11.quote:Op maandag 1 december 2008 17:27 schreef shiftsix het volgende:
welke maat zijn die avengers?
Nice, retail voor betaald?quote:Op maandag 1 december 2008 18:54 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Pickup! eindelijk heb ik ze, thanks zo frisco![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel kostte ze eerst?quote:Op maandag 1 december 2008 19:20 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
11.
[..]
Nice, retail voor betaald?
Thanks brah.quote:Op maandag 1 december 2008 19:22 schreef sjimz het volgende:
Nice collectie trouwens nog bro!
Hing beetje van de shop af, 110~130.quote:
Nice, heeft frisco ze zo lang voor je apart gehouden ja? Welkom @ lacebag trouwensquote:Op maandag 1 december 2008 18:54 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Pickup! eindelijk heb ik ze, thanks zo frisco![]()
[ afbeelding ]
Hier misschien net.. Maar gast, thuiswonen is zoo 2008quote:Op maandag 1 december 2008 20:15 schreef thaWarhead het volgende:
Als ik ooit verhuis heb ik een apart busje nodig... Die shit past niet in de gemiddelde achterbak.
I know, mn moeder begint ook al met kostgeld vragen en shit... Tijd om te vluchten, maar met het afstuderen in het vooruitzicht (dan komt er nauwelijks geld binnen) wacht ik het maar even uit.quote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Hier misschien net.. Maar gast, thuiswonen is zoo 2008
Haha, als ze daar om gaan vragen is het tijd om te vluchten.quote:Op maandag 1 december 2008 20:56 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
I know, mn moeder begint ook al met kostgeld vragen en shit... Tijd om te vluchten, maar met het afstuderen in het vooruitzicht (dan komt er nauwelijks geld binnen) wacht ik het maar even uit.
Na het afstuderen komt er ook bar weinig geld binnen kan ik je vertellenquote:Op maandag 1 december 2008 20:56 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
I know, mn moeder begint ook al met kostgeld vragen en shit... Tijd om te vluchten, maar met het afstuderen in het vooruitzicht (dan komt er nauwelijks geld binnen) wacht ik het maar even uit.
quote:Vanaf vandaag kun je niet meer de blits maken met je nieuwste Nikes mocht je onverhoopt in een New Yorkse gevangenis terechtkomen. Sportschoenen zijn namelijk vanaf heden streng verboden. Op deze manier hoopt men spanningen tussen verschillende groepen gevangenen te vermijden.
Alle gedetineerden moeten nu in dezelfde schoenen in en om het gevang lopen. Voor slechts twee dollar is het paar stappers voor jou. "Het is een maatregel om het geweld tussen de gevangenen te verminderen en te kunnen controleren. Vooral tussen die gedetineerden die graag merkschoenen dragen", liet woordvoerder Stephen Morello weten.
Het gros van de gevangenen heeft schijt aan de voorgeschreven gevangenispakjes. Zij kiezen ervoor in hun eigen kloffie te lopen.
via FOK! Frontpagequote:
grrrrrr!
Dan maar niet afstuderen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:32 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Na het afstuderen komt er ook bar weinig geld binnen kan ik je vertellen
In ieder geval genoeg om huur te betalen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:32 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Na het afstuderen komt er ook bar weinig geld binnen kan ik je vertellen
Ook dat valt tegenquote:Op maandag 1 december 2008 22:12 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
In ieder geval genoeg om huur te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |