewenst.
Ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij het moet hebben over het volgen van (on)geschreven regels, really?
weet ik, en dit ga ik wel degelijk verantwoorden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:38 schreef TwyLight het volgende:
ey WTF is dat voor trieste kut actie?
1) ik had de laatste post
2) ik had als eerst een nieuw topic
3) die post maakte ik alleen omdat dat ook de NORMALE regels zijn waar jij je aan behoort te houden, vriendjes politiek wordt niet gewaardeerd hier Mirjam
Er is echt geen enkele reden om dit te verantwoorden dus kom maar op
nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:47 schreef TwyLight het volgende:
Ik kom helemaal niet net kijken? Ik post er niet heel erg veel nee maar als je in de topics terug kijkt is er meestal wel een post van mij, of hun nou een topic klaarhadden of niet dat is jammer voor hun ik was eerst en het gaat mij gewoon om het principe dat ik nu zwaar geownd word om het maar zo te zeggen en dat vind ik niet zo relaxt
regels zijn regels en net als de wet, al zijn er 50 mensen die blij worden en 1 die niet blij wordt ergens van dan is het alsnog degene die de wet hanteert die gelijk krijgt (die ene dus)
doe maar weer open want hier ben ik niet zo van gediend.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
" Laatste trends, nieuwste mode/styling bladen- sites "
Ik heb 'm ff op slot gedaan en het linkje in de OP aangepastquote:Op zondag 8 november 2009 23:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
about christian louboutin shoes
Spam.
Da's snel!quote:Op zondag 8 november 2009 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb 'm ff op slot gedaan en het linje in de OP aangepast
Ik kwam 'm tegenquote:Op zondag 8 november 2009 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Da's snel!
quote:Op maandag 9 november 2009 21:47 schreef Rechterbal het volgende:
ik ben ongedierte http://img69.imageshack.us/img69/6486/baas.jpg
Ja ga samen even lekker door met je ruzie in FB, het moet niet gekker wordenquote:
inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 21:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja ga samen even lekker door met je ruzie in FB, het moet niet gekker worden
quote:Op dinsdag 10 november 2009 07:21 schreef Mylene het volgende:
Nee, we zijn alleen niet 24/7 aanwezig. Ik kijk er even naar.
ik lag gisteren om half 9 op bed, vandaag gewerkt en in de kreukels op de bank.quote:
Tofquote:Op donderdag 19 november 2009 10:26 schreef Mylene het volgende:
Ziekte van Crohn en Colitis Ulcerosa deel 10
Deze misschien?quote:Op maandag 14 december 2009 09:29 schreef de_boswachter het volgende:
Zit ik hier trouwens goed voor een fitness topic? Kan er namelijk niks over vinden....
Heb wel wat gevonden voor van die opgeblazen Michelin mannetjes, maar dat gaat over bodybuildingEn nog een afvaltopic of iets dergelijks.
Maar beiden zoek ik niet. Wie weet of die er al is?
Tnx
heb er ff snel 1 geopendquote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef Debsterr het volgende:
Ik sluit net het Show je nagels topic, maar heb gee tijd om een nieuwe te maken.

ik laat het expres even lopen. notes verzamelenquote:Op zondag 20 december 2009 05:11 schreef isogram het volgende:
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat iemand hier de gelegenheid krijgt om 2000 jaar oude, bijbelse opvattingen als "waarheid" te deponeren? de waarheid over homoseksualiteit 2
Een aanpassing van de topictitel is wel het minste wat hier op z'n plaats is.
euhm, nee hoor, maar niet te veelquote:Op zondag 20 december 2009 11:26 schreef Liejannuh het volgende:
Vinden jullie het ok als ik de kerstactie in een aantal hardlopende topics in jullie subforum ga spammen?
[ afbeelding ]
Kerstactie: Fok! voor Madalief deel 3: ¤ 1498,36 binnen!
was het net aan het wegmoddenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:57 schreef kaatjejannie het volgende:
trouwbedankjes & Trouwen enzo # 52
Spam??
Oops, dat wordt Apeldoorn bellen...quote:Op maandag 28 december 2009 18:26 schreef GoodGawd het volgende:
hallo ik had gister een topic over pijn in mijn borst. Die aan het end werd afgedaan als troll etc en werd gesloten , vandaag naar de dokter gegaan. Verwezen naar ziekenhuis rontgen fotos gemaakt, en ikheb dus een grote klaplong, kheb feitelijk 2 dagen met 1 long gelopen (was nog beste te doen)
zit hier dus met drain dit te typenn op shitty toetsenbord, prolly 4 dagen hier zitten, oud en nieuw in het ziekenhuis no way
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef Wampi het volgende:
mag deze dicht? Het grote haaktopic #6 er is een andere geopend met n betere OP
* Wampi gaat voortaan geduldiger wachten of er een nieuw topic geopend wordt..
bedankt!
thanksquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Mumi is lekker aan het spammen in
Make-up-tips-topic #10
Gaarne enkeltje ronde archief alstublieft
Nee, dat was het niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:57 schreef Mylene het volgende:
Ja, een bepaalde lijm die secondenlijm heet. Niet echt serieus in mijn ogen.
Okay, dan heb ik jouw ontopic reactie ook gewist bij de vele posters die offtopic waren. Mijn excuses hiervoor.quote:
oh, zie ik nu pas, had ik al gedaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:57 schreef blckbb het volgende:
Mannen in laarzen
Domme typo, er is vast wel een mod die dat aan wilt passen?
Kloptquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef Rewimo het volgende:
Goede vloeistof en druppels gebruiken ...
Spammert volgens mij.
dank je welquote:
Ik had drie keer achter elkander gepost. Alleen deze (tweede) post is niet gemodereerd. Haal deze dan ook weg, in z'n eentje staat ie zo knullig.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:10 schreef zarGon het volgende:
En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |