Ja preciesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nouw in Lwd achter het trein stadion hebben ze een levende handel aan wiet , hars en weet ik veel wat voor shit.
Ik haalde er ook altijd wiet als we gingen blowen..
Maar treinkaartjes verkopen enzo is niet zo erg, dat kan ik wel.
Ik handel ook in hars! Kopuh?quote:
Die 200x vergroting erop bevestigen gaat niet zo snel.quote:
Die dealers van tegenwoordigquote:
Voor mijn ego hoef je niet bang te zijn.quote:
Niet? Nou ja, BT weet wel beter.quote:
Waarom mocht hij wel en ik niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel hooren bobby heeft ook echt een reusachtige penis
en nog dik ook!
Goed he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die dealers van tegenwoordig![]()
Van alle markten thuis.
Alleen exclusieve boomhars..quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel hooren bobby heeft ook echt een reusachtige penis
en nog dik ook!
mediamarkt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef KingOfPop het volgende:
Zeker supermarkt, vismarkt, zwarte markt.
Hoi BK!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef BigKahuna het volgende:
Hoi.
Verschil moet er wezen he.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom mocht hij wel en ik niet?
FOK!ken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Jitzzzze, even serieus he. Heb jij nou geen fuck te doen op kantoor, of?
Ja, het moet wel een beetje exclusief blijven hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom mocht hij wel en ik niet?
Hij zij net dat zijn vriendin een tosti ging maken, daaruit kan ik concluderen dat ie op het moment niet op kantoor is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Jitzzzze, even serieus he. Heb jij nou geen fuck te doen op kantoor, of?
Inderdaad. BT is alleen voor de elite.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, het moet wel een beetje exclusief blijven he
Zijn vriendin is zijn baas.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij zij net dat zijn vriendin een tosti ging maken, daaruit kan ik concluderen dat ie op het moment niet op kantoor is.
Maar waarom hij zit te FOK!ken terwijl zijn vriendin in de keuken staat en waarom het maken van een tosti zo lang moet duren zijn nog onopgeloste vragen.
Goed bezig Jos.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef afcajos het volgende:
Planning aangepast, om kwart voor 4 trek ik mijn eerste pilsje open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |