Dat krijg je met schoenen die naar een schilder zijn vernoemd hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
tering, die kan je dus ook nooit met regen dragen
Heb ik totaal geen last van gehad eigenlijk. Alleen dat nubuck is al best vies geworden. Maargoed, ik rock ze wel gewoon vaak, weer of geen weerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:14 schreef TM-R het volgende:
Godverdomme!
Nike Mondriaans, met een klein beetje water schoongemaakt,
loopt die tering zwarte swoosh uit!
Echt na 2x dragen kan ik ze al wegpleuren niet normaal, noot meer stof voor mij!
Appart!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:12 schreef koston het volgende:
[..]
Heb ik totaal geen last van gehad eigenlijk. Alleen dat nubuck is al best vies geworden. Maargoed, ik rock ze wel gewoon vaak, weer of geen weer
Nee, daar zitten wel al een paar krassen in maar het geeft niet af. En ik heb ze toch al best vaak schoon gemaakt. Op het canvas zit bij mij wel een dikke chocomelvlek (quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:20 schreef TM-R het volgende:
[..]
Appart!
Ik ben nu maar bezig met te fixen met fanish...
het lijkt nu meer een doorgelope mondriaan!
Heb je ook geen last van dat rode en gele dat afgeeft?
Ja, dat kan ook zonder plaatjes gezegd worden. Elke keer die tyvesplaatjes posten waar Seto een handje van heeft zuigt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:42 schreef thaWarhead het volgende:
Waarom, hij heeft gelijk. Die lacejob kan echt niet.
Da's een mening. ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook zonder plaatjes gezegd worden. Elke keer die tyvesplaatjes posten waar Seto een handje van heeft zuigt.
Waarmee maak je het schoon?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:43 schreef koston het volgende:
[..]
Nee, daar zitten wel al een paar krassen in maar het geeft niet af. En ik heb ze toch al best vaak schoon gemaakt. Op het canvas zit bij mij wel een dikke chocomelvlek () die er niet meer uitwil.
Weinig water en weinig zeep. Maar deze schoenen worden gewoon snel vies, dat weet je van te voren.quote:
Ik zou zelf de schoenen dan in spiegelbeeld lacen, dan ziet het er al een stuk beter uit. Witte laces blijven beter imoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:34 schreef Placenta het volgende:
Beetje bezig geweest met het lacen van m'n beaters:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Uhu or nuhu?
Hoe weet je eigenlijk dat je schoenen bij de douane liggen? Ik ben ook aan het wachten uit stuff uit de US of Aquote:
ALs je track&trace nummer hebt gekregen van de verkoper kan je dat bij USPS zienquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:08 schreef Govinda het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk dat je schoenen bij de douane liggen? Ik ben ook aan het wachten uit stuff uit de US of A
Ik laat ze drogen en dan aan de gang met Fanish...quote:
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:28 schreef vejay het volgende:@ DC's van refused, één van de weinige mooie schoenen van dat merk, top.
Wtf @ mondrians. Ik zou contact op nemen met Nike, dit mag natuurlijk niet voor het geld wat je ervoor betaald hebt.......?!
Ah, die heb ik sinds gisteren. Kekke patta'squote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:04 schreef Maxxieh het volgende:
Zooo, de volgende lights al weer besteld!
Ditmaal de groene met de gumsole.
Ja vind het ook een superchille DC... sowieso.. midsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:28 schreef vejay het volgende:@ DC's van refused, één van de weinige mooie schoenen van dat merk, top.
Holy shit, you got f'ed in the aquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:54 schreef TM-R het volgende:
moment
[ afbeelding ]
let vooral op de onderste gaatjes en ook de swoosh.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja vind het ook een superchille DC... sowieso.. mids
[ afbeelding ]
Ik wou met een plaatje reageren, maar je hebt er al een paar verwijderd dit topic, dus vooruit, misschien heb je wel gelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk. Alleen niet constant.
Ontopic maar weer.
Insert Fail plaatjequote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:26 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal vergeten te bieden, zijn weggegaan voor $100
Als je bericht krijgt van TNT weet je genoegquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:08 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik zou zelf de schoenen dan in spiegelbeeld lacen, dan ziet het er al een stuk beter uit. Witte laces blijven beter imo
[..]
Hoe weet je eigenlijk dat je schoenen bij de douane liggen? Ik ben ook aan het wachten uit stuff uit de US of A
Damn, ziet er niet lekker uit. Je kunt proberen met zo'n witte schoenenverfstift erop los te gaan, wil nog wel eens werken!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:54 schreef TM-R het volgende:
moment
[ afbeelding ]
let vooral op de onderste gaatjes en ook de swoosh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |