Ja maar, we willen weten wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Omdat alle mannen stom zijn. Of misschien wordt ik lesbisch, maar alle vrouwen zijn ook stom denk ik. Of ik word gewoon a-sexueel.
Nah...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja maar, we willen weten wat er gebeurd is.
Ach, zo erg is het ook weer niet, moest gewoon ff zeuren. Ach, m'n scriptie is af! Ik heb best een goede dag gehad!quote:
Jippie!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga morgen weer werkenHeb er zin in.
Tof, wat gaan we doen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jippie!
Vanaf morgen heb ik 2 weken vrij!
Suczeven!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:51 schreef cul_non_kul het volgende:
En morgen een serieuze solli op de koop toe ... wismilak !!
Spannend! Komt vast goed! Hoe laat mag je? Ik vind sollicitatiegesprekken (tot nu toe) eigenlijk altijd wel leuk, dus veel plezier!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:51 schreef cul_non_kul het volgende:
En morgen een serieuze solli op de koop toe ... wismilak !!
Taart!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:05 schreef golfer het volgende:
Oh, en lieve Duderin, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Mooi, wanneer gaan we?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Daar ben ik nog nooit geweest!
Heb je daar nou een zuigzoen in je nek?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:02 schreef AKnynke het volgende:
*Spam...heb nieuwe foto's toegevoegd in m'n fotoboek. Oude waren al minstens 4 jaar oud!
Jeetje, wat een enorme grote foto's als je ze aanklikt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:02 schreef AKnynke het volgende:
*Spam...heb nieuwe foto's toegevoegd in m'n fotoboek. Oude waren al minstens 4 jaar oud!
gefeliciflapstaart!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:05 schreef golfer het volgende:
Oh, en lieve Duderin, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Stressvlekken, denk ik!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je daar nou een zuigzoen in je nek?![]()
![]()
![]()
*Hoe* lang was je ook alweer?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Stressvlekken, denk ik!Zoveel kleine mannen daar dat ik me een reus voelde!
Hoe Lang, dat was toch een Chinees?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*Hoe* lang was je ook alweer?
Je weet wat ze over kleine mannen zeggen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:13 schreef AKnynke het volgende:
Zoveel kleine mannen daar dat ik me een reus voelde!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet wat ze over kleine mannen zeggen?
Oh, sorry! Ik was ff in Jamies Kitchen verdiept...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:24 schreef Euc- het volgende:
Je mag het ook gewoon zeggen als je niet met me naar de efteling wilt hoor![]()
Ik heb nog geen mannen heel veel kleiner dan mij mogen ervaren! Lijkt me ook heel erg vreemd, moet ik zeggen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet wat ze over kleine mannen zeggen?
Dan ikquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mannen heel veel kleiner dan mij mogen ervaren! Lijkt me ook heel erg vreemd, moet ik zeggen!
Dan ik ben dan, toch?quote:
Ik beloof dat ik de eerste keer niet bijt..quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, sorry! Ik was ff in Jamies Kitchen verdiept...
Ik weet niet of ik wel durf!
SOL, je bent in één grote verwen-glijbaan terechtgekomen de laatste maanden, en dat allemaal dankzij HEM.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:34 schreef PizzaPunt het volgende:
Ik vernam net van HEM dat we uit eten gaan in een sterren-restaurant als hij de job aanneemt morgen![]()
A dream comes true, en ik was gewoon al helemaal blij met HEM alleen
Dat weet niemandquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan ik ben dan, toch?
@ Euc: waar staan die cijfers voor in je ondertitel? 42 is het antwoord op elke vraag in het univers natuurlijk, maar die andere cijfers?
Is het dan niet duidelijk? 42 slaat terug op de hitchhikers guide to the galaxy, dat is immers het antwoord op elke vraag! Daarmee is de hele vraag opgelost!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat weet niemand![]()
Zijn de mysterieuze cijfers uit de serie Lost, niemand weet nog precies wat de betekenis nou is en daar zijn onderhand meer theorien over dan over Atlantis.
als of wanneer?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:34 schreef PizzaPunt het volgende:
Ik vernam net van HEM dat we uit eten gaan in een sterren-restaurant als hij de job aanneemt morgen![]()
Was het maar zo makkelijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Is het dan niet duidelijk? 42 slaat terug op de hitchhikers guide to the galaxy, dat is immers het antwoord op elke vraag! Daarmee is de hele vraag opgelost!
Oe top, leuk hoor!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:34 schreef PizzaPunt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |