Kan je dat zelf niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn vriendin gaat nu een tosti voor me maken
Ze leert het welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:16 schreef BobbyB het volgende:
Overigens, wat Jitzzzze heeft metheeft BT met
![]()
Weekend sinds dinsdag..quote:
Daar kan je toch ook fokkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:17 schreef superXmacho het volgende:
moeten jullie niet werken , school of whate ever??
Idd, jitzzzze met z'n ''quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:16 schreef BobbyB het volgende:
![]()
Oohjaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:16 schreef BobbyB het volgende:
![]()
Nee hoor. Werken en school is voor mensen die niet weten hoe ze een uitkering aan kunnen vragen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:17 schreef superXmacho het volgende:
Nee. Ik werk alleen 's avonds achter het stationquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:17 schreef superXmacho het volgende:
Wat doen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:17 schreef superXmacho het volgende:
Oh, was jij dat toch die daar genomen werd door zo'n grote neger?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Ik werk alleen 's avonds achter het station
Via de telefoon niet meer?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Ik werk alleen 's avonds achter het station
Mooi waar kan je uitkering krijgen dan??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor. Werken en school is mensen die niet weten hoe ze een uitkering aan kunnen vragen.
Jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, was jij dat toch die daar genomen werd door zo'n grote neger?
Misschien kan jij ook wel achter het station werken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Mooi waar kan je uitkering krijgen dan??
En der bestaat toch ook een regel waar door je een uitzondering wordt op de regel van leerplichtig.
En hoeveel is een uitkering minimaal.
Wil ik ook wel hebben een uitkering.
Als ik maar vaste klanten korting krijg.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien kan jij ook wel achter het station werken.
Jij moet extra betalen, omdat de dames niets voelenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik maar vaste klanten korting krijg.
Een Tarzan doet het altijd goed.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:22 schreef superXmacho het volgende:
Ik ben vandaag vrij , ben net wakker,
Die kut honden maakte me wakker.
Morgen jarig, weet nog steeds niet wat ik wil voor me verjaardag, daar heb ik de hele dag de tijd voor om dat te bedenken.
wat voor werk is dat dan..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien kan jij ook wel achter het station werken.
Dus je wilt geen treinkaartjes verkopen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wat voor werk is dat dan..
Als het het is waar ik een vermoede naar heb, nee dankje.
Flyers uitdelen, abonnementen verkopenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Aidsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:22 schreef superXmacho het volgende:
Ik ben vandaag vrij , ben net wakker,
Die kut honden maakte me wakker.
Morgen jarig, weet nog steeds niet wat ik wil voor me verjaardag, daar heb ik de hele dag de tijd voor om dat te bedenken.
Bek dicht, joh! Ik kan nog altijd likken als Lassie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij moet extra betalen, omdat de dames niets voelen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
AidsJitzzzze geeft het je gratis.
Ik weet niet wat jij vermoedt? Dit is gewoon gezellig werkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Snel editten he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bek dicht, joh! Ik kan nog altijd likken als Lassie.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bek dicht, joh! Ik kan nog altijd likken als Lassie.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij moet extra betalen, omdat de dames niets voelen
Ik tuur nog steeds met mijn verrekijker..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op je pik getrapt? Oh nee, zo lang is ie niet
nouw in Lwd achter het trein stadion hebben ze een levende handel aan wiet , hars en weet ik veel wat voor shit.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Flyers uitdelen, abonnementen verkopen
Wat dacht je dan?
Lang niet, maar wel dikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op je pik getrapt? Oh nee, zo lang is ie niet
En al iets gezien?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik tuur nog steeds met mijn verrekijker..
Shit hee ,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij vermoedt? Dit is gewoon gezellig werkje helpt mensen!
Oh, is dat het?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lang niet, maar wel dikZo eentje waarvan een meisje het idee heeft alsof ze bevalt, maar dan in tegenovergestelde richting.
Zie, BT bevestigd het.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nouw in Lwd achter het trein stadion hebben ze een levende handel aan wiet , hars en weet ik veel wat voor shit.
Ik haalde er ook altijd wiet als we gingen blowen..
Maar treinkaartjes verkopen enzo is niet zo erg, dat kan ik wel.
Hars?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nouw in Lwd achter het trein stadion hebben ze een levende handel aan wiet , hars en weet ik veel wat voor shit.
Ik haalde er ook altijd wiet als we gingen blowen..
Maar treinkaartjes verkopen enzo is niet zo erg, dat kan ik wel.
Oh, eeuh, sorryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel: doe eens aardig
zit wel goed met je ego he..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lang niet, maar wel dikZo eentje waarvan een meisje het idee heeft alsof ze bevalt, maar dan in tegenovergestelde richting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |