Want echte mannen dragen iets wat andere mensen mooi vinden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:45 schreef Chriz2k het volgende:
Gelijk in de verdediging schieten als jullie schatjes worden beledigd!
Accepteer nou maar gewoon dat als je met die krengen over straat loopt je keihard wordt uitgelachen.
Geef dan eens het goede voorbeeld??quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:45 schreef Chriz2k het volgende:
Gelijk in de verdediging schieten als jullie schatjes worden beledigd!
Accepteer nou maar gewoon dat als je met die krengen over straat loopt je keihard wordt uitgelachen.
Echte mannen betalen in ieder geval niet 5x zoveel voor een schoen die je ook voor een tientje bij de Bristol/C&A/Hema kunt krijgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:00 schreef vejay het volgende:
[..]
Want echte mannen dragen iets wat andere mensen mooi vinden.
edit: vieze alto met je skateschoenen!!!11
Nu durf ik mijn mondriaans niet meer aan!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:00 schreef vejay het volgende:
[..]
Want echte mannen dragen iets wat andere mensen mooi vinden.
edit: vieze alto met je skateschoenen!!!11
Dus die SB's van jou waren 10 euro?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echte mannen betalen in ieder geval niet 5x zoveel voor een schoen die je ook voor een tientje bij de Bristol/C&A/Hema kunt krijgen.
Voor zover ik weet heb ik nooit NB's bij de bristol/C&A/Hema zien liggen. En NB's zijn wel van een wat betere kwaliteit dan jouw nike dunks.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echte mannen betalen in ieder geval niet 5x zoveel voor een schoen die je ook voor een tientje bij de Bristol/C&A/Hema kunt krijgen.
Daarvan liggen er echt geen vergelijkbare schoenen in die winkels hoor, in tegenstelling tot die andere dingen.quote:
Neuh, maar wel vergelijkbare modellen, soms zelfs inclusief de N.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb ik nooit NB's bij de bristol/C&A/Hema zien liggen. En NB's zijn wel van een wat betere kwaliteit dan jouw nike dunks.
Ik denk dat je je eerst even moet verdiepen in sneakermerken en geschiedenis voordat je commentaar geeft.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Neuh, maar wel vergelijkbare modellen, soms zelfs inclusief de N.
Al een stuk langer dan dat deze schoenen beschikbaar zijn.
Nu bij hema, Niko schoenen!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Neuh, maar wel vergelijkbare modellen, soms zelfs inclusief de N.
Al een stuk langer dan dat deze schoenen beschikbaar zijn.
Jij bent deel van de massa, en de massa lacht mijn schoenen uit!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:08 schreef vejay het volgende:
@TM-R: Nee hoor heb zelf ook SB's, ik wil alleen maar even aangeven hoe de massa tegen zo'n model aankijkt aangezien CthaG daar zoveel waarde aan hecht.
Tja, mijn punt is gewoon dat ze er erg cheap en onorigineel uitzien en ik geen meerwaarde zie ten opzichte van bijvoorbeeld bristolschoenen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik denk dat je je eerst even moet verdiepen in sneakermerken en geschiedenis voordat je commentaar geeft.
Wel grappig trouwens.
Dat is mijn punt juist ook. Je mist het stukje historie achter die schoen. Wat dus alleen mensen zien die van sneakers houden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, mijn punt is gewoon dat ze er erg cheap en onorigineel uitzien en ik geen meerwaarde zie ten opzichte van bijvoorbeeld bristolschoenen.
Maar jou SB's zijn one of a kindquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, mijn punt is gewoon dat ze er erg cheap en onorigineel uitzien en ik geen meerwaarde zie ten opzichte van bijvoorbeeld bristolschoenen.
Dus als je de historie kent zie je het licht verschijnen en worden ze opeens heel mooi?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is mijn punt juist ook. Je mist het stukje historie achter die schoen. Wat dus alleen mensen zien die van sneakers houden.
Koop jij lekker je bristol schoenen kopen wij lekker onze sneakers. Iedereen blij toch?
Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dus als je de historie kent zie je het licht verschijnen en worden ze opeens heel mooi?
Mooie prijs?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:24 schreef seto het volgende:
toch maar deze new balances besteld
[ afbeelding ]
booya
En dat was:Pquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:26 schreef seto het volgende:
gewoon zelfde prijs als sjimz, van crooked tongues besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |