Ik heb ze nu aan en ze zitten lekkuurrrrrrquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:49 schreef tha_dark het volgende:
Wat een liefde hier
En nice pickups Pumpkin! (Ik zal maar niks meer zeggen over die strap)
Als het goed is heb ik deze over 2 weken binnen
[ afbeelding ]
Die zijn wel erg fris zeg.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:12 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd..
Als ik geen foutere schoenen vind bestel ik ze..
Die zijn zo fout dat ze eigelijk heel cool zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:12 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd..
Als ik geen foutere schoenen vind bestel ik ze..
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:27 schreef ZariuM het volgende:
doe even een pic posten van iemand met een air stab aan, want heb het nog nooit gzien:P
Post dan gewoon een ontopic reactie. Zo moeilijk is dat niet. Een tvp kan nu eenmaal verwijderd worden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:15 schreef SunBoom het volgende:
2e tvp dan maar weer wegens verwijderen...*zucht*
Als je bij winkels gaat kijken, loop dan naar een Foot Locker!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:53 schreef tha_dark het volgende:
Ah oke.Stabs staan namelijk ook nog op verlanglijstje maar ik zal eerst maar eens werk gaan zoeken
Ik zag vandaag idd erg mooie bij footlocker!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je bij winkels gaat kijken, loop dan naar een Foot Locker![ afbeelding ]
Pesten ze je er weg?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:16 schreef vejay het volgende:
Foot Locker vind ik dus echt drie keer niets. Nóg dramatischer dan coach (die hebben tenminste nog Sweden high dunks).
Ik snap het verhaal nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Pesten ze je er weg?
Sjef?
- Ja?!
Maatje 12 graag.
- Ga ik pakken.
Succes.
- Wil je ze passen?
Neuh.
- Dan wordt het 129 Euro.
Ik wil ff pinnen.
- Hey, succes met je nieuwe schoenen he![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Pesten ze je er weg?
Sjef?
- Ja?!
Maatje 12 graag.
- Ga ik pakken.
Succes.
- Wil je ze passen?
Neuh.
- Dan wordt het 129 Euro.
Ik wil ff pinnen.
- Hey, succes met je nieuwe schoenen he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |