quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
114: Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
115: Cul SC # 115 Waarin de restaurantweek flink uitgebuit wordt
Marinade van knoflook, gember en sherry toevallig?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:27 schreef golfer het volgende:
Net even nog wat gamba's in knoflook-marinade in de pan gegooid. Lekker samen stinken nu.
Nee, gewoon basic: marinade van olijfolie met geperste knoflook en wat tabasco en dan gewoon in een hete braadpan flikkeren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:44 schreef SiGNe het volgende:
Marinade van knoflook, gember en sherry toevallig?
die is namelijk wel erg lekker, beetje maizena erbij en je hebt ook meteen een lekker sausje..
ook erg lekker om dan de garnalen (met kip kan trouwens ook goed) eerst even door een tempura beslagje te halen en te frituren.
>>>daar! Achter die deur! Daar ligt ie.quote:
Misschien eens wat minder van je lichaam vergenquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:04 schreef Den_Haag het volgende:
Net terug van training. De heup doet weer pijn. Misschien maar eens om injecties vragen.
Ik denk echt dat ik gelukkiger in het leven stond als ik niet vastzat in deze studie niet leuk-maar te ver gevorderd om mee te kappen situatie.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
>>>daar! Achter die deur! Daar ligt ie.
Verkopen op marktplaats dan maar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah ligt hier om de hoek bij het grofvuil
knuffel voor Steerquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ik gelukkiger in het leven stond als ik niet vastzat in deze studie niet leuk-maar te ver gevorderd om mee te kappen situatie.
Sorry voor het zeuren maar heb even een dip.
rustiger aan doen met sporten is zeker geen optie?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:04 schreef Den_Haag het volgende:
Net terug van training. De heup doet weer pijn. Misschien maar eens om injecties vragen.
je weet nooit wat het je oplevert...of miss ruilen tegen een nieuwere frissere motivatiequote:Op woensdag 12 maart 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verkopen op marktplaats dan maar.
SOL in SC, we gaan langzaam hoor, dus geen enkele kans om te veel te fokkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:10 schreef SeaOfLove het volgende:
jah ligt hier om de hoek bij het grofvuil
heb 2 hele sc's gemist zie ik netquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SOL in SC, we gaan langzaam hoor, dus geen enkele kans om te veel te fokken
Dus het gaat nu weer wat beter met je?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:16 schreef SeaOfLove het volgende:
ging ff wat minder hier en ff niet zoveel zin om te sc'en daardoor, doe ik liever als alles helemaal goed gaat
ietsjes wel sinds vanochtend/vanmiddag, hoop geregeld en gedaan, zie nu weer een klein lichtpuntjequote:Op woensdag 12 maart 2008 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus het gaat nu weer wat beter met je?
Ja, bij mij in bed. Kom je hem halen?quote:
Dat plekje tussen die enorme benen van je, daar?quote:
Enorme benen..quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat plekje tussen die enorme benen van je, daar?
Is daar de motivatie te vinden?
uiteraardquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:02 schreef AKnynke het volgende:
Enorme benen..lange benen, dat bedoel je zeker?
laat ik over aan de jonkies hier die nog bijles nodig hebben.quote:Als je dat plekje goed bedient is er zeer zeker heel veel motivatie te vinden!
Die knuffel kan je wel van mij krijgen.quote:Maar, ook naast me, voor gewoon een dikke knuffel, ook best ok!
Oei, bijles...quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
uiteraard
[..]
laat ik over aan de jonkies hier die nog bijles nodig hebben.
[..]
Die knuffel kan je wel van mij krijgen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Als je dat plekje goed bedient is er zeer zeker heel veel motivatie te vinden!
\quote:
Compton verstrooiiing. Als je een foton in materiaal schiet en het ketst tegen een elektron aan, dan schiet de foton in een hoek weg en de energieoverdracht zorgt ervoor dat de elektron in een andere hoek wegketst met een bepaalde kinetische energie.quote:
Ja, simpel toch?quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Compton verstrooiiing. Als je een foton in materiaal schiet en het ketst tegen een elektron aan, dan schiet de foton in een hoek weg en de energieoverdracht zorgt ervoor dat de elektron in dezelfde hoek wegketst met een bepaalde kinetische energie.
jah logisch dat weten we toch allemaalquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Compton verstrooiiing. Als je een foton in materiaal schiet en het ketst tegen een elektron aan, dan schiet de foton in een hoek weg en de energieoverdracht zorgt ervoor dat de elektron in een andere hoek wegketst met een bepaalde kinetische energie.
Flikker es op naar truth manquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Compton verstrooiiing. Als je een foton in materiaal schiet en het ketst tegen een elektron aan, dan schiet de foton in een hoek weg en de energieoverdracht zorgt ervoor dat de elektron in een andere hoek wegketst met een bepaalde kinetische energie.
Ik heb gister de grote Spectrum Encyclopedie van mijn schoonouders op marktplaats gezet. Volgens mijn schoonvader zonde om te verkopen en errug waardevol. Ja! 35 jaar geleden ja!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verkopen op marktplaats dan maar.
Tezz, er heeft iemand 1.000.000 EUR geboden op je encyclopedie!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb gister de grote Spectrum Encyclopedie van mijn schoonouders op marktplaats gezet. Volgens mijn schoonvader zonde om te verkopen en errug waardevol. Ja! 35 jaar geleden ja!
Hij is in de overtuiging dat zijn 25-delige mega-veel-plaats-op-zolder-innemende encyclopedie uit 1974 nog geld op gaat brengen.........
Fijn hoor. Hij is verkocht! Wanneer kom je hem halen Stereo???quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tezz, er heeft iemand 1.000.000 EUR geboden op je encyclopedie!!!![]()
![]()
Leuk idee maar dat gaat me niet lukken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Misschien eens wat minder van je lichaam vergen
Dat was kort door de bocht he
Waarom niet?quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Leuk idee maar dat gaat me niet lukken.
OE pas op! Bel de hulptroepen! Sta standby!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen dames, vandaag ga ik een recept van Tezz bereiden!
Te fanatieke sporter. Minder pas als het echt niet anders kan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Waarom niet?
Goedemorgen overigens.Fijn thuis aan het werk onder het genot van een pot verse muntthee.
Blessures zijn dus geen reden om het wat rustiger aan te doen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Te fanatieke sporter. Minder pas als het echt niet anders kan.
Mwahhh, een paar pillen, hoestdrankjes en bruistabletten verder en ik zit nu op schoolquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:51 schreef Tezz het volgende:
Eucje voel je je al wat beter??
Soms kan het niet anders! Ik moet zeggen, ik probeer altijd door de pijn heen te gaan. Heb bijvoorbeeld kut-knieen, en zeker de eerste km met het hardlopen voel ik die opspelen,m aar na een tijdje gaat de pijn weg en kan ik weer verder.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Blessures zijn dus geen reden om het wat rustiger aan te doen?
Jij moet eens met Isabeau gaan praten.Die heeft ook een heupblessure en loopt daar al maanden mee rond ondertussen.
Loopt ze al bij een chiropractor? werkt voor mij wel goed. Het doet nog wel pijn maar hij beweegt wel weer.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Blessures zijn dus geen reden om het wat rustiger aan te doen?
Jij moet eens met Isabeau gaan praten.Die heeft ook een heupblessure en loopt daar al maanden mee rond ondertussen.
Die heb je me nu al een paar keer aangeboden, en het is er nooit van gekomen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Loopt ze al bij een chiropractor? werkt voor mij wel goed. Het doet nog wel pijn maar hij beweegt wel weer.
Voor de rest, wat Nynke zegt. Massage nodig?
k heb zondagmiddag nog een gaatje in de agenda!quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:46 schreef Den_Haag het volgende:
dat had je vorige week even moeten zeggen. Aankomend weekend?
Helemaal in Den Haag?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:49 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb een feestje dan. Kom je gezellig langs
met van die stinkende hockey-mannen, die nooit douchen na het trainen of spelen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:05 schreef Den_Haag het volgende:
't wel een gezellig hockeyfeestje
Your loss.dan geen massage dit weekend.
Stiekem vind je dat wel lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
met van die stinkende hockey-mannen, die nooit douchen na het trainen of spelen?
Grapjas. Ik hou van schone, fris gedouchde, naar appeltjes-ruikende mannen!quote:
Dan leggen we toch gewoon wat matrassen op de grond?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Grapjas. Ik hou van schone, fris gedouchde, naar appeltjes-ruikende mannen!
Offe, zwetende mannen in bed!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:19 schreef Den_Haag het volgende:
Hoezo Steer? Nieuwe ladder gekocht die je even wil uittesten?
Nee, een golfkarretje voor als Nynke al ligt. Al dat lopen van hole naar hole....quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:19 schreef Den_Haag het volgende:
Hoezo Steer? Nieuwe ladder gekocht die je even wil uittesten?
he?quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Nyn ben je nu ook nog geil of was dat slechts tijdelijk gisternacht
quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, stralingsfysica HOPELIJK gehaald....
Wel een elektrische toch? Anders gaat het huis zo stinkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, een golfkarretje voor als Nynke al ligt. Al dat lopen van hole naar hole....
Ja, was eigenlijk wel vroeg!quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:22 schreef Den_Haag het volgende:
Nu al? lekker op tijd.
Go Bluezz......Go Bluezz.......Go Bluezz......quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:36 schreef Bluezz het volgende:
Wat is er toch gebeurd met het gewone taal en rekenen steer
Ben alweer aan het schilderen
En hopen dat onze enorme boom in de tuin niet naar binnen komt orkanen, jeetje het gaat wel tekeer hier aan de kust
Privé-les.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:27 schreef Euc- het volgende:
Geweldig toch, ik zit hier gewoon he-le-maal alleen in het lokaal, alleen 1 leraar die aanwezig is, harstikke gezellig
Wij hebben (iig ik heb) in het laatste jaar van onze opleiding geen les meer, maar zelfstandig werken aan onze operationeel bedrijfsmanagement werkstukken, ondernemingsplannen en nog wat andere dingetjes, we moeten 1 dag per week op school aanwezig zijn en dan aan de begeleidende leraar onze voortgang laten zien en we kunnen bij hem terecht voor korte vragen. Bij de lange ingewikkelde vragen over bijvoorbeeld allerlei rekenformules moet je een afspraak makenquote:
Interessante constructie.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:49 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wij hebben (iig ik heb) in het laatste jaar van onze opleiding geen les meer, maar zelfstandig werken aan onze operationeel bedrijfsmanagement werkstukken, ondernemingsplannen en nog wat andere dingetjes, we moeten 1 dag per week op school aanwezig zijn en dan aan de begeleidende leraar onze voortgang laten zien en we kunnen bij hem terecht voor korte vragen. Bij de lange ingewikkelde vragen over bijvoorbeeld allerlei rekenformules moet je een afspraak maken
Hou het kind goed vast!quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:40 schreef Tezz het volgende:
Go Bluezz......Go Bluezz.......Go Bluezz......
We waaien hier ook weg.....ik moet zometeen nog even erdoor om kind van de knutselclub te halen, maar daarna blijf ik mooi binnen! Pfff.....
Tot nu toe wel, ik heb daar nooit echt problemen mee gehad, daarbij, als ik het niet af krijg gaan al mijn geplande toffe stages in verre oorden simpelweg niet door, ik weet dus waar ik het voor doequote:Op woensdag 12 maart 2008 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@ Euc, heb je dan wel genoeg zelfdiscipline om te werken aan de dingen die af moeten?
ik heb een statistiek dag. We willen een survey Europa-wijd laten invullen. Maar voordat we de survey gaan maken moetik toch wel even m'n statistiek en spss skills ophalen! Dus vandaag met m'n neus in de boeken...quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:16 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga nog ff duur. zit nu ff in mijn statistiek uurtje. standaard deviaties en dergelijke
Tis zo'n dag om de hele dag in bed te blijven! Gezellig met z'n tweetjes! Kopje thee, muziekje, weer ff doezelen, etc etc!quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:48 schreef Tezz het volgende:
Pffffff het is echt zo'n dag om lekker de openhaard aan te maken en onder een dekentje op de bank te kruipen. Tis dat het zo hard waait en ik een lichtelijk overdreven angst heb voor de openhaard met dit weer, maar anders had ik het gedaan ook.
Had je toch al nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
Bed is in elkaar gezet!
Echt raar om weer 70 cm boven de vloer te liggen.
Erg neuc-onvriendelijk bed. De laatste keer dat ik er sex op had knalden twee latten eronder uit.Dan maar geen sex.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
Bed is in elkaar gezet!
Echt raar om weer 70 cm boven de vloer te liggen.
Erg neuc-onvriendelijk bed. De laatste keer dat ik er sex op had knalden twee latten eronder uit.Dan maar geen sex.
Nope. Tenminste, er is hier geen sportcentrum in de buurt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
Had je toch al niet
Die em-te waar jij het toen over had he, ligt die naast een sportcentrum?
Dan woon je dus richting tongelre/schaatsbaan ofzo?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nope. Tenminste, er is hier geen sportcentrum in de buurt.In zuidwestelijk Eindhoven.
Tongelreep/Schaatsbaan, da's 2 minuten fietsen van hier.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dan woon je dus richting tongelre/schaatsbaan ofzo?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:30 schreef Bluezz het volgende:
Tis nog niet af
En bovendien is het maar een gedeelte van de trap, niet helemaal, dat is too much
Ik snapte die gozer niet. Had hij nou wel of geen camera en wat deed hij nou precies eigenlijk wel en niet?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
hebben jullie dit pareltje al gezien? Nog niet eerder vertoonde foto's van i-spy24/sanni
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:32 schreef Tezz het volgende:
Ik vind het leuk Bluezz! En ik schuif net de laatste hap paddestoelenrisotto naar binnen. Het was echt weer heeeerljk! Lekker met ui en knof en witte wijn......(ja duh en gemengde paddestoelen). En toen met bospaddestoelenbouillon gaar gemaakt en daarna een schep oude kaas en klontje roomboter erdoor......echt ik kwam bijna klaar.......
quote:
Ja, ik spring er ook bij als PSV gaat ballen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:04 schreef Tezz het volgende:
En ik ga heel lang in een schuimend en heet bubbelbad..............
Leuk! Wij gaan filmpjes maken voor een collega die met de VUT gaat, ook geweldig.. al haar eigenaardigheden en gekke invallen worden verfilmdquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:51 schreef AKnynke het volgende:
Zo, weer thuis van het werk. Een filmpje gemaakt voor een collega die morgen jarig is, hilarisch!
dat wil ik ook! ik stap zo maar onder de douche. Kut gelopen..kwam er niet in! Eerst even uitzweten..quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:04 schreef Tezz het volgende:
En ik ga heel lang in een schuimend en heet bubbelbad..............
kansloos....quote:
Whehehe....ik miste hem alquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
hebben jullie dit pareltje al gezien? Nog niet eerder vertoonde foto's van i-spy24/sanni
Is echt lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
kansloos....
@ Euc: ken hem wel, nog nooit wat gehaald eigenlijk.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slechte batch endorfine vandaag?
Klopt, hij is idd wel wat duurder ja, maarja..quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
@ Euc, die Wok to Go op de markt van Maastricht is verschrikkelijk overprijsd! Hier in Eindhoven hebben ze de wok vanaf 2,50 EUR vegetarisch en 3.50 met kip/varkensvlees, en 4 EUR met vis, garnalen of rundvlees.
Maargoed, vraag & aanbod, im Amsterdam is het ook altijd wat duurder.
Mag ik dan straks met Golfer?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:31 schreef Bluezz het volgende:
DH, mee in mijn badje?
Ik plons er nu in, met turkse thee en de esta![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:42 schreef Undergod het volgende:
Kort vraagje tussendoor van een kooknoob.
Vaak als ik bak (schnitzel, karbonaadje, pannekoeken) staat de boel blauw en gaat de rookmelder af.
Waarom? Bak ik te heet, lang, te veel boter, te weinig?
Iemand een idee?
Ik ga niet elke dag in bad, maar je mag wel mee onder de douche met me hoor.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga niet elke dag in bad, maar je mag wel mee onder de douche met me hoor.
Aan de andere handen te zien heb je net een koe gekocht, maar is wel een vreemde locatie om een koe te kopenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel vingers heb ik ook al weer?
kom de meest rare foto's tegen..
Ik val ook even binnen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:37 schreef Euc- het volgende:
[..]
Is echt lekker![]()
![]()
Ik kijk net op hun website en zie dat in het nieuw te open retailpark in Roermond zitten!
Volgende week donderdag maar eens combineren met de opening van de MediaMarkt, die hebben altijd top aanbiedingen en zit erover te denken om een LCD tv aan te schaffen, hoewel ik nog twijfel om toch niet gewoon een erg grote widescreen monitor voor mn pc te halen.. En een compacte digicam voor op reis
Maar je zult dan net zien dat ze die dingen niet voor een leuke prijs hebben
Of 9 bier besteld, maar de bar zit aan de andere kant. Vreemd!quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:35 schreef Undergod het volgende:
[..]
Aan de andere handen te zien heb je net een koe gekocht, maar is wel een vreemde locatie om een koe te kopen
Vond het gezellig met je in badquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:31 schreef Bluezz het volgende:
DH, mee in mijn badje?
Ik plons er nu in, met turkse thee en de esta![]()
Ik denk dat ik het qua nagelbijten van je ga winnen, overigens, maar op 1 foto kan ik dat niet beoordelen en heb geen zin om die honderden andere foto's waar je op staat door te ploegenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Of 9 bier besteld, maar de bar zit aan de andere kant. Vreemd!![]()
Zo, ik duik m'n bedje in! Weltrusten allemaal!
Dat klinkt heel vervelendquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net tickets geboekt naar New York en Chicago.
Is het ook.quote:
Alsof ik mezelf zie pratenquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:28 schreef Den_Haag het volgende:
Te fanatieke sporter. Minder pas als het echt niet anders kan.
Heb heel veel tips voor je. Die Quadruple Chocolate Brownie with Chocolate Fudge van de Rainforest Café bijvoorbeeld. Echt verschrikkelijk leuk en als je het mee naar huis/hotel neemt heb je de eerstkomende week ook genoeg chocolareserves.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:51 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kom binnenkort wel zeuren om tips.
Nu slapen.
Belgiuhhhhhh.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:55 schreef Bluezz het volgende:
Amerika, nooit geweest, en het trekt me ook niet zo, is dat erg
Vind het zo'n raar land
quote:
quote:Traveling in a fried-out combie
On a hippie trail, head full of zombie
I met a strange lady, she made me nervous
She took me in and gave me breakfast
And she said,
Do you come from a land down under?
Where women glow and men plunder?
Cant you hear, cant you hear the thunder?
You better run, you better take cover.
Buying bread from a man in brussels
He was six foot four and full of muscles
I said, do you speak-a my language?
He just smiled and gave me a vegemite sandwich
And he said,
I come from a land down under
Where beer does flow and men chunder
Lying in a den in bombay
With a slack jaw, and not much to say
I said to the man, are you trying to tempt me
Because I come from the land of plenty?
And he said,
Oh! do you come from a land down under? (oh yeah yeah)
Where women glow and men plunder?
Jullie komen toch wel (normaal) terug uit the land down under he?quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:59 schreef Isabeau het volgende:
Doorgaans lig ik niet te woelen op mijn werk.
Zo te zien wel hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
Jullie komen toch wel (normaal) terug uit the land down under he?
Isaquote:Op donderdag 13 maart 2008 02:47 schreef Isabeau het volgende:
En die nachtmerries zijn niet leukHad er gisteravond ook gewoon weer één.
Je kunt toch voor je plezier daten, niet iedere date hoeft in trouwerijen te eindigen, jeweets.quote:Op donderdag 13 maart 2008 03:13 schreef Isabeau het volgende:
Als jij weet hoe ik mijn gevoel kan uitzetten dan hoop ik dat ik dat kan gebruiken om zijn gevoel aan te zetten
Ja, elke andere man zou nu tweede keus zijn, dus doe ik maar niet aan datenof is niet logisch?
Ja ben aan mijn afstudeeropdracht aan het werken.. morgen deadline..quote:
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 13 maart 2008 03:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja ben aan mijn afstudeeropdracht aan het werken.. morgen deadline..
alwaar het gapen inmiddels de overhand begint te krijgen..
Op dit tijdstip nog!quote:Op donderdag 13 maart 2008 03:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja ben aan mijn afstudeeropdracht aan het werken.. morgen deadline..
alwaar het gapen inmiddels de overhand begint te krijgen..
Jij boft met zulke vrienden! Geluk in het spel....quote:Op donderdag 13 maart 2008 03:29 schreef Isabeau het volgende:
Nah, ik heb vrienden die achter me staan, hoe stom mijn keuzes ook zijn![]()
Nou, een vriend van mij is aan het internetdaten geslagen. En behalve een heleboel directe afknappers bij het VoIPen ("Zo, en wat vind jij van de situatie in Darfur? Hallo? Hallo?") komt het toch vaak bij een afspraakje. En dan is de afspraak met de tegenpersoon dat je *altijd* en *meteen* kunt zeggen dat je het niet ziet zitten.quote:Ja, kan ook voor m'n plezier daten, maar wek je met daten geen verwachtingen? En is dat dan wel zo eerlijk?
Mijn ex doet marketing voor Philips. Heb dat nooit begrepen, marketing.quote:Op donderdag 13 maart 2008 03:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik moet een strategisch marketing plan schrijven voor Artificiale interieurbeplanting & deco
Dat is het probleem. Jij bent te lief! Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 03:39 schreef Isabeau het volgende:
Ja, sorry, ik ben daar veel te lief voor. Dus dat gaat mij nooit lukken. Dan maar even geen dates hoor, het is niet dat ik een man in mijn leven mis oid (alleen 1 specifieke) en ik heb een aardig actief sociaal leven.
aan zoveel mogelijk klanten heb je niets.. het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteitquote:Op donderdag 13 maart 2008 03:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn ex doet marketing voor Philips. Heb dat nooit begrepen, marketing.
Ik heb alvast een opzetje voor je:
1) Zoveel mogelijk klanten halen
2) Deze klanten producten laten kopen met een zo groot mogelijke marge
3) Bonus opstrijken wegens goede resultaten![]()
Kom ik er zo of heb je nog de 4 P's nodig?
Helaas.... bij deze ben je gezakt voor de reality-check.quote:Op donderdag 13 maart 2008 04:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
aan zoveel mogelijk klanten heb je niets.. het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit
Ah, je hebt hem met een mes bewerkt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 04:01 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, dat zit ook niet in mij, dat gemene (alhoewel mijn ex inmiddels wel ietsje anders denktbut he had it coming...) maar ik slik niet alles hoor
en ik heb ook wel kritiek op mensen.
* Isabeau zingt zachtjes
He had it coming
He had it coming
He only had himself to blame
If you'd have been there
If you'd have seen it
I betcha you would have done the same!
wtf, waarom schrijf ik dit?quote:Op donderdag 13 maart 2008 04:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg ik ga toch maar eens proberen op te staan.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Helaas.... bij deze ben je gezakt voor de reality-check.
quote:En niet krabben
Kwijl hier dan vooral even verder: http://www.goldencoffeebox.com/nl/products.phpquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:55 schreef Bluezz het volgende:
Ja, we zitten te kwijlen op de Simon Levelt sitegolfer koffietjes en ik theetjes
Wat tof! Waar werk je dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goede morgen. vandaag komen RTL en de NOS bij ons filmen.
Nierdag? Wat is dat?
De aardappeltaart was een succes. Het toetje ook. Baked Alaska met een stroop van gula djawa. Lekker en mierzoet.
Oh waarvoor???quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goede morgen. vandaag komen RTL en de NOS bij ons filmen.
Nierdag? Wat is dat?
Gezellig hoor, allemaal opegesperde kutten zo bij je eerste kopje koffie.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Niet zo heel tof eigenlijk... Ik werk in de porno, dus daarvoor.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik maak de DVD-menutjes, en monteer de films. Op zich schaam ik me niet voor mijn werk, maar ik hoef echt niet met m'n kop op de tv. Ga gewoon de marrokaan uithangen.
We kunnen wel een verhaal verzinnen in jouw genre, die DH en Steer dan na gaan spelenquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb, as usual, vrij weinig te doen.
Dat zou bijna als de Laurel en Hardy zijn!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We kunnen wel een verhaal verzinnen in jouw genre, die DH en Steer dan na gaan spelen
Met jou en Nynke erbij Bluezzquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We kunnen wel een verhaal verzinnen in jouw genre, die DH en Steer dan na gaan spelen
Yihaa!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:46 schreef ColdFeet het volgende:
Sorry joongens, zonder bij te lezen kom ik even jubelen: ik heb een 8 gehaald voor dat ontzettende klote-tentamen dat ik laatst verkloot had![]()
* ColdFeet droogt haar okseltjes af
Wacht, heb je laxeermiddel door zijn voedsel gedaan toen hij bij je kwam eten?quote:Op donderdag 13 maart 2008 04:01 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zingt zachtjes
He had it coming
He had it coming
He only had himself to blame
If you'd have been there
If you'd have seen it
I betcha you would have done the same!
quote:Lange mannen zijn minder snel jaloers
Uitgegeven: 13 maart 2008 15:16
Laatst gewijzigd: 13 maart 2008 15:46
AMSTERDAM - Uit Nederlands en Spaans onderzoek onder 549 mannen en vrouwen is gebleken dat lange mannen minder snel last hebben van jaloezie dan de kleinere heren.
Bij de vrouwen liggen de verhoudingen anders. Dames van een gemiddelde lengte zijn het minst snel jaloers.
Die conclusies komen voort uit interviews die zijn gedaan in Groningen en Valencia en zijn gepubliceerd in het magazine New Scientist. De twee vragen die gesteld werden zijn: "Hoe jaloers vind je jezelf?", en "Welke eigenschap van het andere geslacht vind je het minst aantrekkelijk?"
Uit de uitkomsten bleek dat lange mannen minder snel afgunstig zijn; door de vrouw werd de lengte van het mannenlichaam geassocieerd met macht, aantrekkingskracht en succes in de liefde.
De vrouw met een gemiddelde lengte blijkt erg populair en werd door de ondervraagden meer vruchtbaar gedacht dan kleine en grote vrouwen.
Benen
Onderzoekers in Polen zochten in opdracht van de Universiteit van Wroclaw uit wat de invloed van beenlengte is, meldt de Belgische krant De Standaard.
Zij legden aan ruim tweehonderd mensen foto's voor met ingekorte en verlengde benen. De verkorte benen werden minder aantrekkelijk gevonden.
Lange benen genoten niet per definitie de voorkeur. De foto's waar benen meer dan 5 procent waren uitgerekt werden door de ondervraagden niet mooi gevonden.
(c) NU.nl/Dennis van Luling
Oh ja heerlijk nummer! Lekker gemeen, vals en vol passiequote:Op donderdag 13 maart 2008 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, zonder op de context in te gaan, maar vind je dat ook niet zo'n ontzettend cool nummer? Chicago
Ja! Hup! Aan het werk!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja heerlijk nummer! Lekker gemeen, vals en vol passie
Maar eh, ik geloof dat ik aan het werk gaNog iets produktiefs doen vandaag.
Ja, voor mij is marktdag ook een werkdagquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Tezz, de markt, ik kom er echt haast nooit meerGeen tijd, altijd op marktdagen werken
Enneh Hind, goeie zangerin!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Tezz, de markt, ik kom er echt haast nooit meerGeen tijd, altijd op marktdagen werken
Enneh Hind, goeie zangerin!
[ afbeelding ]
Hmkayyy.... Ziet er wel erg grappig uit!quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:18 schreef Liejannuh het volgende:
http://www.reducedshakespeare.com/
Ze vatten geloof ik 100 Hollywoodfilms samen in anderhalf uur ofzo. Schijnt helemaal geweldig te zijn.
en ik heb geen idee wat voor weer het wordt. Ik heb gelukkig wel 2 regenjassen en een heerlijke winterjas. Die gaan allemaal mee op de boot.
ik weet nog niet wat ik van dat programma vindquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Zo, vaagheid troef bij dat programma Het Zesde Zintuig, moeten ze iets vertellen over een overleden persoon "veel lachen, veel tranen..." Gaat dat niet voor iedereen op?En zo nog veel meer vaagheid.
ik geloof er wel in maar toch niet helemaal op deze manierquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Ja, soms klopt het heel eng precies terwijl ik er helemaal niet in geloof...Dat tornt wel aan mijn ongeloof
ha ha dan is het goed blijf ik ook lekker hierquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo? Dit is toch een SlowChat topic?En ik ga al helemaal niet in TRU praten over zoiets
nee dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef Isabeau het volgende:
Maa ze moesten dus 5 reddingshonden aan hun baasjes koppelen en af en toe 1 goed (gegokt?) maar ook 0 goed. Best knap.
Ik denk alleen niet dat je alles kan als je een gave hebt, terwijl dit programma daar wel vanuit gaat.
ha ha ik vind het wel grappig,quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:14 schreef Isabeau het volgende:
En ben ik heel erg medisch bezig als ik direct aan schizofrenie denk als mensen het hebben over 'mijn gids praat de hele dag tegen me'?
Ja, zo kan je op 1 vlak uitblinken en de rest totaal niet kan aanvoelen. Dan is het toch raar om dat zo te testen. Dan krijg je straks als winnaar misschien iemand die overal een beetje van kan en nergens echt goed in isquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:25 schreef draculettetje het volgende:
ik denk dat dit dan een deel bewijst dat je als je een gave hebt niet alles kan
maar een deel van dat hele universum
daarom snap ik ook niet dat je aan zo'n programma mee zou willen doenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo kan je op 1 vlak uitblinken en de rest totaal niet kan aanvoelen. Dan is het toch raar om dat zo te testen. Dan krijg je straks als winnaar misschien iemand die overal een beetje van kan en nergens echt goed in is
Ik ga zeilen op een enorme tjalk op het IJsselmeer.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:37 schreef AKnynke het volgende:
Waar gaan jullie zeilen?
Ik kan morgenochtend vroeg wel even langs komen om even over je rug heen te lopen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:11 schreef Den_Haag het volgende:
avond
wie komt er mij een after-hockey massage geven?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:06 schreef Isabeau het volgende:
En, zijn ze een beetje lief voor je, SoL?
Lekker, thaise massagequote:Op donderdag 13 maart 2008 23:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik kan morgenochtend vroeg wel even langs komen om even over je rug heen te lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |