quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:03 schreef sjimz het volgende:
props voor je sig op LB refused!
same herequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:22 schreef sjimz het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik de reverse jams ook niet ga halen @ caliroots
De witte of zwarte?? Zeker doen voor dat geld, echt een kek schoentje.... Volgende week krijg ik de vrij zeldzame groene binnen + T3 sertig & die vandalquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:22 schreef sjimz het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik de reverse jams ook niet ga halen @ caliroots
Ik krijg nog mijn NB 1500 en mijn NB x CT1500quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:23 schreef refused. het volgende:
[..]
De witte of zwarte?? Zeker doen voor dat geld, echt een kek schoentje.... Volgende week krijg ik de vrij zeldzame groene binnen + T3 sertig & die vandalBen alweer door m'n sneakerbudget heen voor volgende maand
Zijn hyperdunks.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef Rock-shocker het volgende:
"Powerlaces, all right!"
Zien er alleen jammer genoeg wel een beetje anders uit.
Die RJ's zijn gruwelijk. Zit serieus te overwegen om die witte te halenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:12 schreef refused. het volgende:
[..]
WIVAH van vanavond (beetje gare foto)
[ afbeelding ]
whehe, zal die andere user hier blij mee zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:32 schreef refused. het volgende:
Ben aan het bieden @ een grail...
[ afbeelding ]
Hij wilt ze niet voor 160... ik ben al lang blij dat ze een keer voorbij komen in mijn maat.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 08:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
whehe, zal die andere user hier blij mee zijn
Strap wel vast he!
leuk voor op de maanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef refused. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha noem het "innovatie", ik noem het verkapte skischoenen/moonboots.. ziet er niet uitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:37 schreef refused. het volgende:
Innovatie is altijd een beetje eng... ik snap het wel.
Om jou te pestenquote:
Hij is gebaseerd op back to the future, vandaar die pic uit de film. Innovatie slaat op de materialen die gebruikt worden voor de hyperdunk. En het is geen skischoen, het is een basketbalschoenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:45 schreef vejay het volgende:
Whats up met dat hooverboard in die derde pic?
Vind ze ook niet zo geslaagd of ''innovatief'' nee.. mja.
Heb pics gezien op lb,quote:Op zondag 22 juni 2008 11:23 schreef thaWarhead het volgende:
WIVAH van gisteren:
[ afbeelding ]
NB's, so hot right now.
Waarom? zo veel mensen dragen al chucks...quote:Op zondag 22 juni 2008 11:45 schreef vejay het volgende:
Koop dan chucks @ PF Flyer gast.
En Amstel. Wel vette schoentjes dat dan weer wel.
Niet alleen, maar het is wel degelijk van belang ja.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:53 schreef seto het volgende:
waarom? durf je alleen dingen te kopen als andere mensen ze ook mooi vinden?
Goedkoop?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:12 schreef vejay het volgende:
Chucks zijn plain and simple. Die PF flyers zijn goedkope ripoffs, maar dat vind ik.
je vraagt aan een paar internetgasten of de PF Flyers dope zijn voor jouquote:Op zondag 22 juni 2008 12:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Waarom? zo veel mensen dragen al chucks...
ik zoek juist iets origineels zoals die pf-flyers..
Maar dan moet ik wel weten of andere ze ook mooi vinden!
het is zo stil in mij, 'k heb er geen woorden voorquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:56 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
lol
wivah:
[ afbeelding ]
hoe strik jij je veters, en hoe krijg je die knoop eruit!
cw = Colorway, de kleuren(combinatie) van een schoenquote:Op zondag 22 juni 2008 17:17 schreef ZariuM het volgende:
ff noob vragen, maar ik ga niet doen alsof ik weet wat het is want dat is nog meer noob
wat betekenen al deze sneaker begrippen als
cw
laceflip
toybox
quote:Toy-Box bestond uit Amir El Faki (12 augustus 1973) en Anila Mirza (8 oktober 1974). Hun eerste grote hit was Tarzan & Jane, die in het voorjaar van 1999 op de tweede plaats in de Nederlandse hitparades kwam. Hun volgende single Best friend werd in de zomer van dat jaar een nummer 1-hit. Hierna scoorde de groep nog een kleine hit met The Sailor Song. Opvallend aan deze singles, die overigens alle drie afkomstig waren van het debuutalbum Fantastic, was het feit dat elke CD een eigen geurtje had als je er overheen wreef. Zo rook Tarzan & Jane naar de jungle en Best Friend naar de ruimte.
De muziek van Toy-Box bestond uit catchy eurodance-melodietjes met daarbij teksten over kinderlijke thema's. Ook bijhorende videoclips straalden kinderlijkheid uit. Feitelijk borduurde de groep voort op de populariteit van de eveneens Deense groep Aqua. Zowel de muziekstijl, de stijl van de videoclips als de opbouw van de band (een vrouw met hoge stem en een man met erg lage stem) waren gelijk aan die van Aqua. Beide groepen worden tot het bubblegum-genre gerekend.
Dat bedoel ik, iets te gehaastquote:Op zondag 22 juni 2008 17:22 schreef refused. het volgende:
laceflip = ander paar veters in je schoenen doen. Lacejob is manier van veteren.
nou, gewoon met je handen. Veters waren net iets te kort voor een mooie strik en in de schoen stoppen loopt niet lekker.quote:
Als paars niet je ding is dan zijn viotechs dat ook niet idd. Heb dinsdag gelijk een meetup voor die sertigs eindelijk, dus 2 lekkere pickups aankomende week.quote:
Immer.quote:
Hoeveel kwijt incl. verzenden/naheffing?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:32 schreef shiftsix het volgende:
tijdje terug deze gehaald
http://www.sneakerhead.com/318020-071.html
Liggen bij Ben-G, hebben foto's naar Nike gestuurd krijg vandaag of morgen belletje hoe of wat...quote:Op maandag 23 juni 2008 14:04 schreef vejay het volgende:
Hier???
En nee mijn leer heeft niet gebobbeld, stiksels zitten nog allemaal vast.
hoe is 't trouwens met je mondrians afgelopen?
Concrete zit in de spuistraat. Dat is erachter dus.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:19 schreef TM-R het volgende:
net door ben-g gebelt
nieuw paarje Mondriaans staan klaar!
Concrete zit in de buurt toch?
Dan ga ik daar ff dat schoonmaakzetje halen!
quote:
Ik kan niet wachten tot ik mijn Blackbeards binnen krijg.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:16 schreef refused. het volgende:
Henk continues his NB-spree577=hard, hoop die black sword nog een keer te kunnen scoren
[ afbeelding ]
Ja 150 pond is inderdaad prijzigquote:Op maandag 23 juni 2008 19:38 schreef seto het volgende:
150 pond is wel erg prijzig alleen
ik verwacht derhalve zsm een wivah van jouw kant sjimz
wow, VMBO grappen.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:43 schreef Technoviking het volgende:
Is "Wivah" het VMBO-woord voor "foto"
Het is slimmer bedacht dan je denkt. Probeer het maar te verzinnen en te bewijzen dat je zelf geen vmbo-er bent.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:43 schreef Technoviking het volgende:
Maak nou eerst ff je VMBO af... daar leren ze jouw soort mensen eerst na te denken, en dan pas domme vragen te stellen. Dat scheelt ons weer wat frustratiequote:Op maandag 23 juni 2008 21:43 schreef Technoviking het volgende:
skinny gaat prima menquote:Op maandag 23 juni 2008 21:38 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb ook wel een aantal nb's alleen vind ik het altijd lastig om een goede spijkerbroek er bij te vinden. Ze zijn toch een beetje groot dus is het lastig om een beetje een rechte spijkerbroek erboven te dragen. En ik ben niet echt van de baggy jeans.
Daar ben ik ook helemaal niet van skinny met dan wat grotere sneakers.quote:
Ja ik draag geen am90 of sb's. Meestal draag ik adidas of vans of puma clydes. Allemaal wat "slankere" sneakers dus.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:10 schreef vejay het volgende:
Wat maakt ze ''zo groot'' om onder een normale broek te passen? Ze zien er compacter uit dan de gemiddelde AM90, SB and so on? Of bedoel je qua lengte?
de derde en vooral de 2e vind ik wel nice.
Ik zal morgen eens wat proberen.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:19 schreef vejay het volgende:
Tegenover die ogen ze wel wat vetter ja. Maar zo raar staat het niet, een paartje NB's onder een regular fit imo. Kwestie van wennen dunkt me.
Omdat custom.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:35 schreef refused. het volgende:
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]Waarom is die schoen nooit uitgekomen???
Oke valid... wel een rete-strakke custom dan.quote:
Pussy, pussy pussy.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:43 schreef Technoviking het volgende:
wat een vrouwquote:Op maandag 23 juni 2008 19:30 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit model?
of dit model?
[ afbeelding ]
Wat Is VMBO Allemachtig Hip!quote:Op maandag 23 juni 2008 21:43 schreef Technoviking het volgende:
1500 = tr00 2 sizequote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:06 schreef seto het volgende:
hal9000s!
vallen NB's ongeveer hetzelfde als SB's (Dunks)?
Ook maar NBtjesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:12 schreef seto het volgende:
Dat is mooi, nu moet ik die schoen alleen nog kunnen bestellen.
10 euro bij de Bristolquote:Op maandag 23 juni 2008 21:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar ben ik ook helemaal niet van skinny met dan wat grotere sneakers.
Maar ik rock ze natuurlijk wel zwaar met een korte broek.
Mijn collectie NB's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Jij bent een ruige, rijke vent. Zo hé. En dat ook nog eens over internet.quote:
Want echte mannen dragen iets wat andere mensen mooi vinden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:45 schreef Chriz2k het volgende:
Gelijk in de verdediging schieten als jullie schatjes worden beledigd!
Accepteer nou maar gewoon dat als je met die krengen over straat loopt je keihard wordt uitgelachen.
Geef dan eens het goede voorbeeld??quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:45 schreef Chriz2k het volgende:
Accepteer nou maar gewoon dat als je met die krengen over straat loopt je keihard wordt uitgelachen.
Echte mannen betalen in ieder geval niet 5x zoveel voor een schoen die je ook voor een tientje bij de Bristol/C&A/Hema kunt krijgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:00 schreef vejay het volgende:
[..]
Want echte mannen dragen iets wat andere mensen mooi vinden.
edit: vieze alto met je skateschoenen!!!11
Nu durf ik mijn mondriaans niet meer aan!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:00 schreef vejay het volgende:
[..]
Want echte mannen dragen iets wat andere mensen mooi vinden.
edit: vieze alto met je skateschoenen!!!11
Dus die SB's van jou waren 10 euro?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echte mannen betalen in ieder geval niet 5x zoveel voor een schoen die je ook voor een tientje bij de Bristol/C&A/Hema kunt krijgen.
Voor zover ik weet heb ik nooit NB's bij de bristol/C&A/Hema zien liggen. En NB's zijn wel van een wat betere kwaliteit dan jouw nike dunks.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echte mannen betalen in ieder geval niet 5x zoveel voor een schoen die je ook voor een tientje bij de Bristol/C&A/Hema kunt krijgen.
Daarvan liggen er echt geen vergelijkbare schoenen in die winkels hoor, in tegenstelling tot die andere dingen.quote:
Neuh, maar wel vergelijkbare modellen, soms zelfs inclusief de N.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb ik nooit NB's bij de bristol/C&A/Hema zien liggen. En NB's zijn wel van een wat betere kwaliteit dan jouw nike dunks.
Ik denk dat je je eerst even moet verdiepen in sneakermerken en geschiedenis voordat je commentaar geeft.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Neuh, maar wel vergelijkbare modellen, soms zelfs inclusief de N.
Al een stuk langer dan dat deze schoenen beschikbaar zijn.
Nu bij hema, Niko schoenen!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Neuh, maar wel vergelijkbare modellen, soms zelfs inclusief de N.
Al een stuk langer dan dat deze schoenen beschikbaar zijn.
Jij bent deel van de massa, en de massa lacht mijn schoenen uit!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:08 schreef vejay het volgende:
@TM-R: Nee hoor heb zelf ook SB's, ik wil alleen maar even aangeven hoe de massa tegen zo'n model aankijkt aangezien CthaG daar zoveel waarde aan hecht.
Tja, mijn punt is gewoon dat ze er erg cheap en onorigineel uitzien en ik geen meerwaarde zie ten opzichte van bijvoorbeeld bristolschoenen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik denk dat je je eerst even moet verdiepen in sneakermerken en geschiedenis voordat je commentaar geeft.
Wel grappig trouwens.
Dat is mijn punt juist ook. Je mist het stukje historie achter die schoen. Wat dus alleen mensen zien die van sneakers houden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, mijn punt is gewoon dat ze er erg cheap en onorigineel uitzien en ik geen meerwaarde zie ten opzichte van bijvoorbeeld bristolschoenen.
Maar jou SB's zijn one of a kindquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, mijn punt is gewoon dat ze er erg cheap en onorigineel uitzien en ik geen meerwaarde zie ten opzichte van bijvoorbeeld bristolschoenen.
Dus als je de historie kent zie je het licht verschijnen en worden ze opeens heel mooi?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is mijn punt juist ook. Je mist het stukje historie achter die schoen. Wat dus alleen mensen zien die van sneakers houden.
Koop jij lekker je bristol schoenen kopen wij lekker onze sneakers. Iedereen blij toch?
Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dus als je de historie kent zie je het licht verschijnen en worden ze opeens heel mooi?
Mooie prijs?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:24 schreef seto het volgende:
toch maar deze new balances besteld
[ afbeelding ]
booya
En dat was:Pquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:26 schreef seto het volgende:
gewoon zelfde prijs als sjimz, van crooked tongues besteld
Ach, heb weleens meer uitgegevenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:34 schreef TM-R het volgende:
Ja ik zat net te kijken op die site... 150 pond damn,
Vind ik net iets te prijzig
Mooi, moet er morgen toch langs!quote:
150/175 is toch wel mijn limit!quote:
Ah meneer heeft er verstand van zie ik wel weerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:45 schreef Chriz2k het volgende:
Eensmet Chriz2k, NB's zien er uit als lelijke Bristol schoenen, en aangezien de meeste mensen het merk niet kennen krijg je vanzelf een Bristol imagoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dus als je de historie kent zie je het licht verschijnen en worden ze opeens heel mooi?
En met deze wijze woorden laten we Chriz2000 achter.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:49 schreef refused. het volgende:
[..]
Ah meneer heeft er verstand van zie ik wel weerSlechts degenen die zo dom als jou zijn zullen lachen, en ik denk niet dat iemand daar mee zal zitten.
Dus je koopt pas schoenen als het merk bij het grote publiek bekend is?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Eensmet Chriz2k, NB's zien er uit als lelijke Bristol schoenen, en aangezien de meeste mensen het merk niet kennen krijg je vanzelf een Bristol imago
haha dus jij koopt schoenen omdat andere mensen dan denken dat je stoer bent en geen bristol imago hebt??quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Eensmet Chriz2k, NB's zien er uit als lelijke Bristol schoenen, en aangezien de meeste mensen het merk niet kennen krijg je vanzelf een Bristol imago
Respect the gucci slut.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:02 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dus je koopt pas schoenen als het merk bij het grote publiek bekend is?
EPIC fail.
Dat zegt hij niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:06 schreef Stansfield het volgende:
[..]
haha dus jij koopt schoenen omdat andere mensen dan denken dat je stoer bent en geen bristol imago hebt??
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:26 schreef seto het volgende:
gewoon zelfde prijs als sjimz, van crooked tongues besteld
Lijkt het je nou niet heerlijk om lak te hebben aan het oordeel van kortzichtige mensen en gewoon te dragen wat je zelf mooi vind? Moet je eens proberen, werkt bevrijdend.... oh en de mensen met smaak schatten wat je draagt toch wel op waarde.. dat scheelt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Naam moet altijd die van de cardholder zijn... had gewoon de naam van je vrouw ingevuld.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:48 schreef sjimz het volgende:
Damn, CT doet moeilijk dat de CC niet op mijn naam staat maar op die van mijn vrouw :S
Moet ze nu een brief sturen met een kopie van de cc.
Ja was ik helemaal vergetenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:50 schreef refused. het volgende:
[..]
Naam moet altijd die van de cardholder zijn... had gewoon de naam van je vrouw ingevuld.
dit is echt de 1e webshop waarbij ze er een issue van makenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:50 schreef refused. het volgende:
[..]
Naam moet altijd die van de cardholder zijn... had gewoon de naam van je vrouw ingevuld.
Laat me weten als je antwoord hebt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:52 schreef seto het volgende:
lol sjimz die mail kreeg ik net ook
heb ze nu gevraagd of ik niet gewoon opnieuw kan bestellen, maar dan met de naam van mijn vader.
ik had btw die normale shipping, 30 pond voor shippen vond ik iets teveel.
Hoe kan die t best gelabeld zijn dan??quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:00 schreef TM-R het volgende:
Zorg je dat hij hem goed labeld!?
Om doeane kosten te voorkomen?
Geeft natuurlijk geen garantie maar wie niet waagt
Alleen webshop, vandaag tot 18.00 uur.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:38 schreef TM-R het volgende:
[..]
Mooi, moet er morgen toch langs!
Geld ook voor patta of niet?
Het komt je beter uit, zeur dan ook nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:16 schreef vejay het volgende:
Jezus main-source is kut bezig. Kicks besteld, kicks betaald krijg ik net een mailtje dat ze ze niet meer in stock hebben in de gewenste maat.
Ze bieden wel een half maatje groter aan, terwijl die niet op de site stonden.. Eigenlijk past 10.5 uk me ook beter maar toch fucking gaar dat die site niet automatisch updatet.
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Waarom? zo veel mensen dragen al chucks...
ik zoek juist iets origineels zoals die pf-flyers..
Maar dan moet ik wel weten of andere ze ook mooi vinden!
Puma Clyde Vaughn Bode Mysteryquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:24 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dope collectie sjimz
Wat voor schoenen zijn dat links in het midden met die sterren?
Bah kwadraat.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:26 schreef Manono het volgende:
Deze vind ik wel wat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damnquote:
Hij zegt bij 1.50 dat niemand die heeft maar zelf ik verre van sneaker fanaat (kheb 3 paar) heeft die.quote:
You gotta love it..quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:10 schreef vejay het volgende:
Sertig is mooi, die paarse viotech paars is paars zo paars paars.
Lijkt wel minder Bristol achtigquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:26 schreef vejay het volgende:
En dan ben ik wel benieuwd naar de sale prijs? Vind 'm niet zo. Mudguard moest ook bruin en hij was beter.
goede kicksquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:08 schreef refused. het volgende:
Pickups van gisteren:
[ afbeelding ]
Trainer 3 violet & Trainer 3 Sertig.
Ja, wilde hem net een PM sturen en toen zag ik dat ze al sold warenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:46 schreef refused. het volgende:
Haha, te laat voor die atmos die ik sjimz? Jammer, mooie prijs voor die schoen.... zojuist m'n supreme vandals binnen gekregen, zo ff pic droppen.
vind alleen de neon en de parra te doen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:52 schreef refused. het volgende:
Oeh, je draagt 95's!!Zou ze zelf nooit dragen maar begin ze wel steeds meer te waarderen... vooral deze sample is gaaf.
[ afbeelding ]
Ik vind serieus die airwindow jammer van de trainer 3.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:58 schreef refused. het volgende:
Sja, smaken verschillen... Trainer 3 vind ik een van de mooiste modellen die er zijn.
Dat vind ik juist hetgene wat de 3 mooier maakt dan 1 & 2! Enige wat jammer is, is de korte strap waardoor ik hem wel los moet dragenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind serieus die airwindow jammer van de trainer 3.
trainers zonder airwindow zijn
Niet echt speciale cw'squote:Op woensdag 25 juni 2008 19:04 schreef Stansfield het volgende:
http://purchaze.com/en/sa(...)b80448520a75275ab408
Voor de NB's fans.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:46 schreef refused. het volgende:
Haha, te laat voor die atmos die ik sjimz? Jammer, mooie prijs voor die schoen.... zojuist m'n supreme vandals binnen gekregen, zo ff pic droppen.
Ja wil eerst nog Jordan VI Carmine en dan ff tijd voor een pauzequote:
Had nog geen vandals en deze schoen vind ik eigenlijk perfect voor de ietswat nettere aangelegenheden (nee ik weiger nette schoenen aan te trekken, draag immer en altijd sneakers), plus ze stonden te koop voor een zeer nette prijs.quote:Al vind ik deze tier 0 vandal de minste van je laatste aankopen.
Thanx en yepquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:24 schreef vejay het volgende:
Ze zijn toch wel hard zo irl. Mooie pick-up dus.
Dient die elpee als tag?
Die ga ik zeker halen, gumsole is vetttttquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:56 schreef vejay het volgende:
[..]
Bah kwadraat.
[ afbeelding ]
Lijfstijl x NB. Ik zeg vet. (wel beetje jammer van die gumsole, vind 'm een beetje off hier)
Die wil ik ook nog ooit een keertje uitproberen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
*zucht vandaag maar zoom tre's gehaald in de outlet.. Mijn eerste paartje en ze lopen verdomde goed
pic volgt morgen
Black beast CW ?? Zijn best vet, voor een leuke retailprijs zou ik ze wel halen want die dingen worden best geld waard denk ik.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:18 schreef thaWarhead het volgende:
Weinig echt dopes hier, alleen die Sneaker Freaker Puma;s ronde twee. Maar die stonden nog niet in het systeem dus kon ik ze nog niet kopen.
Deze vind ik nou weer helemaal niks, vooral niet voor een man, net of je zo'n lullig klein voetje hebt door die zool.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:56 schreef vejay het volgende:
[..]
Bah kwadraat.
[ afbeelding ]
Lijfstijl x NB. Ik zeg vet. (wel beetje jammer van die gumsole, vind 'm een beetje off hier)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |