quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
Steer kwijlt niet bij elke nieuwe vrouw of ze Hyves heeft
Ziet er goed uit, leuke site ook!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef Den_Haag het volgende:
Heb trouwens hier vanavond gegeten met een oud-collega:
http://www.lulu-rotterdam.nl/
Was wel lekker alleen had wat pittiger gemogen van mij.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hij wacht gewoon stiekem totdat Euc het gevraagd heeft
En ga jij weer eens offline. Je bent niet voor niets gebanned
Nee hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:12 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
![]()
Enne ik heb mijn ding gedaan de afgelopen dagen, beperk me verder ook alleen maar tot dit topic, maargoed als je me weg wilt hebben
Ja, kom me es ophalen met die roze motor van jequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:04 schreef Den_Haag het volgende:
Nee, ik probeer haar op te vrolijken. Ik heb Bluezz toch
Op je roze motor rijdenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:16 schreef Den_Haag het volgende:
Nee hoor
Zeg ook niet dat het vies was. Maar ik hou gewoon van Pedis. eten en ..........
Woeiii glkkg maarquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee hoor
Zeg ook niet dat het vies was. Maar ik hou gewoon van Pedis. eten en ..........
Bluezz in een strak motorpakquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, kom me es ophalen met die roze motor van je
Moet ff kijken welke zaterdagmiddag ik kan prikken. Aankomende zaterdag weet ik meer. Moet weer een case maken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:19 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
Woeiii glkkg maar![]()
Wanneer is de Shop-Ik-Kleed-Den_Haag-Topic
PP is al helemaal klaar voor zaterdag, voetjes verzorgd, nageltjes gelakt, de rest glad en strak....dagje sauna enzo met HEM....zucht, hem een hele dag in zijn blootje zienquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Moet ff kijken welke zaterdagmiddag ik kan prikken. Aankomende zaterdag weet ik meer. Moet weer een case maken.
Mag ik mee???quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:22 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
PP is al helemaal klaar voor zaterdag, voetjes verzorgd, nageltjes gelakt, de rest glad en strak....dagje sauna enzo met HEM....zucht, hem een hele dag in zijn blootje zien
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Mag ik mee???wil weer naar de thermen etc.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf liever aangekleed
Alleen Euc kan niet mee met dat gips. Steer, Nyn, Bluezz? Jullie wel?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
ik weet niet of ik eraan toe ben jou bloot te zien
![]()
Maargoed we kunnen wel een CUL-sauna meet houdenIk schaam me nergens voor
![]()
Wij gaan naar Bleiswijk btw, ook behoorlijk uitgebreid![]()
je vergeet nog een paar mensen, wel tof dat je ook een man mee wiltquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Alleen Euc kan niet mee met dat gips. Steer, Nyn, Bluezz? Jullie wel?
Ja, waar was AZ ook alweer in deze bekerronde?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy verheugt zich op Golfer zodadelijk
Gewoon competitie, 1-2 gewonnen bij de superboeren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, waar was AZ ook alweer in deze bekerronde?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:43 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
je vergeet nog een paar mensen, wel tof dat je ook een man mee wilt
Ik ben gek op de sauna!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
I'll pass, thanks. Niet zo sauna'rig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben nog niet zo vaak in de sauna geweest, maar om eerlijk te zeggen voelde ik me niet van joepieee enzo in het beginquote:
die heb je sowieso niet in een sauna dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Beter dan allemaal kloppende erecties toch?
ik moet vooral lachen om die heeeeeele kleintjes! (maar dan lach ik natuurlijk wel in mezelf he!)quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:58 schreef PizzaPunt het volgende:
[..]
Ben nog niet zo vaak in de sauna geweest, maar om eerlijk te zeggen voelde ik me niet van joepieee enzo in het begin![]()
Maargoed hoe meer ik al die verschrompelde sauna-piemols en geile blikken van de mannen zag die naar me keken, voelde ik me meer zeker
Heej Nynke, gefeliciteerd! En, ben je opgelucht nu het af is?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:01 schreef AKnynke het volgende:
Had ik trouwens al verted dat ik m'n scriptie nu definitief af heb??![]()
![]()
![]()
Heb hem op 3 verschillende manieren opgeslagen, en naar mezelf ge-emailed, dus zelfs als m'n computer crasht heb ik hem nog!
Dus toch! Je hebt ook bloed en vleeslullen hequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik moet vooral lachen om die heeeeeele kleintjes! (maar dan lach ik natuurlijk wel in mezelf he!)
Ik denk dat ik in m'n vrije 2 weken ook een keer naar de sauna ga, eens even kijken of ik iemand mee kan krijgen...
![]()
![]()
Heb hem op 3 verschillende manieren opgeslagen, en naar mezelf ge-emailed, dus zelfs als m'n computer crasht heb ik hem nog!
ik ging altijd met mijn ex en die had een behoorlijke, maar in de sauna was het echt een TerugVindPiemolquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik moet vooral lachen om die heeeeeele kleintjes! (maar dan lach ik natuurlijk wel in mezelf he!)
Ik denk dat ik in m'n vrije 2 weken ook een keer naar de sauna ga, eens even kijken of ik iemand mee kan krijgen...
![]()
![]()
Waar anders mee?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:04 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dus toch! Je hebt ook bloed en vleeslullen he![]()
Gefeliciteerd!! met je scriptie dan maar denk ik?
Omdat alle mannen stom zijn. Of misschien wordt ik lesbisch, maar alle vrouwen zijn ook stom denk ik. Of ik word gewoon a-sexueel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
Maar waarom ga je naar het klooster Nynke?
Is ie zo klein dan dat je er op voorhand je excuses voor moet aanbieden?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:15 schreef FleshWound het volgende:
Mag ik namens heel mijn geslacht mijn excuses aanbieden?
Nee, alleen namens het gevoelige topjequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:15 schreef FleshWound het volgende:
Mag ik namens heel mijn geslacht mijn excuses aanbieden?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
Is ie zo klein dan dat je er op voorhand je excuses voor moet aanbieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |