Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Feedback verkopers en hun logicaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:58 schreef RoW_01 het volgende:
Hallo mensen,
Ik wil graag leren gitaar spelen, dus daarom wil ik graag een beginnergitaarje kopen (een pack ofzo)
Foo fighters, Red hot chilli peppers ben ik heel erg geintereseerd in, maar een verkoper van feedback.nl zei dat ik een squier gitaar nodig had. Omdat dat de John Frusciante 'sound' had.
Hmm, ik denk dat ik je wel begrijp. Single coil is toch alleen één stripje onder de snaren en humbucker waren er toch 2, wat voor een beetje 'metal' effect geeft ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Feedback verkopers en hun logica
RHCP speelt bijv. op Fenders (met single coil elementen), het B-merk ervan is Squier, maar je hebt Squiers en je hebt Squiers.. De Foo Fighters spelen dan weer op Gibsons (met humbucker elementen) het B-merk daarvan is Epiphone. Maar er zijn zoveel andere merken die vaak beter waar voor je geld geven. Ik vind de opmerking van de Feedback-verkoper een beetje heel kort door de bocht. Is een Yamaha Pacifica 112 niets voor jou? Strat model, met 2 single coils en 1 humbucker. Plus dat die heel veel gitaar bieden voor het geld.
Die Yamaha is wel duurder, maar zijn geld meer dan waard zonder te hoeven upgraden. Je kunt gewoon switchen naar je neck en middelste element hoor... die zijn single coil. Alleen de brug is humbucker.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:19 schreef RoW_01 het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik je wel begrijp. Single coil is toch alleen één stripje onder de snaren en humbucker waren er toch 2, wat voor een beetje 'metal' effect geeft ofzo?
Maar kan ik dat niet instellen ofzo? Bijvoorbeeld dat ik een humbucker gitaar koop, en dan met een switch naar single zet en dat ik dan gewoon rhcp kan spelen ofzo.
Of begrijp ik dat verkeerd
/edit en die yamaha 112 pacifa 292 euro voor een beginnersgitaarje zonder PACK vind ik een beetje te duur.
Ahhh... dat zijn de optredensquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei tvp
Gister relax optreden gehad
Ook eigen backstage ruimte met veeeeel eten en een volgestouwde koelkast
Ze zijn zelfs nog eten gaan halen bij de chinees
Daarna spelen en tegen alle verwachten kwamen er zowaar nog bhoorlijk wat mensen binnen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei tvp
Gister relax optreden gehad
Ook eigen backstage ruimte met veeeeel eten en een volgestouwde koelkast
Ze zijn zelfs nog eten gaan halen bij de chinees
Daarna spelen en tegen alle verwachten kwamen er zowaar nog bhoorlijk wat mensen binnen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:39 schreef Sloggi het volgende:
http://video.musicstore.de/diebstahl/index_EN.html
Gelukkig, ze zijn allemaal rechtshandig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:39 schreef Sloggi het volgende:
http://video.musicstore.de/diebstahl/index_EN.html
Kreeg deze week de nieuwe catalogus van hen, maar daar stond dus ook in dat ze dat gedeelte van de winkel niet verzekerd hadden omdat ze gedacht hadden dat ze daar wel heel veilig zouden staan. De inbrekers waren schijnbaar door een dakraam binnengekomen. En natuurlijk zijn het mensen geweest die wisten wat ze daar moesten halen. Verkopen van de gitaren wordt al heel lastig omdat elke gitaar een uniek nummer bevat en je heel makkelijk via internet kunt opzoeken of dit gestolen is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gelukkig, ze zijn allemaal rechtshandig.
De diefstal is waarschijnlijk op bestelling gebeurd. De goedkoopste gitaar die erbij zit kost volgens mij nog steeds 6500 euro. Dan kom je al heel snel aan een bedrag van rond de half miljoen. Dan is een beloning van 30.000 eigenlijk wel een beetje karig.
Ik doe nu een poging om heel hard na te denken maar dat wil niet echt lukken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:55 schreef Deansensitized het volgende:
Hey Brother, Lykwein is volgens mij 4 akkoorden, weet jij zo uit je hoofd welke?
Minimeet? Foto's!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:12 schreef brother52 het volgende:
Anders neem ik morgen mijn gitaar wel even mee.
Zit daar ook een linkshandige tussen? Anders kan ik er vrij weinig meequote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:18 schreef Deansensitized het volgende:
En anders staan hier nog wel gitaren hoor
Maar komt wel goed man, dankjewel
Heb de site gevonden, maar is inderdaad niet volledig.
Dat vergeet hij bij mij ook altijd. "Daan, toffe gitaar voor je!" "NEE!"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zit daar ook een linkshandige tussen? Anders kan ik er vrij weinig mee
je maakt een grap.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:53 schreef Sloggi het volgende:
die bagger die gejat is
Die krijg je dus niet verkocht, dat is het probleemquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:51 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wou dat ik ze had! Kon ik ze lekker verkopen..
Van het geld een custum ESP laten maken ofzo..
.
Jammer manquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:09 schreef ikheetmartijn het volgende:
teeveepee
Heuj, alles kits hier?
Muzikaal hier alles op een laag pitje. Born Suspicious weer (en nu voorgoed) ontbonden. Te veel blablabla te weinig daden. "Less talk more rock!" Zonde van m'n tijd, geen zin in.
Dus nu druk op zoek naar een drummer omgeving Zwolle. Suggesties zijn welkom!
Cheers
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat vergeet hij bij mij ook altijd. "Daan, toffe gitaar voor je!" "NEE!".
.
En een bass met Floydquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:51 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wou dat ik ze had! Kon ik ze lekker verkopen..
Van het geld een custum ESP laten maken ofzo..
.
makkelijke oplossing: drumcomputertjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:09 schreef ikheetmartijn het volgende:
teeveepee
Heuj, alles kits hier?
Muzikaal hier alles op een laag pitje. Born Suspicious weer (en nu voorgoed) ontbonden. Te veel blablabla te weinig daden. "Less talk more rock!" Zonde van m'n tijd, geen zin in.
Dus nu druk op zoek naar een drummer omgeving Zwolle. Suggesties zijn welkom!
Cheers
Punk is niet lelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:37 schreef Deansensitized het volgende:
Meet wil ik het niet noemen, hij komt gewoon ff wat brengen, wellicht loopje spelen
Foto? Mooi gezicht, twee van die lelijke punk spelende Friezen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:02 schreef brother52 het volgende:
Ja, dat zijn ze, net even een stukje met het nummer meegespeeld en volgens mij klopt het.
Ah, dan had mijn moeder de goede familie voor zich.quote:
Floyd maakt ze niet. Hipshot misschien wel.quote:
wel incalculeren dat je vet veel aan 'secured shipping'betaalt en ook nog eens invoerrechten en BTW.....de dollar is niet altijd gunstig dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:05 schreef Bafnek het volgende:
Heuj,
Ik vroeg me af of iemand een goede amerikaanse muziekwinkel weet die ook naar Nederland shipped...
Kwil nl. gebruik maken van de lage koers.
Goeie vraag, ik ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:05 schreef Bafnek het volgende:
Heuj,
Ik vroeg me af of iemand een goede amerikaanse muziekwinkel weet die ook naar Nederland shipped...
Kwil nl. gebruik maken van de lage koers.
Ja lekker!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:36 schreef Jorikjet het volgende:
bier!
Plaatjes tijd dan maarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:32 schreef Witchfynder het volgende:
We want posts! We want posts!
Nee, die kost "maar" 22.000 euroquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:25 schreef SNArky het volgende:
[..]
Die Van Halen strat is toch nog duurder?
Mooie solide effectpendaalkofferquote:Op zondag 30 maart 2008 00:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Plaatjes tijd dan maar
met een Mesa kast![]()
niet dat m'n geluid opeens beter was maar gaat om het idee dat dat ding duur is
[ afbeelding ]
Mesa Cabs klinken lekker met een mesa, maar ik vind ze meestal iets teveel laag hebben. Ze kunnen echt zo'n "whooohhhffwhooooohhhfff"-geluid maken in het laag zeg maarquote:Op zondag 30 maart 2008 11:38 schreef Deansensitized het volgende:
Maar klonk die Mesa dan niet goed? Lijken mij wel brute dingen...
Broodjesquote:Op zondag 30 maart 2008 15:52 schreef Witchfynder het volgende:
Da's bijna etenstijd. Wat serveren jullie?.
Solide maar toch een barst erinquote:Op zondag 30 maart 2008 11:20 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Mooie solide effectpendaalkoffer![]()
*Mesa is ook gaaf en idd erg duur.
Jawel hoor maar ik vind het nou niet die 100en euro's meer waard vergeleken met m'n marshall cabquote:Op zondag 30 maart 2008 11:38 schreef Deansensitized het volgende:
Maar klonk die Mesa dan niet goed? Lijken mij wel brute dingen...
Rare tijdquote:Op zondag 30 maart 2008 13:04 schreef Aresdreams het volgende:
woehoe, 6 april in aldstadt (eindhoven) spelen om 17.45
dus iedereen komen!
ja, ook niet echt blij mee..quote:
Dan heb ik vreselijk geboft toen ik in de winkel een ibanez gsr-180 op een Valveking aanslootquote:Op zondag 30 maart 2008 19:23 schreef Jorikjet het volgende:
ah, antwoord al gevonden
Can bass guitar be played through a Fender twin reverb?
NO WAY
Yes, you are ABLE to do that. SHOULD you do that? Absolutely not! Sell me your amp before you do that! The speakers in a regular guitar amp are not made to handle the low frequencies that a bass guitar produces. Playing a bass through your twin reverb will result in blown speakers, which, given the amp model, WILL NOT BE CHEAP TO REPLACE.
't was m'n verkapte tvpquote:Op zondag 30 maart 2008 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom wil je hem kopen wat wil je er mee gaan doen en waarom
geef eens wat meer info
[..]
ja ?
is inderdaad een keyboard versterkertjequote:Op maandag 31 maart 2008 00:04 schreef LollerSjaak het volgende:
Kan iemand zien wat er op die versterker staat, het lijkt wel of er 50 Watt 2-CH Keyboard Combo staat
Kopen!! En mij je Dean verpatsenquote:Op maandag 31 maart 2008 00:04 schreef LollerSjaak het volgende:
Kan iemand zien wat er op die versterker staat, het lijkt wel of er 50 Watt 2-CH Keyboard Combo staat
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:20 schreef Metalfreak het volgende:
Dean, je pakketje staat hier in elk geval klaar om verzonden te worden... Nu nog morgen ergens een postkantoor zien te vinden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Oh ja daar was ik eigenlijk vanuit gegaan maar ik zie nu dat er veel meer les pauls zijn van verschillende merken als ik had gedacht. Op het eerste plaatje staat wel een lange naam op de headstockquote:Op maandag 31 maart 2008 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Het zou heelgoed een keyboardcombo kunnen zijn
en volgens mij is dit geen epiphone lespaulweet niet waar je dat ziet ?
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:16 schreef LollerSjaak het volgende:
[..]
Oh ja daar was ik eigenlijk vanuit gegaan maar ik zie nu dat er veel meer les pauls zijn van verschillende merken als ik had gedacht. Op het eerste plaatje staat wel een lange naam op de headstockMaar ik laat deze gaan omdat ik de beschadigingen toch ook te veel vind.
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:39 schreef LollerSjaak het volgende:
Jij probeert me alleen maar te pushen zodat ik mn Dean aan jou kan verpatsenIk heb je wel door
http://www.deanguitars.com/dean_winter_07/rustycooleysig.htmquote:Op maandag 31 maart 2008 13:16 schreef Aresdreams het volgende:
hey, dean, als ik een dean koop, wordt jij dan blij?
(heeft dean eigenlijk 7-snaar gitaren met een FR?)
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
http://www.deanguitars.com/dean_winter_07/rustycooleysig.htm
Maar bij Dean betaal je nog voor kwaliteit in plaats van de naam... naja, voornamelijk danquote:Op maandag 31 maart 2008 13:42 schreef Aresdreams het volgende:
aardig, maar prijzig waarschijnlijk
Kan niet alleen, is ook zoquote:Op maandag 31 maart 2008 14:22 schreef Sloggi het volgende:
Fender.
Halen jullie trouwens altijd de kabels uit de effecten als je ze niet gebruikt? In het boekje staat dat de batterij dan sneller op kan gaan, maar ik ben lui.
Ja. Altijd even de input er uit halen tussen het soundchecken en het optreden of tijdens het pauzeren met repeteren.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:22 schreef Sloggi het volgende:
Fender.
Halen jullie trouwens altijd de kabels uit de effecten als je ze niet gebruikt? In het boekje staat dat de batterij dan sneller op kan gaan, maar ik ben lui.
Adapters zijn kut. Altijd maar dat gekloot met stekkers. En dan heb je weer eens ongeaarde stroom. Bah.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:36 schreef Witchfynder het volgende:
Daarom heb ik adapters en koop ik liever geen actieve bas (muv de Dean Edge 4). Ik vergeet zulke dingen ook standaard.
Scale Shredder.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
http://www.deanguitars.com/dean_winter_07/rustycooleysig.htm
Volgens mij vergeet je zoiets 1 keer en daarna niet meerquote:Op maandag 31 maart 2008 14:36 schreef Witchfynder het volgende:
Daarom heb ik adapters en koop ik liever geen actieve bas (muv de Dean Edge 4). Ik vergeet zulke dingen ook standaard.
Je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit naar "Toen was geluk heel gewoon" hebt gekeken?quote:
neequote:Op maandag 31 maart 2008 15:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit naar "Toen was geluk heel gewoon" hebt gekeken?![]()
Misschien heb je nog baat bij m'n heavy metal pedaalquote:Op maandag 31 maart 2008 17:12 schreef Aresdreams het volgende:
drib is zijn inboedel aan het verkopen?
[..]
neuh, ben aan aars![]()
dunlop dc brickquote:Op maandag 31 maart 2008 14:22 schreef Sloggi het volgende:
Fender.
Dat betekent niet dat je daarom geoorloofd bent volslagen langs de drumtrack te spelenquote:Op maandag 31 maart 2008 18:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand nog een GLX Heavey Metal pedaal kopen ?
[ afbeelding ]
http://media.putfile.com/qewr
zoiets klinkt ie
let niet op m'n brakke skills in dit "genre"!!
Dit is polyritmische freejazz metal (postmodern).quote:Op maandag 31 maart 2008 19:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je daarom geoorloofd bent volslagen langs de drumtrack te spelen
Hangt er vanaf wat je ermee wilt. Line6 is niet slecht, maar het blijven modelling amps, dus verwacht iig geen lekker buizengeluid. Heb het zelf nog niet kunnen testen, maar de samples online klinken wel tof.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:15 schreef EvilWasp het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Line 6 Spider III 75's. Ben van plan er over een tijdje één aan te schaffen.
Ja ik heb em er snel onder geplaktquote:Op maandag 31 maart 2008 19:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je daarom geoorloofd bent volslagen langs de drumtrack te spelen
Neuh, ik weet dat ik dat niet kan verwachtenquote:Op maandag 31 maart 2008 19:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je ermee wilt. Line6 is niet slecht, maar het blijven modelling amps, dus verwacht iig geen lekker buizengeluid. Heb het zelf nog niet kunnen testen, maar de samples online klinken wel tof.
Doen! Kan die GayT-8 meteen de Kliko inquote:Op maandag 31 maart 2008 20:21 schreef Aresdreams het volgende:
nee dribbel, ben niet op zoek naar een nieuwe distortion...
alhoewel die stompbox geval ding van line 6 (de M16 geloof ik) mij wel interesant lijkt
Beter koop je een spider valve, dat klinkt tenmisnste nog goedquote:Op maandag 31 maart 2008 19:15 schreef EvilWasp het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Line 6 Spider III 75's. Ben van plan er over een tijdje één aan te schaffen.
Hier staat ie de M16 samen met zijn broertjes:quote:Op maandag 31 maart 2008 20:21 schreef Aresdreams het volgende:
nee dribbel, ben niet op zoek naar een nieuwe distortion...
alhoewel die stompbox geval ding van line 6 (de M16 geloof ik) mij wel interesant lijkt
Heeft Heidevolk een nieuwe CD?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:35 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean! Heidevolk heeft op hun nieuwe CD een nummer over Koning Radboud. Ik denk dat jij als Fries dat wel interessant zou vinden. Je kan het beluisteren op hun MySpace..
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:35 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean! Heidevolk heeft op hun nieuwe CD een nummer over Koning Radboud. Ik denk dat jij als Fries dat wel interessant zou vinden. Je kan het beluisteren op hun MySpace..
Yep, Wodan Heerst heet hij (uiteraard) en ze hebben nu een deal bij Napalm, dus dat komt helemaal goed. Lees net dat de 25ste in Arnhem de CD-release is.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heeft Heidevolk een nieuwe CD?![]()
De Strijdlust is Geboren is iig geweldig
Ja lastig dat Nederlands he?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat ik de vocals niet goed kan horen... bij flarden...
Nee, bagger opnamequote:
Jij rijdt?quote:Op maandag 31 maart 2008 22:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je écht in de buurt speelt kom ik wel een keer kijken
En dan neem ik witch ook wel mee
Bagegedragenquote:
Zeker met winst ook nogquote:Op maandag 31 maart 2008 22:45 schreef Sloggi het volgende:
Nou, dat volumepedaal verkocht via Marktplaats, ben ik ook van die Dribbelzooi af.
Nahquote:
Ik doe hem wel met pijn in het hart weg hoor, mijn eerste pedaalquote:Op maandag 31 maart 2008 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nah
hij lag in de weg en gebruikte hem toch niet dus als ik er iemand blij mee kon maken
Maarja nu ben je blij met je winst
Ik weet niet zeker wat ze er voor vragen bij de plaatselijke gitaarboer, maar meer dan 30 incl. is voor mij toch niet interessant, anders kan ik 'm net zo goed hier kopen.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Doe maar een goed bod
hij hoeft niet weg
Was een tijdje terug (jaren 90-tig) wel te vinden in de winkel budget versterkers destijds.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kopen!! En mij je Dean verpatsen
Torque ken ik verder niet... maar er zit wel een Celestion in
We kunnen ook geen rekening gaan houden met mensen die overal met de fiets heen moeten natuurlijkquote:Op maandag 31 maart 2008 22:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je écht in de buurt speelt kom ik wel een keer kijken
En dan neem ik witch ook wel mee
Dan heb je denk ik alleen maar die Platinum series dingen geprobeerd, dat is inderdaad brandhout maar BC Rich heeft ook hele goede (en hele dure) gitarenquote:Op dinsdag 1 april 2008 07:37 schreef Deansensitized het volgende:
Vind het maar niks. Vind het naast andere merken in dezelfde prijsklassen net speelgoedgitaartjes lijken. Voelt ook allemaal zo nep aan, lijkt allemaal net plastic, speelt ruk, weet niet... niet echt mijn ding
Ik had laatst een van een duurdere serie uit Japan in mijn handen. Opzich speelde die wel fijn, alleen die vormen. Zo onhandig enzo, en lelijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:37 schreef Deansensitized het volgende:
Vind het maar niks. Vind het naast andere merken in dezelfde prijsklassen net speelgoedgitaartjes lijken. Voelt ook allemaal zo nep aan, lijkt allemaal net plastic, speelt ruk, weet niet... niet echt mijn ding
Ja, die dure Mockingbirds enzo schijnen wel goed te zijn... maar vind dan nog de vorm niet echt mooi. Maar die echt dure [en goede?] serie heb ik inderdaad nog niet bespeeld, dus die geef ik het voordeel van de twijfelquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik alleen maar die Platinum series dingen geprobeerd, dat is inderdaad brandhout maar BC Rich heeft ook hele goede (en hele dure) gitaren
tja ieder zijn ding, maar ik moet zeggen, als je een NJ-serie hebt, dat die wel lekker spelenquote:Op dinsdag 1 april 2008 07:37 schreef Deansensitized het volgende:
als platinum al brand hout is, wat is bronze dan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik alleen maar die Platinum series dingen geprobeerd, dat is inderdaad brandhout maar BC Rich heeft ook hele goede (en hele dure) gitaren
niet dat het mi uitmaakt, ik heb er nog een serrie bovenquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:46 schreef Cynic het volgende:
sorry, ik bedoelde ook bronze.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:46 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand belang?
[TK] Pinkpop weekendkaartje (100¤)
Die Assassin serie zitten ook wel wat leuke (normale) modellen tussenquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind een Mockingbird en dan in een exotische houtkleur best cool.
Zoals deze:
http://musiclandexpress.com/catalog/images/mock_exotic_sm.jpg
quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijn andere topic is ook goed!![]()
Ik ga een kwaliteitsuser worden.
Maarja, gitaar.
Ja, die gaan inderdaad nog welquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die Assassin serie zitten ook wel wat leuke (normale) modellen tussen
Foto's!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:53 schreef Cynic het volgende:
Ik ben eerst wel klaar met gitaren kopen denk ik. Heb nog steeds een half afgemaakt projectje liggen waar ik echt eens mee aan de slag moet. Is een gitaar uit 1978 maar ik heb nog steeds geen idee welk merk. De lak is er inmiddels bijna af (had hem eerst helemaal verprutst met verf enzo) maar het ligt alweer een tijdje stil.
Echt veel geld gaat het niet kosten, misschien nog een keer wat nieuwe pickups erin (of misschien wel alle electronica, dat is misschien ook nog een optie) maar verder is alles compleet. Dat schuren is alleen nogal een saai en tijdrovend karwei, net als het opnieuw lakken trouwens. En ik moet nog steeds uitzoeken hoe ik hem zo naturel mogelijk hou.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:56 schreef Aresdreams het volgende:
prioriteiten stellen cynic
zo is het ook met geld... prioriteiten stellen waar het heen moet gaan
helaas te weinig over om het naar mijn spaar-hier-voor-een-nieuwe-gitaar-rekening te zetten
blanke lak?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Echt veel geld gaat het niet kosten, misschien nog een keer wat nieuwe pickups erin (of misschien wel alle electronica, dat is misschien ook nog een optie) maar verder is alles compleet. Dat schuren is alleen nogal een saai en tijdrovend karwei, net als het opnieuw lakken trouwens. En ik moet nog steeds uitzoeken hoe ik hem zo naturel mogelijk hou.
Push-pull, niet moeilijk, genoeg schema's op Googlequote:Op dinsdag 1 april 2008 11:05 schreef Cynic het volgende:
Ik denk ook aan beits, want ik hoef geen glans ofzo. Moet ook maar eens uitzoeken hoe alles geschakeld zit, volgens mij zit er ook een schakelaartje op om de humbuckers te splitsen maar ik weet niet hoe dat werkt.![]()
Denk dat ik tzt maar even een bestelling moet doen bij Guitarfetish.
Ja, dat lijkt me wel een therapeutische zenbezigheid.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:00 schreef Cynic het volgende:
Dat schuren is alleen nogal een saai en tijdrovend karwei
Volgens Robert Godin waar ik vrijdag die clinic van had, waren neck-through gitaren juist funest voor je geluid en stapten om die reden ongeveer alle fabrikanten van dat idee af. Volgens mij is BC Rich ook de enige die ze nog in het assortiment heeft zitten...quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind een Mockingbird en dan in een exotische houtkleur best cool.
Zoals deze:
http://musiclandexpress.com/catalog/images/mock_exotic_sm.jpg
Wat is een DKMG eigenlijk meer dan een DXMG met actieve elementen zoals ik die heb? Behalve de prijs, want een DKMG is toch wat duurder dacht ik?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:49 schreef Witchfynder het volgende:
Toch zou ik dan liever een Jackson DKMG willen hebben..
Verdomd, daar heb je een vrij goed punt. Even doen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:03 schreef Dribbel_ het volgende:
makkelijker om van de zijkant te maken
Dacht dat ze beter waren voor het geluid...quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens Robert Godin waar ik vrijdag die clinic van had, waren neck-through gitaren juist funest voor je geluid en stapten om die reden ongeveer alle fabrikanten van dat idee af. Volgens mij is BC Rich ook de enige die ze nog in het assortiment heeft zitten...
Blokje ertussen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:33 schreef Deansensitized het volgende:
Snaren los draaien, brug terug laten zakken, achterklepje eraf, blokje ertussen, klepje er voor en stemmen
Dan blokker je de boel alleen maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |