Je hebt toch hopelijk wel door dat het een grapje isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:40 schreef elfzesendertig het volgende:
Gelukkig kan ik de wiki aanpassen
Feiten kunnen soms kwetsend zijn. Maar het blijven feiten en die moet je onder ogen zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:42 schreef BobbyB het volgende:
Maar ff serieus, geen Duffy dan, stelletje klepzeikerds.maar om mijn heldin meteen kankerlelijk te gaan noemen
[ afbeelding ]
AH JOH!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt toch hopelijk wel door dat het een grapje is
Nee, want ik ben verliefd geworden toen ik haar in het echt zagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:43 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Feiten kunnen soms kwetsend zijn. Maar het blijven feiten en die moet je onder ogen zien.
NEE ECHT?!?! WTFFFFFFF!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt toch hopelijk wel door dat het een grapje is
Niet gezienquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:34 schreef De_Ananas het volgende:
Er liep vandaag trouwens veel 15/16 jarig Italiaans grut rond, is wel iets voor GT en BK.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:40 schreef GasTurbine het volgende:
In deze gevallen vragen we Flying Nigger om advies
[ afbeelding ]
'SUP HOMIES! I THINK DUFFY IS A WHITE TRAILERTRASH FUCKING DICKSUCKING HOOKER! MENG! PEACE OUT! BALLA'S TERRITORY'S!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:42 schreef GasTurbine het volgende:
En hier is wat verkeerd bij gegaan:
| 336]/url]
Paaskonijn wint de 301 posts triangeljostie prijs: [url=http://forum.fok.nl/topic/1184302/7/50#60644001]http://forum.fok.nl/topic/1184302/7/50#60644001
ja he! Vind die steden ook zo goed nagemaakt.quote:
Kijk eens wat naar boven?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:45 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je schreef eerst wat anders, naab.
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja he! Vind die steden ook zo goed nagemaakt.Tenminste, alle herkenbare gebouwen en zo. Echt vet.
Om mijn epische verbazing te verwoorden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:53 schreef slindenau het volgende:
[..]
Oh...wtf, waarom quote je 2x het zelfde![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:51 schreef elfzesendertig het volgende:
-kut op-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop