brush up your co.jp knowledge, dan is het ook makkelijker speuren in Japanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:21 schreef seto het volgende:
Ja, was een Japanse release die ik niet kende
Ben-G in Amsterdam...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:08 schreef Maxxieh het volgende:
Uiteindelijk toch wel een echt paartje seto? En erg fucked up tm-r,sowieso nike benaderen! Misschien eerst de shop waar je ze gekocht hebt.
Je kan nu toch gewoon bellen? Of langsgaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:28 schreef TM-R het volgende:
[..]
Ben-G in Amsterdam...
Maandag maar ff bellen.
Damn hot!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:59 schreef SHOOOTO het volgende:
^is ook een reverse CW van deze fantastische schoen:
[ afbeelding ]
niet haten op mijn vuilnisbakken, model heet Nike Dunkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:30 schreef TM-R het volgende:
[..]
Damn hot!
Die achtergrond doet dan wel weer niet..
Op een vuilnisbak!
Hoe heet dat model?
het is een '01/'02 release dacht ik (kan ook een '03 zijn) maar je kan ze wel nog wel vinden. Ik zie op rif.la, een US9.5 voor 200 USD.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:20 schreef Maxxieh het volgende:
Die curry's zijn zeker niet meer te krijgen of alleen tegen een te hoog prijsje?
Ah een release uit '99, ik streep ze alweer van m'n lijstje af..
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hoi Zarium ik vind die lights lelijk. Ga je ze nu niet meer kopen?s
Ok thanks. Dan ga ik ze bestellen.quote:
Uiteraard, maar hebben ze dit model (in een kant-en-klare uitvoering bijvoorbeeld) ? En buiten dat, ik koop ze ook gewoon liever in een winkel, maar ik vraag me dus af of ze deze modellen ook gewoon in winkels verkopen (gezien de complexiteit).quote:Op zondag 15 juni 2008 14:14 schreef TM-R het volgende:
je kan het model toch passen in de winkel en daarna een ID ervan maken
Nergens, want hij is nog niet uit. Check later deze zomer Ezone (Utrecht), Left (Rotterdam), Anti-Lope (Den Haag), Tommy's (Zwolle) of Ben-G (Amsterdam)quote:Op zondag 15 juni 2008 12:34 schreef most_wanted het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze nieuwe collectie van Supra kan halen?
Heb dit model bij de nike store gezien, andere collorway maar dat is logish.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:19 schreef elcastel het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hebben ze dit model (in een kant-en-klare uitvoering bijvoorbeeld) ? En buiten dat, ik koop ze ook gewoon liever in een winkel, maar ik vraag me dus af of ze deze modellen ook gewoon in winkels verkopen (gezien de complexiteit).
Top en die NikeStore is zeker iets speciaals ? Zoals in Rotterdam of Maastricht ? Ik zie op nike.com als shops maar drie punten namelijk, de derde is NikeWomen in de Leidse in A'dam, maar dat lijkt me dan dus een vrouwentoko. Ingewikkeld gedoe allemaal.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:07 schreef TM-R het volgende:
Heb dit model bij de nike store gezien, andere collorway maar dat is logish.
Naar mijn idee kan je nike ID's niet in de winkel maken.
Top, bedankt voor de info ! Patent gaat hem dus duidelijk niet worden, al wordt Nubuck bij mij ook vanzelf een soort patent dus ...quote:Op zondag 15 juni 2008 16:02 schreef thaWarhead het volgende:
NikeID kan niet meer instore tegenwoordig, enkel op het Nike hoofdkantoor (niet publiekelijk toegankelijk) en de NikeTowns in Londen, Parijs en Berlijn. Nubuck is een vorm van suede, maar dan iets gladder. Patent is lakleer, van dat glimmende spul dus.
Nikestores zitten in Rotterdam, Amsterdam, Almere, Schiphol en Maastricht, waarvan Amsterdam het meeste aanbod heeft.
Is ie nog helemaal niet uit of alleen niet in Nederland. In dat geval is er niet een online winkel die hem ook naar NL shipped?quote:Op zondag 15 juni 2008 14:40 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Nergens, want hij is nog niet uit. Check later deze zomer Ezone (Utrecht), Left (Rotterdam), Anti-Lope (Den Haag), Tommy's (Zwolle) of Ben-G (Amsterdam)
Het is de fall collectie, die ligt pas vanaf juli in de winkels.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:14 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Is ie nog helemaal niet uit of alleen niet in Nederland. In dat geval is er niet een online winkel die hem ook naar NL shipped?
Ah, bedankt.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:59 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Het is de fall collectie, die ligt pas vanaf juli in de winkels.
Ah ja, een vriend van me gaat in de zomervakantie naar vrienden op vakantie in Amerika. Dus ik denk dat ik ga regelen dat ze die schoenen naar dat huis van die vrienden sturen en dat hij ze dan meeneemt naar Nederland, want ik zag dat je aan shipping kosten ook zo'n 60 Dollar kwijt bent. Dus dan heeft het niet veel zin meer qua prijs of je het in Nederland koopt of bij een Amerikaanse site besteld.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:43 schreef thaWarhead het volgende:
Het grootste gedeelte van de schoenen (eigenlijk vrijwel elk product tegenwoordig) kost dezelfde hoeveelheid in Euro's als in Dollars (zo tussen de 60 en 120 euro dus)
pics???quote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zo. Weer een paartje NB gewonnen voro een zacht prijsje 8)
Die van 45 euro @ lacebag?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zo. Weer een paartje NB gewonnen voro een zacht prijsje 8)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |