Ach, heb weleens meer uitgegevenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:34 schreef TM-R het volgende:
Ja ik zat net te kijken op die site... 150 pond damn,
Vind ik net iets te prijzig
Mooi, moet er morgen toch langs!quote:
150/175 is toch wel mijn limit!quote:
Ah meneer heeft er verstand van zie ik wel weerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:45 schreef Chriz2k het volgende:
Gelijk in de verdediging schieten als jullie schatjes worden beledigd!
Accepteer nou maar gewoon dat als je met die krengen over straat loopt je keihard wordt uitgelachen.
Eensmet Chriz2k, NB's zien er uit als lelijke Bristol schoenen, en aangezien de meeste mensen het merk niet kennen krijg je vanzelf een Bristol imagoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dus als je de historie kent zie je het licht verschijnen en worden ze opeens heel mooi?
En met deze wijze woorden laten we Chriz2000 achter.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:49 schreef refused. het volgende:
[..]
Ah meneer heeft er verstand van zie ik wel weerSlechts degenen die zo dom als jou zijn zullen lachen, en ik denk niet dat iemand daar mee zal zitten.
Dus je koopt pas schoenen als het merk bij het grote publiek bekend is?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Eensmet Chriz2k, NB's zien er uit als lelijke Bristol schoenen, en aangezien de meeste mensen het merk niet kennen krijg je vanzelf een Bristol imago
haha dus jij koopt schoenen omdat andere mensen dan denken dat je stoer bent en geen bristol imago hebt??quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Eensmet Chriz2k, NB's zien er uit als lelijke Bristol schoenen, en aangezien de meeste mensen het merk niet kennen krijg je vanzelf een Bristol imago
Respect the gucci slut.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:02 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dus je koopt pas schoenen als het merk bij het grote publiek bekend is?
EPIC fail.
Dat zegt hij niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:06 schreef Stansfield het volgende:
[..]
haha dus jij koopt schoenen omdat andere mensen dan denken dat je stoer bent en geen bristol imago hebt??
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:26 schreef seto het volgende:
gewoon zelfde prijs als sjimz, van crooked tongues besteld
Lijkt het je nou niet heerlijk om lak te hebben aan het oordeel van kortzichtige mensen en gewoon te dragen wat je zelf mooi vind? Moet je eens proberen, werkt bevrijdend.... oh en de mensen met smaak schatten wat je draagt toch wel op waarde.. dat scheelt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Naam moet altijd die van de cardholder zijn... had gewoon de naam van je vrouw ingevuld.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:48 schreef sjimz het volgende:
Damn, CT doet moeilijk dat de CC niet op mijn naam staat maar op die van mijn vrouw :S
Moet ze nu een brief sturen met een kopie van de cc.
Ja was ik helemaal vergetenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:50 schreef refused. het volgende:
[..]
Naam moet altijd die van de cardholder zijn... had gewoon de naam van je vrouw ingevuld.
dit is echt de 1e webshop waarbij ze er een issue van makenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:50 schreef refused. het volgende:
[..]
Naam moet altijd die van de cardholder zijn... had gewoon de naam van je vrouw ingevuld.
Laat me weten als je antwoord hebt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:52 schreef seto het volgende:
lol sjimz die mail kreeg ik net ook
heb ze nu gevraagd of ik niet gewoon opnieuw kan bestellen, maar dan met de naam van mijn vader.
ik had btw die normale shipping, 30 pond voor shippen vond ik iets teveel.
Hoe kan die t best gelabeld zijn dan??quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:00 schreef TM-R het volgende:
Zorg je dat hij hem goed labeld!?
Om doeane kosten te voorkomen?
Geeft natuurlijk geen garantie maar wie niet waagt
Alleen webshop, vandaag tot 18.00 uur.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:38 schreef TM-R het volgende:
[..]
Mooi, moet er morgen toch langs!
Geld ook voor patta of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |