Krnk, gefeliciteerd! Fijne dag vandaag!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo'n gevoel.
Miss ga ik jullie wel koppelenIk heb 2x eerder gekoppeld, en allebei zijn getrouwd (oke, het eerste stel is na bijna 5 jaar huwelijk gescheiden, het andere stel is mijn ex en zijn prive-varken
)
Je kan het, je kan het, je kan hetquote:Op maandag 21 januari 2008 11:12 schreef FleshWound het volgende:
Eerste tentamen ging goed!
Deze week nog maar 4 te gaan. Zo dadelijk waterbouwkunde. Moet lukken. Moet.
Zo erg is het toch niet?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eigenlijk niet, maargoed je bent de komende jaren wel voorzien en hoef je hier in de sc samen met euc- niet meer zo wanhopig te vragen naar de hyves van de meekleppende dames
Huh welk tentamenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Krnk, gefeliciteerd! Fijne dag vandaag!![]()
Heb je al besloten wat je met dat tentamen morgen gaat doen?
Ja, dat zei SoL ook alquote:Op maandag 21 januari 2008 11:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
@SOL: Ik hou niet zo van gekoppeld worden, en ik wil niet trouwen...![]()
Lekker!quote:
Dacht dat we aan deze zaterdag zaten te denken toch?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Wanneer is de mini-shop/culmeet eigenlijk?
Dat gaat 'm niet worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dacht dat we aan deze zaterdag zaten te denken toch?
Later als we groot zijnquote:Op maandag 21 januari 2008 11:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Sol en HIJ gaan trouwen?
[ afbeelding ]
Hmmm, muziek van een beetje voor mijn tijdquote:Op maandag 21 januari 2008 11:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat gaat 'm niet worden.
Heb sowieso Milou overdag, 's avonds gaat ze een nachtje bij oma logeren, en dan gaan HIJ en ik een avondje stappen in Off Corso.
Jaren 80/90 party ofzo
Ga je mee?
je bent maar 5 jaar jonger dan dat ik ben. Jaren 90 is zo erg jouw tijdquote:Op maandag 21 januari 2008 11:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmm, muziek van een beetje voor mijn tijd
En wil jullie romantisch avondje niet verpesten.
De week daarna dan maar?
dertigerquote:Op maandag 21 januari 2008 11:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je bent maar 5 jaar jonger dan dat ik ben. Jaren 90 is zo erg jouw tijd![]()
Niet dat ik weet hoor. Maar het 'NOOIT' trouwen ging er èrg snel uit bij SoLquote:Op maandag 21 januari 2008 11:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Sol en HIJ gaan trouwen?
[ afbeelding ]
vooral het samenwonenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet dat ik weet hoor. Maar het 'NOOIT' trouwen ging er èrg snel uit bij SoL
Is wel èrg leuk, maar ik ga zaterdag overdag met twee vriendinnen naar de winterefteling, en ik heb geen idee wat we daarna gaan doen. Maar ik hou het open, leuk!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vooral het samenwonen![]()
gaan jij en los mee zaterdag?
Tuurlijk niet! Neem anders ook een vriend/vriendin meequote:Op maandag 21 januari 2008 11:50 schreef Den_Haag het volgende:
Zou me een beetje 5e wiel aan de wagen voelen
Wat gaaf!! Veel plezier iig zaterdag.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is wel èrg leuk, maar ik ga zaterdag overdag met twee vriendinnen naar de winterefteling, en ik heb geen idee wat we daarna gaan doen. Maar ik hou het open, leuk!
Echt leuk joh, het zijn vriendinnen van de middelbare school, eigenlijk de enige twee met wie ik het contact echt heb warmgehouden. We hebben met zn tweeën vriendin drie een dagje uit kado gedaan op haar bruiloft
Zal eens kijken. bedenk me net dat ik misschien die avond ook optreden heb van een gast die ik ken uit de sportschool. Gaan we dacht ik met een groepje heen. ovb dus allesquote:Op maandag 21 januari 2008 11:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Neem anders ook een vriend/vriendin mee![]()
Weet sowieso al dat jij en HEM het prima kunnen vinden
Den Haag? Waarom niet Antwerpen ? Errug leuk, hip en trendy ...quote:Op maandag 21 januari 2008 12:04 schreef Den_Haag het volgende:
het schijnt. en de week daarop een mini-shopmeet in Den Haag
ik geloof je nietquote:Op maandag 21 januari 2008 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doe ook maar een weekje zonder fok, moet echt eens gaan studeren.
Tot volgende week en wel lief blijven.
Steer, nééééééé!!!!!quote:Op maandag 21 januari 2008 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doe ook maar een weekje zonder fok, moet echt eens gaan studeren.
Tot volgende week en wel lief blijven.
goed ideequote:Op maandag 21 januari 2008 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
CNK, da's best een goed idee! Antwerpen is tof. Nemen we DE ook mee
NP!quote:Op maandag 21 januari 2008 12:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
goed idee
Alleen kan ik op zaterdag alleen in de middag. behalve in mijn studie week maar die is pas in februari.
Helaas, ik moet vanavond om 7 uur al training geven. Dus dan had ik alleen maar in de trein gezeten, en geen koffie gehad denk ik!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:04 schreef Den_Haag het volgende:
Dat weet ik Nynke. Heb daar genoeg geshopt
En moet jij niet in de trein zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |