gewoon kopen als je ze mooi vindt, ondanks de toebox.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:50 schreef SunBoom het volgende:
[ afbeelding ]
Kopen of niet?
Is dit met die parachutestof?
aan de voet zijn ze wel dope, mits je niet op de toebox let.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:11 schreef SunBoom het volgende:
Ik vind die Structures wel mooi, maar als die toebox fucked up is hou ik liever die 120 voor andere sneakers.
Bij de Dunks waren de toeboxs ook poepquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
aan de voet zijn ze wel dope, mits je niet op de toebox let.
Neequote:Op donderdag 12 juni 2008 21:29 schreef vejay het volgende:
eerste of tweede pagina Pumpkinsoupje.
Overall ben ik het eens,quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:16 schreef vejay het volgende:
Foot Locker vind ik dus echt drie keer niets. Nóg dramatischer dan coach (die hebben tenminste nog Sweden high dunks).
quote:
de OGs hadden ook een soort van crease in de toebox.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:26 schreef vejay het volgende:
Fuck it, dat Nike die shit maar eens intern gaat fixen. Schoenen horen uit zichzelf fatsoenlijk te blijven, daar zou je geen third party tovermiddeltjes voor moeten gebruiken. Helemaal niet voor 120-130 euro.
quote:
Damn die achterste....quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:37 schreef vejay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(van pumpkinsoup)
Duidelijk zichtbaar en hoe groter de maat hoe erger het wordt..
WTF!!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:38 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
de OGs hadden ook een soort van crease in de toebox.
[..]
[ afbeelding ]
eerste batch was wel erg, bij de 2e lading viel het wel mee.
Alle Dunks vallen toch onder SB?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:31 schreef vejay het volgende:
Bij sommige SB's toch alleen? (mondrians, appetite for destruc's.)
Je hebt dusquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:57 schreef refused. het volgende:
Nee, sommige SB's vallen onder dunksLage dunks hebben bijvoorbeeld een dunne tong tov de dikke SB tong.
Heb nog nooit non-SB mids gezien dus volgens mij heb je gelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:03 schreef refused. het volgende:
Idd non-SB low en high, en je hebt ook nog SB trainers, Paul Rodriguez SB, Blazer SB etc. Alleen dunk mids zijn altijd SB volgens mij, correct me if i'm wrong.
Wow, daar zitten een paar hele vette, simpele CW's tussen zeg!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:11 schreef SHOOOTO het volgende:
^nope, er zijn ook normale mids (ergens in '04 ofzo)
[ afbeelding ]
andere mids kan je hier checken:
http://www.k-skit.com/shoes/dunk/dunkmid-1.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |