Nee, dat waren 2 verschillende personen. En ik heb wel seks gehad met minstens 30 negers denk ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
te zielig dat gwn he..
Of was hij die grote neger die je gepakt heeft??
of waren het 2 verschillende personen?
Volgens mijn kaartje half 9quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoelaat moet Ajax eigenlijk?
Ja, ik word er wel moe van hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Bt's 24/7 service
Op de wallen, aan de telefoon, achter het station all day long!
Stevie Nicks?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja ik kan der ook nicks aan doen dat ze uiteraadt daar wiet verhandelen.
Goede manieren doe ik niet aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ah, er bestaan nog wel mensen met goede manieren.
Ik wil jou ook wel een keer komen volblaffen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
te zielig dat gwn he..
Of was hij die grote neger die je gepakt heeft??
of waren het 2 verschillende personen?
de tel kwijt..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat waren 2 verschillende personen. En ik heb wel seks gehad met minstens 30 negers denk ik
Mooi wel, uitgerekt niet. Of was het andersom..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
de tel kwijt..
Mag je ook mooi uitgerekt zijn..
volblaffen?? nieuw woordt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stevie Nicks?
[..]
Goede manieren doe ik niet aan.
[..]
Ik wil jou ook wel een keer komen volblaffen.
Ga je naar Ribhouse Texasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dan is het goed.
Van Den haag naar een klein dorpje in de provincie Utrecht
quote:
quote:
Waarom zou BT dat erg vinden? En volblaffen is niet zo'n nieuw woord hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
volblaffen?? nieuw woordt.
En vindt BT dat niet erg?
Nee, valt wel mee hoor. Maarja als jongens een hele kleine hebben voelen ze er soms niets vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
de tel kwijt..
vindt ik echt zo ransig , spare ribs en dat soort shitquote:
Valt wel mee, BT is nog zo strak als een 11 jarige.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
de tel kwijt..
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
_! Je kunt je nog afvragen wat leuker is: NIET naar ajax gaan, of werken..
Weet je wie ook ransig iess.........?????quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
vindt ik echt zo ransig , spare ribs en dat soort shit
Wat hellemaal ransig is is speklap.
niet te tellen jong, ik ben temiste nog zo vatsoenlijk dat ik het niet met negers doe.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee hoor. Maarja als jongens een hele kleine hebben voelen ze er soms niets vandat is wel jammer natuurlijk.
Met hoeveel jongens heb jij het gedaan?
Nouja, soms betalen ze er dus voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
volblaffen?? nieuw woordt.
En vindt BT dat niet erg?
Oja zij doet het ook met elke NEGER die voorbij loopt.
Bt hoe vraag je het hem dan vraag je het meteen of kleed je je gwn uit en zie je wel wat der van komt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt wel mee, BT is nog zo strak als een 11 jarige.
Mogen ze bij Ajax wel bier schenken in het stadion dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Met mijn dronken kop een beetje zingen en schreeuwen om daarna met honderden dronken ajacieden met de metro naar de stad te gaan... Kan het nog beter
Wat is er mis met negers?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
niet te tellen jong, ik ben temiste nog zo vatsoenlijk dat ik het niet met negers doe.
Hihi, jij bent een racist.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
niet te tellen jong, ik ben temiste nog zo vatsoenlijk dat ik het niet met negers doe.
Je bent zelf ranzig.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
vindt ik echt zo ransig , spare ribs en dat soort shit
Wat hellemaal ransig is is speklap.
Ach, ik vind het best leuk om samen met een paar vrienden (die wel voor Ajax zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
_! Je kunt je nog afvragen wat leuker is: NIET naar ajax gaan, of werken..
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vatsoenlijk inderdaad!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Je werd zeker hard genomen door Blackzilla tijdens je les Nederlands?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja daar kreig jeij allemaaal AIDS en ziekten van heeee.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vatsoenlijk inderdaad!
Ja bij zo'n nietszegggend uefacupwedstrijdje zeker. Het is alleen de vraag hoeveel alcohol erin zitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mogen ze bij Ajax wel bier schenken in het stadion dan?
Jitzzzze +1quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je werd zeker hard genomen door Blackzilla tijdens je les Nederlands?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We zien het.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef superXmacho het volgende:
[..]
over het algemeen kom ik niet bij nederlands,
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
OO ze pakken alle meisje die ze tegen kommen,,
Heb jij even geluk. Of pakken ze ook alle shemales die ze tegen kommen..??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dat blijkt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef superXmacho het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef superXmacho het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb jij even geluk. Of pakken ze ook alle shemales die ze tegen kommen..??
En het zaad is ook direct daar ingespoten zekerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ja, die stoten zijn vast door gedreund naar dr hersenen
nee hoor, weet je hoe fucking saai nederlands is , en dat wijf dat les geeft is het aller lelijkste mokkel wat er bestaat..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kleurspoeling.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En het zaad is ook direct daar ingespoten zeker
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was echt te makkelijk![]()
Tja het zit in de genen he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:03 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee hoor, weet je hoe fucking saai nederlands is , en dat wijf dat les geeft is het aller lelijkste mokkel wat er bestaat..
Ze is echt vies gwn,
Je moederquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:03 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee hoor, weet je hoe fucking saai nederlands is , en dat wijf dat les geeft is het aller lelijkste mokkel wat er bestaat..
Ze is echt vies gwn,
Les is over het algemeen niet echt leuk en spannend. En dat je er niet naar toe gaat omdat ze docente lelijk is, is al helemaal triestquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:03 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ze is echt vies gwn,
uhuhquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En het zaad is ook direct daar ingespoten zeker
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Les is over het algemeen niet echt leuk en spannend. En dat je er naar toe gaat omdat ze docente lelijk is, is al triest. Het is helemaal triest als je vervolgens jezelf in het raam ziet.
Meisjes met zo'n houding belanden meestal vanzelf wel achter het station, maar dan niet om flyers etc uit delen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:03 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ze is echt vies gwn,
Racist.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Je he, zou d'r ook dolgraag een keer flink uitwonen.quote:
Zei een leraar eens in de eerste klas terwijl zoeen kind naar buiten kijkt "Mooi hé zo'n raam, als je toch niet oplet kun je er beter meteen achter gaan staan."quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meisjes met zo'n houding belanden meestal vanzelf wel achter het station, maar dan niet om flyers etc uit delen.
Als ik door amsterdam ga lopen in me eentje, moet je op letten hou snel ze me pakken.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zei een leraar eens in de eerste klas terwijl zoeen kind naar buiten kijkt "Mooi hé zo'n raam, als je toch niet oplet kun je er beter meteen achter gaan staan."
Ja moeiljk he plantsoenendienst?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Als ik door amsterdam ga lopen in me eentje, moet je op letten hou snel ze me pakken.
En terecht. Leer het lekker te vinden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Als ik door amsterdam ga lopen in me eentje, moet je op letten hou snel ze me pakken.
Onwijs hardtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:08 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik ben blondt maar die snap ik wel![]()
Dat is hardt als je dat als leraar zou zeggen.
Waarom zouden ze iemand pakken zo lelijk als jij? Genoeg mooie meisjes in Amsterdam.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kerel heeft me toch een flinke banaan in zijn broek zitten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onwijs hardt
Ik heb nog wel iets anders wat hardt is
Hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onwijs hardt
Ik heb nog wel iets anders wat hardt is
Hehehehequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef Biogarde het volgende:
Ja, en nu weer normaal doen en stoppen met dat bashen.
haha wat weet jij er van ,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom zouden ze iemand pakken zo lelijk als jij? Genoeg mooie meisjes in Amsterdam.
Engels gaat je beter af zo te zienquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:12 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha wat weet jij er van ,
Nee niet iedereen lijkt op je moeder,
You can't hold me down.
Ik wacht nog steeds op BT of BE4Equote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kerel heeft me toch een flinke banaan in zijn broek zitten.
Nee, en zij mag wel van die racistische opmerkingen blijven makenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef Biogarde het volgende:
Ja, en nu weer normaal doen en stoppen met dat bashen.
Tuurlijk, negers bashen mag toch altijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, en zij mag wel van die racistische opmerkingen blijven maken?
Daar heb ik in me eerste 2 jaar teminste nog een beetje bij opgelet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Engels gaat je beter af zo te zien
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Bij ons op school mogen leraren je niet straffen als je scheld/vloekt in een andere taal , en zij niet weten wat het betekend.
Slaat ook nergens opquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tuurlijk, negers bashen mag toch altijd.
Ik maakte geen rasistiese opmerking, ik zei alleen mijn mening, als ik op de rasistiese toer ga , dan gaat dat ff wat anders,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tuurlijk, negers bashen mag toch altijd.
je hebt foto's van jezelf geplaatst?quote:
Je moet je bek houden over mn moeder.quote:Nee niet iedereen lijkt op je moeder,
quote:
Ik vind je wel lekker hoor Stella.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:12 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha wat weet jij er van ,
Nee niet iedereen lijkt op je moeder,
You can't hold me down.
VERRAADquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind je wel lekker hoor Stella.En ook al ben ik neger, liefde maakt blind, dus ik let niet op je racistische opmerkingen.
Wanneer zullen we afspreken voor een uitwoonsessie?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
je hebt foto's van jezelf geplaatst?
[..]
Je moet je bek houden over mn moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |