Geniet maar van het weekend, CFquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:02 schreef ColdFeet het volgende:
De wodka komt hard aan!
Ik ga mij richtig bed begeven met een fles Kopke en een gezellige film: Notting Hill
zij lijkt gebrokenquote:
Mjah, je hebt toch ook Heston Blumenthal nog? Of heb je die allemaal al gezien?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik verveel me, er is werkelijk HELEMAAL niets op tv, zo maar de herhalingen van P&W en DWDD gaan kijken, die heb ik gemist.
Er is geen herhaling van P&W vandaag. Ze zenden de docu "De dolende koning' over de vandaag overleden schaaklegende Bobby Fischer nog een keer uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:58 schreef Euc- het volgende:
Ik verveel me, er is werkelijk HELEMAAL niets op tv, zo maar de herhalingen van P&W en DWDD gaan kijken, die heb ik gemist.
Vannacht ook niet? Maakt ook niet uit, ik kan uitzending gemist op tv kijken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is geen herhaling van P&W vandaag. Ze zenden de docu "De dolende koning' over de vandaag overleden schaaklegende Bobby Fischer nog een keer uit.
Lang verhaal, maar nee.. dat gaat niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:21 schreef Sudderpot het volgende:
Ja maar beunk, als euc zich zo verveelt, kan hij toch ook gewoon die boeken gaan lezen? Of vergis ik me. Ik val hier ook zomaar binnen..... en ga zo slapen overigens.....
OK. Lang verhaal, hoeft niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:24 schreef Euc- het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar nee.. dat gaat niet.
Ik ga zelf eerst even zoeken beunk, geef een deze dagen wel ff een gil
Zo, weer een kloon ontdekt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:30 schreef Sudderpot het volgende:
OK. Lang verhaal, hoeft niet.
Bobby Fischer: vanavond best veel al van gezien. Beetje treurig en tegelijkertijd geniaal. Ben niet zo into schaken. Wel intrigerend. Ga mezelf nu echt bed in schaken.
Bent u daar nog/weer?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed. En waarom heb ik de afgelopen 2 weken geen druppel alcohol op?
Ligt vast aan de opvoeding.![]()
Misschien tot zo
Maar niet met mij, dus dat moet een andere Fok!er zijnquote:
En op de broek dat jullie gaan krijgen!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
Studeren.
Vanavond Heerenveen - AZ kijken
Nee joh, heb een betaalde internetstreamseizoenskaartabonnement genomen aan het begin van het seizoen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En op de broek dat jullie gaan krijgen!
Ga je live naar Heerenveen toe?
Hoelaat is dat? Ik ga met een echt Heerenveener naar de filmquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
Studeren.
Vanavond Heerenveen - AZ kijken
Met SCH?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoelaat is dat? Ik ga met een echt Heerenveener naar de film
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Heerlijk, de sauna in... Ik ben wel een beetje jaloers hoor... Maar vandaag ga ik een afpraak maken bij de kapper! Als ik durf... Ik stap maar de Kinky kapper in, ben wel toe aan iets compleet anders eigenlijk...
Oeh.. samen op mannenjacht?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:45 schreef golfer het volgende:
Bluezz gaat vandaag vreemd met de Fok!-homo.
Neee... wacht... foto...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou ik ben terug van de kapper en ik vind mn haar SUPER! Was die 3 (!!! wat lang!!) uur wel waard hoor! Nu ga ik gezellig naar mn zus, dus tot vanavond mensjes!!
3 uur bij de kapperquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou ik ben terug van de kapper en ik vind mn haar SUPER! Was die 3 (!!! wat lang!!) uur wel waard hoor! Nu ga ik gezellig naar mn zus, dus tot vanavond mensjes!!
jij ookquote:
Ik ben al weg hoorquote:
Hey, da's inderdaad moderner en stralender geworden! Puike kapper hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Ik heb wel lang zitten wachten tussendoor hoor
Jeetje, doen ze daar 3 uur over?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Leuk kapselquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Gebruik je ook whey poeder als supplement in je voeding?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:03 schreef Den_Haag het volgende:
Goed zo Steer. Je wordt nog een grote jongen
Retteketet AZ.quote:
Die hebben we al in het FB-topic: Foodback CUL, geen flauwecul!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:16 schreef SiGNe het volgende:
Titelsuggestie voor de volgende keer: Flauwecul
Da's nou jammer..ik had er écht zo m'n best op gedaanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben we al in het FB-topic: Foodback CUL, geen flauwecul!
Heb je daar trouwens een goed recept van?quote:
Ik zou er een koud dessert van maken..in de oven gratineren lijkt me wat minder.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je daar trouwens een goed recept van?
Die heb ik net weer van de trein opgehaald.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Bedankt voor de complimentjes allemaal! En hopelijk heeft Bluezz het leuk met SCH!
Die heeft zich vrijwillig teruggetrokken van Fok!.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:01 schreef conleche het volgende:
'n avondIk kom hier eigenlijk nooit , maar ik bedacht me ineens dat ik Pietverdriet nooit meer ergens zie, waar istie gebleven eigenlijk?
Die heeft besloten dat hij niet meer terug wilde komen op Fok nadat hij in een anders subforum een ban kreeg.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:01 schreef conleche het volgende:
'n avondIk kom hier eigenlijk nooit , maar ik bedacht me ineens dat ik Pietverdriet nooit meer ergens zie, waar istie gebleven eigenlijk?
Mwahquote:Op zondag 20 januari 2008 00:06 schreef conleche het volgende:
Oh wat jammer! Een ban? Vond hem niet echt een ban-krijg-type!
Ach iedereen krijgt wel eens een ban, ik heb er ook al 1 gehad...quote:Op zondag 20 januari 2008 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Mwah
En het staat mensen vrij terug te komen na een ban hoor.
Je zus vond je kapsel zeker ook erg verfrissend staan?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach iedereen krijgt wel eens een ban, ik heb er ook al 1 gehad...
JAAAH!!! En zelf mn zwager vind t leuk, maar als mn zus geknipt is vind ie er nooit een reet aanquote:Op zondag 20 januari 2008 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
Je zus vond je kapsel zeker ook erg verfrissend staan?
Ik ben kennelijk te braaf, ben al sinds het begin van Fok actief, maar heb nog nooit een ban gehadquote:Op zondag 20 januari 2008 00:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach iedereen krijgt wel eens een ban, ik heb er ook al 1 gehad...
Ik ben ook pas 1x (natuurlijk te onrechte) geband in al die jaren.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:11 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben kennelijk te braaf, ben al sinds het begin van Fok actief, maar heb nog nooit een ban gehad(geen request overigens)
Echt véél leuker/vlotter Leinquote:Op zondag 20 januari 2008 00:10 schreef Leintjeuh het volgende:
JAAAH!!! En zelf mn zwager vind t leuk, maar als mn zus geknipt is vind ie er nooit een reet aan
Jah, bruinig bovenaan en rood-achtig onderaanquote:Op zondag 20 januari 2008 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Echt véél leuker/vlotter LeinKleurtje ook toch?
Laten we eerlijk zijn, het nieuwe kapsel is op zichzelf erg leuk, maar de oude was neeeeet iets té 1960.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah, bruinig bovenaan en rood-achtig onderaanDanku voor de complimentjes
He kale!quote:Op zondag 20 januari 2008 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het nieuwe kapsel is op zichzelf erg leuk, maar de oude was neeeeet iets té 1960.
Oeh, jij weet complimentjes altijd zo lief te verpakkenquote:Op zondag 20 januari 2008 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het nieuwe kapsel is op zichzelf erg leuk, maar de oude was neeeeet iets té 1960.
Laat het verleden achter je, op naar de toekomst
Ja dat klopt! Waar had ik dat ook alweer gezien/gelezen?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, jij weet complimentjes altijd zo lief te verpakken
Leintjeuh, ja, ik vind het erg leuk!
Is typisch vrouwelijk gedrag, naar het schijnt, na het beeindigen van een relatie je haar afknippen!
Hoe zou het met de familie SoL zijn? Helemaal zacht en rozig en aan de champagne?
Hoe vaak moet ik het nog verbeteren? het is niks om je voor te schamen steerquote:Op zondag 20 januari 2008 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben soms zohohooo metrohomosexueel. [ afbeelding ]
Ik word zo enorm niet opgewonden van mannenlichamenquote:Op zondag 20 januari 2008 00:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog verbeteren? het is niks om je voor te schamen steer
Vandaag gingen ze toch naar de sauna? En oh, die olifantquote:Op zondag 20 januari 2008 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik word zo enorm niet opgewonden van mannenlichamen
Oh en SOL heeft vandaag de bitchfight met de ex en met de olifant van de ex. Ik hoop echt dat ze daar (financieel) echt goed uitkomt. Ik snap het ook niet, die olifant van haar ex heeft toch niets tegen SOL zelf? Waarom doet ze dan zo moeilijk?
Mensen
Als ik Pilates zou gaan doen dan verklaar ik mezelf officieel homo.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vandaag gingen ze toch naar de sauna? En oh, die olifantEr zijn rare mensen op deze aardkloot, Steertje. En om weer een beetje in het reine te komen met mijzelf en het universum ga ik nu eens even een half uurtje pilates doen
Zou jij het met een vrouw willen doen dan?quote:Nix tegen mannenlichamen overigensIk stem voor
Trusten, lekkere jongen van mequote:
Dag heaumeau.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, het is onrustig in mijn hoofd. Ik ga dus maar tandenpoetsen en ook maar naar bed.
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik Pilates zou gaan doen dan verklaar ik mezelf officieel homo.![]()
Nee, ik geloof het niet. Maar daarover een andere keer meer, onder het genot van een fles chardonnay (wat overigens ook zooooooo metro isquote:Zou jij het met een vrouw willen doen dan?
Alleen Cziommer hoor. Die knuffelt en kust de arbiter zelfs.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Dag heaumeau.
Je bent echt de aanhanger van de juiste voetbalclub ook, daar lopen er nog een paar in het veld.
Dag koude voetjesquote:Op zondag 20 januari 2008 01:07 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, ik geloof het niet. Maar daarover een andere keer meer, onder het genot van een fles chardonnay (wat overigens ook zooooooo metro is).
Zoete dromen, heren
Daar word je zo leeeeeeeenig vanquote:
quote:Na een paar maanden kun je dan balanceren in allerlei merkwaardige posities
quote:
Nee, ik wil celibaat met mezelf zijn vanavond, morgen weer vroeg opstaan.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zoek maar s met google images naar pilates.
Weet je hoe lang het geleden is dat ik sex heb gehadquote:Op zondag 20 januari 2008 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreemd toch dat jij gelijk die gedachten hebt.
Golfje, vromer dan de pausquote:Op zondag 20 januari 2008 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreemd toch dat jij gelijk die gedachten hebt.
Ieh, celibaat met jezelf klinkt erg ehhh... Zen. Of hare krishna ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik wil celibaat met mezelf zijn vanavond, morgen weer vroeg opstaan.
Gedaan:quote:Op zondag 20 januari 2008 01:25 schreef ColdFeet het volgende:
Zoek maar s met google images naar pilates.
De opperrabbijn, he?quote:
Die kon ik dusquote:
Kuch....quote:
Ik doe mijn best met mijn gymclubje:quote:Op zondag 20 januari 2008 01:31 schreef ColdFeet het volgende:
Enne, zorg jij nou maar dat je er over 20 jaar ook zo uitziet, dear
Als mijn ex en ik nog bij elkaar waren dan zouden onze kindjes ook officieel van die rabbijntjes zijn geweest,quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe mijn best met mijn gymclubje:
[ afbeelding ]
AMPUTATIEquote:Op zondag 20 januari 2008 01:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ok, nu ga ik echt wat doen!
* ColdFeet gooit de beentjes in de lucht
You go, girl!quote:Op zondag 20 januari 2008 01:36 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet gooit de beentjes in de lucht
* golfer duikt achter die lekkere blote billen aan.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:22 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat gewoon met de blote billen en benen naar bed, dan breek ik iig niks
Nee, ik sta de hele week om zeven uur op, en op zaterdag om acht uur (vanwege zwemles, boodschappen, poetsen etc. etc.) dus de zondag lukt me ook niet om uit te slapen! Ik word gewoon standaard tussen zeven en acht wakker.....quote:Op zondag 20 januari 2008 09:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Vroeg heh Tezz... Ik had ook graag nog een paar uurtjes willen tukken, maar het gaat gewoon niet.
Goedesmorgens allemaal...quote:
Nynke, je hebt een KATER?? Wat akelig voor je :dquote:Op zondag 20 januari 2008 10:15 schreef AKnynke het volgende:
Goedesmorgens allemaal...
Bah, ik voel me kut! Gister om 7 uur na het volleybal aan het bier gegaan, en pas om 4 uur gestopt. Tussen die tijd was de enige bierloze tijd het fietsen van de sporthal naar de stad, om daar verder te drinken.
Nu ff snel douchen en dan aan het werk...
Oh, enne Stereo, ik geloof dat je kansloos ten onderen bent gegaan gister he!
Oei, ik geloof dat ik wat sarcasme proef. Ondertussen valt het wel weer mee, een douche doet wonderen!quote:Op zondag 20 januari 2008 10:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nynke, je hebt een KATER?? Wat akelig voor je :d
Haha een klein beetje sarcasme maar hoor. Eet een stevig ontbijt, bij mij werkt dat wel tegen de kater.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:55 schreef AKnynke het volgende:
Oei, ik geloof dat ik wat sarcasme proef. Ondertussen valt het wel weer mee, een douche doet wonderen!
Tof nieuw haar trouwens!
Ik heb al warme broodjes gehad..quote:Op zondag 20 januari 2008 11:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Haha een klein beetje sarcasme maar hoor. Eet een stevig ontbijt, bij mij werkt dat wel tegen de kater.
En dankje
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:23 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga zo weer studeren. HOI NYNKEEEEEEEEEE
Oh ja, volleybal! We hebben gister van de nummer 2 gewonnen, en ik heb als een vent de ballen binnen staan meppen. Was de perfecte wedstrijd!quote:Op zondag 20 januari 2008 12:46 schreef KrnKje het volgende:
Morguh! Ow middagh!
Ik heb mijn tentamen van dinsdag kansloos verklaard... nu nog de overweging of ik wel ga...
4 tentamens op een rij en daarbij een slechte planner zijn, werkt hier echt goed... dan nog geen motivatie... morgen jarig... enz. enz...
Gisteren goed gevolleybalt maar toch dik verloren, maar iig goed gespeeld
Ons poesje is helemaal los gekomen hierzoZe is als een gek los aan het gaan op d'r speelmuizen, erg grappig
Ik heb nog foto's nodig van mijn vakantie, want mijn camera is gejat.quote:
Ik heb net grote boodschappen gedaanquote:Op zondag 20 januari 2008 13:28 schreef AKnynke het volgende:
Ik wil koffie, maar m'n koffie is op. En het is niet zo dat er in Maastricht winkels zijn open zijn op zondag...eerst maar eens een restje zelfgemaakte pizza naar binnen werken.
Heppie koffie? Dan stap ik zo in de trein....quote:Op zondag 20 januari 2008 14:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik heb net grote boodschappen gedaan
Toch een fijne stad dat Den Haag
ben er ook helemaal happy mee. Het ding is 2x gebruikt,, nieuw 70 euro en wijj hebben er 25 euro voor moeten btalen, dus een fijne meevaller.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker dagje SoL, en een sapcentrifuge is
Euc, wat voor reactie wil je op die opmerkingAai over je bolletje, gesprek over tieten, spelletje doen, minimeet regelen?
Whihihi, dat verbaast me niets, dat enthousiasme van SoLquote:Op zondag 20 januari 2008 16:03 schreef cul_non_kul het volgende:
Zo...en nu weer onder mijn eigen account..
SoL is driftig bezig van alles en nog wat door de sapcentrifuge te jetsen, dus voorlopig alleen maar healthdrinks for us (met een tikje rum, vodka, oid)
Dat pure spinaziesap was wel wat voor Popeye geweest, dan hoefde hij ook niet zo te hannesen met die blikken.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whihihi, dat verbaast me niets, dat enthousiasme van SoLHet is ook gewoon zo vreselijk lekker allemaal!
Ik ga vanavond appelsap maken. En het dan met stoli en ijsblokjes opdrinkenGoed idee, jongens!
BTW: sommige groenten combineren erg goed met appel en druif. Venkel, worteltjes, dat soort dingen. En puur spinaziesap is heul erg vies!
En ik de rest van het weekend allerhande fruit moet pellen en ontvellen en wat dies meer zij.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik kan niet wachten tot het weer zaterdag is en we op de markt veul voor weinig geld fruit en groenten kunnen kopen
Oh tof! Voor mij geen carnaval dit jaarquote:Op zondag 20 januari 2008 17:11 schreef AKnynke het volgende:
Zo, weer wakker! wat schandalig is dat, zo slapen midden op de dag, maar wel heerlijk!
Ik heb trouwens ook een outfit voor carnaval, ik ga als obelix![ afbeelding ]
Je moet er wat voor over hebben he.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:46 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
En ik de rest van het weekend allerhande fruit moet pellen en ontvellen en wat dies meer zij.
tssss net alsof hij net ook maar 1 vinger heeft uitgestokenquote:Op zondag 20 januari 2008 17:22 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben he.
Ik doe het niet eens met de ijsmachine nu, ik heb de bak niet koud staan, maar de citroen-versie is zeer goed gelukt zonder...quote:Op zondag 20 januari 2008 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
...
Krnk, balen dat ik hier een piepkleine vriezer heb, ik heb twee ijsmachines, maar gebruik ze nu vrijwel nooitIn mijn studentenhuis maakte ik wekelijks ijs, zo lekker! En mango is er perfect voor, is al 'romig' van zichzelf (ik vind het sap ook zo lekker, zo fijn zoet en lobbig, dronk er liters van in ZA).
Ga je weer een blogje schrijven als het af is?
...
Ze zijn de reeks aan het herhalen... Staan intussen gewoon allemaal online, leuk programma trouwensquote:Op zondag 20 januari 2008 18:00 schreef AKnynke het volgende:
Euc, Rudolf is in San Sebastian met de taste of life!
Ja,kende het al idd, alle afleveringen online gekekenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:00 schreef AKnynke het volgende:
Euc, Rudolf is in San Sebastian met de taste of life!
Oeps, dat had ik niet door!quote:Op zondag 20 januari 2008 18:14 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Ze zijn de reeks aan het herhalen... Staan intussen gewoon allemaal online, leuk programma trouwens
Had je wat leuks gekocht voor je neefje?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:05 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van verjaardagspartijtje van klein neefje die 9 werd.
Ja, het jochie is helemaal gek van voetballen, dus een leuk kinderboek gekocht over een voetbalelftal: De wilde bende.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Had je wat leuks gekocht voor je neefje?
Kinderen krijgen veel te weinig leesvoer aangeboden tegenwoordig. Leuk hoor, een boek geven!!quote:Op zondag 20 januari 2008 19:46 schreef golfer het volgende:
Ja, het jochie is helemaal gek van voetballen, dus een leuk kinderboek gekocht over een voetbalelftal: De wilde bende.
Ik jaquote:Op zondag 20 januari 2008 19:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Had je wat leuks gekocht voor je neefje?
Jij fokt in braille?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ja![]()
Maar inderdaad leuk dat ie een boek vroeg!! Ben het helemaal eens dat er te weinig gelezen wordt.. ik lees sinds internet ook veel minder
Wij waren blij verrast toen we een groot bad zagen staan in het huis wat we graag zouden willenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Samen is bad is erg fijn hoor! Als je bad groot genoeg is...
Wat vond zij wél leuk eigenlijk Steerquote:Op zondag 20 januari 2008 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex vond het niet leuk om samen in bad te gaan. Dus weer een reden waarom ik blij moet zijn dat het uit is gegaan.![]()
Samen eten (maar niet koken), samen op reis, samen film kijken, samen praten (maar niet over ingewikkelde dingen en nooit uit haarzelf), samen naast elkaar internettenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat vond zij wél leuk eigenlijk Steer
Helaas lukt dat voor mij meestal nietquote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Samen is bad is erg fijn hoor! Als je bad groot genoeg is...
Als ik later groot ben, een baan, een vent, kinderen en een hond heb, wil ik ook een bad.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:51 schreef Den_Haag het volgende:
Helaas lukt dat voor mij meestal niet
Mijn volgende huis gaat er wel eentje hebben. Maar wanneer dat is
Succes!quote:Op zondag 20 januari 2008 23:01 schreef FleshWound het volgende:
Goed, morgen beginnen de tentamens. Tot volgende week Fok.
Wish me luck!
Wij samen in bad dat zou helemaal nooit passen!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Helaas lukt dat voor mij meestal niet
Mijn volgende huis gaat er wel eentje hebben. Maar wanneer dat is
Het kan wel Nynke. Mijn zus en zwager hebben een super groot bad gekocht. Zijn beide ook lang. Helaas past dat niet in dit appartement. maar het kan dus welquote:Op maandag 21 januari 2008 02:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wij samen in bad dat zou helemaal nooit passen!
Zo, net een avondje met wijn en brownies gehad, wat wil een mens nog meer
dan was dit wel om te klagen over de man die over de telefoon de relatie stop zette met z'n vriendin, maar dat terzijde...
Succes FleshWound!quote:Op zondag 20 januari 2008 23:01 schreef FleshWound het volgende:
Goed, morgen beginnen de tentamens. Tot volgende week Fok.
Wish me luck!
Hey, je had wel ff langs kunnen komenquote:Op maandag 21 januari 2008 07:40 schreef Tezz het volgende:
Ja goedemorgen. Weer ff een kort berichtje van Tezz.....
Gister de hele dag in Haarlem geweest bij mijn broertje. wat is het toch een mooie stad....De planning was eigenlijk dat we nog even naar Bloemendaal zouden gaan om naar het strand te gaan maar het weer was echt te slecht, dus wel hebben maar een beetje door de polder gewandeld. Was ook leuk.
Wel een pokke-eind zeg....
En nu heb ik enorm last van het manic-monday gevoel. Bah. Waarom duurt het weekend niet een dagje langer??
Die massage nog niet gekregen dan??? Damnzquote:Op maandag 21 januari 2008 09:13 schreef Den_Haag het volgende:
Daar wordt je goed lenig van CNK
En ik heb SPIERPIJN!!! misschien de afgelopen 2 maanden ook wat op conditie moeten trainen en niet alleen op kracht
Vanavond koken voor mijn Nyenrode projectgroep. Een soort carbonara ga ik maken alleen dan met kip.
Nee, Nynke durfde toch nietquote:Op maandag 21 januari 2008 10:03 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Die massage nog niet gekregen dan??? Damnz
" Carbonara al pollo" klinkt goed, is het de halal-variant op de normale carbonara?
Vlgs. mij gaan wij vanavond op de Mexicaanse toer, met guacemole en tortillas
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:21 schreef KrnKje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik trakteer!
Vanmorgen ontbijtje op beden strakjes eens appeltaarten en boterkoek bakken.
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik zie nu pas dat jij bijna een oldbie bent!
Dat hadden ze al helemaal niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
Gefeliciteerd, Krnkje!!!
Enne, Den_Haag: bacon? Pancetta, zul je bedoelen
Vanmorgen even wat losse eindjes afronden, vanmiddag weer hard aan het werk!
Ik heb gewoon zo'n gevoel.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat hadden ze al helemaal niet.
@SOL, hoezo denk je dat?![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo'n gevoel.
Miss ga ik jullie wel koppelenIk heb 2x eerder gekoppeld, en allebei zijn getrouwd (oke, het eerste stel is na bijna 5 jaar huwelijk gescheiden, het andere stel is mijn ex en zijn prive-varken
)
eigenlijk niet, maargoed je bent de komende jaren wel voorzien en hoef je hier in de sc samen met euc- niet meer zo wanhopig te vragen naar de hyves van de meekleppende damesquote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hmmm, eigenlijk dus niet zo'n gelukkige succesrate
Krnk, gefeliciteerd! Fijne dag vandaag!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo'n gevoel.
Miss ga ik jullie wel koppelenIk heb 2x eerder gekoppeld, en allebei zijn getrouwd (oke, het eerste stel is na bijna 5 jaar huwelijk gescheiden, het andere stel is mijn ex en zijn prive-varken
)
Je kan het, je kan het, je kan hetquote:Op maandag 21 januari 2008 11:12 schreef FleshWound het volgende:
Eerste tentamen ging goed!
Deze week nog maar 4 te gaan. Zo dadelijk waterbouwkunde. Moet lukken. Moet.
Zo erg is het toch niet?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eigenlijk niet, maargoed je bent de komende jaren wel voorzien en hoef je hier in de sc samen met euc- niet meer zo wanhopig te vragen naar de hyves van de meekleppende dames
Huh welk tentamenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Krnk, gefeliciteerd! Fijne dag vandaag!![]()
Heb je al besloten wat je met dat tentamen morgen gaat doen?
Ja, dat zei SoL ook alquote:Op maandag 21 januari 2008 11:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
@SOL: Ik hou niet zo van gekoppeld worden, en ik wil niet trouwen...![]()
Lekker!quote:
Dacht dat we aan deze zaterdag zaten te denken toch?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Wanneer is de mini-shop/culmeet eigenlijk?
Dat gaat 'm niet worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dacht dat we aan deze zaterdag zaten te denken toch?
Later als we groot zijnquote:Op maandag 21 januari 2008 11:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Sol en HIJ gaan trouwen?
[ afbeelding ]
Hmmm, muziek van een beetje voor mijn tijdquote:Op maandag 21 januari 2008 11:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat gaat 'm niet worden.
Heb sowieso Milou overdag, 's avonds gaat ze een nachtje bij oma logeren, en dan gaan HIJ en ik een avondje stappen in Off Corso.
Jaren 80/90 party ofzo
Ga je mee?
je bent maar 5 jaar jonger dan dat ik ben. Jaren 90 is zo erg jouw tijdquote:Op maandag 21 januari 2008 11:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmm, muziek van een beetje voor mijn tijd
En wil jullie romantisch avondje niet verpesten.
De week daarna dan maar?
dertigerquote:Op maandag 21 januari 2008 11:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je bent maar 5 jaar jonger dan dat ik ben. Jaren 90 is zo erg jouw tijd![]()
Niet dat ik weet hoor. Maar het 'NOOIT' trouwen ging er èrg snel uit bij SoLquote:Op maandag 21 januari 2008 11:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Sol en HIJ gaan trouwen?
[ afbeelding ]
vooral het samenwonenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet dat ik weet hoor. Maar het 'NOOIT' trouwen ging er èrg snel uit bij SoL
Is wel èrg leuk, maar ik ga zaterdag overdag met twee vriendinnen naar de winterefteling, en ik heb geen idee wat we daarna gaan doen. Maar ik hou het open, leuk!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vooral het samenwonen![]()
gaan jij en los mee zaterdag?
Tuurlijk niet! Neem anders ook een vriend/vriendin meequote:Op maandag 21 januari 2008 11:50 schreef Den_Haag het volgende:
Zou me een beetje 5e wiel aan de wagen voelen
Wat gaaf!! Veel plezier iig zaterdag.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is wel èrg leuk, maar ik ga zaterdag overdag met twee vriendinnen naar de winterefteling, en ik heb geen idee wat we daarna gaan doen. Maar ik hou het open, leuk!
Echt leuk joh, het zijn vriendinnen van de middelbare school, eigenlijk de enige twee met wie ik het contact echt heb warmgehouden. We hebben met zn tweeën vriendin drie een dagje uit kado gedaan op haar bruiloft
Zal eens kijken. bedenk me net dat ik misschien die avond ook optreden heb van een gast die ik ken uit de sportschool. Gaan we dacht ik met een groepje heen. ovb dus allesquote:Op maandag 21 januari 2008 11:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Neem anders ook een vriend/vriendin mee![]()
Weet sowieso al dat jij en HEM het prima kunnen vinden
Den Haag? Waarom niet Antwerpen ? Errug leuk, hip en trendy ...quote:Op maandag 21 januari 2008 12:04 schreef Den_Haag het volgende:
het schijnt. en de week daarop een mini-shopmeet in Den Haag
ik geloof je nietquote:Op maandag 21 januari 2008 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doe ook maar een weekje zonder fok, moet echt eens gaan studeren.
Tot volgende week en wel lief blijven.
Steer, nééééééé!!!!!quote:Op maandag 21 januari 2008 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doe ook maar een weekje zonder fok, moet echt eens gaan studeren.
Tot volgende week en wel lief blijven.
goed ideequote:Op maandag 21 januari 2008 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
CNK, da's best een goed idee! Antwerpen is tof. Nemen we DE ook mee
NP!quote:Op maandag 21 januari 2008 12:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
goed idee
Alleen kan ik op zaterdag alleen in de middag. behalve in mijn studie week maar die is pas in februari.
Helaas, ik moet vanavond om 7 uur al training geven. Dus dan had ik alleen maar in de trein gezeten, en geen koffie gehad denk ik!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:04 schreef Den_Haag het volgende:
Dat weet ik Nynke. Heb daar genoeg geshopt
En moet jij niet in de trein zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |