quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:34 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Mocht je bang zijn voor skaters, ze liggen tegenwoordig ook bij de Front Runner.
Ik rock hoofdzakelijk adidas of nb's. En af en toe puma clydes natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:37 schreef Rubstah het volgende:
Zijn er ook mensen die niet alleen maar Nikes rocken.....ik koop eigenlijk geen Nikes meer omdat ik het jammer vind dat je er eigenlijk een paar honderd euro aan moet uitgeven want als je dat niet doet dan loopt iedereen ermee...
Ik loop tegenwoordig eerder een skatezaak in om bijv. Supra's te halen dan naar de Front Runner/Britain danwel een Patta/75 om daar schoenen te halen.
Ik loop op van alles.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:37 schreef Rubstah het volgende:
Zijn er ook mensen die niet alleen maar Nikes rocken.....ik koop eigenlijk geen Nikes meer omdat ik het jammer vind dat je er eigenlijk een paar honderd euro aan moet uitgeven want als je dat niet doet dan loopt iedereen ermee...
Ik loop tegenwoordig eerder een skatezaak in om bijv. Supra's te halen dan naar de Front Runner/Britain danwel een Patta/75 om daar schoenen te halen.
Hier in Alkmaar is het op donderdag koopavond.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:47 schreef SunBoom het volgende:
Oké, die nieuwe ATC CW is binnen bij Unknown, ik ga daar morgen ff heen!
Of is het daar vanavond koopavond?
ik koop gewoon oude releases, nieuwe releases zijn toch crap.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:37 schreef Rubstah het volgende:
staan die ook op pickyourshoes.com?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:11 schreef SHOOOTO het volgende:
^nope, er zijn ook normale mids (ergens in '04 ofzo)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EDIT: SB inspiraties![]()
andere mids kan je hier checken:
http://www.k-skit.com/shoes/dunk/dunkmid-1.html
en Blazers zijn basketbalschoenen.
Er zijn genoeg oudere sneakers waar je vrijwel niemand op ziet lopen. Loop zelf ook op New Balance, Lakai, DC, Reebok etc.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:37 schreef Rubstah het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |