Geniet maar van het weekend, CFquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:02 schreef ColdFeet het volgende:
De wodka komt hard aan!
Ik ga mij richtig bed begeven met een fles Kopke en een gezellige film: Notting Hill
zij lijkt gebrokenquote:
Mjah, je hebt toch ook Heston Blumenthal nog? Of heb je die allemaal al gezien?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik verveel me, er is werkelijk HELEMAAL niets op tv, zo maar de herhalingen van P&W en DWDD gaan kijken, die heb ik gemist.
Er is geen herhaling van P&W vandaag. Ze zenden de docu "De dolende koning' over de vandaag overleden schaaklegende Bobby Fischer nog een keer uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:58 schreef Euc- het volgende:
Ik verveel me, er is werkelijk HELEMAAL niets op tv, zo maar de herhalingen van P&W en DWDD gaan kijken, die heb ik gemist.
Vannacht ook niet? Maakt ook niet uit, ik kan uitzending gemist op tv kijken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is geen herhaling van P&W vandaag. Ze zenden de docu "De dolende koning' over de vandaag overleden schaaklegende Bobby Fischer nog een keer uit.
Lang verhaal, maar nee.. dat gaat niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:21 schreef Sudderpot het volgende:
Ja maar beunk, als euc zich zo verveelt, kan hij toch ook gewoon die boeken gaan lezen? Of vergis ik me. Ik val hier ook zomaar binnen..... en ga zo slapen overigens.....
OK. Lang verhaal, hoeft niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:24 schreef Euc- het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar nee.. dat gaat niet.
Ik ga zelf eerst even zoeken beunk, geef een deze dagen wel ff een gil
Zo, weer een kloon ontdekt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:30 schreef Sudderpot het volgende:
OK. Lang verhaal, hoeft niet.
Bobby Fischer: vanavond best veel al van gezien. Beetje treurig en tegelijkertijd geniaal. Ben niet zo into schaken. Wel intrigerend. Ga mezelf nu echt bed in schaken.
Bent u daar nog/weer?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed. En waarom heb ik de afgelopen 2 weken geen druppel alcohol op?
Ligt vast aan de opvoeding.![]()
Misschien tot zo
Maar niet met mij, dus dat moet een andere Fok!er zijnquote:
En op de broek dat jullie gaan krijgen!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
Studeren.
Vanavond Heerenveen - AZ kijken
Nee joh, heb een betaalde internetstreamseizoenskaartabonnement genomen aan het begin van het seizoen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En op de broek dat jullie gaan krijgen!
Ga je live naar Heerenveen toe?
Hoelaat is dat? Ik ga met een echt Heerenveener naar de filmquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
Studeren.
Vanavond Heerenveen - AZ kijken
Met SCH?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoelaat is dat? Ik ga met een echt Heerenveener naar de film
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Heerlijk, de sauna in... Ik ben wel een beetje jaloers hoor... Maar vandaag ga ik een afpraak maken bij de kapper! Als ik durf... Ik stap maar de Kinky kapper in, ben wel toe aan iets compleet anders eigenlijk...
Oeh.. samen op mannenjacht?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:45 schreef golfer het volgende:
Bluezz gaat vandaag vreemd met de Fok!-homo.
Neee... wacht... foto...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou ik ben terug van de kapper en ik vind mn haar SUPER! Was die 3 (!!! wat lang!!) uur wel waard hoor! Nu ga ik gezellig naar mn zus, dus tot vanavond mensjes!!
3 uur bij de kapperquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou ik ben terug van de kapper en ik vind mn haar SUPER! Was die 3 (!!! wat lang!!) uur wel waard hoor! Nu ga ik gezellig naar mn zus, dus tot vanavond mensjes!!
jij ookquote:
Ik ben al weg hoorquote:
Hey, da's inderdaad moderner en stralender geworden! Puike kapper hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Ik heb wel lang zitten wachten tussendoor hoor
Jeetje, doen ze daar 3 uur over?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Leuk kapselquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Gebruik je ook whey poeder als supplement in je voeding?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:03 schreef Den_Haag het volgende:
Goed zo Steer. Je wordt nog een grote jongen
Retteketet AZ.quote:
Die hebben we al in het FB-topic: Foodback CUL, geen flauwecul!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:16 schreef SiGNe het volgende:
Titelsuggestie voor de volgende keer: Flauwecul
Da's nou jammer..ik had er écht zo m'n best op gedaanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben we al in het FB-topic: Foodback CUL, geen flauwecul!
Heb je daar trouwens een goed recept van?quote:
Ik zou er een koud dessert van maken..in de oven gratineren lijkt me wat minder.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je daar trouwens een goed recept van?
Die heb ik net weer van de trein opgehaald.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Bedankt voor de complimentjes allemaal! En hopelijk heeft Bluezz het leuk met SCH!
Die heeft zich vrijwillig teruggetrokken van Fok!.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:01 schreef conleche het volgende:
'n avondIk kom hier eigenlijk nooit , maar ik bedacht me ineens dat ik Pietverdriet nooit meer ergens zie, waar istie gebleven eigenlijk?
Die heeft besloten dat hij niet meer terug wilde komen op Fok nadat hij in een anders subforum een ban kreeg.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:01 schreef conleche het volgende:
'n avondIk kom hier eigenlijk nooit , maar ik bedacht me ineens dat ik Pietverdriet nooit meer ergens zie, waar istie gebleven eigenlijk?
Mwahquote:Op zondag 20 januari 2008 00:06 schreef conleche het volgende:
Oh wat jammer! Een ban? Vond hem niet echt een ban-krijg-type!
Ach iedereen krijgt wel eens een ban, ik heb er ook al 1 gehad...quote:Op zondag 20 januari 2008 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Mwah
En het staat mensen vrij terug te komen na een ban hoor.
Je zus vond je kapsel zeker ook erg verfrissend staan?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach iedereen krijgt wel eens een ban, ik heb er ook al 1 gehad...
JAAAH!!! En zelf mn zwager vind t leuk, maar als mn zus geknipt is vind ie er nooit een reet aanquote:Op zondag 20 januari 2008 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
Je zus vond je kapsel zeker ook erg verfrissend staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |