JAAAH!!! En zelf mn zwager vind t leuk, maar als mn zus geknipt is vind ie er nooit een reet aanquote:Op zondag 20 januari 2008 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
Je zus vond je kapsel zeker ook erg verfrissend staan?
Ik ben kennelijk te braaf, ben al sinds het begin van Fok actief, maar heb nog nooit een ban gehadquote:Op zondag 20 januari 2008 00:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach iedereen krijgt wel eens een ban, ik heb er ook al 1 gehad...
Ik ben ook pas 1x (natuurlijk te onrechte) geband in al die jaren.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:11 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben kennelijk te braaf, ben al sinds het begin van Fok actief, maar heb nog nooit een ban gehad(geen request overigens)
Echt véél leuker/vlotter Leinquote:Op zondag 20 januari 2008 00:10 schreef Leintjeuh het volgende:
JAAAH!!! En zelf mn zwager vind t leuk, maar als mn zus geknipt is vind ie er nooit een reet aan
Jah, bruinig bovenaan en rood-achtig onderaanquote:Op zondag 20 januari 2008 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Echt véél leuker/vlotter LeinKleurtje ook toch?
Laten we eerlijk zijn, het nieuwe kapsel is op zichzelf erg leuk, maar de oude was neeeeet iets té 1960.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah, bruinig bovenaan en rood-achtig onderaanDanku voor de complimentjes
He kale!quote:Op zondag 20 januari 2008 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het nieuwe kapsel is op zichzelf erg leuk, maar de oude was neeeeet iets té 1960.
Oeh, jij weet complimentjes altijd zo lief te verpakkenquote:Op zondag 20 januari 2008 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het nieuwe kapsel is op zichzelf erg leuk, maar de oude was neeeeet iets té 1960.
Laat het verleden achter je, op naar de toekomst
Ja dat klopt! Waar had ik dat ook alweer gezien/gelezen?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, jij weet complimentjes altijd zo lief te verpakken
Leintjeuh, ja, ik vind het erg leuk!
Is typisch vrouwelijk gedrag, naar het schijnt, na het beeindigen van een relatie je haar afknippen!
Hoe zou het met de familie SoL zijn? Helemaal zacht en rozig en aan de champagne?
Hoe vaak moet ik het nog verbeteren? het is niks om je voor te schamen steerquote:Op zondag 20 januari 2008 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben soms zohohooo metrohomosexueel. [ afbeelding ]
Ik word zo enorm niet opgewonden van mannenlichamenquote:Op zondag 20 januari 2008 00:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog verbeteren? het is niks om je voor te schamen steer
Vandaag gingen ze toch naar de sauna? En oh, die olifantquote:Op zondag 20 januari 2008 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik word zo enorm niet opgewonden van mannenlichamen
Oh en SOL heeft vandaag de bitchfight met de ex en met de olifant van de ex. Ik hoop echt dat ze daar (financieel) echt goed uitkomt. Ik snap het ook niet, die olifant van haar ex heeft toch niets tegen SOL zelf? Waarom doet ze dan zo moeilijk?
Mensen
Als ik Pilates zou gaan doen dan verklaar ik mezelf officieel homo.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vandaag gingen ze toch naar de sauna? En oh, die olifantEr zijn rare mensen op deze aardkloot, Steertje. En om weer een beetje in het reine te komen met mijzelf en het universum ga ik nu eens even een half uurtje pilates doen
Zou jij het met een vrouw willen doen dan?quote:Nix tegen mannenlichamen overigensIk stem voor
Trusten, lekkere jongen van mequote:
Dag heaumeau.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, het is onrustig in mijn hoofd. Ik ga dus maar tandenpoetsen en ook maar naar bed.
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik Pilates zou gaan doen dan verklaar ik mezelf officieel homo.![]()
Nee, ik geloof het niet. Maar daarover een andere keer meer, onder het genot van een fles chardonnay (wat overigens ook zooooooo metro isquote:Zou jij het met een vrouw willen doen dan?
Alleen Cziommer hoor. Die knuffelt en kust de arbiter zelfs.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Dag heaumeau.
Je bent echt de aanhanger van de juiste voetbalclub ook, daar lopen er nog een paar in het veld.
Dag koude voetjesquote:Op zondag 20 januari 2008 01:07 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, ik geloof het niet. Maar daarover een andere keer meer, onder het genot van een fles chardonnay (wat overigens ook zooooooo metro is).
Zoete dromen, heren
Daar word je zo leeeeeeeenig vanquote:
quote:Na een paar maanden kun je dan balanceren in allerlei merkwaardige posities
quote:
Nee, ik wil celibaat met mezelf zijn vanavond, morgen weer vroeg opstaan.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zoek maar s met google images naar pilates.
Weet je hoe lang het geleden is dat ik sex heb gehadquote:Op zondag 20 januari 2008 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreemd toch dat jij gelijk die gedachten hebt.
Golfje, vromer dan de pausquote:Op zondag 20 januari 2008 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreemd toch dat jij gelijk die gedachten hebt.
Ieh, celibaat met jezelf klinkt erg ehhh... Zen. Of hare krishna ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik wil celibaat met mezelf zijn vanavond, morgen weer vroeg opstaan.
Gedaan:quote:Op zondag 20 januari 2008 01:25 schreef ColdFeet het volgende:
Zoek maar s met google images naar pilates.
De opperrabbijn, he?quote:
Die kon ik dusquote:
Kuch....quote:
Ik doe mijn best met mijn gymclubje:quote:Op zondag 20 januari 2008 01:31 schreef ColdFeet het volgende:
Enne, zorg jij nou maar dat je er over 20 jaar ook zo uitziet, dear
Als mijn ex en ik nog bij elkaar waren dan zouden onze kindjes ook officieel van die rabbijntjes zijn geweest,quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe mijn best met mijn gymclubje:
[ afbeelding ]
AMPUTATIEquote:Op zondag 20 januari 2008 01:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ok, nu ga ik echt wat doen!
* ColdFeet gooit de beentjes in de lucht
You go, girl!quote:Op zondag 20 januari 2008 01:36 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet gooit de beentjes in de lucht
* golfer duikt achter die lekkere blote billen aan.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:22 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat gewoon met de blote billen en benen naar bed, dan breek ik iig niks
Nee, ik sta de hele week om zeven uur op, en op zaterdag om acht uur (vanwege zwemles, boodschappen, poetsen etc. etc.) dus de zondag lukt me ook niet om uit te slapen! Ik word gewoon standaard tussen zeven en acht wakker.....quote:Op zondag 20 januari 2008 09:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Vroeg heh Tezz... Ik had ook graag nog een paar uurtjes willen tukken, maar het gaat gewoon niet.
Goedesmorgens allemaal...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |