Had je wat leuks gekocht voor je neefje?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:05 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van verjaardagspartijtje van klein neefje die 9 werd.
Ja, het jochie is helemaal gek van voetballen, dus een leuk kinderboek gekocht over een voetbalelftal: De wilde bende.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Had je wat leuks gekocht voor je neefje?
Kinderen krijgen veel te weinig leesvoer aangeboden tegenwoordig. Leuk hoor, een boek geven!!quote:Op zondag 20 januari 2008 19:46 schreef golfer het volgende:
Ja, het jochie is helemaal gek van voetballen, dus een leuk kinderboek gekocht over een voetbalelftal: De wilde bende.
Ik jaquote:Op zondag 20 januari 2008 19:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Had je wat leuks gekocht voor je neefje?
Jij fokt in braille?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ja![]()
Maar inderdaad leuk dat ie een boek vroeg!! Ben het helemaal eens dat er te weinig gelezen wordt.. ik lees sinds internet ook veel minder
Wij waren blij verrast toen we een groot bad zagen staan in het huis wat we graag zouden willenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Samen is bad is erg fijn hoor! Als je bad groot genoeg is...
Wat vond zij wél leuk eigenlijk Steerquote:Op zondag 20 januari 2008 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex vond het niet leuk om samen in bad te gaan. Dus weer een reden waarom ik blij moet zijn dat het uit is gegaan.![]()
Samen eten (maar niet koken), samen op reis, samen film kijken, samen praten (maar niet over ingewikkelde dingen en nooit uit haarzelf), samen naast elkaar internettenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat vond zij wél leuk eigenlijk Steer
Helaas lukt dat voor mij meestal nietquote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Samen is bad is erg fijn hoor! Als je bad groot genoeg is...
Als ik later groot ben, een baan, een vent, kinderen en een hond heb, wil ik ook een bad.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:51 schreef Den_Haag het volgende:
Helaas lukt dat voor mij meestal niet
Mijn volgende huis gaat er wel eentje hebben. Maar wanneer dat is
Succes!quote:Op zondag 20 januari 2008 23:01 schreef FleshWound het volgende:
Goed, morgen beginnen de tentamens. Tot volgende week Fok.
Wish me luck!
Wij samen in bad dat zou helemaal nooit passen!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Helaas lukt dat voor mij meestal niet
Mijn volgende huis gaat er wel eentje hebben. Maar wanneer dat is
Het kan wel Nynke. Mijn zus en zwager hebben een super groot bad gekocht. Zijn beide ook lang. Helaas past dat niet in dit appartement. maar het kan dus welquote:Op maandag 21 januari 2008 02:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wij samen in bad dat zou helemaal nooit passen!
Zo, net een avondje met wijn en brownies gehad, wat wil een mens nog meer
dan was dit wel om te klagen over de man die over de telefoon de relatie stop zette met z'n vriendin, maar dat terzijde...
Succes FleshWound!quote:Op zondag 20 januari 2008 23:01 schreef FleshWound het volgende:
Goed, morgen beginnen de tentamens. Tot volgende week Fok.
Wish me luck!
Hey, je had wel ff langs kunnen komenquote:Op maandag 21 januari 2008 07:40 schreef Tezz het volgende:
Ja goedemorgen. Weer ff een kort berichtje van Tezz.....
Gister de hele dag in Haarlem geweest bij mijn broertje. wat is het toch een mooie stad....De planning was eigenlijk dat we nog even naar Bloemendaal zouden gaan om naar het strand te gaan maar het weer was echt te slecht, dus wel hebben maar een beetje door de polder gewandeld. Was ook leuk.
Wel een pokke-eind zeg....
En nu heb ik enorm last van het manic-monday gevoel. Bah. Waarom duurt het weekend niet een dagje langer??
Die massage nog niet gekregen dan??? Damnzquote:Op maandag 21 januari 2008 09:13 schreef Den_Haag het volgende:
Daar wordt je goed lenig van CNK
En ik heb SPIERPIJN!!! misschien de afgelopen 2 maanden ook wat op conditie moeten trainen en niet alleen op kracht
Vanavond koken voor mijn Nyenrode projectgroep. Een soort carbonara ga ik maken alleen dan met kip.
Nee, Nynke durfde toch nietquote:Op maandag 21 januari 2008 10:03 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Die massage nog niet gekregen dan??? Damnz
" Carbonara al pollo" klinkt goed, is het de halal-variant op de normale carbonara?
Vlgs. mij gaan wij vanavond op de Mexicaanse toer, met guacemole en tortillas
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:21 schreef KrnKje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik trakteer!
Vanmorgen ontbijtje op beden strakjes eens appeltaarten en boterkoek bakken.
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik zie nu pas dat jij bijna een oldbie bent!
Dat hadden ze al helemaal niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
Gefeliciteerd, Krnkje!!!
Enne, Den_Haag: bacon? Pancetta, zul je bedoelen
Vanmorgen even wat losse eindjes afronden, vanmiddag weer hard aan het werk!
Ik heb gewoon zo'n gevoel.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat hadden ze al helemaal niet.
@SOL, hoezo denk je dat?![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo'n gevoel.
Miss ga ik jullie wel koppelenIk heb 2x eerder gekoppeld, en allebei zijn getrouwd (oke, het eerste stel is na bijna 5 jaar huwelijk gescheiden, het andere stel is mijn ex en zijn prive-varken
)
eigenlijk niet, maargoed je bent de komende jaren wel voorzien en hoef je hier in de sc samen met euc- niet meer zo wanhopig te vragen naar de hyves van de meekleppende damesquote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hmmm, eigenlijk dus niet zo'n gelukkige succesrate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |