Dan heb ik vreselijk geboft toen ik in de winkel een ibanez gsr-180 op een Valveking aanslootquote:Op zondag 30 maart 2008 19:23 schreef Jorikjet het volgende:
ah, antwoord al gevonden
Can bass guitar be played through a Fender twin reverb?
NO WAY
Yes, you are ABLE to do that. SHOULD you do that? Absolutely not! Sell me your amp before you do that! The speakers in a regular guitar amp are not made to handle the low frequencies that a bass guitar produces. Playing a bass through your twin reverb will result in blown speakers, which, given the amp model, WILL NOT BE CHEAP TO REPLACE.
't was m'n verkapte tvpquote:Op zondag 30 maart 2008 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom wil je hem kopen wat wil je er mee gaan doen en waarom
geef eens wat meer info
[..]
ja ?
is inderdaad een keyboard versterkertjequote:Op maandag 31 maart 2008 00:04 schreef LollerSjaak het volgende:
Kan iemand zien wat er op die versterker staat, het lijkt wel of er 50 Watt 2-CH Keyboard Combo staat
Kopen!! En mij je Dean verpatsenquote:Op maandag 31 maart 2008 00:04 schreef LollerSjaak het volgende:
Kan iemand zien wat er op die versterker staat, het lijkt wel of er 50 Watt 2-CH Keyboard Combo staat
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:20 schreef Metalfreak het volgende:
Dean, je pakketje staat hier in elk geval klaar om verzonden te worden... Nu nog morgen ergens een postkantoor zien te vinden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Oh ja daar was ik eigenlijk vanuit gegaan maar ik zie nu dat er veel meer les pauls zijn van verschillende merken als ik had gedacht. Op het eerste plaatje staat wel een lange naam op de headstockquote:Op maandag 31 maart 2008 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Het zou heelgoed een keyboardcombo kunnen zijn
en volgens mij is dit geen epiphone lespaulweet niet waar je dat ziet ?
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:16 schreef LollerSjaak het volgende:
[..]
Oh ja daar was ik eigenlijk vanuit gegaan maar ik zie nu dat er veel meer les pauls zijn van verschillende merken als ik had gedacht. Op het eerste plaatje staat wel een lange naam op de headstockMaar ik laat deze gaan omdat ik de beschadigingen toch ook te veel vind.
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:39 schreef LollerSjaak het volgende:
Jij probeert me alleen maar te pushen zodat ik mn Dean aan jou kan verpatsenIk heb je wel door
http://www.deanguitars.com/dean_winter_07/rustycooleysig.htmquote:Op maandag 31 maart 2008 13:16 schreef Aresdreams het volgende:
hey, dean, als ik een dean koop, wordt jij dan blij?
(heeft dean eigenlijk 7-snaar gitaren met een FR?)
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
http://www.deanguitars.com/dean_winter_07/rustycooleysig.htm
Maar bij Dean betaal je nog voor kwaliteit in plaats van de naam... naja, voornamelijk danquote:Op maandag 31 maart 2008 13:42 schreef Aresdreams het volgende:
aardig, maar prijzig waarschijnlijk
Kan niet alleen, is ook zoquote:Op maandag 31 maart 2008 14:22 schreef Sloggi het volgende:
Fender.
Halen jullie trouwens altijd de kabels uit de effecten als je ze niet gebruikt? In het boekje staat dat de batterij dan sneller op kan gaan, maar ik ben lui.
Ja. Altijd even de input er uit halen tussen het soundchecken en het optreden of tijdens het pauzeren met repeteren.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:22 schreef Sloggi het volgende:
Fender.
Halen jullie trouwens altijd de kabels uit de effecten als je ze niet gebruikt? In het boekje staat dat de batterij dan sneller op kan gaan, maar ik ben lui.
Adapters zijn kut. Altijd maar dat gekloot met stekkers. En dan heb je weer eens ongeaarde stroom. Bah.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:36 schreef Witchfynder het volgende:
Daarom heb ik adapters en koop ik liever geen actieve bas (muv de Dean Edge 4). Ik vergeet zulke dingen ook standaard.
Scale Shredder.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
http://www.deanguitars.com/dean_winter_07/rustycooleysig.htm
Volgens mij vergeet je zoiets 1 keer en daarna niet meerquote:Op maandag 31 maart 2008 14:36 schreef Witchfynder het volgende:
Daarom heb ik adapters en koop ik liever geen actieve bas (muv de Dean Edge 4). Ik vergeet zulke dingen ook standaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |