quote:
Mijn nieuwste aanwinst
kom maar op met de opmerkingen over dat ze lelijk zijn etc.
mrsjaak2 vrijdag 27 februari 2009 @ 00:56quote:Nieuwe allstars
quote:Kurt Cobain als ik t goed zie?
tevens tvp
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wederom een paar allstars
[ afbeelding ]
die zijn geilquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:38 schreef HEROINchic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Amsterdam gekocht, vorig weekend.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die zijn geilwelke kleur is het nou precies?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Net gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie schoenen!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:38 schreef HEROINchic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Amsterdam gekocht, vorig weekend.
Klopt, 17 euro.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Van harenaltijd fijn met betaal bare pumps.
Ik stond laatst in een schoenen winkeltje waar ze heel veel knalroze pumps hadden, ik moest meteen aan jou denken!!
Die felroze zijn heeel gaaf!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klopt, 17 euro.Ze waren er nooit in mijn maat, maar nu ineens wel;
.
Ooh ! Wat grappig,. Ik heb zelf 3 paar roze schoenen, hier staan ze wel tussen, valt nog mee.
(en een zwarte met een felroze randje!)
Nog enig idee welke winkel dat was, en waar?
Die met die plateauzool bedoel je he? Die komen van www.asos.com !quote:Op zondag 1 maart 2009 12:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die felroze zijn heeel gaaf!
Ik durf niet te zeggen welk winkeltje het was. Het was in brussel, en daar zijn heel veel winkeltjes met niet-doornsnee schoenen. (waarvan bijna de hele winkel te fout is op 2 of 3 paar na:))
Maar volgens mij hebben ze nu bij de schoenenreus ook fel gekleurde pumps.
Daar stonden ook roze tussen.
Dankje!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:13 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Mooie schoenen!!![]()
Waren ze duur?
Mooie schoenen voor een *********quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Net gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb je al eens besteld bij asos? ik wil dolgraag 2 paar, maar klopt het dat je alleen met creditcard kan betalen?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die met die plateauzool bedoel je he? Die komen van www.asos.com !
Ooh Brussel, dat is sowieso een beetje ver weg voor mij,Maar bedankt voor de schoenenreus-tip !
Ik heb eenmaal besteld bij asos. En dat klopt idd,quote:Op zondag 1 maart 2009 18:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
heb je al eens besteld bij asos? ik wil dolgraag 2 paar, maar klopt het dat je alleen met creditcard kan betalen?
![]()
schoenen met plateau zool zijn trouwens helemaal tegek, vind het mooier dan platte pumps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |