Mogen ze bij Ajax wel bier schenken in het stadion dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Met mijn dronken kop een beetje zingen en schreeuwen om daarna met honderden dronken ajacieden met de metro naar de stad te gaan... Kan het nog beter
Wat is er mis met negers?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
niet te tellen jong, ik ben temiste nog zo vatsoenlijk dat ik het niet met negers doe.
Hihi, jij bent een racist.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
niet te tellen jong, ik ben temiste nog zo vatsoenlijk dat ik het niet met negers doe.
Je bent zelf ranzig.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
vindt ik echt zo ransig , spare ribs en dat soort shit
Wat hellemaal ransig is is speklap.
Ach, ik vind het best leuk om samen met een paar vrienden (die wel voor Ajax zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
_! Je kunt je nog afvragen wat leuker is: NIET naar ajax gaan, of werken..
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vatsoenlijk inderdaad!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Je werd zeker hard genomen door Blackzilla tijdens je les Nederlands?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja daar kreig jeij allemaaal AIDS en ziekten van heeee.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vatsoenlijk inderdaad!
Ja bij zo'n nietszegggend uefacupwedstrijdje zeker. Het is alleen de vraag hoeveel alcohol erin zitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mogen ze bij Ajax wel bier schenken in het stadion dan?
Jitzzzze +1quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je werd zeker hard genomen door Blackzilla tijdens je les Nederlands?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We zien het.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef superXmacho het volgende:
[..]
over het algemeen kom ik niet bij nederlands,
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
OO ze pakken alle meisje die ze tegen kommen,,
Heb jij even geluk. Of pakken ze ook alle shemales die ze tegen kommen..??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
OO ze pakken alle meisje die ze tegen kommen,,
Dat blijkt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef superXmacho het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef superXmacho het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb jij even geluk. Of pakken ze ook alle shemales die ze tegen kommen..??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |