En het zaad is ook direct daar ingespoten zekerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ja, die stoten zijn vast door gedreund naar dr hersenen
nee hoor, weet je hoe fucking saai nederlands is , en dat wijf dat les geeft is het aller lelijkste mokkel wat er bestaat..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kleurspoeling.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En het zaad is ook direct daar ingespoten zeker
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was echt te makkelijk![]()
Tja het zit in de genen he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:03 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee hoor, weet je hoe fucking saai nederlands is , en dat wijf dat les geeft is het aller lelijkste mokkel wat er bestaat..
Ze is echt vies gwn,
Je moederquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:03 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee hoor, weet je hoe fucking saai nederlands is , en dat wijf dat les geeft is het aller lelijkste mokkel wat er bestaat..
Ze is echt vies gwn,
Les is over het algemeen niet echt leuk en spannend. En dat je er niet naar toe gaat omdat ze docente lelijk is, is al helemaal triestquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:03 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ze is echt vies gwn,
uhuhquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En het zaad is ook direct daar ingespoten zeker
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Les is over het algemeen niet echt leuk en spannend. En dat je er naar toe gaat omdat ze docente lelijk is, is al triest. Het is helemaal triest als je vervolgens jezelf in het raam ziet.
Meisjes met zo'n houding belanden meestal vanzelf wel achter het station, maar dan niet om flyers etc uit delen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:03 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ze is echt vies gwn,
Racist.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
OO ze pakken alle meisje die ze tegen kommen,,
Je he, zou d'r ook dolgraag een keer flink uitwonen.quote:
Zei een leraar eens in de eerste klas terwijl zoeen kind naar buiten kijkt "Mooi hé zo'n raam, als je toch niet oplet kun je er beter meteen achter gaan staan."quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meisjes met zo'n houding belanden meestal vanzelf wel achter het station, maar dan niet om flyers etc uit delen.
Als ik door amsterdam ga lopen in me eentje, moet je op letten hou snel ze me pakken.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zei een leraar eens in de eerste klas terwijl zoeen kind naar buiten kijkt "Mooi hé zo'n raam, als je toch niet oplet kun je er beter meteen achter gaan staan."
Ja moeiljk he plantsoenendienst?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Als ik door amsterdam ga lopen in me eentje, moet je op letten hou snel ze me pakken.
En terecht. Leer het lekker te vinden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Als ik door amsterdam ga lopen in me eentje, moet je op letten hou snel ze me pakken.
Onwijs hardtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:08 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik ben blondt maar die snap ik wel![]()
Dat is hardt als je dat als leraar zou zeggen.
Waarom zouden ze iemand pakken zo lelijk als jij? Genoeg mooie meisjes in Amsterdam.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kerel heeft me toch een flinke banaan in zijn broek zitten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onwijs hardt
Ik heb nog wel iets anders wat hardt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |