Weinig water en weinig zeep. Maar deze schoenen worden gewoon snel vies, dat weet je van te voren.quote:
Ik zou zelf de schoenen dan in spiegelbeeld lacen, dan ziet het er al een stuk beter uit. Witte laces blijven beter imoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:34 schreef Placenta het volgende:
Beetje bezig geweest met het lacen van m'n beaters:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Uhu or nuhu?
Hoe weet je eigenlijk dat je schoenen bij de douane liggen? Ik ben ook aan het wachten uit stuff uit de US of Aquote:
ALs je track&trace nummer hebt gekregen van de verkoper kan je dat bij USPS zienquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:08 schreef Govinda het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk dat je schoenen bij de douane liggen? Ik ben ook aan het wachten uit stuff uit de US of A
Ik laat ze drogen en dan aan de gang met Fanish...quote:
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:28 schreef vejay het volgende:@ DC's van refused, één van de weinige mooie schoenen van dat merk, top.
Wtf @ mondrians. Ik zou contact op nemen met Nike, dit mag natuurlijk niet voor het geld wat je ervoor betaald hebt.......?!
Ah, die heb ik sinds gisteren. Kekke patta'squote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:04 schreef Maxxieh het volgende:
Zooo, de volgende lights al weer besteld!
Ditmaal de groene met de gumsole.
Ja vind het ook een superchille DC... sowieso.. midsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:28 schreef vejay het volgende:@ DC's van refused, één van de weinige mooie schoenen van dat merk, top.
Holy shit, you got f'ed in the aquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:54 schreef TM-R het volgende:
moment
[ afbeelding ]
let vooral op de onderste gaatjes en ook de swoosh.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja vind het ook een superchille DC... sowieso.. mids
[ afbeelding ]
Ik wou met een plaatje reageren, maar je hebt er al een paar verwijderd dit topic, dus vooruit, misschien heb je wel gelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk. Alleen niet constant.
Ontopic maar weer.
Insert Fail plaatjequote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:26 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal vergeten te bieden, zijn weggegaan voor $100
Als je bericht krijgt van TNT weet je genoegquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:08 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik zou zelf de schoenen dan in spiegelbeeld lacen, dan ziet het er al een stuk beter uit. Witte laces blijven beter imo
[..]
Hoe weet je eigenlijk dat je schoenen bij de douane liggen? Ik ben ook aan het wachten uit stuff uit de US of A
Damn, ziet er niet lekker uit. Je kunt proberen met zo'n witte schoenenverfstift erop los te gaan, wil nog wel eens werken!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:54 schreef TM-R het volgende:
moment
[ afbeelding ]
let vooral op de onderste gaatjes en ook de swoosh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |