quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Pwned.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moeten die pics nou? Ik zit op school
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:22 schreef BobbyB het volgende:
Dat word even alle images disabelen en thuis fappengodverdomme man, net nu er een collega achter mij zit
quote:
Pnwed.quote:
Omdat ik me altijd voorbeeldig gedraagquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:24 schreef Gupje het volgende:
Jordeeeh vraagt waarom Sackboy geen ban meer heeft?
Niet!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Pnwed.
Pnwed.
Pnwed.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:28 schreef LethalNinja het volgende:
al die mongolen die op hun werk zitten of school en dan in zo'n topic als dit kijkenhoe dom ben je dan..
Jordeeeh wenst jullie een fijne ebola toe.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Omdat ik me altijd voorbeeldig gedraag
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:28 schreef LethalNinja het volgende:
al die mongolen die op hun werk zitten of school en dan in zo'n topic als dit kijkenhoe dom ben je dan..
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:31 schreef Sackboy het volgende:
WTF kunnen ze die grabbelton (willekeurige foto's) bij het fotoboek niet weghalen![]()
Kom ik net dit tegen
[ afbeelding ]
MY EYES! MY EYES! THEY BURN!
Ow die rechter is de een manquote:
Verwacht je jailbait krijg je iets wat zelfs gieren niet wegkrijgenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:31 schreef Sackboy het volgende:
WTF kunnen ze die grabbelton (willekeurige foto's) bij het fotoboek niet weghalen![]()
Kom ik net dit tegen
[ afbeelding ]
Omdat dat niet elk topic zo isquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:28 schreef LethalNinja het volgende:
FAPPERDEFAPquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:31 schreef Sackboy het volgende:
Kom ik net dit tegen
[ afbeelding ]
Zelfs op jouw UI.quote:
Dude......quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:31 schreef Sackboy het volgende:
Kom ik net dit tegen
[ afbeelding ]
Zijn er ook ongecensureerde foto's?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:40 schreef afcajos het volgende:
kusje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Misschien moet je even terug naar pagina 1.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:46 schreef Sackboy het volgende:
Lengte van m'n leuter aan het begin van dit topic: [------------------------------]
Lengte van m'n leuter nu: [----]
(ja op ware grootte ja)
Daar zitten we nogquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Misschien moet je even terug naar pagina 1.
Ik FOK op mijn mobiel. Jij hebt een kleine zeg!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:46 schreef Sackboy het volgende:
Lengte van m'n leuter aan het begin van dit topic: [------------------------------]
Lengte van m'n leuter nu: [----]
(ja op ware grootte ja)
Daar zit ik nog op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Misschien moet je even terug naar pagina 1.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik FOK op mijn mobiel. Jij hebt een kleine zeg!
Leugens! Op je mobiel kan je heul niet quickquotenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik FOK op mijn mobiel. Jij hebt een kleine zeg!
Gat-ver-dammequote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:40 schreef afcajos het volgende:
kusje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb zelf die PI erin getyptquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Leugens! Op je mobiel kan je heul niet quickquoten
Vernuftig hoor.quote:
Was die middelste foto nu echt nodig?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:56 schreef Sackboy het volgende:
Dat is de challenge voor vandaag. Probeer op die middelste foto te fappen, zonder hem aan te klikken uiteraard. Valt nog niet mee he.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was die middelste foto nu echt nodig?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is de challenge voor vandaag. Probeer op die middelste foto te fappen, zonder hem aan te klikken uiteraard. Valt nog niet mee he.
Dat weet je heus welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:03 schreef KingOfPop het volgende:
Ga je naar Ajax dan?
Dude..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:17 schreef BobbyB het volgende:
Nu we toch zo lekker op dreef zijn:
[ afbeelding ]
Nee vagina's mogen niet in beeld van Juup.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:45 schreef BobbyB het volgende:
GODVERDOMMEMIJN BUREAU STAAT NU WEL ZEKER 2 METER HOGER
![]()
[ afbeelding ]
Believe it or not, maar die chick lijkt op een ex-collega.
Ja, wat nou? Ik ben gewoon een verdieping hoger gaan zitten omdat anders mijn collega het ziet.quote:
Kon je wel bij de deurklink dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, wat nou? Ik ben gewoon een verdieping hoger gaan zitten omdat anders mijn collega het ziet.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:45 schreef BobbyB het volgende:
GODVERDOMMEMIJN BUREAU STAAT NU WEL ZEKER 2 METER HOGER
![]()
Aangezien bagger hier niet meer hoort..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:21 schreef Biogarde het volgende:
We hebben een Breezertopic in B&H mensen
Laat hem dan knappenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:27 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn boxer staat ook op bollen !
WTF gek.
Haten = verlatenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:21 schreef Biogarde het volgende:
We hebben een Breezertopic in B&H mensen
Het was hier loempia'squote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat was een lekker bolletje met roomkaas en sla
School...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren![]()
Iemand stage/school?
BobbyBquote:
Same herequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
BobbyB
Bah ik voel me kut en verveeld.
hihi. mijn oog zelfsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:15 schreef BobbyB het volgende:
d'r zit nu de hele tijd zo'n oog naar me te kijken.
Kan je dat zelf niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn vriendin gaat nu een tosti voor me maken
Ze leert het welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:16 schreef BobbyB het volgende:
Overigens, wat Jitzzzze heeft metheeft BT met
![]()
Weekend sinds dinsdag..quote:
Daar kan je toch ook fokkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:17 schreef superXmacho het volgende:
moeten jullie niet werken , school of whate ever??
Idd, jitzzzze met z'n ''quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:16 schreef BobbyB het volgende:
![]()
Oohjaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:16 schreef BobbyB het volgende:
![]()
Nee hoor. Werken en school is voor mensen die niet weten hoe ze een uitkering aan kunnen vragen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:17 schreef superXmacho het volgende:
Nee. Ik werk alleen 's avonds achter het stationquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:17 schreef superXmacho het volgende:
Wat doen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:17 schreef superXmacho het volgende:
Oh, was jij dat toch die daar genomen werd door zo'n grote neger?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Ik werk alleen 's avonds achter het station
Via de telefoon niet meer?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Ik werk alleen 's avonds achter het station
Mooi waar kan je uitkering krijgen dan??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor. Werken en school is mensen die niet weten hoe ze een uitkering aan kunnen vragen.
Jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, was jij dat toch die daar genomen werd door zo'n grote neger?
Misschien kan jij ook wel achter het station werken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Mooi waar kan je uitkering krijgen dan??
En der bestaat toch ook een regel waar door je een uitzondering wordt op de regel van leerplichtig.
En hoeveel is een uitkering minimaal.
Wil ik ook wel hebben een uitkering.
Als ik maar vaste klanten korting krijg.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien kan jij ook wel achter het station werken.
Jij moet extra betalen, omdat de dames niets voelenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik maar vaste klanten korting krijg.
Een Tarzan doet het altijd goed.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:22 schreef superXmacho het volgende:
Ik ben vandaag vrij , ben net wakker,
Die kut honden maakte me wakker.
Morgen jarig, weet nog steeds niet wat ik wil voor me verjaardag, daar heb ik de hele dag de tijd voor om dat te bedenken.
wat voor werk is dat dan..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien kan jij ook wel achter het station werken.
Dus je wilt geen treinkaartjes verkopen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wat voor werk is dat dan..
Als het het is waar ik een vermoede naar heb, nee dankje.
Flyers uitdelen, abonnementen verkopenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Aidsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:22 schreef superXmacho het volgende:
Ik ben vandaag vrij , ben net wakker,
Die kut honden maakte me wakker.
Morgen jarig, weet nog steeds niet wat ik wil voor me verjaardag, daar heb ik de hele dag de tijd voor om dat te bedenken.
Bek dicht, joh! Ik kan nog altijd likken als Lassie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij moet extra betalen, omdat de dames niets voelen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
AidsJitzzzze geeft het je gratis.
Ik weet niet wat jij vermoedt? Dit is gewoon gezellig werkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Snel editten he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bek dicht, joh! Ik kan nog altijd likken als Lassie.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bek dicht, joh! Ik kan nog altijd likken als Lassie.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij moet extra betalen, omdat de dames niets voelen
Ik tuur nog steeds met mijn verrekijker..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op je pik getrapt? Oh nee, zo lang is ie niet
nouw in Lwd achter het trein stadion hebben ze een levende handel aan wiet , hars en weet ik veel wat voor shit.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Flyers uitdelen, abonnementen verkopen
Wat dacht je dan?
Lang niet, maar wel dikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op je pik getrapt? Oh nee, zo lang is ie niet
En al iets gezien?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik tuur nog steeds met mijn verrekijker..
Shit hee ,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij vermoedt? Dit is gewoon gezellig werkje helpt mensen!
Oh, is dat het?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lang niet, maar wel dikZo eentje waarvan een meisje het idee heeft alsof ze bevalt, maar dan in tegenovergestelde richting.
Zie, BT bevestigd het.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nouw in Lwd achter het trein stadion hebben ze een levende handel aan wiet , hars en weet ik veel wat voor shit.
Ik haalde er ook altijd wiet als we gingen blowen..
Maar treinkaartjes verkopen enzo is niet zo erg, dat kan ik wel.
Hars?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nouw in Lwd achter het trein stadion hebben ze een levende handel aan wiet , hars en weet ik veel wat voor shit.
Oh, eeuh, sorryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel: doe eens aardig
zit wel goed met je ego he..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lang niet, maar wel dikZo eentje waarvan een meisje het idee heeft alsof ze bevalt, maar dan in tegenovergestelde richting.
Ja preciesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik handel ook in hars! Kopuh?quote:
Die 200x vergroting erop bevestigen gaat niet zo snel.quote:
Die dealers van tegenwoordigquote:
Voor mijn ego hoef je niet bang te zijn.quote:
Niet? Nou ja, BT weet wel beter.quote:
Waarom mocht hij wel en ik niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel hooren bobby heeft ook echt een reusachtige penis
en nog dik ook!
Goed he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die dealers van tegenwoordig![]()
Van alle markten thuis.
Alleen exclusieve boomhars..quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
en nog dik ook!
mediamarkt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef KingOfPop het volgende:
Zeker supermarkt, vismarkt, zwarte markt.
Hoi BK!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef BigKahuna het volgende:
Hoi.
Verschil moet er wezen he.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom mocht hij wel en ik niet?
FOK!ken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Jitzzzze, even serieus he. Heb jij nou geen fuck te doen op kantoor, of?
Ja, het moet wel een beetje exclusief blijven hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom mocht hij wel en ik niet?
Hij zij net dat zijn vriendin een tosti ging maken, daaruit kan ik concluderen dat ie op het moment niet op kantoor is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Jitzzzze, even serieus he. Heb jij nou geen fuck te doen op kantoor, of?
Inderdaad. BT is alleen voor de elite.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, het moet wel een beetje exclusief blijven he
Zijn vriendin is zijn baas.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij zij net dat zijn vriendin een tosti ging maken, daaruit kan ik concluderen dat ie op het moment niet op kantoor is.
Maar waarom hij zit te FOK!ken terwijl zijn vriendin in de keuken staat en waarom het maken van een tosti zo lang moet duren zijn nog onopgeloste vragen.
Goed bezig Jos.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef afcajos het volgende:
Planning aangepast, om kwart voor 4 trek ik mijn eerste pilsje open
Van waar naar waar?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over een klein aantal minuten zit ik 2,5 uur in het ov...
ja ik kan der ook nicks aan doen dat ze uiteraadt daar wiet verhandelen.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ah, er bestaan nog wel mensen met goede manieren.
weet je alles van he..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
en nog dik ook!
Kom je me stalken ?quote:
Een paar uur terug vroeg ik het ook en dat was zijn reactie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NeeAnders vraag ik het niet. Waarschijnlijk wel, maargoed. Zie het als een retorische vraag
Jawohl! En ik blijf dus maffen bij een homie in mokumquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Jos, ga je nog naar Ajax?
te zielig dat gwn he..quote:
Kan ik gelijk een bezoekje aan BT brengenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:42 schreef KingOfPop het volgende:
Die woont op de wallen
Oke, dan is het goed.quote:
Bt's 24/7 servicequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kan ik gelijk een bezoekje aan BT brengen
Ik werd gewekt door de rode lichten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:45 schreef superXmacho het volgende:
ff buiten alles om , in Grunn heb je toch ook een soort wallen?
Nee, dat waren 2 verschillende personen. En ik heb wel seks gehad met minstens 30 negers denk ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
te zielig dat gwn he..
Of was hij die grote neger die je gepakt heeft??
of waren het 2 verschillende personen?
Volgens mijn kaartje half 9quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoelaat moet Ajax eigenlijk?
Ja, ik word er wel moe van hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Bt's 24/7 service
Op de wallen, aan de telefoon, achter het station all day long!
Stevie Nicks?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja ik kan der ook nicks aan doen dat ze uiteraadt daar wiet verhandelen.
Goede manieren doe ik niet aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ah, er bestaan nog wel mensen met goede manieren.
Ik wil jou ook wel een keer komen volblaffen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
te zielig dat gwn he..
Of was hij die grote neger die je gepakt heeft??
of waren het 2 verschillende personen?
de tel kwijt..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat waren 2 verschillende personen. En ik heb wel seks gehad met minstens 30 negers denk ik
Mooi wel, uitgerekt niet. Of was het andersom..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
de tel kwijt..
Mag je ook mooi uitgerekt zijn..
volblaffen?? nieuw woordt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stevie Nicks?
[..]
Goede manieren doe ik niet aan.
[..]
Ik wil jou ook wel een keer komen volblaffen.
Ga je naar Ribhouse Texasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dan is het goed.
Van Den haag naar een klein dorpje in de provincie Utrecht
quote:
quote:
Waarom zou BT dat erg vinden? En volblaffen is niet zo'n nieuw woord hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
volblaffen?? nieuw woordt.
En vindt BT dat niet erg?
Nee, valt wel mee hoor. Maarja als jongens een hele kleine hebben voelen ze er soms niets vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
de tel kwijt..
vindt ik echt zo ransig , spare ribs en dat soort shitquote:
Valt wel mee, BT is nog zo strak als een 11 jarige.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
de tel kwijt..
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
_! Je kunt je nog afvragen wat leuker is: NIET naar ajax gaan, of werken..
Weet je wie ook ransig iess.........?????quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
vindt ik echt zo ransig , spare ribs en dat soort shit
Wat hellemaal ransig is is speklap.
niet te tellen jong, ik ben temiste nog zo vatsoenlijk dat ik het niet met negers doe.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee hoor. Maarja als jongens een hele kleine hebben voelen ze er soms niets vandat is wel jammer natuurlijk.
Met hoeveel jongens heb jij het gedaan?
Nouja, soms betalen ze er dus voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
volblaffen?? nieuw woordt.
En vindt BT dat niet erg?
Oja zij doet het ook met elke NEGER die voorbij loopt.
Bt hoe vraag je het hem dan vraag je het meteen of kleed je je gwn uit en zie je wel wat der van komt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt wel mee, BT is nog zo strak als een 11 jarige.
Mogen ze bij Ajax wel bier schenken in het stadion dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Met mijn dronken kop een beetje zingen en schreeuwen om daarna met honderden dronken ajacieden met de metro naar de stad te gaan... Kan het nog beter
Wat is er mis met negers?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
niet te tellen jong, ik ben temiste nog zo vatsoenlijk dat ik het niet met negers doe.
Hihi, jij bent een racist.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
niet te tellen jong, ik ben temiste nog zo vatsoenlijk dat ik het niet met negers doe.
Je bent zelf ranzig.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
vindt ik echt zo ransig , spare ribs en dat soort shit
Wat hellemaal ransig is is speklap.
Ach, ik vind het best leuk om samen met een paar vrienden (die wel voor Ajax zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
_! Je kunt je nog afvragen wat leuker is: NIET naar ajax gaan, of werken..
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vatsoenlijk inderdaad!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Je werd zeker hard genomen door Blackzilla tijdens je les Nederlands?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja daar kreig jeij allemaaal AIDS en ziekten van heeee.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vatsoenlijk inderdaad!
Ja bij zo'n nietszegggend uefacupwedstrijdje zeker. Het is alleen de vraag hoeveel alcohol erin zitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mogen ze bij Ajax wel bier schenken in het stadion dan?
Jitzzzze +1quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je werd zeker hard genomen door Blackzilla tijdens je les Nederlands?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We zien het.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef superXmacho het volgende:
[..]
over het algemeen kom ik niet bij nederlands,
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
OO ze pakken alle meisje die ze tegen kommen,,
Heb jij even geluk. Of pakken ze ook alle shemales die ze tegen kommen..??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dat blijkt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef superXmacho het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef superXmacho het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb jij even geluk. Of pakken ze ook alle shemales die ze tegen kommen..??
En het zaad is ook direct daar ingespoten zekerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ja, die stoten zijn vast door gedreund naar dr hersenen
nee hoor, weet je hoe fucking saai nederlands is , en dat wijf dat les geeft is het aller lelijkste mokkel wat er bestaat..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kleurspoeling.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En het zaad is ook direct daar ingespoten zeker
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was echt te makkelijk![]()
Tja het zit in de genen he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:03 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee hoor, weet je hoe fucking saai nederlands is , en dat wijf dat les geeft is het aller lelijkste mokkel wat er bestaat..
Ze is echt vies gwn,
Je moederquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:03 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee hoor, weet je hoe fucking saai nederlands is , en dat wijf dat les geeft is het aller lelijkste mokkel wat er bestaat..
Ze is echt vies gwn,
Les is over het algemeen niet echt leuk en spannend. En dat je er niet naar toe gaat omdat ze docente lelijk is, is al helemaal triestquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:03 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ze is echt vies gwn,
uhuhquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En het zaad is ook direct daar ingespoten zeker
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Les is over het algemeen niet echt leuk en spannend. En dat je er naar toe gaat omdat ze docente lelijk is, is al triest. Het is helemaal triest als je vervolgens jezelf in het raam ziet.
Meisjes met zo'n houding belanden meestal vanzelf wel achter het station, maar dan niet om flyers etc uit delen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:03 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ze is echt vies gwn,
Racist.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Je he, zou d'r ook dolgraag een keer flink uitwonen.quote:
Zei een leraar eens in de eerste klas terwijl zoeen kind naar buiten kijkt "Mooi hé zo'n raam, als je toch niet oplet kun je er beter meteen achter gaan staan."quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meisjes met zo'n houding belanden meestal vanzelf wel achter het station, maar dan niet om flyers etc uit delen.
Als ik door amsterdam ga lopen in me eentje, moet je op letten hou snel ze me pakken.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zei een leraar eens in de eerste klas terwijl zoeen kind naar buiten kijkt "Mooi hé zo'n raam, als je toch niet oplet kun je er beter meteen achter gaan staan."
Ja moeiljk he plantsoenendienst?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Als ik door amsterdam ga lopen in me eentje, moet je op letten hou snel ze me pakken.
En terecht. Leer het lekker te vinden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Als ik door amsterdam ga lopen in me eentje, moet je op letten hou snel ze me pakken.
Onwijs hardtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:08 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik ben blondt maar die snap ik wel![]()
Dat is hardt als je dat als leraar zou zeggen.
Waarom zouden ze iemand pakken zo lelijk als jij? Genoeg mooie meisjes in Amsterdam.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kerel heeft me toch een flinke banaan in zijn broek zitten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onwijs hardt
Ik heb nog wel iets anders wat hardt is
Hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onwijs hardt
Ik heb nog wel iets anders wat hardt is
Hehehehequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef Biogarde het volgende:
Ja, en nu weer normaal doen en stoppen met dat bashen.
haha wat weet jij er van ,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom zouden ze iemand pakken zo lelijk als jij? Genoeg mooie meisjes in Amsterdam.
Engels gaat je beter af zo te zienquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:12 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha wat weet jij er van ,
Nee niet iedereen lijkt op je moeder,
You can't hold me down.
Ik wacht nog steeds op BT of BE4Equote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kerel heeft me toch een flinke banaan in zijn broek zitten.
Nee, en zij mag wel van die racistische opmerkingen blijven makenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef Biogarde het volgende:
Ja, en nu weer normaal doen en stoppen met dat bashen.
Tuurlijk, negers bashen mag toch altijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, en zij mag wel van die racistische opmerkingen blijven maken?
Daar heb ik in me eerste 2 jaar teminste nog een beetje bij opgelet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Engels gaat je beter af zo te zien
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Bij ons op school mogen leraren je niet straffen als je scheld/vloekt in een andere taal , en zij niet weten wat het betekend.
Slaat ook nergens opquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tuurlijk, negers bashen mag toch altijd.
Ik maakte geen rasistiese opmerking, ik zei alleen mijn mening, als ik op de rasistiese toer ga , dan gaat dat ff wat anders,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tuurlijk, negers bashen mag toch altijd.
je hebt foto's van jezelf geplaatst?quote:
Je moet je bek houden over mn moeder.quote:Nee niet iedereen lijkt op je moeder,
quote:
Ik vind je wel lekker hoor Stella.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:12 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha wat weet jij er van ,
Nee niet iedereen lijkt op je moeder,
You can't hold me down.
VERRAADquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind je wel lekker hoor Stella.En ook al ben ik neger, liefde maakt blind, dus ik let niet op je racistische opmerkingen.
Wanneer zullen we afspreken voor een uitwoonsessie?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
je hebt foto's van jezelf geplaatst?
[..]
Je moet je bek houden over mn moeder.
Ohja. Ik snap het. Ik ben blank. Neuqen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik maakte geen rasistiese opmerking, ik zei alleen mijn mening, als ik op de rasistiese toer ga , dan gaat dat ff wat anders,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |