verkapte TVPquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:53 schreef golfer het volgende:
*miauw*
poesjes zijn lekkerquote:
Ik vind deze serie leuker:quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:00 schreef beunkster het volgende:
Even voor de fun tussendoor:
[ afbeelding ]
Hoezo? 2 Entrecotes zegt ie toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:12 schreef justmattie het volgende:
En wat eet je er verder bij Steer ??
Tja, daar had je voor die ban aan moeten denken.quote:
Heb wel gedaan wat ik moest doen de afgelopen 2 dagen, dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 16 januari 2008 19:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja, daar had je voor die ban aan moeten denken.
Nee YU MAUW LAM TI MAUWquote:
Sorry copy past met een kleine aanpassingquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dan hoef je dat nog niet zo te roepen...
Goedzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb wel gedaan wat ik moest doen de afgelopen 2 dagen, dat is het belangrijkste
morgen weer, hou me nu wel ff rustig en beperk me alleen even tot dit topicquote:
Dat zei ik eerder ook tot ik HEM weer ontmoettequote:Op woensdag 16 januari 2008 21:41 schreef AKnynke het volgende:
Argh, mannen..![]()
Ik ga maar in het klooster denk ik!
Wie wat waar? Die duutser weer?!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:41 schreef AKnynke het volgende:
Argh, mannen..![]()
Ik ga maar in het klooster denk ik!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:35 schreef DarkElf het volgende:
Mijn uiensoep was echt serieus zoooooo lekker!![]()
De uien waren zo zacht en heerlijk zoet!
Voor herhaling vatbaar
Oh, ik weet wel zeker dat er oké mannen zijn. Maar, die kunnen ook erg lastig zijn!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de kokosstukjes, lang geleden, maar zooooo lekker
nynke, er zíjn wel oké-mannen hoorsoms zie je ze niet meteen, en duurt het een paar jaar
Daar ging het al fout hequote:Op woensdag 16 januari 2008 18:59 schreef Euc- het volgende:
Hey D_H, nu op sbs, een kerel die met zn ninja onderuit is gegaan en 15 ribben heeft gebroken. Leuk he? Motorrijden![]()
wat bluezz zegt ook dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
nynke, er zíjn wel oké-mannen hoorsoms zie je ze niet meteen, en duurt het een paar jaar
zijn jij en euc nu echt zo wanhopigquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Daar ging het al fout he
Nyn, er zijn wel oke mannen hoor
Ik drink wel een fles wijn leeg, dan slaap ik overal doorheenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
wat bluezz zegt ook dus![]()
ohja DE: uiensoep zelfgemaakt is zooooo lekker en zorgt ook voor van die intieme momenten onder de dekensdaar kan geen unox tegenop
lijkt soms wel he? tis hier een je reinste parade lijkt het soms welquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
zijn jij en euc nu echt zo wanhopig
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik drink wel een fles wijn leeg, dan slaap ik overal doorheen
Nee, ik probeer haar op te vrolijken. Ik heb Bluezz tochquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
Stereo niet vergeten he!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
glkkg heeft justmattie een dinnetje anders hadden we er weer zo'n hitsig man-geval erbijquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt soms wel he? tis hier een je reinste parade lijkt het soms wel
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
Steer kwijlt niet bij elke nieuwe vrouw of ze Hyves heeft
Ziet er goed uit, leuke site ook!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef Den_Haag het volgende:
Heb trouwens hier vanavond gegeten met een oud-collega:
http://www.lulu-rotterdam.nl/
Was wel lekker alleen had wat pittiger gemogen van mij.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hij wacht gewoon stiekem totdat Euc het gevraagd heeft
En ga jij weer eens offline. Je bent niet voor niets gebanned
Nee hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:12 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
![]()
Enne ik heb mijn ding gedaan de afgelopen dagen, beperk me verder ook alleen maar tot dit topic, maargoed als je me weg wilt hebben
Ja, kom me es ophalen met die roze motor van jequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:04 schreef Den_Haag het volgende:
Nee, ik probeer haar op te vrolijken. Ik heb Bluezz toch
Op je roze motor rijdenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:16 schreef Den_Haag het volgende:
Nee hoor
Zeg ook niet dat het vies was. Maar ik hou gewoon van Pedis. eten en ..........
Woeiii glkkg maarquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee hoor
Zeg ook niet dat het vies was. Maar ik hou gewoon van Pedis. eten en ..........
Bluezz in een strak motorpakquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, kom me es ophalen met die roze motor van je
Moet ff kijken welke zaterdagmiddag ik kan prikken. Aankomende zaterdag weet ik meer. Moet weer een case maken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:19 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
Woeiii glkkg maar![]()
Wanneer is de Shop-Ik-Kleed-Den_Haag-Topic
PP is al helemaal klaar voor zaterdag, voetjes verzorgd, nageltjes gelakt, de rest glad en strak....dagje sauna enzo met HEM....zucht, hem een hele dag in zijn blootje zienquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Moet ff kijken welke zaterdagmiddag ik kan prikken. Aankomende zaterdag weet ik meer. Moet weer een case maken.
Mag ik mee???quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:22 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
PP is al helemaal klaar voor zaterdag, voetjes verzorgd, nageltjes gelakt, de rest glad en strak....dagje sauna enzo met HEM....zucht, hem een hele dag in zijn blootje zien
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Mag ik mee???wil weer naar de thermen etc.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf liever aangekleed
Alleen Euc kan niet mee met dat gips. Steer, Nyn, Bluezz? Jullie wel?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
ik weet niet of ik eraan toe ben jou bloot te zien
![]()
Maargoed we kunnen wel een CUL-sauna meet houdenIk schaam me nergens voor
![]()
Wij gaan naar Bleiswijk btw, ook behoorlijk uitgebreid![]()
je vergeet nog een paar mensen, wel tof dat je ook een man mee wiltquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Alleen Euc kan niet mee met dat gips. Steer, Nyn, Bluezz? Jullie wel?
Ja, waar was AZ ook alweer in deze bekerronde?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy verheugt zich op Golfer zodadelijk
Gewoon competitie, 1-2 gewonnen bij de superboeren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, waar was AZ ook alweer in deze bekerronde?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:43 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
je vergeet nog een paar mensen, wel tof dat je ook een man mee wilt
Ik ben gek op de sauna!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
I'll pass, thanks. Niet zo sauna'rig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben nog niet zo vaak in de sauna geweest, maar om eerlijk te zeggen voelde ik me niet van joepieee enzo in het beginquote:
die heb je sowieso niet in een sauna dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Beter dan allemaal kloppende erecties toch?
ik moet vooral lachen om die heeeeeele kleintjes! (maar dan lach ik natuurlijk wel in mezelf he!)quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:58 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
Ben nog niet zo vaak in de sauna geweest, maar om eerlijk te zeggen voelde ik me niet van joepieee enzo in het begin![]()
Maargoed hoe meer ik al die verschrompelde sauna-piemols en geile blikken van de mannen zag die naar me keken, voelde ik me meer zeker
Heej Nynke, gefeliciteerd! En, ben je opgelucht nu het af is?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:01 schreef AKnynke het volgende:
Had ik trouwens al verted dat ik m'n scriptie nu definitief af heb??![]()
![]()
![]()
Heb hem op 3 verschillende manieren opgeslagen, en naar mezelf ge-emailed, dus zelfs als m'n computer crasht heb ik hem nog!
Dus toch! Je hebt ook bloed en vleeslullen hequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik moet vooral lachen om die heeeeeele kleintjes! (maar dan lach ik natuurlijk wel in mezelf he!)
Ik denk dat ik in m'n vrije 2 weken ook een keer naar de sauna ga, eens even kijken of ik iemand mee kan krijgen...
![]()
![]()
Heb hem op 3 verschillende manieren opgeslagen, en naar mezelf ge-emailed, dus zelfs als m'n computer crasht heb ik hem nog!
ik ging altijd met mijn ex en die had een behoorlijke, maar in de sauna was het echt een TerugVindPiemolquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik moet vooral lachen om die heeeeeele kleintjes! (maar dan lach ik natuurlijk wel in mezelf he!)
Ik denk dat ik in m'n vrije 2 weken ook een keer naar de sauna ga, eens even kijken of ik iemand mee kan krijgen...
![]()
![]()
Waar anders mee?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:04 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dus toch! Je hebt ook bloed en vleeslullen he![]()
Gefeliciteerd!! met je scriptie dan maar denk ik?
Omdat alle mannen stom zijn. Of misschien wordt ik lesbisch, maar alle vrouwen zijn ook stom denk ik. Of ik word gewoon a-sexueel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
Maar waarom ga je naar het klooster Nynke?
Is ie zo klein dan dat je er op voorhand je excuses voor moet aanbieden?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:15 schreef FleshWound het volgende:
Mag ik namens heel mijn geslacht mijn excuses aanbieden?
Nee, alleen namens het gevoelige topjequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:15 schreef FleshWound het volgende:
Mag ik namens heel mijn geslacht mijn excuses aanbieden?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
Is ie zo klein dan dat je er op voorhand je excuses voor moet aanbieden?
Ja maar, we willen weten wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Omdat alle mannen stom zijn. Of misschien wordt ik lesbisch, maar alle vrouwen zijn ook stom denk ik. Of ik word gewoon a-sexueel.
Nah...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja maar, we willen weten wat er gebeurd is.
Ach, zo erg is het ook weer niet, moest gewoon ff zeuren. Ach, m'n scriptie is af! Ik heb best een goede dag gehad!quote:
Jippie!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga morgen weer werkenHeb er zin in.
Tof, wat gaan we doen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jippie!
Vanaf morgen heb ik 2 weken vrij!
Suczeven!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:51 schreef cul_non_kul het volgende:
En morgen een serieuze solli op de koop toe ... wismilak !!
Spannend! Komt vast goed! Hoe laat mag je? Ik vind sollicitatiegesprekken (tot nu toe) eigenlijk altijd wel leuk, dus veel plezier!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:51 schreef cul_non_kul het volgende:
En morgen een serieuze solli op de koop toe ... wismilak !!
Taart!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:05 schreef golfer het volgende:
Oh, en lieve Duderin, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Mooi, wanneer gaan we?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Daar ben ik nog nooit geweest!
Heb je daar nou een zuigzoen in je nek?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:02 schreef AKnynke het volgende:
*Spam...heb nieuwe foto's toegevoegd in m'n fotoboek. Oude waren al minstens 4 jaar oud!
Jeetje, wat een enorme grote foto's als je ze aanklikt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:02 schreef AKnynke het volgende:
*Spam...heb nieuwe foto's toegevoegd in m'n fotoboek. Oude waren al minstens 4 jaar oud!
gefeliciflapstaart!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:05 schreef golfer het volgende:
Oh, en lieve Duderin, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Stressvlekken, denk ik!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je daar nou een zuigzoen in je nek?![]()
![]()
![]()
*Hoe* lang was je ook alweer?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Stressvlekken, denk ik!Zoveel kleine mannen daar dat ik me een reus voelde!
Hoe Lang, dat was toch een Chinees?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*Hoe* lang was je ook alweer?
Je weet wat ze over kleine mannen zeggen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:13 schreef AKnynke het volgende:
Zoveel kleine mannen daar dat ik me een reus voelde!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet wat ze over kleine mannen zeggen?
Oh, sorry! Ik was ff in Jamies Kitchen verdiept...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:24 schreef Euc- het volgende:
Je mag het ook gewoon zeggen als je niet met me naar de efteling wilt hoor![]()
Ik heb nog geen mannen heel veel kleiner dan mij mogen ervaren! Lijkt me ook heel erg vreemd, moet ik zeggen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet wat ze over kleine mannen zeggen?
Dan ikquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mannen heel veel kleiner dan mij mogen ervaren! Lijkt me ook heel erg vreemd, moet ik zeggen!
Dan ik ben dan, toch?quote:
Ik beloof dat ik de eerste keer niet bijt..quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, sorry! Ik was ff in Jamies Kitchen verdiept...
Ik weet niet of ik wel durf!
SOL, je bent in één grote verwen-glijbaan terechtgekomen de laatste maanden, en dat allemaal dankzij HEM.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:34 schreef PizzaPunt het volgende:
Ik vernam net van HEM dat we uit eten gaan in een sterren-restaurant als hij de job aanneemt morgen![]()
A dream comes true, en ik was gewoon al helemaal blij met HEM alleen
Dat weet niemandquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan ik ben dan, toch?
@ Euc: waar staan die cijfers voor in je ondertitel? 42 is het antwoord op elke vraag in het univers natuurlijk, maar die andere cijfers?
Is het dan niet duidelijk? 42 slaat terug op de hitchhikers guide to the galaxy, dat is immers het antwoord op elke vraag! Daarmee is de hele vraag opgelost!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat weet niemand![]()
Zijn de mysterieuze cijfers uit de serie Lost, niemand weet nog precies wat de betekenis nou is en daar zijn onderhand meer theorien over dan over Atlantis.
als of wanneer?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:34 schreef PizzaPunt het volgende:
Ik vernam net van HEM dat we uit eten gaan in een sterren-restaurant als hij de job aanneemt morgen![]()
Was het maar zo makkelijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Is het dan niet duidelijk? 42 slaat terug op de hitchhikers guide to the galaxy, dat is immers het antwoord op elke vraag! Daarmee is de hele vraag opgelost!
Oe top, leuk hoor!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:34 schreef PizzaPunt het volgende:
Dat mag ik uitzoekenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:48 schreef golfer het volgende:
We zitten ook al weer maanden te wachten op de nieuwe afleveringen van LOST.
Enne, SOL/Pizza/Mascara, welk sterrenrestaurant heeft het BAASJE in gedachten?
knijp me eensquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
SOL, je bent in één grote verwen-glijbaan terechtgekomen de laatste maanden, en dat allemaal dankzij HEM.
Je gaat toch wel taartjes eten vandaag eej dudequote:Op donderdag 17 januari 2008 07:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Eindelijk mijn platen weer draaien!Ik ben jarig en heb een pickup gekregen!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
En een cd![]()
![]()
Fijne dag allemaal, ik ben werken zo
Hoe gaat het met Bente nu Tezz?quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:42 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen! Feli Dude, leuk hoor!!!! Jij bent al net zo blij als ik op je verjaardag, super!
En ik ga weer werken vandaag. Slaaf van de maatschappij die ik ben.
Prima! Ongelofelijk hoe snel die ukkies weer bijtrekken zeg.....Ze ging maandag heel stoer naar school en liet trots haar gapende gat zien. Nu is de 'nieuwigheid' er af en lijkt het wel alsof het nooit gebeurd is, woehaha....Wel een raar gezicht, zo zonder voortandjes....quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:53 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Bente nu Tezz?
Jahhh bikkels zijn die kleintjes he.quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Prima! Ongelofelijk hoe snel die ukkies weer bijtrekken zeg.....Ze ging maandag heel stoer naar school en liet trots haar gapende gat zien. Nu is de 'nieuwigheid' er af en lijkt het wel alsof het nooit gebeurd is, woehaha....Wel een raar gezicht, zo zonder voortandjes....
En bedankt voor je lieve berichtjes op hyves!
Mooi! Heb je extra tijd om je voor te bereiden op het gesprek vanmiddagquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:46 schreef cul_non_kul het volgende:
Weinig file, vlot op de zaak, dus ff een noodle maken en een koffie tappen![]()
Owh nee.... dat shite apparaat is kaduuk![]()
Geen kofiie, geen heet water voor de noodles
Petit restaurant L'étoile?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mooi! Heb je extra tijd om je voor te bereiden op het gesprek vanmiddag![]()
Ik wil uit eten in een sterrenrestaurant jah!
ik ga even lezen denk ikquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:11 schreef cul_non_kul het volgende:
Psst, ga jij eens gewoon even wat nuttigs doen IRL
mascara-klodder it isquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:20 schreef AKnynke het volgende:
Welkom back SoL! Ik moet zeggen dat ik Pizzapunt en Mascararo (?) ook wel leuk vond, kun je die er ook niet inhouden?
En succes vanmiddag Cul!
En wat fijn dat het met Bente zo goed gaat Tezzz!
Voor de rest: Goeiemorgen! Koffie....
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:13 schreef Liejannuh het volgende:
Gefeliciteerd Duderinnetje!![]()
En succes vanmiddag Cul!
Tijd voor een nieuwe! Voorstel: Broccoli-stronk. Ook nog CUL gerelateerd, en het is gewoon een tof woord!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mascara-klodder it is![]()
Daar post ik meestal mee als ik undercover ga, ondanks dat bijna iedereen wel weet dat ik mascara-klodder ben, en nu dus helemaal
poesje is lievvvvquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef KrnKje het volgende:
Mogguh!
Lekker geslapen en t poesje heeft (nog) niks gesloopt...
Gisterenavond waren we d'r kwijt:
[ afbeelding ]
Vandaag studeren, morgen herkansing...
is idd een leuke, maar ik kan nu al al mijn klonen niet uit elkaar houden, heb er nog een paar nlquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe! Voorstel: Broccoli-stronk. Ook nog CUL gerelateerd, en het is gewoon een tof woord!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef KrnKje het volgende:
Mogguh!
Lekker geslapen en t poesje heeft (nog) niks gesloopt...
Gisterenavond waren we d'r kwijt:
[ afbeelding ]
Vandaag studeren, morgen herkansing...
Succes!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:26 schreef cul_non_kul het volgende:
't Wordt een interessant dagje vandaag
Jahquote:
Tx D_Hquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Succes!
Ik heb zo'n dagje morgen. Een financieel consultant had mij een tijdje geleden benaderd. 2 gesprekken gehad en nu wouden ze nog een assessment. Heb dat maar even af gekapt. Ik wil eerst morgen met ze om tafel zitten over het betalen van de studie, de tijd die ik daarvoor krijg, de functie waarin ik kom, de flexibiliteit en of ik mijn aansturende functie behoudt.
Dobby is its namequote:Op donderdag 17 januari 2008 09:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
poesje is lievvvv![]()
![]()
heeft het beestje btw een naam?
succes met studeren en de herkansing
idd, als zij niet de garantie kunnen geven dat ik dezelfde vrijheid om flexibiliteit krijg om mijn opleiding te doen (in de dal uurtjes vindt mijn huidige baas het best dat ik studeer op het werk) en de kosten er niet volledig voor dekken heeft het geen zin om verder te praten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:03 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Tx D_H
First things first indeed.
Randvoorwaarden borgen, positie op safe en je hebt een betere basis.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
idd, als zij niet de garantie kunnen geven dat ik dezelfde vrijheid om flexibiliteit krijg om mijn opleiding te doen (in de dal uurtjes vindt mijn huidige baas het best dat ik studeer op het werk) en de kosten er niet volledig voor dekken heeft het geen zin om verder te praten.
En zeker niet om nog een volledig dag vrij te nemen voor een assessment.
Dat gaan ze niet doen denk ik, maar goed punt om eens over te beginnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:07 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Tenzij je er een vergoeding voor geboden wordt, die je inkomstenderving compenseert
Hoe kan dat nou, de wachtkamer hier is overvolquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:49 schreef cul_non_kul het volgende:
GM Euc...
De koffie is op, de wachtkamer leeg
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, de wachtkamer hier is overvol
Neem jij wat patjes over?
Damn, dat is kut!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:12 schreef cul_non_kul het volgende:
[..], maar mijn koffie is er nog steeds niet ... damnz ... ik sta al vanaf half negen droog
Had je niet die versie uit je e-mail kunnen copy pasten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Damn, dat is kut!
Op mijn nieuwe werk hebben ze nespresso. Mmmm. En natuurlijk zit de coffeelovers om de hoek, dat is helemaal ideaal!
M'n scriptie ligt nu bij de drukker, om 16.00 kan ik het ingebonden etc. ophalen, en om 17.00 moet ik het inleveren. Perfecte timing dus! Vanmorgen nog even stress, nadat word zo vriendelijk was om een aantal sources weg te halen...dus die moest ik nog opnieuw opzoeken en citeren, maar alles ging goed!
Die was dus ook fout gegaan. Gelukkig had ik nog een extra bestandje met sources, dus die heb ik ge copy pasted en aangepast. Dus het is allemaal goedgekomen, maar ik heb wel even grondig gevloekt!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Had je niet die versie uit je e-mail kunnen copy pasten?
Ik heb mijn scriptie in PDF naar de drukker gestuurd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef Den_Haag het volgende:
wel ff goed nakijken. bij mij hadden ze fouten gemaakt tijdens het drukken.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb mijn scriptie in PDF naar de drukker gestuurd.Beter gezegd: naar de repro op mn werk.
Toen ik de gedrukte exemplaren had opgestuurd en mijn eigen exemplaar open sloeg, zag ik de eerste fout al op de 1e pagina: ander lettertype voor de kop van mn samenvatting.![]()
Maar wat lekker dat je klaar bent Nynke!
lekker hoor...waarom niet gewoon V1.0, V1.1 etc. heb je altijd de laatste revisiequote:Op donderdag 17 januari 2008 12:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb het ook in pdf gedaan. Heb wel 8 verschillende pfd versies nu op de computer staan, want elke keer zat er een heeel klein foutje in. Toen ik het op m'n memorystick wou zetten moest ik ook nog een keer heel goed kijken welk bestandje ik erop zette, want ik heb scriptiefinalI, final II, scriptienuechtgoed, scriptieklaar, scriptielaatste, scriptiegoed, etc. Schoot niet op!
Ach, zo slim ben ik gewoon niet Cul!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:16 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
lekker hoor...waarom niet gewoon V1.0, V1.1 etc. heb je altijd de laatste revisie
Over lunch gesproken ... goed ideeen
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ach, zo slim ben ik gewoon niet Cul!
Heb gelunched met een groentesoep, een hawaiburger en een broodje gezond rosbief.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:16 schreef Euc- het volgende:
Ik ga douchen en dan naar de Burger King![]()
Oe, gisteravond nog een oude afl. van Heston blumenthal gezien over de perfect hamburgerquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:16 schreef Euc- het volgende:
Ik ga douchen en dan naar de Burger King![]()
Oeh, heerlijk. Zelfgemaakte hamburgers op een harde bol, met rucolasla, komkommer en een sausje met veel knoflook, creme-fraiche en dille. Mmmmmm...Vervolgens op amerikaanse wijze naturel chips er naast eten (die van de hema zijn heel erg lekker....)quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe, gisteravond nog een oude afl. van Heston blumenthal gezien over de perfect hamburger
Net wat blokjes kaas gesneden, mosterd erbijquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:14 schreef Den_Haag het volgende:
nu uitbuiken Euc?
Volgens mij werkt thuiswerken alleen bij mannen en dan ook niet bij allemaalquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:56 schreef Tezz het volgende:
Thuiswerken werkt dus niet.
Ik heb de was opgehangen.
Ik heb aardappels geschild.
Ik heb ge-FOK!t
Ik heb online geshopped bij H&M
Ik heb internetbankieren gedaan.
Ik heb mijn moeder gebeld.
Maar ik heb niet gewerkt.
He bah!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:42 schreef DarkElf het volgende:
he getsie, zussie net gesproken en mijn neefje (9 maanden) is al een paar dagen ziek maar t gaat steeds slechter en wil steeds moeilijker drinken en eten gaat ook nauwelijks.... Nu maar naar de dokter dus... hij reageerde ook wat vreemd vandaag..
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:42 schreef DarkElf het volgende:
he getsie, zussie net gesproken en mijn neefje (9 maanden) is al een paar dagen ziek maar t gaat steeds slechter en wil steeds moeilijker drinken en eten gaat ook nauwelijks.... Nu maar naar de dokter dus... hij reageerde ook wat vreemd vandaag..
Oe wat vervelend..........zeker als ze nog zo klein zijn kan het snel achteruit gaan als ze een flinke griep te pakken hebben! En vooral drinken is natuurlijk belangrijk...........Een kleine troost: ze zijn ook vaak wel weer snel opgeknapt als de 'piek' voorbij is.........Heel veel sterkte in ieder geval!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:42 schreef DarkElf het volgende:
Klopt, hij is al eens heel ziek geweest (toen waren ze bang voor hersenvliesontsteking ) maar toen het beter ging was het ook rap beter... dus das mooiquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe wat vervelend..........zeker als ze nog zo klein zijn kan het snel achteruit gaan als ze een flinke griep te pakken hebben! En vooral drinken is natuurlijk belangrijk...........Een kleine troost: ze zijn ook vaak wel weer snel opgeknapt als de 'piek' voorbij is.........Heel veel sterkte in ieder geval!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:40 schreef Euc- het volgende:
Kwestie van zelfdiscipline he, thuiswerken
Ahh wat sneuquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:42 schreef DarkElf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:19 schreef SeaOfLove het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:21 schreef FleshWound het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De Karmeliet, Oud Sluis, De Zwetheul (HELE grote aanrader), Librije, De Bokkedoorns, Hof van CleveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of mocht het echt maar 1 ster zijn?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
zie de post hier bovenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:25 schreef DarkElf het volgende:
Gaat het hier nou om een nieuwe baan of alleen om het uit eten gaan?
neuh denk niet dat dat iets uitmaakt heurquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:30 schreef Euc- het volgende:
[..]
De Karmeliet, Oud Sluis, De Zwetheul (HELE grote aanrader), Librije, De Bokkedoorns, Hof van Cleve
Of mocht het echt maar 1 ster zijn?
Mocht je advies willen geef je maar een gil, ben bij nogal wat restaurants geweestquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
neuh denk niet dat dat iets uitmaakt heur![]()
ik ga volgende week eens even googlen op bovenstaande restaurants, tnx
Hij is weer thuis! Tis een fikse keelontsteking (en buikgriep) dus hij is echt enorm gammel....quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte DE
Thuis werken? Helaas kan het niet bij ons
Bijnaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 17 uur
kan hij beter zelf vertellenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja die zag ik net
Maareuh wat gaat je vent doen??
heeft hij anti-biotica gekregen oid?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hij is weer thuis! Tis een fikse keelontsteking (en buikgriep) dus hij is echt enorm gammel....
(zus nu ook, die ligt op bed met koorts en heeft ook buikgriep...)
Zwager is de last man standing.
Mijn zwager belt vanavond ff, die heeft het ineens erg druk nu.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heeft hij anti-biotica gekregen oid?
En het was ook errug koud! Moest op de fiets kind uit school halen en ik was echt niet amused toen ik buiten kwam! Dan kan in mijn hart wel de zon altijd schijnen, maar ben toch erg blij dat ik niet meer de deur uit hoeft vandaag!quote:
Oe! Pas maar op als je op ziekebezoek gaat dan!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hij is weer thuis! Tis een fikse keelontsteking (en buikgriep) dus hij is echt enorm gammel....
(zus nu ook, die ligt op bed met koorts en heeft ook buikgriep...)
Zwager is de last man standing.
Doe ik nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe! Pas maar op als je op ziekebezoek gaat dan!
Ik zit straks wel warm maar wel in de file. Tot vanavond allemaalquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
En het was ook errug koud! Moest op de fiets kind uit school halen en ik was echt niet amused toen ik buiten kwam! Dan kan in mijn hart wel de zon altijd schijnen, maar ben toch erg blij dat ik niet meer de deur uit hoeft vandaag!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik zit straks wel warm maar wel in de file. Tot vanavond allemaal
Niet echt nee. Ik heb mijn kind weg kunnen houden bij het kinderdagverblijf, maar op school is het al niet echt anders. Als er eentje ziek is, kun je er donder op zeggen dat binnen een week de hele klas aan de beurt is geweest.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kinderbacillen zijn heel hardnekkig blijkbaar![]()
(volgens mij is het ook helemaal niet gezond zo'n kinderdagverblijf, als je hoort hoe vaak iedereen ziek is)
Hij gaat maar twee dagen want ze werken allebei er 4 dus dat is goed geregeld denk ik... en ik denk ook wel dat een kdv niet slecht is hoor maar die eeuwige kwaaltjes daar!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Niet echt nee. Ik heb mijn kind weg kunnen houden bij het kinderdagverblijf, maar op school is het al niet echt anders. Als er eentje ziek is, kun je er donder op zeggen dat binnen een week de hele klas aan de beurt is geweest.
Oh maar ik bedoelde ook niet dat het slecht was! Tis alleen als er eentje ziek is, dan hebben ze het allemaal binnen de korste keren. En dat is ook niet te voorkomen natuurlijk, zeker een griepvirus is gewoon erg besmettelijk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hij gaat maar twee dagen want ze werken allebei er 4 dus dat is goed geregeld denk ik... en ik denk ook wel dat een kdv niet slecht is hoor maar die eeuwige kwaaltjes daar!
(En dus zijn zus en zwager ook om de haverklap verkouden enzo)....
Maar goed, dat wordt dus niet beter op school
Boeiend inderdaad. Praten over bacillen en kids. Altijd een boeiende combi.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:47 schreef DarkElf het volgende:
kortom; kinderen zijn vies... bah
oh dacht ook niet dat je dat bedoelde hoor over het kdv... mijn boeit het eerlijk gezegd allemaal niet zo![]()
Tis een van de weinige tv-progamma's die ik echt graag wil zien! Ben niet zo'n tv-kijker, maar voor Wie Is De Mol blijf ik thuis! En als dat echt niet gaat dan kijk ik de uitzending altijd terug..........Vind het gewoon een leuk programma!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:58 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja, goed dat je het zegt... ik vergeet het steeds (de voorgaande jaren) dus probeer nu mijn best te doen om het wel eens echt te volgen
Verrek, Tezz mijn pratende TV gidsquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Boeiend inderdaad. Praten over bacillen en kids. Altijd een boeiende combi.
Iets anders: vanavond weer Wie is de Mol op tv!
Lees de vorige blz evenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WAT WAT WAT WAT hebbie een andere baan???? ETEEEEEEEEEEEEEEEE danen bier en wijn en feessie
Had je via SOL al gefeliciteerd maar bij deze nogmaalsquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:26 schreef cul_non_kul het volgende:
@ Bluezz @ DE
Nieuwe baan idd ... of ik zsm wil beginnen en twee projecten kan gaan draaien ...jummie
@ Steer ...dunner van boven????
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:26 schreef cul_non_kul het volgende:
@ Bluezz @ DE
Nieuwe baan idd ... of ik zsm wil beginnen en twee projecten kan gaan draaien ...jummie
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:26 schreef cul_non_kul het volgende:
@ Bluezz @ DE
@ Steer ...dunner van boven????
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:15 schreef Bluezz het volgende:
De porno komt ná de glazen, golfer![]()
![]()
Kom, ik zal het je ff voordoen
Ik vind het ook jammer dat Georgina er uit is.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn Georgina, wat doe je?![]()
![]()
![]()
Joris is de mol
Aan de haren op de rug dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:06 schreef Leintjeuh het volgende:manhood lees je niet af aan de haren op iemands kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |