Tofquote:Op donderdag 19 november 2009 10:26 schreef Mylene het volgende:
Ziekte van Crohn en Colitis Ulcerosa deel 10
Deze misschien?quote:Op maandag 14 december 2009 09:29 schreef de_boswachter het volgende:
Zit ik hier trouwens goed voor een fitness topic? Kan er namelijk niks over vinden....
Heb wel wat gevonden voor van die opgeblazen Michelin mannetjes, maar dat gaat over bodybuildingEn nog een afvaltopic of iets dergelijks.
Maar beiden zoek ik niet. Wie weet of die er al is?
Tnx
heb er ff snel 1 geopendquote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef Debsterr het volgende:
Ik sluit net het Show je nagels topic, maar heb gee tijd om een nieuwe te maken.

ik laat het expres even lopen. notes verzamelenquote:Op zondag 20 december 2009 05:11 schreef isogram het volgende:
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat iemand hier de gelegenheid krijgt om 2000 jaar oude, bijbelse opvattingen als "waarheid" te deponeren? de waarheid over homoseksualiteit 2
Een aanpassing van de topictitel is wel het minste wat hier op z'n plaats is.
euhm, nee hoor, maar niet te veelquote:Op zondag 20 december 2009 11:26 schreef Liejannuh het volgende:
Vinden jullie het ok als ik de kerstactie in een aantal hardlopende topics in jullie subforum ga spammen?
[ afbeelding ]
Kerstactie: Fok! voor Madalief deel 3: ¤ 1498,36 binnen!
was het net aan het wegmoddenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:57 schreef kaatjejannie het volgende:
trouwbedankjes & Trouwen enzo # 52
Spam??
Oops, dat wordt Apeldoorn bellen...quote:Op maandag 28 december 2009 18:26 schreef GoodGawd het volgende:
hallo ik had gister een topic over pijn in mijn borst. Die aan het end werd afgedaan als troll etc en werd gesloten , vandaag naar de dokter gegaan. Verwezen naar ziekenhuis rontgen fotos gemaakt, en ikheb dus een grote klaplong, kheb feitelijk 2 dagen met 1 long gelopen (was nog beste te doen)
zit hier dus met drain dit te typenn op shitty toetsenbord, prolly 4 dagen hier zitten, oud en nieuw in het ziekenhuis no way
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef Wampi het volgende:
mag deze dicht? Het grote haaktopic #6 er is een andere geopend met n betere OP
* Wampi gaat voortaan geduldiger wachten of er een nieuw topic geopend wordt..
bedankt!
thanksquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Mumi is lekker aan het spammen in
Make-up-tips-topic #10
Gaarne enkeltje ronde archief alstublieft
Nee, dat was het niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:57 schreef Mylene het volgende:
Ja, een bepaalde lijm die secondenlijm heet. Niet echt serieus in mijn ogen.
Okay, dan heb ik jouw ontopic reactie ook gewist bij de vele posters die offtopic waren. Mijn excuses hiervoor.quote:
oh, zie ik nu pas, had ik al gedaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:57 schreef blckbb het volgende:
Mannen in laarzen
Domme typo, er is vast wel een mod die dat aan wilt passen?
Kloptquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef Rewimo het volgende:
Goede vloeistof en druppels gebruiken ...
Spammert volgens mij.
dank je welquote:
Ik had drie keer achter elkander gepost. Alleen deze (tweede) post is niet gemodereerd. Haal deze dan ook weg, in z'n eentje staat ie zo knullig.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:10 schreef zarGon het volgende:
En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |