quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:57 schreef sjimz het volgende:
Damn, de zool van mijn supreme trainers is echt mad aan het cracken.
Maar ik ga ze toch helemaal beaten dus maakt niet zoveel uit
WIVAH van vanmorgen:quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:00 schreef refused. het volgende:
^^ Pics?
Speciaal ff van schoenen verwisseld voor jou.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:49 schreef refused. het volgende:
Post dan WIVAHS idd...
Idd... maar dude, die laceflip.... bij mij komt er echt niks anders in dan witte laces!quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Speciaal ff van schoenen verwisseld voor jou.
Al valt de cracking op de foto nog meeJe ziet het zelfs niet eens
![]()
[ afbeelding ]
Smaken verschillenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:01 schreef refused. het volgende:
[..]
Idd... maar dude, die laceflip.... bij mij komt er echt niks anders in dan witte laces!
indd witte laces en geen dikke zwarte sokken onder een shortquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:01 schreef refused. het volgende:
[..]
Idd... maar dude, die laceflip.... bij mij komt er echt niks anders in dan witte laces!
Nope. Alleen last van die crackende zool.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:05 schreef refused. het volgende:
Is het leer op de neus van die trainers snel gaan deuken bij jou trouwens?
Had vandaag dan deze ook niet aan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:05 schreef sjeppert het volgende:
[..]
indd witte laces en geen dikke zwarte sokken onder een short
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
laat dan een post van jou wivah zien? Kan ik je ook beoordelen!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:08 schreef Maxxieh het volgende:
Hopelijk wel roze neon laces erin he?
Die mentalsquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]:D
Ik vind die supreme trainers normaal hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Beter iets normaals dan hardstikke fout.
Eens,quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind die supreme trainers normaal hoor.
Die 16 in een dozijn tjappie schoenen van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
Als jij dat ''normaal'' mooi vind moet je het vooral dragen en er trots op zijn ofzo. Maar als jij ze draagt omdat ze als ''normaal'' worden beschouwd kun je beter bananen pellen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Beter iets normaals dan hardstikke fout.
Topic is niets voor niets opgeschoond hequote:Op woensdag 11 juni 2008 22:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind die supreme trainers normaal hoor.
Die 16 in een dozijn tjappie schoenen van jou
Kan ik me met dat model van jou niet voorstellen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
Topic is niets voor niets opgeschoond he.
En wat is er mis met 16 in een dozijn tjappie schoenen? Zolang het totaal plaatje maar mooi is![]()
Echt foeilelijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:19 schreef Henk-B het volgende:
Ik heb deze gehaald, sorry
[ afbeelding ]
Zou eBay ff checken, laatst nog een paar tegengekomen voor $70 grijs.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:30 schreef unioz het volgende:
Iemand een idee waar ik nog witte vans bulletproofs in sz12 kan krijgen?
Met wiite sneakers kan niet veel misgaan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan ik me met dat model van jou niet voorstellen.
Hoezo? je kan gewoon een jeans aantrekken, en een wit, zwart of rode shirt aantrekken hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Met wiite sneakers kan niet veel misgaan.
Wel bij je wit,zwarte en fel rode. Dat combineert super moeilijk.
Daarom koop je ook minimaal één paar sneakers in elke kleur, d'oh. Ben je nieuw 2 de scene ofzo LOL?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Met die witte sneakers van jou kan niets goed gaanquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Mja noem eens een goede cw?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:35 schreef vejay het volgende:
Rood, zwart en wit is nog eens makkelijk te combineren ook. Noem minstens een goed voorbeeld.
@Maxxieh: Zeker stabs scoren (mits je de goede cw kiest), ik denk toch wel dat het mijn favoriete model is. Vind ze echt top (L) enzo.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met die witte sneakers van jou kan niets goed gaan
Aandacht naar je sneakers trekkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:34 schreef Maxxieh het volgende:
Wat dacht je van een spijkerbroek en een wit of zwart tshirt zonder teveel poespas erop?
En dan is het gelijk haten?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:40 schreef Maxxieh het volgende:
Krijg je sowieso al omdat 9 van de 10 mensen doorgaans op standaard shit loopt..
Die nieuwe vans collectie komt ook hard trouwens!!
Smaken verschillen he. Maar die rooie sneakers zijn echt een uitzonderingquote:
En dat dus.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hoezo? je kan gewoon een jeans aantrekken, en een wit, zwart of rode shirt aantrekken hoor.
Ik haat niet, constateer alleen dat merendeel op 'standaard' dingen loopt. Excuseer me voor m'n woordkeuze.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
En dan is het gelijk haten?
Soort van alle dunks zijn exclusive.
[..]
Smaken verschillen he. Maar die rooie sneakers zijn echt een uitzondering.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het lelijk vond. Niet dat ik het haat.
quote:
HaTuHhHh iS VeRlAtUhHhHhhhhquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
iedereen doet tegenwoordig blijkbaar aan haten ......
Wou ik laatst passen, hadden ze mn maat niet meerquote:
Nee hoor... ik doe vooral aan liefde!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
iedereen doet tegenwoordig blijkbaar aan haten ......
Haten is verlatenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:01 schreef thaWarhead het volgende:
Damn, die strap op die Skate Mentals van Pumpkinsoup ziet er echt gay uit.
Mooi, maar suedequote:Op woensdag 11 juni 2008 23:27 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Liever kan ik deze even regelen voor een mooi prijsje.
Enige dat ik kan verzinnen = extreem vatbaar voor denim bleed.quote:
Ik heb ze nu aan en ze zitten lekkuurrrrrrquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:49 schreef tha_dark het volgende:
Wat een liefde hier
En nice pickups Pumpkin! (Ik zal maar niks meer zeggen over die strap)
Als het goed is heb ik deze over 2 weken binnen
[ afbeelding ]
Die zijn wel erg fris zeg.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:12 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd..
Als ik geen foutere schoenen vind bestel ik ze..
Die zijn zo fout dat ze eigelijk heel cool zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:12 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd..
Als ik geen foutere schoenen vind bestel ik ze..
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:27 schreef ZariuM het volgende:
doe even een pic posten van iemand met een air stab aan, want heb het nog nooit gzien:P
Post dan gewoon een ontopic reactie. Zo moeilijk is dat niet. Een tvp kan nu eenmaal verwijderd worden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:15 schreef SunBoom het volgende:
2e tvp dan maar weer wegens verwijderen...*zucht*
Als je bij winkels gaat kijken, loop dan naar een Foot Locker!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:53 schreef tha_dark het volgende:
Ah oke.Stabs staan namelijk ook nog op verlanglijstje maar ik zal eerst maar eens werk gaan zoeken
Ik zag vandaag idd erg mooie bij footlocker!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je bij winkels gaat kijken, loop dan naar een Foot Locker![ afbeelding ]
Pesten ze je er weg?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:16 schreef vejay het volgende:
Foot Locker vind ik dus echt drie keer niets. Nóg dramatischer dan coach (die hebben tenminste nog Sweden high dunks).
Ik snap het verhaal nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Pesten ze je er weg?
Sjef?
- Ja?!
Maatje 12 graag.
- Ga ik pakken.
Succes.
- Wil je ze passen?
Neuh.
- Dan wordt het 129 Euro.
Ik wil ff pinnen.
- Hey, succes met je nieuwe schoenen he![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Pesten ze je er weg?
Sjef?
- Ja?!
Maatje 12 graag.
- Ga ik pakken.
Succes.
- Wil je ze passen?
Neuh.
- Dan wordt het 129 Euro.
Ik wil ff pinnen.
- Hey, succes met je nieuwe schoenen he![]()
gewoon kopen als je ze mooi vindt, ondanks de toebox.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:50 schreef SunBoom het volgende:
[ afbeelding ]
Kopen of niet?
Is dit met die parachutestof?
aan de voet zijn ze wel dope, mits je niet op de toebox let.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:11 schreef SunBoom het volgende:
Ik vind die Structures wel mooi, maar als die toebox fucked up is hou ik liever die 120 voor andere sneakers.
Bij de Dunks waren de toeboxs ook poepquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
aan de voet zijn ze wel dope, mits je niet op de toebox let.
Neequote:Op donderdag 12 juni 2008 21:29 schreef vejay het volgende:
eerste of tweede pagina Pumpkinsoupje.
Overall ben ik het eens,quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:16 schreef vejay het volgende:
Foot Locker vind ik dus echt drie keer niets. Nóg dramatischer dan coach (die hebben tenminste nog Sweden high dunks).
quote:
de OGs hadden ook een soort van crease in de toebox.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:26 schreef vejay het volgende:
Fuck it, dat Nike die shit maar eens intern gaat fixen. Schoenen horen uit zichzelf fatsoenlijk te blijven, daar zou je geen third party tovermiddeltjes voor moeten gebruiken. Helemaal niet voor 120-130 euro.
quote:
Damn die achterste....quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:37 schreef vejay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(van pumpkinsoup)
Duidelijk zichtbaar en hoe groter de maat hoe erger het wordt..
WTF!!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:38 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
de OGs hadden ook een soort van crease in de toebox.
[..]
[ afbeelding ]
eerste batch was wel erg, bij de 2e lading viel het wel mee.
Alle Dunks vallen toch onder SB?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:31 schreef vejay het volgende:
Bij sommige SB's toch alleen? (mondrians, appetite for destruc's.)
Je hebt dusquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:57 schreef refused. het volgende:
Nee, sommige SB's vallen onder dunksLage dunks hebben bijvoorbeeld een dunne tong tov de dikke SB tong.
Heb nog nooit non-SB mids gezien dus volgens mij heb je gelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:03 schreef refused. het volgende:
Idd non-SB low en high, en je hebt ook nog SB trainers, Paul Rodriguez SB, Blazer SB etc. Alleen dunk mids zijn altijd SB volgens mij, correct me if i'm wrong.
Wow, daar zitten een paar hele vette, simpele CW's tussen zeg!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:11 schreef SHOOOTO het volgende:
^nope, er zijn ook normale mids (ergens in '04 ofzo)
[ afbeelding ]
andere mids kan je hier checken:
http://www.k-skit.com/shoes/dunk/dunkmid-1.html
Straps zitten er nog steeds op??quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:16 schreef vejay het volgende:
Grijze variant mid is inderdaad aardig, straps vonden ze niet meer nodig trouwens?
Oh tuurlijk... heb trouwens nog steeds geen blazer in m'n collectie helaas... wil die vanilla ice wel scoren een keer.quote:
Was gewoon een basketbalschoen, een van de eerste Nike modellen, stamt uit 1972.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:09 schreef refused. het volgende:
Blazers zijn volgens mij ook pure skateboardschoenen, eerste model skateboard schoenen van nike dacht ik.
Ah oke... had er laatst wat over gelezen in de sneakerfreaker... was het dan zo dat de blazer de eerste SB uitvoering van een non-skateboard model van Nike was?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:22 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Was gewoon een basketbalschoen, een van de eerste Nike modellen, stamt uit 1972.
Hmm, op die link van shoooto waren er geen straps te zien, of ben ik echt zo scheel?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:13 schreef refused. het volgende:
[..]
Wow, daar zitten een paar hele vette, simpele CW's tussen zeg!!Zeker vrijwel niet meer te krijgen?
[ afbeelding ]
Nee, het begon gewoon met de Dunk, gevolgd door de FC en de Trainer (en speciale SB modellen als de URL en E-Cue) Blazer kwam pas in de Pink Box Era.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:23 schreef refused. het volgende:
[..]
Ah oke... had er laatst wat over gelezen in de sneakerfreaker... was het dan zo dat de blazer de eerste SB uitvoering van een non-skateboard model van Nike was?
Ah k.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:31 schreef thaWarhead het volgende:
Extra support aan de voorkant, komt vooral uit de basketballwereld.
Er waren ook Dunk Mids zonder strap, maar de Mid is nu een SB exclusive model, met strap.
Niet te krijgen? Eh je weet dat DC een skatemerk is he? En dat je ze dan waarschijnlijk vooral in de skateshop vind? En ze daar in flinke hoeveelheden en variaties op de plank liggen? Mocht je bang zijn voor skaters, ze liggen tegenwoordig ook bij de Front Runner.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:31 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben helemaal gek van DC Shoes. In Nederland niet zoveel te krijgen,
Oke dan ben ik misinformed... stond laatst een heel stuk over de geschiedenis van de skateschoen in de sneakerfreaker... wel tof om te lezen dat je de eerste vans compleet gecustomised naar wens kon bestellen dmv een formulier dat je opstuurde waarna je je kicks maanden later in de bus kreeg.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:29 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Nee, het begon gewoon met de Dunk, gevolgd door de FC en de Trainer (en speciale SB modellen als de URL en E-Cue) Blazer kwam pas in de Pink Box Era.
Je kan ze gewoon achter je tong verstoppen, ziet niemand ze.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ah k.
Straps vind ik voor casual schoenen helaas wat minder staan. Maar je ontkomt er haast niet aan.
'Zat' heb ik nergens getikt. Ze bestaan (collega van me heeft Celtics mids zonder strap) maar zijn al weer een aardige tijd geleden uitgekomen. Je vind ze niet zo vaak meer.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:34 schreef vejay het volgende:
Er zijn zat modellen zonder strap?
Wat bedoel je?
Oke, ehhh sorry hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:34 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Niet te krijgen? Eh je weet dat DC een skatemerk is he? En dat je ze dan waarschijnlijk vooral in de skateshop vind? En ze daar in flinke hoeveelheden en variaties op de plank liggen? Mocht je bang zijn voor skaters, ze liggen tegenwoordig ook bij de Front Runner.
Ja dat zal het geweest zijn idd... scheen nogal fijn te skaten omdat de zool zo plat is zeg maar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:37 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
@Refused: De Blazer was wel de eerste Nike schoen die door skaters op werd gepikt.
De recente DC lijn voor de dames zie je zeer veel aan de voet in de grotere steden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke, ehhh sorry hoorMisschien bedoelde ik meer te zeggen dat ik niet veel mensen ken/zie die ze dragen. Idd, in skateshops zullen ze ook wel veel liggen. Thanks. En nee, ik ben niet bang voor skaters.
Ik ken er genoeg.
Okay, I give up, you win.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:44 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
De recente DC lijn voor de dames zie je zeer veel aan de voet in de grotere steden.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:34 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Mocht je bang zijn voor skaters, ze liggen tegenwoordig ook bij de Front Runner.
Ik rock hoofdzakelijk adidas of nb's. En af en toe puma clydes natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:37 schreef Rubstah het volgende:
Zijn er ook mensen die niet alleen maar Nikes rocken.....ik koop eigenlijk geen Nikes meer omdat ik het jammer vind dat je er eigenlijk een paar honderd euro aan moet uitgeven want als je dat niet doet dan loopt iedereen ermee...
Ik loop tegenwoordig eerder een skatezaak in om bijv. Supra's te halen dan naar de Front Runner/Britain danwel een Patta/75 om daar schoenen te halen.
Ik loop op van alles.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:37 schreef Rubstah het volgende:
Zijn er ook mensen die niet alleen maar Nikes rocken.....ik koop eigenlijk geen Nikes meer omdat ik het jammer vind dat je er eigenlijk een paar honderd euro aan moet uitgeven want als je dat niet doet dan loopt iedereen ermee...
Ik loop tegenwoordig eerder een skatezaak in om bijv. Supra's te halen dan naar de Front Runner/Britain danwel een Patta/75 om daar schoenen te halen.
Hier in Alkmaar is het op donderdag koopavond.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:47 schreef SunBoom het volgende:
Oké, die nieuwe ATC CW is binnen bij Unknown, ik ga daar morgen ff heen!
Of is het daar vanavond koopavond?
ik koop gewoon oude releases, nieuwe releases zijn toch crap.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:37 schreef Rubstah het volgende:
staan die ook op pickyourshoes.com?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:11 schreef SHOOOTO het volgende:
^nope, er zijn ook normale mids (ergens in '04 ofzo)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EDIT: SB inspiraties![]()
andere mids kan je hier checken:
http://www.k-skit.com/shoes/dunk/dunkmid-1.html
en Blazers zijn basketbalschoenen.
Er zijn genoeg oudere sneakers waar je vrijwel niemand op ziet lopen. Loop zelf ook op New Balance, Lakai, DC, Reebok etc.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:37 schreef Rubstah het volgende:
Dat krijg je met schoenen die naar een schilder zijn vernoemd hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
tering, die kan je dus ook nooit met regen dragen
Heb ik totaal geen last van gehad eigenlijk. Alleen dat nubuck is al best vies geworden. Maargoed, ik rock ze wel gewoon vaak, weer of geen weerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:14 schreef TM-R het volgende:
Godverdomme!
Nike Mondriaans, met een klein beetje water schoongemaakt,
loopt die tering zwarte swoosh uit!
Echt na 2x dragen kan ik ze al wegpleuren niet normaal, noot meer stof voor mij!
Appart!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:12 schreef koston het volgende:
[..]
Heb ik totaal geen last van gehad eigenlijk. Alleen dat nubuck is al best vies geworden. Maargoed, ik rock ze wel gewoon vaak, weer of geen weer
Nee, daar zitten wel al een paar krassen in maar het geeft niet af. En ik heb ze toch al best vaak schoon gemaakt. Op het canvas zit bij mij wel een dikke chocomelvlek (quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:20 schreef TM-R het volgende:
[..]
Appart!
Ik ben nu maar bezig met te fixen met fanish...
het lijkt nu meer een doorgelope mondriaan!
Heb je ook geen last van dat rode en gele dat afgeeft?
Ja, dat kan ook zonder plaatjes gezegd worden. Elke keer die tyvesplaatjes posten waar Seto een handje van heeft zuigt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:42 schreef thaWarhead het volgende:
Waarom, hij heeft gelijk. Die lacejob kan echt niet.
Da's een mening. ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook zonder plaatjes gezegd worden. Elke keer die tyvesplaatjes posten waar Seto een handje van heeft zuigt.
Waarmee maak je het schoon?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:43 schreef koston het volgende:
[..]
Nee, daar zitten wel al een paar krassen in maar het geeft niet af. En ik heb ze toch al best vaak schoon gemaakt. Op het canvas zit bij mij wel een dikke chocomelvlek () die er niet meer uitwil.
Weinig water en weinig zeep. Maar deze schoenen worden gewoon snel vies, dat weet je van te voren.quote:
Ik zou zelf de schoenen dan in spiegelbeeld lacen, dan ziet het er al een stuk beter uit. Witte laces blijven beter imoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:34 schreef Placenta het volgende:
Beetje bezig geweest met het lacen van m'n beaters:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Uhu or nuhu?
Hoe weet je eigenlijk dat je schoenen bij de douane liggen? Ik ben ook aan het wachten uit stuff uit de US of Aquote:
ALs je track&trace nummer hebt gekregen van de verkoper kan je dat bij USPS zienquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:08 schreef Govinda het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk dat je schoenen bij de douane liggen? Ik ben ook aan het wachten uit stuff uit de US of A
Ik laat ze drogen en dan aan de gang met Fanish...quote:
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:28 schreef vejay het volgende:@ DC's van refused, één van de weinige mooie schoenen van dat merk, top.
Wtf @ mondrians. Ik zou contact op nemen met Nike, dit mag natuurlijk niet voor het geld wat je ervoor betaald hebt.......?!
Ah, die heb ik sinds gisteren. Kekke patta'squote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:04 schreef Maxxieh het volgende:
Zooo, de volgende lights al weer besteld!
Ditmaal de groene met de gumsole.
Ja vind het ook een superchille DC... sowieso.. midsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:28 schreef vejay het volgende:@ DC's van refused, één van de weinige mooie schoenen van dat merk, top.
Holy shit, you got f'ed in the aquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:54 schreef TM-R het volgende:
moment
[ afbeelding ]
let vooral op de onderste gaatjes en ook de swoosh.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja vind het ook een superchille DC... sowieso.. mids
[ afbeelding ]
Ik wou met een plaatje reageren, maar je hebt er al een paar verwijderd dit topic, dus vooruit, misschien heb je wel gelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk. Alleen niet constant.
Ontopic maar weer.
Insert Fail plaatjequote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:26 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal vergeten te bieden, zijn weggegaan voor $100
Als je bericht krijgt van TNT weet je genoegquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:08 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik zou zelf de schoenen dan in spiegelbeeld lacen, dan ziet het er al een stuk beter uit. Witte laces blijven beter imo
[..]
Hoe weet je eigenlijk dat je schoenen bij de douane liggen? Ik ben ook aan het wachten uit stuff uit de US of A
Damn, ziet er niet lekker uit. Je kunt proberen met zo'n witte schoenenverfstift erop los te gaan, wil nog wel eens werken!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:54 schreef TM-R het volgende:
moment
[ afbeelding ]
let vooral op de onderste gaatjes en ook de swoosh.
brush up your co.jp knowledge, dan is het ook makkelijker speuren in Japanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:21 schreef seto het volgende:
Ja, was een Japanse release die ik niet kende
Ben-G in Amsterdam...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:08 schreef Maxxieh het volgende:
Uiteindelijk toch wel een echt paartje seto? En erg fucked up tm-r,sowieso nike benaderen! Misschien eerst de shop waar je ze gekocht hebt.
Je kan nu toch gewoon bellen? Of langsgaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:28 schreef TM-R het volgende:
[..]
Ben-G in Amsterdam...
Maandag maar ff bellen.
Damn hot!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:59 schreef SHOOOTO het volgende:
^is ook een reverse CW van deze fantastische schoen:
[ afbeelding ]
niet haten op mijn vuilnisbakken, model heet Nike Dunkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:30 schreef TM-R het volgende:
[..]
Damn hot!
Die achtergrond doet dan wel weer niet..
Op een vuilnisbak!
Hoe heet dat model?
het is een '01/'02 release dacht ik (kan ook een '03 zijn) maar je kan ze wel nog wel vinden. Ik zie op rif.la, een US9.5 voor 200 USD.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:20 schreef Maxxieh het volgende:
Die curry's zijn zeker niet meer te krijgen of alleen tegen een te hoog prijsje?
Ah een release uit '99, ik streep ze alweer van m'n lijstje af..
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hoi Zarium ik vind die lights lelijk. Ga je ze nu niet meer kopen?s
Ok thanks. Dan ga ik ze bestellen.quote:
Uiteraard, maar hebben ze dit model (in een kant-en-klare uitvoering bijvoorbeeld) ? En buiten dat, ik koop ze ook gewoon liever in een winkel, maar ik vraag me dus af of ze deze modellen ook gewoon in winkels verkopen (gezien de complexiteit).quote:Op zondag 15 juni 2008 14:14 schreef TM-R het volgende:
je kan het model toch passen in de winkel en daarna een ID ervan maken
Nergens, want hij is nog niet uit. Check later deze zomer Ezone (Utrecht), Left (Rotterdam), Anti-Lope (Den Haag), Tommy's (Zwolle) of Ben-G (Amsterdam)quote:Op zondag 15 juni 2008 12:34 schreef most_wanted het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze nieuwe collectie van Supra kan halen?
Heb dit model bij de nike store gezien, andere collorway maar dat is logish.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:19 schreef elcastel het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hebben ze dit model (in een kant-en-klare uitvoering bijvoorbeeld) ? En buiten dat, ik koop ze ook gewoon liever in een winkel, maar ik vraag me dus af of ze deze modellen ook gewoon in winkels verkopen (gezien de complexiteit).
Top en die NikeStore is zeker iets speciaals ? Zoals in Rotterdam of Maastricht ? Ik zie op nike.com als shops maar drie punten namelijk, de derde is NikeWomen in de Leidse in A'dam, maar dat lijkt me dan dus een vrouwentoko. Ingewikkeld gedoe allemaal.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:07 schreef TM-R het volgende:
Heb dit model bij de nike store gezien, andere collorway maar dat is logish.
Naar mijn idee kan je nike ID's niet in de winkel maken.
Top, bedankt voor de info ! Patent gaat hem dus duidelijk niet worden, al wordt Nubuck bij mij ook vanzelf een soort patent dus ...quote:Op zondag 15 juni 2008 16:02 schreef thaWarhead het volgende:
NikeID kan niet meer instore tegenwoordig, enkel op het Nike hoofdkantoor (niet publiekelijk toegankelijk) en de NikeTowns in Londen, Parijs en Berlijn. Nubuck is een vorm van suede, maar dan iets gladder. Patent is lakleer, van dat glimmende spul dus.
Nikestores zitten in Rotterdam, Amsterdam, Almere, Schiphol en Maastricht, waarvan Amsterdam het meeste aanbod heeft.
Is ie nog helemaal niet uit of alleen niet in Nederland. In dat geval is er niet een online winkel die hem ook naar NL shipped?quote:Op zondag 15 juni 2008 14:40 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Nergens, want hij is nog niet uit. Check later deze zomer Ezone (Utrecht), Left (Rotterdam), Anti-Lope (Den Haag), Tommy's (Zwolle) of Ben-G (Amsterdam)
Het is de fall collectie, die ligt pas vanaf juli in de winkels.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:14 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Is ie nog helemaal niet uit of alleen niet in Nederland. In dat geval is er niet een online winkel die hem ook naar NL shipped?
Ah, bedankt.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:59 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Het is de fall collectie, die ligt pas vanaf juli in de winkels.
Ah ja, een vriend van me gaat in de zomervakantie naar vrienden op vakantie in Amerika. Dus ik denk dat ik ga regelen dat ze die schoenen naar dat huis van die vrienden sturen en dat hij ze dan meeneemt naar Nederland, want ik zag dat je aan shipping kosten ook zo'n 60 Dollar kwijt bent. Dus dan heeft het niet veel zin meer qua prijs of je het in Nederland koopt of bij een Amerikaanse site besteld.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:43 schreef thaWarhead het volgende:
Het grootste gedeelte van de schoenen (eigenlijk vrijwel elk product tegenwoordig) kost dezelfde hoeveelheid in Euro's als in Dollars (zo tussen de 60 en 120 euro dus)
pics???quote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zo. Weer een paartje NB gewonnen voro een zacht prijsje 8)
Die van 45 euro @ lacebag?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zo. Weer een paartje NB gewonnen voro een zacht prijsje 8)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |