Kan je dat zelf niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn vriendin gaat nu een tosti voor me maken
Ze leert het welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:16 schreef BobbyB het volgende:
Overigens, wat Jitzzzze heeft metheeft BT met
![]()
Weekend sinds dinsdag..quote:
Daar kan je toch ook fokkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:17 schreef superXmacho het volgende:
moeten jullie niet werken , school of whate ever??
Idd, jitzzzze met z'n ''quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:16 schreef BobbyB het volgende:
![]()
Oohjaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:16 schreef BobbyB het volgende:
![]()
Nee hoor. Werken en school is voor mensen die niet weten hoe ze een uitkering aan kunnen vragen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:17 schreef superXmacho het volgende:
Nee. Ik werk alleen 's avonds achter het stationquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:17 schreef superXmacho het volgende:
Wat doen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:17 schreef superXmacho het volgende:
Oh, was jij dat toch die daar genomen werd door zo'n grote neger?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Ik werk alleen 's avonds achter het station
Via de telefoon niet meer?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Ik werk alleen 's avonds achter het station
Mooi waar kan je uitkering krijgen dan??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor. Werken en school is mensen die niet weten hoe ze een uitkering aan kunnen vragen.
Jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, was jij dat toch die daar genomen werd door zo'n grote neger?
Misschien kan jij ook wel achter het station werken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Mooi waar kan je uitkering krijgen dan??
En der bestaat toch ook een regel waar door je een uitzondering wordt op de regel van leerplichtig.
En hoeveel is een uitkering minimaal.
Wil ik ook wel hebben een uitkering.
Als ik maar vaste klanten korting krijg.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien kan jij ook wel achter het station werken.
Jij moet extra betalen, omdat de dames niets voelenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik maar vaste klanten korting krijg.
Een Tarzan doet het altijd goed.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:22 schreef superXmacho het volgende:
Ik ben vandaag vrij , ben net wakker,
Die kut honden maakte me wakker.
Morgen jarig, weet nog steeds niet wat ik wil voor me verjaardag, daar heb ik de hele dag de tijd voor om dat te bedenken.
wat voor werk is dat dan..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien kan jij ook wel achter het station werken.
Dus je wilt geen treinkaartjes verkopen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wat voor werk is dat dan..
Als het het is waar ik een vermoede naar heb, nee dankje.
Flyers uitdelen, abonnementen verkopenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Aidsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:22 schreef superXmacho het volgende:
Ik ben vandaag vrij , ben net wakker,
Die kut honden maakte me wakker.
Morgen jarig, weet nog steeds niet wat ik wil voor me verjaardag, daar heb ik de hele dag de tijd voor om dat te bedenken.
Bek dicht, joh! Ik kan nog altijd likken als Lassie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij moet extra betalen, omdat de dames niets voelen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
AidsJitzzzze geeft het je gratis.
Ik weet niet wat jij vermoedt? Dit is gewoon gezellig werkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Snel editten he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bek dicht, joh! Ik kan nog altijd likken als Lassie.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bek dicht, joh! Ik kan nog altijd likken als Lassie.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij moet extra betalen, omdat de dames niets voelen
Ik tuur nog steeds met mijn verrekijker..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op je pik getrapt? Oh nee, zo lang is ie niet
nouw in Lwd achter het trein stadion hebben ze een levende handel aan wiet , hars en weet ik veel wat voor shit.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Flyers uitdelen, abonnementen verkopen
Wat dacht je dan?
Lang niet, maar wel dikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op je pik getrapt? Oh nee, zo lang is ie niet
En al iets gezien?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik tuur nog steeds met mijn verrekijker..
Shit hee ,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij vermoedt? Dit is gewoon gezellig werkje helpt mensen!
Oh, is dat het?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lang niet, maar wel dikZo eentje waarvan een meisje het idee heeft alsof ze bevalt, maar dan in tegenovergestelde richting.
Zie, BT bevestigd het.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nouw in Lwd achter het trein stadion hebben ze een levende handel aan wiet , hars en weet ik veel wat voor shit.
Ik haalde er ook altijd wiet als we gingen blowen..
Maar treinkaartjes verkopen enzo is niet zo erg, dat kan ik wel.
Hars?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nouw in Lwd achter het trein stadion hebben ze een levende handel aan wiet , hars en weet ik veel wat voor shit.
Oh, eeuh, sorryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel: doe eens aardig
zit wel goed met je ego he..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lang niet, maar wel dikZo eentje waarvan een meisje het idee heeft alsof ze bevalt, maar dan in tegenovergestelde richting.
Ja preciesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik handel ook in hars! Kopuh?quote:
Die 200x vergroting erop bevestigen gaat niet zo snel.quote:
Die dealers van tegenwoordigquote:
Voor mijn ego hoef je niet bang te zijn.quote:
Niet? Nou ja, BT weet wel beter.quote:
Waarom mocht hij wel en ik niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel hooren bobby heeft ook echt een reusachtige penis
en nog dik ook!
Goed he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die dealers van tegenwoordig![]()
Van alle markten thuis.
Alleen exclusieve boomhars..quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
en nog dik ook!
mediamarkt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef KingOfPop het volgende:
Zeker supermarkt, vismarkt, zwarte markt.
Hoi BK!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef BigKahuna het volgende:
Hoi.
Verschil moet er wezen he.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom mocht hij wel en ik niet?
FOK!ken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Jitzzzze, even serieus he. Heb jij nou geen fuck te doen op kantoor, of?
Ja, het moet wel een beetje exclusief blijven hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom mocht hij wel en ik niet?
Hij zij net dat zijn vriendin een tosti ging maken, daaruit kan ik concluderen dat ie op het moment niet op kantoor is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Jitzzzze, even serieus he. Heb jij nou geen fuck te doen op kantoor, of?
Inderdaad. BT is alleen voor de elite.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, het moet wel een beetje exclusief blijven he
Zijn vriendin is zijn baas.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij zij net dat zijn vriendin een tosti ging maken, daaruit kan ik concluderen dat ie op het moment niet op kantoor is.
Maar waarom hij zit te FOK!ken terwijl zijn vriendin in de keuken staat en waarom het maken van een tosti zo lang moet duren zijn nog onopgeloste vragen.
Goed bezig Jos.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef afcajos het volgende:
Planning aangepast, om kwart voor 4 trek ik mijn eerste pilsje open
Van waar naar waar?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over een klein aantal minuten zit ik 2,5 uur in het ov...
ja ik kan der ook nicks aan doen dat ze uiteraadt daar wiet verhandelen.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ah, er bestaan nog wel mensen met goede manieren.
weet je alles van he..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
en nog dik ook!
Kom je me stalken ?quote:
Een paar uur terug vroeg ik het ook en dat was zijn reactie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NeeAnders vraag ik het niet. Waarschijnlijk wel, maargoed. Zie het als een retorische vraag
Jawohl! En ik blijf dus maffen bij een homie in mokumquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Jos, ga je nog naar Ajax?
te zielig dat gwn he..quote:
Kan ik gelijk een bezoekje aan BT brengenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:42 schreef KingOfPop het volgende:
Die woont op de wallen
Oke, dan is het goed.quote:
Bt's 24/7 servicequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kan ik gelijk een bezoekje aan BT brengen
Ik werd gewekt door de rode lichten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:45 schreef superXmacho het volgende:
ff buiten alles om , in Grunn heb je toch ook een soort wallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |