quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:03 schreef sjimz het volgende:
props voor je sig op LB refused!
same herequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:22 schreef sjimz het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik de reverse jams ook niet ga halen @ caliroots
De witte of zwarte?? Zeker doen voor dat geld, echt een kek schoentje.... Volgende week krijg ik de vrij zeldzame groene binnen + T3 sertig & die vandalquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:22 schreef sjimz het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik de reverse jams ook niet ga halen @ caliroots
Ik krijg nog mijn NB 1500 en mijn NB x CT1500quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:23 schreef refused. het volgende:
[..]
De witte of zwarte?? Zeker doen voor dat geld, echt een kek schoentje.... Volgende week krijg ik de vrij zeldzame groene binnen + T3 sertig & die vandalBen alweer door m'n sneakerbudget heen voor volgende maand
Zijn hyperdunks.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef Rock-shocker het volgende:
"Powerlaces, all right!"
Zien er alleen jammer genoeg wel een beetje anders uit.
Die RJ's zijn gruwelijk. Zit serieus te overwegen om die witte te halenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:12 schreef refused. het volgende:
[..]
WIVAH van vanavond (beetje gare foto)
[ afbeelding ]
whehe, zal die andere user hier blij mee zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:32 schreef refused. het volgende:
Ben aan het bieden @ een grail...
[ afbeelding ]
Hij wilt ze niet voor 160... ik ben al lang blij dat ze een keer voorbij komen in mijn maat.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 08:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
whehe, zal die andere user hier blij mee zijn
Strap wel vast he!
leuk voor op de maanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef refused. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha noem het "innovatie", ik noem het verkapte skischoenen/moonboots.. ziet er niet uitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:37 schreef refused. het volgende:
Innovatie is altijd een beetje eng... ik snap het wel.
Om jou te pestenquote:
Hij is gebaseerd op back to the future, vandaar die pic uit de film. Innovatie slaat op de materialen die gebruikt worden voor de hyperdunk. En het is geen skischoen, het is een basketbalschoenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:45 schreef vejay het volgende:
Whats up met dat hooverboard in die derde pic?
Vind ze ook niet zo geslaagd of ''innovatief'' nee.. mja.
Heb pics gezien op lb,quote:Op zondag 22 juni 2008 11:23 schreef thaWarhead het volgende:
WIVAH van gisteren:
[ afbeelding ]
NB's, so hot right now.
Waarom? zo veel mensen dragen al chucks...quote:Op zondag 22 juni 2008 11:45 schreef vejay het volgende:
Koop dan chucks @ PF Flyer gast.
En Amstel. Wel vette schoentjes dat dan weer wel.
Niet alleen, maar het is wel degelijk van belang ja.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:53 schreef seto het volgende:
waarom? durf je alleen dingen te kopen als andere mensen ze ook mooi vinden?
Goedkoop?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:12 schreef vejay het volgende:
Chucks zijn plain and simple. Die PF flyers zijn goedkope ripoffs, maar dat vind ik.
je vraagt aan een paar internetgasten of de PF Flyers dope zijn voor jouquote:Op zondag 22 juni 2008 12:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Waarom? zo veel mensen dragen al chucks...
ik zoek juist iets origineels zoals die pf-flyers..
Maar dan moet ik wel weten of andere ze ook mooi vinden!
het is zo stil in mij, 'k heb er geen woorden voorquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:56 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
lol
wivah:
[ afbeelding ]
hoe strik jij je veters, en hoe krijg je die knoop eruit!
cw = Colorway, de kleuren(combinatie) van een schoenquote:Op zondag 22 juni 2008 17:17 schreef ZariuM het volgende:
ff noob vragen, maar ik ga niet doen alsof ik weet wat het is want dat is nog meer noob
wat betekenen al deze sneaker begrippen als
cw
laceflip
toybox
quote:Toy-Box bestond uit Amir El Faki (12 augustus 1973) en Anila Mirza (8 oktober 1974). Hun eerste grote hit was Tarzan & Jane, die in het voorjaar van 1999 op de tweede plaats in de Nederlandse hitparades kwam. Hun volgende single Best friend werd in de zomer van dat jaar een nummer 1-hit. Hierna scoorde de groep nog een kleine hit met The Sailor Song. Opvallend aan deze singles, die overigens alle drie afkomstig waren van het debuutalbum Fantastic, was het feit dat elke CD een eigen geurtje had als je er overheen wreef. Zo rook Tarzan & Jane naar de jungle en Best Friend naar de ruimte.
De muziek van Toy-Box bestond uit catchy eurodance-melodietjes met daarbij teksten over kinderlijke thema's. Ook bijhorende videoclips straalden kinderlijkheid uit. Feitelijk borduurde de groep voort op de populariteit van de eveneens Deense groep Aqua. Zowel de muziekstijl, de stijl van de videoclips als de opbouw van de band (een vrouw met hoge stem en een man met erg lage stem) waren gelijk aan die van Aqua. Beide groepen worden tot het bubblegum-genre gerekend.
Dat bedoel ik, iets te gehaastquote:Op zondag 22 juni 2008 17:22 schreef refused. het volgende:
laceflip = ander paar veters in je schoenen doen. Lacejob is manier van veteren.
nou, gewoon met je handen. Veters waren net iets te kort voor een mooie strik en in de schoen stoppen loopt niet lekker.quote:
Als paars niet je ding is dan zijn viotechs dat ook niet idd. Heb dinsdag gelijk een meetup voor die sertigs eindelijk, dus 2 lekkere pickups aankomende week.quote:
Immer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |