Misschien heb je nog baat bij m'n heavy metal pedaalquote:Op maandag 31 maart 2008 17:12 schreef Aresdreams het volgende:
drib is zijn inboedel aan het verkopen?
[..]
neuh, ben aan aars![]()
dunlop dc brickquote:Op maandag 31 maart 2008 14:22 schreef Sloggi het volgende:
Fender.
Halen jullie trouwens altijd de kabels uit de effecten als je ze niet gebruikt? In het boekje staat dat de batterij dan sneller op kan gaan, maar ik ben lui.
Dat betekent niet dat je daarom geoorloofd bent volslagen langs de drumtrack te spelenquote:Op maandag 31 maart 2008 18:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand nog een GLX Heavey Metal pedaal kopen ?
[ afbeelding ]
http://media.putfile.com/qewr
zoiets klinkt ie
let niet op m'n brakke skills in dit "genre"!!
Dit is polyritmische freejazz metal (postmodern).quote:Op maandag 31 maart 2008 19:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je daarom geoorloofd bent volslagen langs de drumtrack te spelen
Hangt er vanaf wat je ermee wilt. Line6 is niet slecht, maar het blijven modelling amps, dus verwacht iig geen lekker buizengeluid. Heb het zelf nog niet kunnen testen, maar de samples online klinken wel tof.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:15 schreef EvilWasp het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Line 6 Spider III 75's. Ben van plan er over een tijdje één aan te schaffen.
Ja ik heb em er snel onder geplaktquote:Op maandag 31 maart 2008 19:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je daarom geoorloofd bent volslagen langs de drumtrack te spelen
Neuh, ik weet dat ik dat niet kan verwachtenquote:Op maandag 31 maart 2008 19:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je ermee wilt. Line6 is niet slecht, maar het blijven modelling amps, dus verwacht iig geen lekker buizengeluid. Heb het zelf nog niet kunnen testen, maar de samples online klinken wel tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |