Damn, dat is kut!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:12 schreef cul_non_kul het volgende:
[..], maar mijn koffie is er nog steeds niet ... damnz ... ik sta al vanaf half negen droog
Had je niet die versie uit je e-mail kunnen copy pasten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Damn, dat is kut!
Op mijn nieuwe werk hebben ze nespresso. Mmmm. En natuurlijk zit de coffeelovers om de hoek, dat is helemaal ideaal!
M'n scriptie ligt nu bij de drukker, om 16.00 kan ik het ingebonden etc. ophalen, en om 17.00 moet ik het inleveren. Perfecte timing dus! Vanmorgen nog even stress, nadat word zo vriendelijk was om een aantal sources weg te halen...dus die moest ik nog opnieuw opzoeken en citeren, maar alles ging goed!
Die was dus ook fout gegaan. Gelukkig had ik nog een extra bestandje met sources, dus die heb ik ge copy pasted en aangepast. Dus het is allemaal goedgekomen, maar ik heb wel even grondig gevloekt!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Had je niet die versie uit je e-mail kunnen copy pasten?
Ik heb mijn scriptie in PDF naar de drukker gestuurd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef Den_Haag het volgende:
wel ff goed nakijken. bij mij hadden ze fouten gemaakt tijdens het drukken.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb mijn scriptie in PDF naar de drukker gestuurd.Beter gezegd: naar de repro op mn werk.
Toen ik de gedrukte exemplaren had opgestuurd en mijn eigen exemplaar open sloeg, zag ik de eerste fout al op de 1e pagina: ander lettertype voor de kop van mn samenvatting.![]()
Maar wat lekker dat je klaar bent Nynke!
lekker hoor...waarom niet gewoon V1.0, V1.1 etc. heb je altijd de laatste revisiequote:Op donderdag 17 januari 2008 12:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb het ook in pdf gedaan. Heb wel 8 verschillende pfd versies nu op de computer staan, want elke keer zat er een heeel klein foutje in. Toen ik het op m'n memorystick wou zetten moest ik ook nog een keer heel goed kijken welk bestandje ik erop zette, want ik heb scriptiefinalI, final II, scriptienuechtgoed, scriptieklaar, scriptielaatste, scriptiegoed, etc. Schoot niet op!
Ach, zo slim ben ik gewoon niet Cul!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:16 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
lekker hoor...waarom niet gewoon V1.0, V1.1 etc. heb je altijd de laatste revisie
Over lunch gesproken ... goed ideeen
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ach, zo slim ben ik gewoon niet Cul!
Heb gelunched met een groentesoep, een hawaiburger en een broodje gezond rosbief.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:16 schreef Euc- het volgende:
Ik ga douchen en dan naar de Burger King![]()
Oe, gisteravond nog een oude afl. van Heston blumenthal gezien over de perfect hamburgerquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:16 schreef Euc- het volgende:
Ik ga douchen en dan naar de Burger King![]()
Oeh, heerlijk. Zelfgemaakte hamburgers op een harde bol, met rucolasla, komkommer en een sausje met veel knoflook, creme-fraiche en dille. Mmmmmm...Vervolgens op amerikaanse wijze naturel chips er naast eten (die van de hema zijn heel erg lekker....)quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe, gisteravond nog een oude afl. van Heston blumenthal gezien over de perfect hamburger
Net wat blokjes kaas gesneden, mosterd erbijquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:14 schreef Den_Haag het volgende:
nu uitbuiken Euc?
Volgens mij werkt thuiswerken alleen bij mannen en dan ook niet bij allemaalquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:56 schreef Tezz het volgende:
Thuiswerken werkt dus niet.
Ik heb de was opgehangen.
Ik heb aardappels geschild.
Ik heb ge-FOK!t
Ik heb online geshopped bij H&M
Ik heb internetbankieren gedaan.
Ik heb mijn moeder gebeld.
Maar ik heb niet gewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |