Straps zitten er nog steeds op??quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:16 schreef vejay het volgende:
Grijze variant mid is inderdaad aardig, straps vonden ze niet meer nodig trouwens?
Oh tuurlijk... heb trouwens nog steeds geen blazer in m'n collectie helaas... wil die vanilla ice wel scoren een keer.quote:
Was gewoon een basketbalschoen, een van de eerste Nike modellen, stamt uit 1972.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:09 schreef refused. het volgende:
Blazers zijn volgens mij ook pure skateboardschoenen, eerste model skateboard schoenen van nike dacht ik.
Ah oke... had er laatst wat over gelezen in de sneakerfreaker... was het dan zo dat de blazer de eerste SB uitvoering van een non-skateboard model van Nike was?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:22 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Was gewoon een basketbalschoen, een van de eerste Nike modellen, stamt uit 1972.
Hmm, op die link van shoooto waren er geen straps te zien, of ben ik echt zo scheel?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:13 schreef refused. het volgende:
[..]
Wow, daar zitten een paar hele vette, simpele CW's tussen zeg!!Zeker vrijwel niet meer te krijgen?
[ afbeelding ]
Nee, het begon gewoon met de Dunk, gevolgd door de FC en de Trainer (en speciale SB modellen als de URL en E-Cue) Blazer kwam pas in de Pink Box Era.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:23 schreef refused. het volgende:
[..]
Ah oke... had er laatst wat over gelezen in de sneakerfreaker... was het dan zo dat de blazer de eerste SB uitvoering van een non-skateboard model van Nike was?
Ah k.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:31 schreef thaWarhead het volgende:
Extra support aan de voorkant, komt vooral uit de basketballwereld.
Er waren ook Dunk Mids zonder strap, maar de Mid is nu een SB exclusive model, met strap.
Niet te krijgen? Eh je weet dat DC een skatemerk is he? En dat je ze dan waarschijnlijk vooral in de skateshop vind? En ze daar in flinke hoeveelheden en variaties op de plank liggen? Mocht je bang zijn voor skaters, ze liggen tegenwoordig ook bij de Front Runner.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:31 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben helemaal gek van DC Shoes. In Nederland niet zoveel te krijgen,
Oke dan ben ik misinformed... stond laatst een heel stuk over de geschiedenis van de skateschoen in de sneakerfreaker... wel tof om te lezen dat je de eerste vans compleet gecustomised naar wens kon bestellen dmv een formulier dat je opstuurde waarna je je kicks maanden later in de bus kreeg.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:29 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Nee, het begon gewoon met de Dunk, gevolgd door de FC en de Trainer (en speciale SB modellen als de URL en E-Cue) Blazer kwam pas in de Pink Box Era.
Je kan ze gewoon achter je tong verstoppen, ziet niemand ze.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ah k.
Straps vind ik voor casual schoenen helaas wat minder staan. Maar je ontkomt er haast niet aan.
'Zat' heb ik nergens getikt. Ze bestaan (collega van me heeft Celtics mids zonder strap) maar zijn al weer een aardige tijd geleden uitgekomen. Je vind ze niet zo vaak meer.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:34 schreef vejay het volgende:
Er zijn zat modellen zonder strap?
Wat bedoel je?
Oke, ehhh sorry hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:34 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Niet te krijgen? Eh je weet dat DC een skatemerk is he? En dat je ze dan waarschijnlijk vooral in de skateshop vind? En ze daar in flinke hoeveelheden en variaties op de plank liggen? Mocht je bang zijn voor skaters, ze liggen tegenwoordig ook bij de Front Runner.
Ja dat zal het geweest zijn idd... scheen nogal fijn te skaten omdat de zool zo plat is zeg maar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:37 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
@Refused: De Blazer was wel de eerste Nike schoen die door skaters op werd gepikt.
De recente DC lijn voor de dames zie je zeer veel aan de voet in de grotere steden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke, ehhh sorry hoorMisschien bedoelde ik meer te zeggen dat ik niet veel mensen ken/zie die ze dragen. Idd, in skateshops zullen ze ook wel veel liggen. Thanks. En nee, ik ben niet bang voor skaters.
Ik ken er genoeg.
Okay, I give up, you win.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:44 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
De recente DC lijn voor de dames zie je zeer veel aan de voet in de grotere steden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |