Nee, dat waren 2 verschillende personen. En ik heb wel seks gehad met minstens 30 negers denk ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
te zielig dat gwn he..
Of was hij die grote neger die je gepakt heeft??
of waren het 2 verschillende personen?
Volgens mijn kaartje half 9quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoelaat moet Ajax eigenlijk?
Ja, ik word er wel moe van hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Bt's 24/7 service
Op de wallen, aan de telefoon, achter het station all day long!
Stevie Nicks?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja ik kan der ook nicks aan doen dat ze uiteraadt daar wiet verhandelen.
Goede manieren doe ik niet aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ah, er bestaan nog wel mensen met goede manieren.
Ik wil jou ook wel een keer komen volblaffen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
te zielig dat gwn he..
Of was hij die grote neger die je gepakt heeft??
of waren het 2 verschillende personen?
de tel kwijt..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat waren 2 verschillende personen. En ik heb wel seks gehad met minstens 30 negers denk ik
Mooi wel, uitgerekt niet. Of was het andersom..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
de tel kwijt..
Mag je ook mooi uitgerekt zijn..
volblaffen?? nieuw woordt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stevie Nicks?
[..]
Goede manieren doe ik niet aan.
[..]
Ik wil jou ook wel een keer komen volblaffen.
Ga je naar Ribhouse Texasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dan is het goed.
Van Den haag naar een klein dorpje in de provincie Utrecht
quote:
quote:
Waarom zou BT dat erg vinden? En volblaffen is niet zo'n nieuw woord hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
volblaffen?? nieuw woordt.
En vindt BT dat niet erg?
Nee, valt wel mee hoor. Maarja als jongens een hele kleine hebben voelen ze er soms niets vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
de tel kwijt..
vindt ik echt zo ransig , spare ribs en dat soort shitquote:
Valt wel mee, BT is nog zo strak als een 11 jarige.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
de tel kwijt..
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
_! Je kunt je nog afvragen wat leuker is: NIET naar ajax gaan, of werken..
Weet je wie ook ransig iess.........?????quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
vindt ik echt zo ransig , spare ribs en dat soort shit
Wat hellemaal ransig is is speklap.
niet te tellen jong, ik ben temiste nog zo vatsoenlijk dat ik het niet met negers doe.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee hoor. Maarja als jongens een hele kleine hebben voelen ze er soms niets vandat is wel jammer natuurlijk.
Met hoeveel jongens heb jij het gedaan?
Nouja, soms betalen ze er dus voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
volblaffen?? nieuw woordt.
En vindt BT dat niet erg?
Oja zij doet het ook met elke NEGER die voorbij loopt.
Bt hoe vraag je het hem dan vraag je het meteen of kleed je je gwn uit en zie je wel wat der van komt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt wel mee, BT is nog zo strak als een 11 jarige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |