Nynke, je hebt een KATER?? Wat akelig voor je :dquote:Op zondag 20 januari 2008 10:15 schreef AKnynke het volgende:
Goedesmorgens allemaal...
Bah, ik voel me kut! Gister om 7 uur na het volleybal aan het bier gegaan, en pas om 4 uur gestopt. Tussen die tijd was de enige bierloze tijd het fietsen van de sporthal naar de stad, om daar verder te drinken.
Nu ff snel douchen en dan aan het werk...
Oh, enne Stereo, ik geloof dat je kansloos ten onderen bent gegaan gister he!
Oei, ik geloof dat ik wat sarcasme proef. Ondertussen valt het wel weer mee, een douche doet wonderen!quote:Op zondag 20 januari 2008 10:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nynke, je hebt een KATER?? Wat akelig voor je :d
Haha een klein beetje sarcasme maar hoor. Eet een stevig ontbijt, bij mij werkt dat wel tegen de kater.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:55 schreef AKnynke het volgende:
Oei, ik geloof dat ik wat sarcasme proef. Ondertussen valt het wel weer mee, een douche doet wonderen!
Tof nieuw haar trouwens!
Ik heb al warme broodjes gehad..quote:Op zondag 20 januari 2008 11:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Haha een klein beetje sarcasme maar hoor. Eet een stevig ontbijt, bij mij werkt dat wel tegen de kater.
En dankje
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:23 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga zo weer studeren. HOI NYNKEEEEEEEEEE
Oh ja, volleybal! We hebben gister van de nummer 2 gewonnen, en ik heb als een vent de ballen binnen staan meppen. Was de perfecte wedstrijd!quote:Op zondag 20 januari 2008 12:46 schreef KrnKje het volgende:
Morguh! Ow middagh!
Ik heb mijn tentamen van dinsdag kansloos verklaard... nu nog de overweging of ik wel ga...
4 tentamens op een rij en daarbij een slechte planner zijn, werkt hier echt goed... dan nog geen motivatie... morgen jarig... enz. enz...
Gisteren goed gevolleybalt maar toch dik verloren, maar iig goed gespeeld
Ons poesje is helemaal los gekomen hierzoZe is als een gek los aan het gaan op d'r speelmuizen, erg grappig
Ik heb nog foto's nodig van mijn vakantie, want mijn camera is gejat.quote:
Ik heb net grote boodschappen gedaanquote:Op zondag 20 januari 2008 13:28 schreef AKnynke het volgende:
Ik wil koffie, maar m'n koffie is op. En het is niet zo dat er in Maastricht winkels zijn open zijn op zondag...eerst maar eens een restje zelfgemaakte pizza naar binnen werken.
Heppie koffie? Dan stap ik zo in de trein....quote:Op zondag 20 januari 2008 14:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik heb net grote boodschappen gedaan
Toch een fijne stad dat Den Haag
ben er ook helemaal happy mee. Het ding is 2x gebruikt,, nieuw 70 euro en wijj hebben er 25 euro voor moeten btalen, dus een fijne meevaller.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker dagje SoL, en een sapcentrifuge is
Euc, wat voor reactie wil je op die opmerkingAai over je bolletje, gesprek over tieten, spelletje doen, minimeet regelen?
Whihihi, dat verbaast me niets, dat enthousiasme van SoLquote:Op zondag 20 januari 2008 16:03 schreef cul_non_kul het volgende:
Zo...en nu weer onder mijn eigen account..
SoL is driftig bezig van alles en nog wat door de sapcentrifuge te jetsen, dus voorlopig alleen maar healthdrinks for us (met een tikje rum, vodka, oid)
Dat pure spinaziesap was wel wat voor Popeye geweest, dan hoefde hij ook niet zo te hannesen met die blikken.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whihihi, dat verbaast me niets, dat enthousiasme van SoLHet is ook gewoon zo vreselijk lekker allemaal!
Ik ga vanavond appelsap maken. En het dan met stoli en ijsblokjes opdrinkenGoed idee, jongens!
BTW: sommige groenten combineren erg goed met appel en druif. Venkel, worteltjes, dat soort dingen. En puur spinaziesap is heul erg vies!
En ik de rest van het weekend allerhande fruit moet pellen en ontvellen en wat dies meer zij.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik kan niet wachten tot het weer zaterdag is en we op de markt veul voor weinig geld fruit en groenten kunnen kopen
Oh tof! Voor mij geen carnaval dit jaarquote:Op zondag 20 januari 2008 17:11 schreef AKnynke het volgende:
Zo, weer wakker! wat schandalig is dat, zo slapen midden op de dag, maar wel heerlijk!
Ik heb trouwens ook een outfit voor carnaval, ik ga als obelix![ afbeelding ]
Je moet er wat voor over hebben he.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:46 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
En ik de rest van het weekend allerhande fruit moet pellen en ontvellen en wat dies meer zij.
tssss net alsof hij net ook maar 1 vinger heeft uitgestokenquote:Op zondag 20 januari 2008 17:22 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben he.
Ik doe het niet eens met de ijsmachine nu, ik heb de bak niet koud staan, maar de citroen-versie is zeer goed gelukt zonder...quote:Op zondag 20 januari 2008 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
...
Krnk, balen dat ik hier een piepkleine vriezer heb, ik heb twee ijsmachines, maar gebruik ze nu vrijwel nooitIn mijn studentenhuis maakte ik wekelijks ijs, zo lekker! En mango is er perfect voor, is al 'romig' van zichzelf (ik vind het sap ook zo lekker, zo fijn zoet en lobbig, dronk er liters van in ZA).
Ga je weer een blogje schrijven als het af is?
...
Ze zijn de reeks aan het herhalen... Staan intussen gewoon allemaal online, leuk programma trouwensquote:Op zondag 20 januari 2008 18:00 schreef AKnynke het volgende:
Euc, Rudolf is in San Sebastian met de taste of life!
Ja,kende het al idd, alle afleveringen online gekekenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:00 schreef AKnynke het volgende:
Euc, Rudolf is in San Sebastian met de taste of life!
Oeps, dat had ik niet door!quote:Op zondag 20 januari 2008 18:14 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Ze zijn de reeks aan het herhalen... Staan intussen gewoon allemaal online, leuk programma trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |