Hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onwijs hardt
Ik heb nog wel iets anders wat hardt is
Hehehehequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef Biogarde het volgende:
Ja, en nu weer normaal doen en stoppen met dat bashen.
haha wat weet jij er van ,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom zouden ze iemand pakken zo lelijk als jij? Genoeg mooie meisjes in Amsterdam.
Engels gaat je beter af zo te zienquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:12 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha wat weet jij er van ,
Nee niet iedereen lijkt op je moeder,
You can't hold me down.
Ik wacht nog steeds op BT of BE4Equote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kerel heeft me toch een flinke banaan in zijn broek zitten.
Nee, en zij mag wel van die racistische opmerkingen blijven makenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef Biogarde het volgende:
Ja, en nu weer normaal doen en stoppen met dat bashen.
Tuurlijk, negers bashen mag toch altijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, en zij mag wel van die racistische opmerkingen blijven maken?
Daar heb ik in me eerste 2 jaar teminste nog een beetje bij opgelet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Engels gaat je beter af zo te zien
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Bij ons op school mogen leraren je niet straffen als je scheld/vloekt in een andere taal , en zij niet weten wat het betekend.
Slaat ook nergens opquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tuurlijk, negers bashen mag toch altijd.
Ik maakte geen rasistiese opmerking, ik zei alleen mijn mening, als ik op de rasistiese toer ga , dan gaat dat ff wat anders,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tuurlijk, negers bashen mag toch altijd.
je hebt foto's van jezelf geplaatst?quote:
Je moet je bek houden over mn moeder.quote:Nee niet iedereen lijkt op je moeder,
quote:
Ik vind je wel lekker hoor Stella.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:12 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha wat weet jij er van ,
Nee niet iedereen lijkt op je moeder,
You can't hold me down.
VERRAADquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind je wel lekker hoor Stella.En ook al ben ik neger, liefde maakt blind, dus ik let niet op je racistische opmerkingen.
Wanneer zullen we afspreken voor een uitwoonsessie?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
je hebt foto's van jezelf geplaatst?
[..]
Je moet je bek houden over mn moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |