Je weet de maat toch?quote:Op maandag 21 september 2009 01:19 schreef Keesbroekheid het volgende:
Cupmaten.
Waarom moest mijn topic op slot? Ik woon niet bij haar, ik ben te mannelijk om een lingeriezaak binnen te lopen dus waarom zou ik dan om geen hulp mogen vragen voor wat vergelijkingsfoto's zodat ik weet dat ik niet het verkeerde bestel? Raar dit.
Pimp hier met je schoenen #15quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:28 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraag. Ik dacht dat er in dit forum altijd een topic was 'Show hier je nieuwe schoenen', maar ik kan het niet vinden. Of bestaat dat topic helemaal niet?
Thanks.quote:Op maandag 28 september 2009 18:08 schreef Mirjam het volgende:
nou, ik heb jouw leeggehaalde posts en de reacties weggehaald, maar je reageert wel erg overtrokken zeg.
er staan 2 posts, waarvan 1 semi-grappig is.
post er gewoon lekker mee, er is niks aan de hand.
Kijk naar zijn fobo, het is NIET triggershotquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:58 schreef Mylene het volgende:
Linkje waar hij die foto's dan vandaan heeft gehaald?
oke dan nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:35 schreef Mylene het volgende:
In fotoboeken staan wel vaker foto's van andere mensen die ze tof vinden, van hun huisdier of in het geval van jongens meiden die ze lekker vinden.
er staat wat draag je vandaag.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:31 schreef appelsjap het volgende:
Kunnen de troll posts van Trigger posts worden uit dit topic: Wat draag je vandaag [pics only] #27
Hij is het niet eens zelf, gewoon plaatjes van het internet.
Triggershot is geen Reza Aslan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Kijk naar zijn fobo, het is NIET triggershot
quote:De website op forum.fok.nl bevat elementen van de site www.esto-fotografie.nl, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren
Leuk voor jequote:Op zondag 4 oktober 2009 18:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Triggershot is geen Reza Aslan.
Daarnaast had ik dat wel aan, dus waar doe je moeilijk over?
ik zie denk ik wel wat t probleem is, maar dat kan ik net verhelpen, k gooi t ff achter neerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef Skaai het volgende:
Als ik L&M sigaretten niet meer te koop?!? open begint mijn browser te gillen en schijnt er Malware te worden gedetecteerd. Ik kan het topic niet eens lezen, dan moet ik akkoord gaan blabla en dan krijg ik die meuk straks in mijn pc
[..]
Ik heb het webicon van Esto verwijderd, nu zou je het topic weer moeten kunnen lezen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef Skaai het volgende:
Als ik L&M sigaretten niet meer te koop?!? open begint mijn browser te gillen en schijnt er Malware te worden gedetecteerd. Ik kan het topic niet eens lezen, dan moet ik akkoord gaan blabla en dan krijg ik die meuk straks in mijn pc
[..]
De OP van deel 1 is van 29 november 2008quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:29 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het wel meevallen met het niet reageren. Er is de afgelopen nog gewoon in gereageerd. Topic blijft dus gewoon in LIF.
en in een ander subforum loopt het dan ineens wel?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:34 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
De OP van deel 1 is van 29 november 2008
De OP van deel 2 is van 9 februari 2009
De OP van deel 3 is van 5 juni 2009
Dat noem ik niet echt een stormloop reeks.
Terwijl het nog wel een kwaliteitsreeks met zo veel potentie is
Technically yes, omdat er daar veel meer FOK!kers komen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en in een ander subforum loopt het dan ineens wel?
het hoort gewoon hier, we gaan het niet schoppen omdat jij vindt dat het te langzaam gaat hoor...
oh, en niet ieder topic hoeft een stormloopreeks te zijn/worden
Top! Thnx!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:02 schreef Mylene het volgende:
Ik heb er naar gekeken en zal dat blijven doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |