quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:03 schreef sjimz het volgende:
props voor je sig op LB refused!
same herequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:22 schreef sjimz het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik de reverse jams ook niet ga halen @ caliroots
De witte of zwarte?? Zeker doen voor dat geld, echt een kek schoentje.... Volgende week krijg ik de vrij zeldzame groene binnen + T3 sertig & die vandalquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:22 schreef sjimz het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik de reverse jams ook niet ga halen @ caliroots
Ik krijg nog mijn NB 1500 en mijn NB x CT1500quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:23 schreef refused. het volgende:
[..]
De witte of zwarte?? Zeker doen voor dat geld, echt een kek schoentje.... Volgende week krijg ik de vrij zeldzame groene binnen + T3 sertig & die vandalBen alweer door m'n sneakerbudget heen voor volgende maand
Zijn hyperdunks.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef Rock-shocker het volgende:
"Powerlaces, all right!"
Zien er alleen jammer genoeg wel een beetje anders uit.
Die RJ's zijn gruwelijk. Zit serieus te overwegen om die witte te halenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:12 schreef refused. het volgende:
[..]
WIVAH van vanavond (beetje gare foto)
[ afbeelding ]
whehe, zal die andere user hier blij mee zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:32 schreef refused. het volgende:
Ben aan het bieden @ een grail...
[ afbeelding ]
Hij wilt ze niet voor 160... ik ben al lang blij dat ze een keer voorbij komen in mijn maat.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 08:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
whehe, zal die andere user hier blij mee zijn
Strap wel vast he!
leuk voor op de maanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef refused. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha noem het "innovatie", ik noem het verkapte skischoenen/moonboots.. ziet er niet uitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:37 schreef refused. het volgende:
Innovatie is altijd een beetje eng... ik snap het wel.
Om jou te pestenquote:
Hij is gebaseerd op back to the future, vandaar die pic uit de film. Innovatie slaat op de materialen die gebruikt worden voor de hyperdunk. En het is geen skischoen, het is een basketbalschoenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:45 schreef vejay het volgende:
Whats up met dat hooverboard in die derde pic?
Vind ze ook niet zo geslaagd of ''innovatief'' nee.. mja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |