lopen ze niet fijn? welke sizequote:Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef sjimz het volgende:
Iemand NB 1500 Blackbeards kopen?
Ik heb inderdaad voor 44,5 gekozen, ook op grond van deze tabel: http://www.modernskate.com/modernskate/dept.asp?dept_id=701quote:Op donderdag 6 november 2008 13:26 schreef bewegende_ninja het volgende:
Zou die 44,5 proberen idd. Of ff bij een skateshop langs gaan om te passen.
Jawel, ik krijg alle kosten terug behalve de kosten van het terugsturen (Wet Koop op afstand). En ik heb bij Large besteld, die hebben dat in het verleden altijd erg netjes gedaan. De site van Rollin ben ik ook tegen gekomen, daar ga ik inderdaad kijken als dit niet bevalt (maar ik had geen zin om even voor een paar schoenen heen en weer te reizenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef morgane het volgende:
Je moet er wel rekening mee houden dat je de verzendkosten (van het bedrijf naar jou) niet terug krijgt he. Waar heb je ze besteld btw?
[ afbeelding ]
Heb zelf deze.
In Alkmaar kun je kijken bij Rollin (http://www.rollin.nl)
Waar heb je die gevonden voor 150 dan?quote:
In de fake store waar hij een fake plaatje van had gepost.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:38 schreef koston het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden voor 150 dan?
Dat kan wel zo staan, maar mijn wetbundel zegt dit:quote:Op donderdag 6 november 2008 14:11 schreef morgane het volgende:
Hier staat trouwens dat je wel de verzendkosten betaalt als je m terugstuurt:
Bij retournering is koper de door verkoper gemaakte verzendkosten verschuldigd.
Alle bepalingen die iets anders zeggen zijn, afgezien van uitzonderingen in de wet die ik hier niet ga posten omdat het niet van toepassing is, nietig. Maar ja, er is natuurlijk een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen, daarom bestel ik voornamelijk bij shops die dit wel netjes in de voorwaarden hebben.quote:1. Gedurende zeven werkdagen na de ontvangst van de zaak heeft de koper het recht de koop op afstand zonder opgave van redenen te ontbinden. Indien niet is voldaan aan alle in artikel 46c lid 2 gestelde eisen, bedraagt deze termijn drie maanden. De eerste zin is van overeenkomstige toepassing vanaf de voldoening binnen de in de tweede zin bedoelde termijn aan alle in artikel 46c lid 2 gestelde eisen.
2. In geval van ontbinding overeenkomstig lid 1 kan de verkoper, behoudens ten hoogste de rechtstreekse kosten van het terugzenden van de zaak, aan de koper geen vergoeding in rekening brengen.
3. In geval van ontbinding overeenkomstig lid 1 heeft de koper recht op kosteloze teruggave van het door hem aan de verkoper betaalde. De teruggave moet zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen dertig dagen na de ontbinding plaatsvinden.
IN alkmaar zit Unknown, prima skateshop. NIks mis met die schoenen, simpele kleurwegen zijn oke.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad voor 44,5 gekozen, ook op grond van deze tabel: http://www.modernskate.com/modernskate/dept.asp?dept_id=701
Ik heb ze maar gewoon besteld, ik merk wel of ze passen. Zoniet dan geef ik ze weer gratis af bij het Kialapunt om terug te sturen volgens mij. En dan toch maar ergens een winkel zoeken (Alkmaar waarschijnlijk). Deze zijn het overigens geworden:
[ afbeelding ]
Simpel, of wellicht zelfs saai vergeleken met de fel gekleurde schoenen die ik hier tegen kom. Maar dat was ook de bedoeling. Ik draag ze ook naar mijn werk, daar wordt dit meer gewaardeerd denk ik.
Dank voor de tips.
hahahahahahahahahahahahaha *gasp* HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 6 november 2008 16:49 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
IN alkmaar zit Unknown, prima skateshop. NIks mis met die schoenen, simpele kleurwegen zijn oke.
Blije aankoop van vandaag:
[ afbeelding ]
Dat was alleen maar een voorbeeldje wat ik zocht.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de fake store waar hij een fake plaatje van had gepost.
joh.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:14 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Dat was alleen maar een voorbeeldje wat ik zocht.![]()
Ik heb ook nog legit schoenen gevonden via lacebag.
Dat was mijn eenmalige vetoquote:Op donderdag 6 november 2008 17:08 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahaha *gasp* HAHAHAHAHAHAHAHA
Lekkere sneakerpause, yaw.
Dope broekquote:Op donderdag 6 november 2008 14:05 schreef Colin0o het volgende:
wivah'tje met verse laces
[ afbeelding ]
Kan ook nog aan een paartje maat US11 komen btw.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:38 schreef koston het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden voor 150 dan?
heheh jewaitquote:Op donderdag 6 november 2008 21:42 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Dope broek
En dope varsity...betere pics en waar gehaald?
Helaas, niet in mijn maat.quote:
Beide te doen vanuit Enschedequote:
Niet bij Britain/London/Shifty?quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:50 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Beide te doen vanuit EnschedeThanks, ik zal die sites van hun ook eens bekijken.
Ik heb gisteren nog wel even lopen zoeken maar kan toch niet de sneakers vinden die het zijn. Een paar lowdunks is al moeilijk te vinden in Enschede..
Gisteren allemaal bezocht maar kan de sneakers die ik wil niet vindenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:18 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Niet bij Britain/London/Shifty?
40 euroquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef De Wouzeraar het volgende:
Gaat er toevallig iemand langs Ben-G die mij kan uphooken met een paartje Appetite for Destruction voor 40 euro? Dat zou tof zijn namelijk.
quote:
Voor mij geldt hetzelfde! Ook sz. US 10!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:59 schreef Placenta het volgende:
[..]
40 euro? Dan mag iemand voor mij een sz 10 meenemen en geef ik er wel 50 voor
Had graag de Sertigs van je overgenomen! Helaasch te grootquote:
Nja gast zou zo kopen maar had geen geld dus ik heletijd wachten en uiteindelijk flaked ie gewoon. Als ik er nu niet voor krijg wat ik wil hou ik ze gewoon lekker =)quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:30 schreef bewegende_ninja het volgende:
Ben je die J3's nou nog niet kwijt, mextor?
Dat zijn echt bij ver de 3 paar lelijkste schoenen die ik in tijden heb gezienquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:45 schreef Cloud_SB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms heb ik toch weer even vertrouwen in Nike.
Ze kunnen het verdomme wel! ^
Spam.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:45 schreef Cloud_SB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms heb ik toch weer even vertrouwen in Nike.
Ze kunnen het verdomme wel! ^
En jij bent zo hip en nieuw en loopt voor op de mode?quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:06 schreef Cloud_SB het volgende:
Ja maar jullie hebben ook geen swagger, kunnen jullie ook niks aan doen.
Komt nog wel is....hopelijk.
Dat is ook het hele probleem in Nederland. Lekker meelopen (en achterlopen) en niks nieuws durven.
Iedereen die die Free Hybrid Boot tot nu toe heeft aangepast heeft er ook meteen 1 gekocht.
Enigste wat beter loopt is die neon 3 kleuren air max light haha
En laatst zat je me nog te mocken toen ik ze linkte. God dang hypocrite.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:47 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Aan de voet staat ie best lekker imho
[ afbeelding ]
Kan ik inkomen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:02 schreef Cloud_SB het volgende:
Dub, zolang bewegende_ninja mij sexy vind boeit het me allemaal niet.
sinds wanneer matcht een trainingsbroek met schoenen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
@work
[ afbeelding ]
zie die subtiele match
die vind ik dan weer te gruwelijk, paar pics aan de voet?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:42 schreef thaWarhead het volgende:
Next level footwear whut whut:
[ afbeelding ]
En die Hybrid Boot is ook besteld, lekker halen met mn net ingestelde 40% korting.
Talaches ftwquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:42 schreef thaWarhead het volgende:
Next level footwear whut whut:
[ afbeelding ]
En die Hybrid Boot is ook besteld, lekker halen met mn net ingestelde 40% korting.
Oh van Bataviastad. Wat kostten ze? wil altijd nog wel een tweede paartjequote:Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef thaWarhead het volgende:
Nee, Bataviastad. Mijn winkel krijgt alleen maar kutschoenen, dus die Hybrid Boots maar van Nike.net gehaald.
45.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:16 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Oh van Bataviastad. Wat kostten ze? wil altijd nog wel een tweede paartje
Tieten, bier, neuken, tieten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:02 schreef SunBoom het volgende:
Cloud lijkt steeds meer bij de verkeerde kant te horen...
Wanneer kom je eens uit de kast, Cloudje?
Ook ad gelezen? Met wijnaldum?? Volgens mij zijn dat adidas zxjes. Welek precies weet ik nie tmaar volgens mij heb ik die wle eens gezien bij frontrunner of sub zero.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:29 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand welk type dit is?
Komt idd van artikel met Wijnaldum, vond ze er wel gaaf uit zienquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ook ad gelezen? Met wijnaldum?? Volgens mij zijn dat adidas zxjes. Welek precies weet ik nie tmaar volgens mij heb ik die wle eens gezien bij frontrunner of sub zero.
Nice, zat er laatst nog over te denken ze te kopen!quote:
Ja en ze zijn euuhhh...*zoekt het op*quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:27 schreef Bijsluiter het volgende:
wow Cloud vind die onderste rode nike die jij postte wel heel lauw.. verkopen jullie die bij de Concrete?
Zoja: hoe veel mag het kosten?
Importeren is tegenwoordig nauwelijks meer winstgevend. Skatestore.nl heeft een goed aanbod.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:27 schreef RoW_0 het volgende:
Heeft iemand goede amerikaanse webbsites waar ze originele DC schoenen/kleren verkopen? met een leuke dollar-prijstagje eraan. en die verzendt naar NL?
Ik kwam zelf terecht bij http://www.moosejaw.com/ maar misschien kennen jullie betere?
als je 1 product haalt + verzendkosten buitenland, dan is het niet zo winstgevend nee.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:42 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Importeren is tegenwoordig nauwelijks meer winstgevend. Skatestore.nl heeft een goed aanbod.
Wie zegt dat ik niet 2 maandjes kan wachten?quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
opgeschoond.
RoW_0 , ik raad je bij deze met klem aan normaal te reageren, dit slaat natuurlijk nergens op
graag gedaanquote:Op zondag 9 november 2008 00:22 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Je haalt juist mijn belangrijke vraag weg, thanks allot.
Wat laatste maatjes, had te weinig tijd om goed te kijken.quote:Op zondag 9 november 2008 02:41 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
45!!!?Damn, lag er nog veel? (8.5?
)
sorry maar ik vind ze echt afschuwelijk. er zijn zoveel betere blazersquote:Op zondag 9 november 2008 12:09 schreef Pwnie het volgende:
Sinds gister een paar Nike Blazer SB's in bezit... mijn eerste paar fatsoenlijke sneakers
Met blue laces ofcourse (zelfde kleur als in de swoosh)
[ afbeelding ]
idd ieder z'n smaak maar ik hou vooral van felle kleurenquote:Op zondag 9 november 2008 12:20 schreef bbaadd het volgende:
[..]
sorry maar ik vind ze echt afschuwelijk. er zijn zoveel betere blazers
Ja zijn al een aantal weken uit hoor.quote:Op maandag 10 november 2008 10:07 schreef para909 het volgende:
Heeft iemand de Nike Melbourne Dunk al ergens gezien?
bij shops met een sb account.quote:Op maandag 10 november 2008 13:23 schreef para909 het volgende:
aighT! weet je ook waar ze in NL te vinden zijn?
Bonk heb ik ze al zien liggen.quote:Op maandag 10 november 2008 13:44 schreef para909 het volgende:
(dat begrijp ik)
Maar heeft iemand ze al in een bepaalde shop gezien? Want ik ben ze nog nergens tegengekomen...
Dat ligt aan jou, kijk die misvormde swoosh stikselsquote:Op zondag 9 november 2008 17:17 schreef Cinch het volgende:
Wel goeie namaak, of ligt dat aan mij?
Iig wel duidelijk dat ze nep zijn idd. Die prijzen
quote:Op maandag 10 november 2008 23:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Als je er niks vanaf weet, zeg dan niets..
quote:Op maandag 10 november 2008 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom ook altijd zo'n briefje erbij met je naamWe geloven best wel dat je ze gekocht hebt
Vragen zijn pas echt dom als niemand erom kan lachen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:06 schreef morgane het volgende:
[..]
!!
Sorry![]()
(veel domme vragen van mij zal men ook wel zo om lachen, dus eigenlijk is dit niet helemaal eerlijk)
Als je sneakers wil verkopen dan kan je zo bewijzen dat je daadwerkelijk legit sneakers verkoopt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar nu ben ik wel benieuwd naar de achterliggende gedachte
Tsja dan kan je alsnog als je ze koopt al een foto maken en ze eventueel later als nieuw verkopenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je sneakers wil verkopen dan kan je zo bewijzen dat je daadwerkelijk legit sneakers verkoopt.
En zo zie je daadwerkelijk de staat van de sneakers want anders kan iedereen zomaar een plaatje van google of weet ik veel vandaan halen.
Natuurlijk alleen zet je meestal ook de datum erbij.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tsja dan kan je alsnog als je ze koopt al een foto maken en ze eventueel later als nieuw verkopen
+1 en het feit dat je *untagged* foto's worden gekopieerd voor dubieuze praktijken op marktplaats, eBay en cheap nike sites van mijn aziatische broeders.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je sneakers wil verkopen dan kan je zo bewijzen dat je daadwerkelijk legit sneakers verkoopt.
En zo zie je daadwerkelijk de staat van de sneakers want anders kan iedereen zomaar een plaatje van google of weet ik veel vandaan halen.
je punt is?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:30 schreef morgane het volgende:
Waarom GuyFawkes? Heb je altijd al net Engelse parlement willen opblazen?
en al je geld doorheen jagen bij Supreme Osaka.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:43 schreef seto het volgende:
Ik heb al menig fake schoen verkocht door Shooto zijn pics
quote:Address: SNEAKERS LAND 3F. 2-18-14, NISHISHINSAIBASHI, CHUO-KU
OSAKA, OSAKA JAPAN 542-0
Telephone: 0081 - (662) 141
Resellers zijn flink bezig geweestquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:10 schreef seto het volgende:
Vriend, ik was laatst op zoek naar die winkel en had hem uiteindelijk gevonden.
NIKS hing/stond er nog van die foto's van die Franse boys, alleen nog maar gare GR's en geen kleren meer. Misschien was het een andere shop, maar dat wordt nergens aangegeven op die pagina.
Thanks man!quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:27 schreef bewegende_ninja het volgende:
Idd, FGM....wat loop je te haten man. Kekke neon stapperts hoor!!
Ik zie nu dat ik verkeerd heb gekeken bij die foto's.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:28 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Resellers zijn flink bezig geweestof gewoon doorzoeken naar een undercover spot. Heeft Gusto geen spots voor je?
internet en sarcasme werken nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:16 schreef boban het volgende:
Neon weer in?! dan zit ik goed
[ afbeelding ]
dat is een kk dope winkel gekquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:32 schreef seto het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik verkeerd heb gekeken bij die foto's.
Ik ging hierheen
[ afbeelding ]
maar dat is hem dus niet.
Als je naar de buitenkant kijkt in deze foto
[ afbeelding ]
zie je het begin van die straat waar Sneaker Land ook zit, ik ben verdomme nog langs dat trappetje gelopen![]()
Volgende keer niet straal voorbij de goede winkel lopenZal dan wel pics maken, en 21 december ga ik 1,5 week naar Tokyo, zal dan ook wat pics proberen te schieten.
Heb een beetje door het topic zitten bladeren maar deze is eigenlijk een van de weinige die ik echt vet vindquote:
Damn, die zijn geil. Waar? Hoeveel?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:39 schreef Colin0o het volgende:
wivah+pickup
[ afbeelding ]
ben er nog niet uit hoe ik ze het liefst rock..
strap los/vast
veters tot welk gaatje, strik/geen strik
i lol'dquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:21 schreef Cloud_SB het volgende:
Volgende stap: Iedereen aan de visvims!
jaaaaaaa
..quote:Cloud: Dat weet ik, ik vind Visvim namelijk ook schijtlelijk en dat is ook so hot right now.
Hookups pleazequote:Op dinsdag 11 november 2008 21:35 schreef thaWarhead het volgende:
Cloud haatte eerst ook Woven Footscapes.
Ik krijg ze vrijdag binnen, 40% korting biatch. Schoen of the year.
No shit sherlockquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:48 schreef SHOOOTO het volgende:
^lol, kho's wivah was ook geschoten op die dagoh the irony..
Dat zijn behoorlijk gare maten, vooral maat 35. Weet niet of je dames of heren sneakers zoekt?! Maar herensneakers gaat zeer moeilijk worden in die maat. Anders moet je even kijken naar unisexs modellen of damessneakers... Weet niet waar je ergens woont in Brabant en wat je zoekt, maar Bonk en Re-Issue in Breda hebben weleens leuke dingen staan.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:15 schreef mcwops het volgende:
iemand hier een overzichtje waar je online of in Brabant een groot assortiment sneakers kan bekijken.
gaat om maatje 35,36,37. tegen fatsoenlijke prijzen.
ik heb plutosport.nl al gevonden
thanks Dubzquote:Op woensdag 12 november 2008 11:09 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat zijn behoorlijk gare maten, vooral maat 35. Weet niet of je dames of heren sneakers zoekt?! Maar herensneakers gaat zeer moeilijk worden in die maat. Anders moet je even kijken naar unisexs modellen of damessneakers... Weet niet waar je ergens woont in Brabant en wat je zoekt, maar Bonk en Re-Issue in Breda hebben weleens leuke dingen staan.
T-Shu in Eindhoven heeft een speciale dames wand. Verder heb je nog Duke in 's Hertogenbosch en Re-Issue zit ook in Tilburg.quote:
Lekker, die moet ik ook nog eens ergens zien te scoren.quote:
Dan zal maat 36/37 niet zo'n probleem zijnquote:
lacebag 50 euroquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:17 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Damn, die zijn geil. Waar? Hoeveel?
Welke NB's waren het?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
haha
die NB's zijn mooi voor mij
Cool..heb ze in het zwartquote:
Hoeveel heb je neergelegd voor die Hybrid Boots?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:34 schreef thaWarhead het volgende:
WIVAH:
[ afbeelding ]
Pick-up:
[ afbeelding ]
Adres van die winkel?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:30 schreef seto het volgende:
Ik heb de winkel eindelijk gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
66 euro.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:56 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Hoeveel heb je neergelegd voor die Hybrid Boots?
waar heb je die slam city's vandaan ? en hoeveelquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:49 schreef De Wouzeraar het volgende:
Pick-ups deze week:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lacebag, 110 euro. Maar ze zijn gedragen, met wat beschadigingen, nog 7/10 ofzo.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:04 schreef bbaadd het volgende:
[..]
waar heb je die slam city's vandaan ? en hoeveel
quote:Op zondag 16 november 2008 16:18 schreef feelsgoodman het volgende:
JEZUS CHRISTUS WAAROM DOE JE ME DIT AAN
idd belachelijk lelijke schoenenquote:Op zondag 16 november 2008 16:18 schreef feelsgoodman het volgende:
JEZUS CHRISTUS WAAROM DOE JE ME DIT AAN
Ik ook niet. Gelukkig zijn die puma's niet het enige alternatief daarop. Damn.quote:Op zondag 16 november 2008 16:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Sorry dat ik sneakers met 35654327 kleuren niet mooi vind
Moeten als verloren worden beschouwd. Ik neem ze voor een zacht prijsje wel van je over.quote:Op maandag 17 november 2008 01:14 schreef berent het volgende:
Ik heb dit weekend m'n Slam City's beetje naar de kl*te geholpen. Compleet onder de kek en rans. Iemand een idee hoe je die stof weer beetje mooi en schoon kan krijgen?
Zijn geen dunks.quote:Op maandag 17 november 2008 11:30 schreef LeLe het volgende:
[quote]Op vrijdag 14 november 2008 16:34 schreef thaWarhead het volgende:
WIVAH:
[ afbeelding ]
Nice nice..
Hoe heet deze type dunk?
En waar gehaald?
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 15:51 schreef feelsgoodman het volgende:
omdat je fape rocked? poseralert
quote:I had the opportunity to build with Peter Lee from the Patta crew out of Amsterdam. Its alway a blessing to be able to meet people from different places but its interesting to see how much you have in common with someone that was born and raised a world away. If it wasn’t for the accent, I would have thought Pete was from where I came up. Big shouts to the whole Patta crew and hopefully one day I will make it out there. Yo Pete… Jake One’s “White Van Music” is the shit.
Stijn_ is huge failquote:
Jij hebt ook alles door verdomme.quote:Op maandag 17 november 2008 17:53 schreef thaWarhead het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat Concrete geen Pump Varsity heeft gehad.
Wil jij soms een TIII in je reet? Voor die gelegenheid doe ik hem wel aan.quote:Op maandag 17 november 2008 18:12 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Stijn_ is huge failAlleen de strap van TIII heeft al meer swagger dan jou hele schoenen collectie
![]()
Is goed, daar mag je m'n viotechs wel voor lenen maar dan zul je ze eerst uit je moeders kankeraars moeten halen.quote:Op maandag 17 november 2008 18:48 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wil jij soms een TIII in je reet? Voor die gelegenheid doe ik hem wel aan.
je bedoelt samen met jou hoofd?quote:Op maandag 17 november 2008 18:51 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Is goed, daar mag je m'n viotechs wel voor lenen maar dan zul je ze eerst uit je moeders kankeraars moeten halen.
Nee man... wilde ze eigenlijk fris houden tot zomer 2009 maar ik raakte geinspireerd door een chick die ze aanhad afgelopen zaterdagavondquote:Op maandag 17 november 2008 18:55 schreef Phrits het volgende:
[..]
Verleiding toch niet kunnen weerstaan?
Fuck het goede doel, doe me maar 10% kortingquote:Op maandag 17 november 2008 18:19 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Jij hebt ook alles door verdomme.
Kom je van de week die Wood Wood All Star halen? 10% gaat naar het goede doel.
quote:Op maandag 17 november 2008 18:57 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Nee man... wilde ze eigenlijk fris houden tot zomer 2009 maar ik raakte geinspireerd door een chick die ze aanhad afgelopen zaterdagavond
Ik meen me nog te herinneren dat ze er best fine uitzagquote:
Als je geen cash hebt, hoef je ze ook niet te kopen hoor...quote:Op maandag 17 november 2008 20:44 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Doe mijn portemonnee dit niet aan....optiefen met die geile Jordans.
Ja best wel iddquote:Op maandag 17 november 2008 20:54 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik meen me nog te herinneren dat ze er best fine uitzag
tering hequote:Op maandag 17 november 2008 22:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
nu ook fake skytops..
Damn! Die NBs zijn echt kenkerhard!quote:
Als je niets te melden hebt, hoef je ook niet dubbel te posten hoor...quote:Op maandag 17 november 2008 20:55 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Als je geen cash hebt, hoef je ze ook niet te kopen hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |